Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Romai, nesuprantu, kam šita detali maršrutų iki Gdansko studija? Kuo šita kryptis ypatinga? Alternatyvų kaip važiuot visada pilna: kad ir į Pšemyšlį Google mėtosi tarp trumpo per Balstogę ir Liubliną arba greitkeliais, bet per Varšuvą, net ir link tos pačios Varšuvos yra kelios daugmaž lygiavertės variacijos.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Nesuprantu, kam šita detali maršrutų iki Gdansko studija? Kuo šita kryptis ypatinga? Alternatyvų kaip važiuot visada pilna: kad ir į Pšemyšlį Google mėtosi tarp trumpo per Balstogę ir Liubliną arba greitkeliais, bet per Varšuvą, net ir link tos pačios Varšuvos yra kelios daugmaž lygiavertės variacijos.
      Nesuprantu, iš kur pas patį atsirado noras paburbėti. (...)

      Tema vadinasi "Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė". Kaimyninėje šalyje kelių sąlygos keičiasi labai greitai, be to, į ten ar pro ten važiuoja nemažai lietuvių. Todėl visada naudinga informacija iš pirmų lūpų.
      Pvz. man buvo labai naudinga informacija, kad pasikeitė eismo organizavimas Olštyno pietinėje sankryžoje.
      Manau, kad jei atsiras bent pora žmonių, kurie nebijos išbandyti trumpąjį maršrutą į Gdanską išvengę blogų kelių atkarpų ar aplankę vietos įžymybes, tai kažkam bus nauda ir malonumas.
      Paskutinis taisė Romas; 2022.10.08, 18:51.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
        51/ Wulpinska ir 51/S16 sankryžos sujungtos į vieną, pasukimas iš 51 į S16 tik nuo 51/Wolpinska, kaip žemėlapyje: https://www.google.com/maps/@53.7162...4329365,14.33z
        Navigacija veda per tarpą tarp jų. Apsisukimas - kiek toliau, ties šviesoforu, BP degaline ir McDonalds
        Lenkijos greitkeliuose, ypač S6 prie Gdansko, norint pasukti reikia įdėmiai sekti kelio ženklus, nes nusukimas būna prieš 1 - 1,5 km iki viaduko. Tą savo žemėlapyje galima matyti tik labai pritraukus vaizdą, Jei praleidi posūkį, tenka važiuot iki kito mazgo.
        Navigacija Lenkijoje irgi ne visada padeda, nes ji dažnai nespėja nespėja paskui lenkų kelininkų darbus.

        S51 - S61 Olsztyn Południe
        Šis mazgas Olštyno pietuose k yra iš tų, kur visomis kryptimis iš kelio S51 sukantis eismas iš anksto yra atribotas nuo srauto važiuojančio tiesiai į Olštyną (pernai, atrodo taip nebuvo).

        Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

        Foto 2022.09
        Išankstinė nuoroda. Iki aplinkkelio viaduko dar yra virš kiilometro, sukti reikia iš anskto




        Tiesiai - dvi juostos į Olštyną, o mums reikia sukti


        Atskirti tiesiai važiuojantys ir besisukiojantys srautai


        Čia, atrodo, važiuoju ne ta juosta. Laikas rikuotis į dešinę


        Olštyno aplinkelis. Šį kartą pavyko teisingai pasukti

        Comment


          Gdanskas - Olštynas - Suvalkai - Vilnius ilguoju ("greituoju" ) maršrutu
          S16, S51. Obwodnica Olsztyna / Olštyno aplinkkelis

          Foto 2022.09


          Gražus tiltas per Alnos upę (lenk. Łyna, prūs. Alnā, vok Alle)




          Išankstinės nuorodos sankryžoje su vaivadijos keliu


          Pasukimas į vaivadijos kelią


          Kelias beveik tuščias


          Nuoroda į kelią DK53 link Szczytno (vok. Ortelsburg) ir Olštyno (Mozūrijos) oro uostą iki kurio yra apie 60 km.

