Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu kokie keliai iki Liublino, o po to iki Krokuvos?

    Comment


      Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
      Įdomu kokie keliai iki Liublino, o po to iki Krokuvos?
      Teko važiuot 19-tu keliu nuo Białystok iki Rzeszów gal prieš tris metus, tai informacija gali būt pasenus žinant kaip gretai Lenkai kelius tvarko. Tai praktiškai vienintelis tiesioginis kelias į Liublin'ą nebent nori sukt ratą per Warszawa, kas nėra labai logiška. Pats kelias (19) nepaliko didelio įspudžio, toks vidutinis jeigu taip galim pasakyt. Kelias siauras (praktiškai nebuvo kelkraščio), vietom vingiuojantis. Tiltai labai siauri ir seni, du sunkvežimiai praktiškai liečiasi veidrodžiais. Už Liublin'o, link Rzeszów kelias geresnis.
      Iš Liublin'o į Krakow aš siulyčiau važiuot per Rzeszów, kelias nuo Liublin'o kaip sakiau nera prastas, o nuo Rzeszów'o pasukt ant A4 iki Krakow. Galima važiuot ir per Sandomierz, tačiau man tuo keliu važiuot neteko. Asmeniškai aš rinkčiausi autostrada.

      Comment


        Gal kas nors kelionėms į/per Lenkiją esate išbandę Yanosik aplikaciją? Pasidalinkit patirtimi, ar gerai padeda kelionės metu

        http://yanosik.lt/

        Comment


          Parašė HSV Rodyti pranešimą
          Gal kas nors kelionėms į/per Lenkiją esate išbandę Yanosik aplikaciją? Pasidalinkit patirtimi, ar gerai padeda kelionės metu http://yanosik.lt/
          Duomenu rouminga geriau išjungti, kad saskaita už mobiliaka nesugadintu nuotaikos. O be roumingo nebus online, reiskia ir bet kokio online serviso.

          Comment


            Lenkijoje populiari ši programėlė. Bet geriau pasienyje nusipirkti išankstinio papildymo kortelė su interneto planu. Lietuvoje ji kažkodėl neprigijo. Vienintelė gera funkcija - vaizdo registratorius. Kaip navigacija, tai veikia baisiai. Kūrėjai aiškina, kad ji maršrutą planuoja atsižvelgdama į kelių užimtumus. Bet realiai dažnai nuveda keliais, kuriuos net sunku keliais pavadinti. Labiau ten būna lauko keliukas. Arba parenka maršrutą su didelę apylanka, nes jos žemėlapiuose kelias pažymėtas, kaip žvyrkelis. Išvada, kelių būklė labai atsilieka.

            Comment


              Parašė Plents Rodyti pranešimą
              Seniai teko važiuoti, tarp Brno ir Vienos dar buvo nemaža dalis ne autobano, gal dabar jau pastatė?
              Ir tuo pačiu paklausiu (nors turėtų būti lenkų kelių temoje), kaip dabar situacija su keliais Čenstochovoj?
              Per Čenstochovą važiavau rudenį, eismas eina per miesto pakraštį. Pravažiavau praktiškai vakarinio piko metu, bet man pasisekė, nes važiavau į Katowice pusę. Iš Katowice į Varšavą kryptimi, miesto gale (Varšavos pusėj), buvo remontuojama viena juosta, tad kamštis buvo per visą miestą (~8 km). Gal taip yra ne visada, bet keliai tame regione yra gan apkrauti dėl didelio tankumo, didelis eismo intensyvumas ypač piko metu, o ir pats miestas tikro aplinkkelio neturi.

              Comment


                Parašė HSV Rodyti pranešimą
                Gal kas nors kelionėms į/per Lenkiją esate išbandę Yanosik aplikaciją? Pasidalinkit patirtimi, ar gerai padeda kelionės metu

                http://yanosik.lt/
                yanosik labai populiarus Lenkijoj - bet ne apie navigacija eina kalba.
                Tiesiog tai puiki alternatyva CB radijoms - ten visi aktyviai zymi policijos automobilius ir veikiancius radarus bei eismo trukdzius (kamsciai, sugede auto ir pan.) - visi vairuotojai tai daro labai aktyviai, todel daug geros info. Kita vertus, roaminga ryja greit.
                esu girdejes, kad tautieciai kazkaip sugeba sutaupyti, nes pagr duoemnu srautas eina ant zemelapio siuntimo, tai kolegos parsisiuncia open maps ar pan. zemelapius is anksto ir paskui tik update'ina kelio info.
                Bet pats to nesu dares.

