Įdomu kokie keliai iki Liublino, o po to iki Krokuvos?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
Collapse
X
-
Parašė Eisinas Rodyti pranešimąĮdomu kokie keliai iki Liublino, o po to iki Krokuvos?
Iš Liublin'o į Krakow aš siulyčiau važiuot per Rzeszów, kelias nuo Liublin'o kaip sakiau nera prastas, o nuo Rzeszów'o pasukt ant A4 iki Krakow. Galima važiuot ir per Sandomierz, tačiau man tuo keliu važiuot neteko. Asmeniškai aš rinkčiausi autostrada.
Comment
-
Gal kas nors kelionėms į/per Lenkiją esate išbandę Yanosik aplikaciją? Pasidalinkit patirtimi, ar gerai padeda kelionės metu
http://yanosik.lt/
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąGal kas nors kelionėms į/per Lenkiją esate išbandę Yanosik aplikaciją? Pasidalinkit patirtimi, ar gerai padeda kelionės metu http://yanosik.lt/
Comment
-
Lenkijoje populiari ši programėlė. Bet geriau pasienyje nusipirkti išankstinio papildymo kortelė su interneto planu. Lietuvoje ji kažkodėl neprigijo. Vienintelė gera funkcija - vaizdo registratorius. Kaip navigacija, tai veikia baisiai. Kūrėjai aiškina, kad ji maršrutą planuoja atsižvelgdama į kelių užimtumus. Bet realiai dažnai nuveda keliais, kuriuos net sunku keliais pavadinti. Labiau ten būna lauko keliukas. Arba parenka maršrutą su didelę apylanka, nes jos žemėlapiuose kelias pažymėtas, kaip žvyrkelis. Išvada, kelių būklė labai atsilieka.
Comment
-
Parašė Plents Rodyti pranešimąSeniai teko važiuoti, tarp Brno ir Vienos dar buvo nemaža dalis ne autobano, gal dabar jau pastatė?
Ir tuo pačiu paklausiu (nors turėtų būti lenkų kelių temoje), kaip dabar situacija su keliais Čenstochovoj?
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąGal kas nors kelionėms į/per Lenkiją esate išbandę Yanosik aplikaciją? Pasidalinkit patirtimi, ar gerai padeda kelionės metu
http://yanosik.lt/
Tiesiog tai puiki alternatyva CB radijoms - ten visi aktyviai zymi policijos automobilius ir veikiancius radarus bei eismo trukdzius (kamsciai, sugede auto ir pan.) - visi vairuotojai tai daro labai aktyviai, todel daug geros info. Kita vertus, roaminga ryja greit.
esu girdejes, kad tautieciai kazkaip sugeba sutaupyti, nes pagr duoemnu srautas eina ant zemelapio siuntimo, tai kolegos parsisiuncia open maps ar pan. zemelapius is anksto ir paskui tik update'ina kelio info.
Bet pats to nesu dares.
Comment
-
Parašė tomoxas Rodyti pranešimąTeko važiuot 19-tu keliu nuo Białystok iki Rzeszów gal prieš tris metus, tai informacija gali būt pasenus žinant kaip gretai Lenkai kelius tvarko. Tai praktiškai vienintelis tiesioginis kelias į Liublin'ą nebent nori sukt ratą per Warszawa, kas nėra labai logiška. Pats kelias (19) nepaliko didelio įspudžio, toks vidutinis jeigu taip galim pasakyt. Kelias siauras (praktiškai nebuvo kelkraščio), vietom vingiuojantis. Tiltai labai siauri ir seni, du sunkvežimiai praktiškai liečiasi veidrodžiais. Už Liublin'o, link Rzeszów kelias geresnis.
Iš Liublin'o į Krakow aš siulyčiau važiuot per Rzeszów, kelias nuo Liublin'o kaip sakiau nera prastas, o nuo Rzeszów'o pasukt ant A4 iki Krakow. Galima važiuot ir per Sandomierz, tačiau man tuo keliu važiuot neteko. Asmeniškai aš rinkčiausi autostrada.
Comment
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimąPapasakosiu apie kelione i Austrija ir atgal per Lenkija.
Pirmyn isvaziavome sestadieni 4ryto.
Suwalki,Augustow, tada pasukau link Lomzos.Szcucyn ir Stawiski aplinkeliai puikus, kelias per Lenkija galima sakyti buvo tuscias iki pat Ostrow Mazoviecka. Nuo Warzsawa vaziuoju A2 link Lodzes, gana greit pravaziuojame rytine puse zemyn link Piotrkow Trybunalski ir ivaziuoju i turbut neseniai atidaryta S8 atkarpa.
Atgal vaziavome S8 iki Lodzes , tada A2 link Warzsawa.Ir tada kilo mintis pabandyt pro Bialostoka.
Jei atmintis neapgauna tai kelio darbai prasideda iskart po Ostrow Mazociecka, iki Zambrow vidutinis greitis 50-60km/h aplenkti be sansu, duobiu begalybe reikia ziureti kad rato nepaliktum.
Nuo Zambrow link Bialostoko vidutinis greitis 50-60km/h , aplenkti be sansu, vaziuoji kaip per begius.Likus ki Bialostoko gal 25km prasideda naujas magistralinis grazus kelias.
Nuo Bialostok link Augustow tvarkingas kelias tik va furu milijonas ir kai vaziuoja kolona 8furos tai aplenkti yra issukis, as kadangi rizikuot nemegstu tai ir tempiausi ant 80-90km/h.