          Gerai, kai nurodoma ne tik "Olštynas", bet ir konkretus meisto rajonas ar gatvė.
          Tokaisis atvejais prisimeni kokios neinformacinės rodyklės yra pas mus kelyje A13, kai keliomis kryptimis rašoma ta pati "Klaipėda", nors neaišku, į kurį mientogalą nuvažiuosi


          Olštyno aplinkkelio pabaiga - už 3 km,
          Iki Lietuvos sienos - dar 244 km


          Išankstinė mazgo Olsztyn Wschód (Olštynas Rytai) nuoroda


          Mums niekur sukti nereikės


          Olštyno aplinkkelio pabaiga

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Lenkijos greitkeliuose, ypač S6 prie Gdansko, norint pasukti reikia įdėmiai sekti kelio ženklus, nes nusukimas būna prieš 1 - 1,5 km iki viaduko.​
            O kodėl taip? Negi ne pigiau (nes mažiau žemių reikia išpirkti) ir paprasčiau, kai nusukimas arčiau viaduko?

            Comment


              Gal Lenkijoje mažesnės problemos su žemių išpirkimu, kai projektuojant galima pirmiau galvoti apie eismo saugumą ir patogumą, o ne kelias įspraudžiamas į sklypą ir gaunasi pusiau skusti pusiau lupti projektai, apie kuriuos yra rašoma kai kuriose Lietuvos kelių termose.

              Važiuojant greitkeliais reikia įdėmiai stebėti nuorodas. Kai S6 Gdansko aplinkkelyje pravažiavau tokį isankstinį posūkį ir teko suktis kitoje sankryžoje, tai Olštyno aplinkkelyje tokios klaidos nekartojau.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Nesuprantu, iš kur pas patį atsirado noras paburbėti. (...)
                Aš neburbu, tik nepagaunu prasmės, užtat tiesiai ir paklausiau tamstos vizijos.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Gal Lenkijoje mažesnės problemos su žemių išpirkimu, kai projektuojant galima pirmiau galvoti apie eismo saugumą ir patogumą, o ne kelias įspraudžiamas į sklypą ir gaunasi pusiau skusti pusiau lupti projektai, apie kuriuos yra rašoma kai kuriose Lietuvos kelių termose.

                  Važiuojant greitkeliais reikia įdėmiai stebėti nuorodas. Kai S6 Gdansko aplinkkelyje pravažiavau tokį isankstinį posūkį ir teko suktis kitoje sankryžoje, tai Olštyno aplinkkelyje tokios klaidos nekartojau.
                  Tai viskas aišku, kad jei toliau, tai saugiau, bet kam tas 1.5 km, jei turbūt per akis užtektų 0.5 km? Ir plius netyčia prašokti reikiamą posūkį tada mažiau šansų?

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Anksčiau visi žemėlapiai pirmiausiai siūlė važiuoti į Gdanską "greičiausiu" maršrutu per Kauną - Suvalkus - Olštyną, skaičiuojant "fūras".
                    Atstumas (iki S7 / S6 / A1 mazgo) 630 km, ( gryno važiavimo 7½ val.

                    Tačiau dabar, kai norėjau patikslinti Google maršruto ilgį, nustebau, kad tuo maršrutu per Kauną - Olštyną DK nebesiūloma važiuoti.
                    Kažkodėl vengiama Kalvarijos / Budzisko pasienio punkto "Via Balticoje":



                    Rekomenduojami maršrutai :
                    - Šiauriniu maršrutu per Kalvariją - Gołdap - Węgorzewo - Kętrzyn - Bartoszyce - Pieniężno - E22 ties Braniewo - Elbląg , kaip aprašyta aukščiau.
                    - "Įstrižas" maršrutas per Olecko DW 655 - Giżycko - DK59 - Mrągowo, toliau DK16 per Olštyną.Tik nereikia apsigauti dėl Google Maps sūlomo varianto važiuoti kaimo keliukais per Hańcza. Tokais vaizdingais siauriais keliukais reikia važinėti dviračiais (kažkada taip ir važinėjau). Yra normalus kelias DW655 iš Suvalkų į Olecko - Giżycko (tik reikia ignoruoti rekomendaciją važiuoti ne pr Wydminy o kampu per Kruklanki)
                    - Siūlomas vidurinio DK 16 maršruto per Suvalkai - Elkas - Olštynas atmaina (reikia ignoruoti rekomendaciją važiuoti Mikołajki - Mrągowo per kampu per Ryn) ir šiek tiek pasivažinėti ratais kvadratais per Ryn , tik į Suvalkus siūloma važiuoti per Lazdijus.
                    Google žemėlapiai deja nėra geras būdas planuoti maršrutus. Jie neskiria žvyrkelio nuo autostrados (čia grubiai, bet dažnai siūlo važiuoti visiškais šunkeliais kur dvi mašinos prasilenkt lengvai negali), turi aibes klaidų netaisomų mėnesiais, pvz prieš Suvalkus rodo, kad neįmanoma įvažiuoti į autostradą, nauji keliai ir pakeitimai vėluoja dažnai savaites.