                Comment


                  Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
                  Teko važiuot 19-tu keliu nuo Białystok iki Rzeszów gal prieš tris metus, tai informacija gali būt pasenus žinant kaip gretai Lenkai kelius tvarko. Tai praktiškai vienintelis tiesioginis kelias į Liublin'ą nebent nori sukt ratą per Warszawa, kas nėra labai logiška. Pats kelias (19) nepaliko didelio įspudžio, toks vidutinis jeigu taip galim pasakyt. Kelias siauras (praktiškai nebuvo kelkraščio), vietom vingiuojantis. Tiltai labai siauri ir seni, du sunkvežimiai praktiškai liečiasi veidrodžiais. Už Liublin'o, link Rzeszów kelias geresnis.
                  Iš Liublin'o į Krakow aš siulyčiau važiuot per Rzeszów, kelias nuo Liublin'o kaip sakiau nera prastas, o nuo Rzeszów'o pasukt ant A4 iki Krakow. Galima važiuot ir per Sandomierz, tačiau man tuo keliu važiuot neteko. Asmeniškai aš rinkčiausi autostrada.
                  Nepamenu jau keliu numeriu, bet teko vaziuoti iki Lublino - keliai kai kur siauri, bet su lengvaja viskas ok, danga beveik visur suremontuota ir gera, kai kur jau naujos atkarpos (arciau Liublino) pastatytos. Visai smagiai vaziavosi, nors ir daug kur teko vaziuoti per miesleiu centrus. Visgi, siame marsrute eismas nera labai intensyvus.

                  Comment


                    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
                    Papasakosiu apie kelione i Austrija ir atgal per Lenkija.
                    Pirmyn isvaziavome sestadieni 4ryto.
                    Suwalki,Augustow, tada pasukau link Lomzos.Szcucyn ir Stawiski aplinkeliai puikus, kelias per Lenkija galima sakyti buvo tuscias iki pat Ostrow Mazoviecka. Nuo Warzsawa vaziuoju A2 link Lodzes, gana greit pravaziuojame rytine puse zemyn link Piotrkow Trybunalski ir ivaziuoju i turbut neseniai atidaryta S8 atkarpa.
                    Atgal vaziavome S8 iki Lodzes , tada A2 link Warzsawa.Ir tada kilo mintis pabandyt pro Bialostoka.
                    Jei atmintis neapgauna tai kelio darbai prasideda iskart po Ostrow Mazociecka, iki Zambrow vidutinis greitis 50-60km/h aplenkti be sansu, duobiu begalybe reikia ziureti kad rato nepaliktum.
                    Nuo Zambrow link Bialostoko vidutinis greitis 50-60km/h , aplenkti be sansu, vaziuoji kaip per begius.Likus ki Bialostoko gal 25km prasideda naujas magistralinis grazus kelias.
                    Nuo Bialostok link Augustow tvarkingas kelias tik va furu milijonas ir kai vaziuoja kolona 8furos tai aplenkti yra issukis, as kadangi rizikuot nemegstu tai ir tempiausi ant 80-90km/h.
                    Vaziuodamas prisiminiau, kad kazkas cia rase apie kultura, tai as savo nuomone irgi pasakysiu.
                    Pvz kelyje Bialostok-Augustow tikrai yra galimybe tvarkingai pasitraukt i sona ir praleist lenkiancius, bet niekas nesitraukia ir nepraleidzia, o kai as keleta praleidau tai net nepadekojo
                    Reziumuojant - jei vaziuosite link Warsuvos vaziuokite TIK link Lomzos ir tada link Ostrow Mazoviecka.
                    Jei kita kart vaziuociau i Wroclavo puse, as bandyciau nuo Warsuvos link Piotrkow Trybunalski ir tada i S8 nes Per Lodzes duobes vaziuojant automobilio buvo gaila.
                    Visiskai pritariu - esamu laiku geriausias marsrutas iki Varsuvos per Lomza - Ostrow Mazowiecki. Toliau jau kur reik, bet jei link Wroclaw, tai per Piotrkow Tr. ir S8

                    Comment


                      Antradienį judėsim iki Slovakijos Liptovsky Mikulaš pro Piotrkow Tribunalsky. Patarkite, prašau:
                      1. Varšuvos aplinkkelyje apie 10 val dienos geriau važiuoti nauju rekonenduojamu targeo.pl maršrutu per s8-s2-s8 pro Michalowice, ar googlemapsu rekomenduojamu s8-7-s8, ar, kaip rekomenduoja forumiečiai, nuo s8 dar pavažiuoti A2 ir tada prasukt pro Mszczonow? 10 val kur bus mažiau transporto?

                      2. Iki slovakijos kurį maršrutą renkatės? Piotrkow-tribunalsky, Katovicai, Bielsko-biala, ar pro Krokuvą?
                      Ačiū

                      Comment


                        Parašė spalkeris Rodyti pranešimą
                        Antradienį judėsim iki Slovakijos Liptovsky Mikulaš pro Piotrkow Tribunalsky. Patarkite, prašau:
                        1. Varšuvos aplinkkelyje apie 10 val dienos geriau važiuoti nauju rekonenduojamu targeo.pl maršrutu per s8-s2-s8 pro Michalowice, ar googlemapsu rekomenduojamu s8-7-s8, ar, kaip rekomenduoja forumiečiai, nuo s8 dar pavažiuoti A2 ir tada prasukt pro Mszczonow? 10 val kur bus mažiau transporto?