Vaziuodamas prisiminiau, kad kazkas cia rase apie kultura, tai as savo nuomone irgi pasakysiu.
Pvz kelyje Bialostok-Augustow tikrai yra galimybe tvarkingai pasitraukt i sona ir praleist lenkiancius, bet niekas nesitraukia ir nepraleidzia, o kai as keleta praleidau tai net nepadekojo
Reziumuojant - jei vaziuosite link Warsuvos vaziuokite TIK link Lomzos ir tada link Ostrow Mazoviecka.
Jei kita kart vaziuociau i Wroclavo puse, as bandyciau nuo Warsuvos link Piotrkow Trybunalski ir tada i S8 nes Per Lodzes duobes vaziuojant automobilio buvo gaila.
Comment
-
Antradienį judėsim iki Slovakijos Liptovsky Mikulaš pro Piotrkow Tribunalsky. Patarkite, prašau:
1. Varšuvos aplinkkelyje apie 10 val dienos geriau važiuoti nauju rekonenduojamu targeo.pl maršrutu per s8-s2-s8 pro Michalowice, ar googlemapsu rekomenduojamu s8-7-s8, ar, kaip rekomenduoja forumiečiai, nuo s8 dar pavažiuoti A2 ir tada prasukt pro Mszczonow? 10 val kur bus mažiau transporto?
2. Iki slovakijos kurį maršrutą renkatės? Piotrkow-tribunalsky, Katovicai, Bielsko-biala, ar pro Krokuvą?
Ačiū
Comment
-
Parašė spalkeris Rodyti pranešimąAntradienį judėsim iki Slovakijos Liptovsky Mikulaš pro Piotrkow Tribunalsky. Patarkite, prašau:
1. Varšuvos aplinkkelyje apie 10 val dienos geriau važiuoti nauju rekonenduojamu targeo.pl maršrutu per s8-s2-s8 pro Michalowice, ar googlemapsu rekomenduojamu s8-7-s8, ar, kaip rekomenduoja forumiečiai, nuo s8 dar pavažiuoti A2 ir tada prasukt pro Mszczonow? 10 val kur bus mažiau transporto?
2. Iki slovakijos kurį maršrutą renkatės? Piotrkow-tribunalsky, Katovicai, Bielsko-biala, ar pro Krokuvą?
Ačiū
pries metus vaziavom per Piotrkow tribunalsky, Katovicai, Krokuvą.I kamsti papuolem tik prie slovaku sienos.
Ir kiek pamenu Katovicai-Krokuvą A4 yra mokamos atkarpos.Paskutinis taisė Mexas; 2016.02.15, 13:12.
Comment
-
Parašė Tomskis Rodyti pranešimąA2-DK50-s8, toliau fantazijos reikalas. Ir nevaziuokit per bialystoka, labai daug remontu
Planuojju iki Prahos marsruta...
Comment
-
Parašė spalkeris Rodyti pranešimąAntradienį judėsim iki Slovakijos Liptovsky Mikulaš pro Piotrkow Tribunalsky. Patarkite, prašau:
1. Varšuvos aplinkkelyje apie 10 val dienos geriau važiuoti nauju rekonenduojamu targeo.pl maršrutu per s8-s2-s8 pro Michalowice, ar googlemapsu rekomenduojamu s8-7-s8, ar, kaip rekomenduoja forumiečiai, nuo s8 dar pavažiuoti A2 ir tada prasukt pro Mszczonow? 10 val kur bus mažiau transporto?
Važiavom Googlo maršrutu per Katovicus ir Krokuvą. Į priekį važiuojant eismo nebuvo per daug, bet grįžtant Lenkijoj gal 30 minučių sugaišom kamščiuose kažkur ties 7 ir 47 kelių susikirtimu ir už jo (šeštadienio ryte).
Kitą kartą pasistengsiu vengti kelio tarp Krokuvos ir Zakopanės.
Comment
-
Visoje S8 atkarpoje Varšuva-Baltstogė jau vyksta statybos, iki 2018 vasaros turėsime tik ~120km ne autostrados PL Berlyno ir Dresdeno kryptimis, palyginus su iš viso ~120km autostradų prieš 15 metų, tai nerealu....
Bet iki tol teks dulkėse pasivažinėti, nes net S61 nusukimas per Lomžą nebegelbės, statybos vyks ir iki Ostr.Maz. ir už joAs much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Šiaip mąstant be emocijų, tai kai 2018 bus baigtas S8 iki Baltstogės, tai visas srautas pasiduos ten, o pačioje Baltstogėje išvažiavimas link Augustavo yra labai komplikuotas bent keliose sankryžose, prognozuočiau ten žiaurius kamščius. Todėl padaryti S19 Baltstogės apvažiavimą, kas nėra didelis darbas palyginus su visu S61 per Lomžą, būtų labai prasminga. Visas S61 yra didžiulis projektas, kuris truks ilgai bet kokiu atveju.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąJei visas srautas pasiduos per s8, tai ar nebus taip, kad nebestatys s61, nes nebus poreikio.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNepasiduos, per Balstogę gaunasi nemažas lankas važiuoti į Augustavą, apie 50 km toliau nei pro Lomžą.
Comment
-
ir dar kai ne autostrados važiuojant per Baltstogę liks <120km manau tas 30km nebevaidins daug, nes ir dabar daug važiuoja dėl geresnio S8 kelio. Aišku, aplinkeliai 61 situaciją kiek gerina jau dabar.
Beje, šiuo metu dėl statybų S8 reik važiuot tik 61 per Lomžą. Bet po 2018 bus atvirkščiai.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
Comment