                    Adekvačios maršrutų planavimo programos veda pagrindiniais keliais, pvz. wego.here.com
                    Click image for larger version

Name:	vilniusgdanskas.png
Views:	1214
Size:	976,0 kB
ID:	1997465
                    Attached Files
                    kaip?

                    Comment


                      Aš važiuodamas naudoju Mapy.cz, nes ten labai aiški žemėlapio spalvų paletė, matosi aplinka bei gerai pazymėti objektai. Ten galima pasirinkti trumpesnį arba greitesnį maršrutą. Tik su tais trumpesniais maršrutais nurodomi visokie žvyrkeliai (čekai nežino, kas yra žvyrkelis, todėl tokios funkcijos nenumatė). O su greitesnis maršrutais vis pasiūlydavo važiuoti per Kaliingrado sritį. ​​​​​

                      Planuojant kelionę tais pačiais keliais Google vis dėlto nurodo tikslesnį laiką.Greituosius maršrutus į Gdanska visi siūlydavo per Kauną - Suvalkus - Olštyną.
                      Tik robotas neįvertina, koks skirtumas tarp diskomforto važiuojant 30 km paskui fūros uodegą ir važiavimo tuščiu, nors ir siauresniu, keliu. Be to, kelionių planavimo robotai neįvertina, kad Lenkijoje per pastaruosius metus labai pagerėjo vietinių kelių kokybė - ne tik triženklių vaivadijų kelių, bet ir valsčiams prikalusancių kelių be numerių.

                      Praktiskai išbandyta, kad "greitasis" maršrutas yra tik ilgesnis, bet nelabai greitesnis. Važiavimas maršrutu Kaliningrado pasieniais per Gołdap-Bartoszyce buvo ne tik 80 km trumpesnis (neskaitant, kad specialiai užsukome į Bartėnų pilį bei į patikusį restoraną Pasłęk'e), bet ir pusvalandžiu greitesnis.
                      Kuro sąnaudos važiuojant autostradomis ir vietiniais keliais skyrėsi apie 1 litrą /100 km, bet kuro taupymas nebuvo pagrindinis argumentas renkantis marśrutą.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Tai viskas aišku, kad jei toliau, tai saugiau, bet kam tas 1.5 km, jei turbūt per akis užtektų 0.5 km? Ir plius netyčia prašokti reikiamą posūkį tada mažiau šansų?
                        gal kad jei kamštis nusukime, nestovėtų galas autostradoje? Prašokti šansai vienodi jei į navigaciją/ženklus nežiūri.
                        Beje teko pasinaudoti tokiu ilgu nuvažiavimu ir grįžti atgal į greitkelį kad apvažiuoti dalį kamščio greitkelyje (waze patarė )
                        -

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          gal kad jei kamštis nusukime, nestovėtų galas autostradoje? Prašokti šansai vienodi jei į navigaciją/ženklus nežiūri.
                          Beje teko pasinaudoti tokiu ilgu nuvažiavimu ir grįžti atgal į greitkelį kad apvažiuoti dalį kamščio greitkelyje (waze patarė )
                          Ko gero greičio režimai įtakoja.
                          Išmetus lėtai judančius iš greitkelio, kitiems eismo saugumas kiap ir padidėja. Lietuvoje ar ne 500 m yra lėtėjimo juosta, bes vistiek atsiranda tokių, kurie atsibunda paskutinę minutę. Lenkijoje naujuose keliuose taip nebepavyks.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Tik robotas neįvertina, koks skirtumas tarp diskomforto važiuojant 30 km paskui fūros uodegą ir važiavimo tuščiu, nors ir siauresniu, keliu. Be to, kelionių planavimo robotai neįvertina, kad Lenkijoje per pastaruosius metus labai pagerėjo vietinių kelių kokybė - ne tik triženklių vaivadijų kelių, bet ir valsčiams prikalusancių kelių be numerių.
                            Google žino visų šunkelių kelionės trukmes rinkdami duomenis iš Android telefonų su įjungta lokacijos istorija. Tačiau, panašu, jie bando į tą komforto faktorių atsižvelgti tarp kelių apylygės trukmės maršrutų siūlydami populiaresnį. Pavyzdžiui, važiuojant į/iš Varšuvos, prieš keletą metų Google pirmiausia siūlydavo maršrutus per Balstogę ar Knyszyn-Tykocin, nors kelias per Lomžą buvo ir keliolika km trumpesnis ir kokiom 3 minutėm greitesnis. Turėdavau kaskart tempti tašką į Lomžą, kad duotų tiek man asmeniškai malonesnį, tiek greitesnį maršrutą. Galiu tai paaiškint tik kito maršruto populiarumu.