                        2. Iki slovakijos kurį maršrutą renkatės? Piotrkow-tribunalsky, Katovicai, Bielsko-biala, ar pro Krokuvą?
                        Ačiū
                        As vaziuociau s8-s2-s8
                        pries metus vaziavom per Piotrkow tribunalsky, Katovicai, Krokuvą.I kamsti papuolem tik prie slovaku sienos.
                        Ir kiek pamenu Katovicai-Krokuvą A4 yra mokamos atkarpos.
                        Paskutinis taisė Mexas; 2016.02.15, 13:12.

                        Comment


                          A2-DK50-s8, toliau fantazijos reikalas. Ir nevaziuokit per bialystoka, labai daug remontu

                          Comment


                            Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
                            A2-DK50-s8, toliau fantazijos reikalas. Ir nevaziuokit per bialystoka, labai daug remontu
                            Ko gero ir iki Wroclaw'o taip pat?
                            Planuojju iki Prahos marsruta...

                            Comment


                              Parašė spalkeris Rodyti pranešimą
                              Antradienį judėsim iki Slovakijos Liptovsky Mikulaš pro Piotrkow Tribunalsky. Patarkite, prašau:
                              1. Varšuvos aplinkkelyje apie 10 val dienos geriau važiuoti nauju rekonenduojamu targeo.pl maršrutu per s8-s2-s8 pro Michalowice, ar googlemapsu rekomenduojamu s8-7-s8, ar, kaip rekomenduoja forumiečiai, nuo s8 dar pavažiuoti A2 ir tada prasukt pro Mszczonow? 10 val kur bus mažiau transporto?
                              Prieš porą savaičių važiavom į Liptovą, tai buvo sekmadienio rytas, didelio eismo Varšuvos apvažiavime ir už jo nebuvo. Už Varšuvos jis visai dingo. Sekėm nuorodas į Wrocławą, S8-7-S8. Kelio kokybė prie Varšuvos buvo gera. Nemanau, kad tie keliasdešimt kilų greitkeliu kažką dramatiškai keičia.

                              Važiavom Googlo maršrutu per Katovicus ir Krokuvą. Į priekį važiuojant eismo nebuvo per daug, bet grįžtant Lenkijoj gal 30 minučių sugaišom kamščiuose kažkur ties 7 ir 47 kelių susikirtimu ir už jo (šeštadienio ryte).

                              Kitą kartą pasistengsiu vengti kelio tarp Krokuvos ir Zakopanės.

                              Comment


                                Visoje S8 atkarpoje Varšuva-Baltstogė jau vyksta statybos, iki 2018 vasaros turėsime tik ~120km ne autostrados PL Berlyno ir Dresdeno kryptimis, palyginus su iš viso ~120km autostradų prieš 15 metų, tai nerealu....

                                Bet iki tol teks dulkėse pasivažinėti, nes net S61 nusukimas per Lomžą nebegelbės, statybos vyks ir iki Ostr.Maz. ir už jo
                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  Šiaip mąstant be emocijų, tai kai 2018 bus baigtas S8 iki Baltstogės, tai visas srautas pasiduos ten, o pačioje Baltstogėje išvažiavimas link Augustavo yra labai komplikuotas bent keliose sankryžose, prognozuočiau ten žiaurius kamščius. Todėl padaryti S19 Baltstogės apvažiavimą, kas nėra didelis darbas palyginus su visu S61 per Lomžą, būtų labai prasminga. Visas S61 yra didžiulis projektas, kuris truks ilgai bet kokiu atveju.
                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Jei visas srautas pasiduos per s8, tai ar nebus taip, kad nebestatys s61, nes nebus poreikio.

                                    Comment


                                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                      Jei visas srautas pasiduos per s8, tai ar nebus taip, kad nebestatys s61, nes nebus poreikio.
                                      Nepasiduos, per Balstogę gaunasi nemažas lankas važiuoti į Augustavą, apie 50 km toliau nei pro Lomžą.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Nepasiduos, per Balstogę gaunasi nemažas lankas važiuoti į Augustavą, apie 50 km toliau nei pro Lomžą.
                                        30km

                                        Comment


                                          ir dar kai ne autostrados važiuojant per Baltstogę liks <120km manau tas 30km nebevaidins daug, nes ir dabar daug važiuoja dėl geresnio S8 kelio. Aišku, aplinkeliai 61 situaciją kiek gerina jau dabar.

                                          Beje, šiuo metu dėl statybų S8 reik važiuot tik 61 per Lomžą. Bet po 2018 bus atvirkščiai.
                                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                                          Comment

                                          Working...
                                          X