                            Comment


                              Gdanskas - Olštynas - Elkas - Suvalkai - Vilnius ilguoju ("greituoju" ) maršrutu
                              2 dalis. Olsztyn -DK16 - Mrągowo
                              Maršrutas


                              Tas pats ruožas su kelių kategorijomis. Yra du trumpi greitkelio ruožai: ties Barczewo 2,5 km ir ruožas Bisztynek - Borki Wielkie apie 10 km.
                              Kai kur nuo Olštyno kelias yra 1+1 juostos, bet yra pasiruošta greitkelio tiesimui..
                              Dabar tiesiamas apie 17 km greitkelis S16 nuo Borki Wielkie iki Mrągowo (antrosios sankyžos su DK 59 link Szczytno). Darbo dienomis tame ruože turėtų būti nemažų eismo stabdymų dėl iš statybvietės išvažiuojančių savivarčių.

                              Comment


                                Kelias nuo Olštyno iki Mrongovo (DK16 Olsztyn - Mrągowo)
                                Foto 2022.09
                                Už kilometro nuo mazgo Olsztyn Wschód greitkelsi baigiasi


                                Pora preimiesčio šviesoforų




                                Eismo šeštadienį popiet yra - ne kamščiai, bet ir lenkti geriau nebandyti


                                Barczewo sankryža


                                Kelias 1+1 juostos. Šone matosi jungiamsis kelias
                                Matosi, kad lenkų kelininkai iš anksto pasirūpino perspektyva - išpirkta žemės juosta būsimo greitkelio tiesimui, kai tam ateis laikas.
                                Tas laikas bus už keleto metų, nes S16 tarp Olštyno ir Biskupieco bus tiesiamas, kai bus baigta greitkelio atkarpa iki Mrongovo (Mrągowo)


                                Iš anksto pastatytas viadukas 2x2 jusotų keliui


                                Važiuojantiems iš Mrongovo Olštyno kryptimi reikia įsidemėti šią vietą - čia gera (vos ne vienintelė šiame ruože) poiisio aišktelė prei ežero tarp Biskupieco ir Barčevo (Barczewo).
                                Priešingoje pusėje ne tokia jauki aikštelė yra priešais BP degalinę


                                Kelio išplatėjimas


                                Greitkelis. Gera proga aplenkti lėtesnes mašinas


                                Už 2,5 km greitkelis baigiasi


                                Dar vienas viadukas paruoštas greitkeliui


                                Kaip šeštadienio popietei eismas gana intesnsyvus


                                Dar viena greitkelio atkarpa . Šiame 10 km ruože yra kur įsibėgėti


                                Olštyno ir Mrongovo pavietų (apskričių) riba
                                Pradėjo smarkiai lyti


                                Borki Nowe. Greitkelio pabaiga ir naujos greitkelio atkarpos pradžia

                                Comment


                                  Kelio DK16 atkarpa tarp Olštyno ir Mrongovo (Olsztyn - Mrągowo)
                                  Rekonstruojamas į greitkelį S16 ruožas Borki Wielkie -Mrągowo


                                  Foto 2022.09




                                  Įspėjimai apie iš statybvietės įvažiuojančią techniką


                                  Sorkwity




                                  Eismas vis dar intensyvus abi puses




                                  Greitkelio statybos pasilieka šiaurėje


                                  Ties Nowe Bagienice kaimu prie "Orlen" degalinės greitkelis S16 kirs dabartinį kelią DK16




                                  Pirmoji žiedinė sankryža prieš Mrongovą su keliu DK59 į Ryn.


                                  Mes važiavome tiesiai tuo pačiu DK16 per Mrongovo centrą
                                  Beje, kol važiavome per miesto centre esančią žiedinę sankryžą, mus aplenkė iš paskos važiavęs autobusas, kuris kirto kampą iš karto už geležineklio , važiuodamas Kolejowa gatve.
                                  Jei teks tuo keliu važiuoti bus galima pagreitinti kelią kaip kokiam vietiniam.


                                  Jei kas nors turės daug laiko, tai Mrongovo centras visai neblogai išlikęs - man tai vienas gražesnių Varmijos-Mozūrijos mažųjų miestų

                                  Comment


                                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                                    Google žemėlapiai deja nėra geras būdas planuoti maršrutus. Jie neskiria žvyrkelio nuo autostrados (čia grubiai, bet dažnai siūlo važiuoti visiškais šunkeliais kur dvi mašinos prasilenkt lengvai negali), turi aibes klaidų netaisomų mėnesiais, pvz prieš Suvalkus rodo, kad neįmanoma įvažiuoti į autostradą, nauji keliai ir pakeitimai vėluoja dažnai savaites.

                                    Adekvačios maršrutų planavimo programos veda pagrindiniais keliais, pvz. wego.here.com
                                    Google ir kiti žemėlapiai kartais rodo maršrutą nuo Mrongovo iki Ožyšo (Mrągowo - Orzysz) aplenkiant Mikoliaikas (Mikołajki) ir nukreipia 59 bei 642 keliais - jis apie 2,5 km ilgesnis bet atseit greitesnis.

                                    Šiandien Google maps, ir mapy cz. abiem variantais - DK6 ir DK59+DW642 rodo tą patį laiką - 31 minutę
                                    ​​

                                    Aš pernai kelis kartus važiavau 59 keliu.Greitesnio kelio iliuziją sukuria tai, kad yra 5-6 km gana geros kokybės pusiau greitkelio kategorijos šiaurinis Mrongovo aplinkkelis. Toliau 59 kelias niekuo neypatingas - gana gera danga bet ir vingiuotas. Vasarą jame intensyvus eismas iki Ryn ir nieko nepavyks aplenkti.
                                    Geriau nemesti kelio dėl takelio ir toliau važiuoti 16 keliu. Tose poisiautojų mėgstamose vietose nežinai, kuriame kelyje pakliūsi į kamštį ar lėtai judėsi kolonoje.
                                    Todėl nelabai yra prasmės važiuoti kampais ir gauti tą patį kamštį kitoje vietoje. Geriau atsipalaiduoti ir mėgautis vaizdingais kraštovaizdžiais.

                                    Comment


                                      Gdanskas - Olštynas - Elkas - Suvalkai - Vilnius ilguoju ("greituoju" ) maršrutu
                                      3 dalis. DK16. Mrągowo - Mikołajki - Orzysz - Ełk


                                      Kas man patinka dabartiniuose Lenkijos pagrindiniuose keliuse, tai kad krašto keliuose ire net vaivadijų yra lygi, o ne lopyta ir perlopyta kelio danga ir niekur nėra pakabų gadinimo kalnelių.
                                      Nuo Mrongovo iki Mikolaikų dar buvo buvo šiek tiek šeštadieninio eismo, paskui buvo tuščia.

                                      Foto 2022.09
                                      Mrągowo (Mrongovas)


                                      Iš pradžių buvo idealios sąlygos važiuoti. Kelias siauras, bet iškirtus medžius jis vizualiai išplatėjo.




                                      Užtenka vienos mašinos, kad greitis ir ne gyvenvietėje sulėtėtų iki kokių 50-60 km/h


                                      Mikolaikų prieigos.
                                      Neveikaintis geležinkelis Olštynas - Mikolaikos - Elkas kerta kelią Nr.16 kelis kartus
                                      Beveik visur yra nuo vokiečių laikų pasilikę viadukai


                                      Degalai Lenkijoje tada buvo apie 20-25 eurocentais pigesni


                                      Mikołajki (Mikolaikos)


                                      Kelio ženjlų kakafonija užstoja krypčių nurodas.
                                      Nors pagrindiniuose keliuose Lenkijoje yra gana sunku pasiklysti, ypač kai mums niekur nereikai išsukti iš 16 kelio


                                      Anksčiau lietuviai specialai važiudavo apie 300 km iki "Mikolajkių", kad praleistų pusdienį "Tropicanos" akvaparke.
                                      Dabar kai tų akvaparkų visur pilna, tas kurortinis miestas prie didžiųjų Mozūrijos ežerų traukia savo gamta, jachtomis ir triukšminga promenada.

                                      Comment


                                        DK16. Mikołajki - Orzysz
                                        Ši atkarpa ne tik apie 2000 m., bet dar apie 2012 metus buvo pati baisiausia visame kelyje - vingiuota, siaura ir su pasibaisėtina danga.
                                        Dabar šeštadienio popietę buvo viena malonumas važiuoti tuščiu lygiu keliu

                                        Foto 2022.09


                                        Kelias turbūt per siauras, kad būtų vietos nupaišyti ašinę liniją su normalaus pločio juostomis. Bet visi kažkaip prasilenkia


                                        Vėl iškirsti seni medžiai ir kiek toliau nuo kelio pasodinti nauji


                                        Po šituo viaduku kartais įstringa fūros ar dviaukščiai autobusai




                                        Ožyšas (Orzysz) yra kaip mūsų Pabradė. Ten yra poligonas, kur bazuojasi ir JAV kareiviai.

                                        Čia stabtelėjome papietauti tokioje dolerinėje kavinėje (taip ir vadinasi - "Dollar bar") pačiame miesto centre. QNežinau kaip yra su maitinimo taškais Pabradėje (turbūt yra ne vienas), bet ten turbūt nepavyktų paragauti ungurio už 14 eurų (69 PLN)


                                        DK16 Orzysz - Ełk
                                        Ir čia tuščias lygus kelias
                                        Šone matosi poligono riboženklai






                                        Pišo ir Elko apskričių (pavietų) riba. Iki Elko - 19 km


                                        Šioje kelionėje traktorų nebuvo daug


                                        Posūkis saulėgrąžų lauke


                                        Elkas (Ełk) - nemažas Alytau ar Suvalkų dydžio miestas turintis apie 70 km
                                        Nutiesus S61 labai pagerėjo susisiekimas


                                        Rugsėjo pirmoje pusėje kelias DK 16 nuo Elko iki sankryžos su S61 Wysokie (Kalinowo) buvo tuščias,tačiau su apsunkintomis eismo sąlygomis dėl remonto ir sukiojimosi laikinais keliais.
                                        Dabar, kai rugsėjo 13 d. atidarytas eismas nauja S61 atkarpa Ełk Południe - Guty (Szczuczyn Wschód) , eismo DK16 tiew Elku labai padaugėjo, kal nebus nutiesta trūkstama greitkelio S61 atkarpa Wysokie (Kalinowo) - Ełk Południe.


                                        Kelionę nuo Elko iki namų aprašiau temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. [E67/ S8-S61] 29 psl.
                                        https://www.miestai.net/forumas/foru...-s61?p=1990863

                                        Labai netolimoje ateityje važiavimas "greituoju" maršrutu 16 keliu per Olštyną bus ne tik ilgesnis, bet ir išties greitesnis;
                                        Kitąmet numatoma atidaryti eismą trujuose greitkelių ruožuose
                                        2023 m. balandį S61 (dab. DK8) ruože nuo Lietuvos sienos Kalvarija / Budzisko - Suwałki. Yra užuominų, kad šis "vėluojantis" projektas gali būti baigtas dar šių metų gruodį
                                        2023 m. balandį S61 ruože tarp mazgų Wysokie (Kalinowo) - Ełk Południe su atšaka link šiauruinio Elko aplinkkelio
                                        2023 m. lapkritį - S16 ruože Mrągowo - Borki Wielkie (link Olštyno).

                                        http://www.ssc.siskom.waw.pl/

                                        Kiek tolimesnėje ateityje (po 2, 3 ar 23 metų) pagreitės važiavimas ir per Kauną, nes Lietuvos kelininkų pasididžavimas 35 km ilgio greitkelis Mauručiai - Dženčialauka bus pratęstas (x metų "anksčiau nei planuota") iki Kalvarijos, o gal ir iki pat Lenkijos sienos. Bet apie "Via Balticas" Lietuvoje ir Lenkijoje yra atskiros temos.
                                        Paskutinis taisė Romas; 2022.10.14, 06:46.

                                        Comment


                                          Važiavau šiemet šiuo maršrutu. Pernai dar buvo kelio darbų, kai neilgi ruožai buvo seni, nesutvarkyti. Šiemet viskas užbaigta, neskaitant darbų prie Elko (Suvalkai - siena - kita tema). Su lenkimu iš ties problemos, kartais tenka ilgai vilktis 60-70 km/h greičiu, kol pavyksta aplenkti. Todėl viso maršruto įveikimas dieną ir naktinį skiriasi 1-1,5 val. Čia iš mano praktikos (ne vienkartinio važiavimo).
                                          Lietuvoje neįmanoma sudaryti jokio bent trečdalio to maršruto ilgio (visgi Lietuvos masteliai tai ne Lenkijos) maršruto, kad kelio dangos kokybė būtų panaši...
                                          Paskutinis taisė Al1; 2022.10.14, 08:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X