Šioks toks atnaujinimas. Vakar (kovo 5 d.) važiavau į Varšuvą ir rinkausi kelią per Balstogę (Bialystok). Tai nuo Balstogės jau praktiškai viskas yra greitkelis iki Ost. Maz. tik paskutiniai 10 km dar baiginėjami, bet ta atkarpa važiuojama naujai nutiesta viena ar kita puse kelio. Realiai čia eismas nesistabdo, tad pravažiuojama greitai. Prastesnė atkarpa yra nuo Ostr. Maz. iki Wyzkow, bet šita atkarpa eina ir važiuojant per Lomžą. Tad važiuojant iki Varšuvos, dabar jau rinksiuosi kelią per Balstogę, nes: yra daug mažiau streso, ne greitkeliu važiuojama tik apie 80 km nuo Augustovo iki Balstogės, vėliau kelias super. Važiuojant per Lomžą, paprasto kelio atkarpa iki greitkelio daug ilgesnė, reikia daugiau lenkti sunkvežimių. Taip pat, per Lomžą yra minusas, pati Lomža, kur suvalgoma daug laiko, bei Grajewo, kur kartais galima užstrigti irgi. Tad kol nebus šių dviejų miestų aplinkkelių, tol man geriau važiuoti per Balstogę, nors ir truputi ilgesnis atstumas gaunasi (apie 30 km), bet laiko prasme praktiškai tas pats, o ir streso mažiau, ir keliai geresni.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
Collapse
X
-
Parašė USA Rodyti pranešimąSveiki, planuoju artimiausiomis savaitėmis keliauti į Poznanę su auto, tad "atliksiu" tyrimą kiek trunka važiuoti atkarpą nuo Augustaw iki Ostr.Maz per Lomžą, o grįžtant pamatuosiu kas gaunasi važiuojant nuo Ost.Maz. į Augustow per Bialystok. Laikite tęsinio !
Comment
-
Parašė edvva Rodyti pranešimą
Manau, kad vargu ar gausis objektyvus tyrimas, nes priklauso kuriom savaitės dienom važiuosi (darbo diena ar savaitgalis) bei kuriuo laiku įveiksi atkarpą. Pvz, jei pro Lomžą pravažiuosi anksti ryte, ar pvz vėlai vakare, rezultatas bus vienas, nei pataikius per piko valandas. Važiuojant per Bialystok, bus mažiau įtakos dienos laikas. Geriausiai matuot būtų, kad tuo pačiu metu važiuotu du skirtingi auto skirtingais maršrutais. Bet padaryk bandymą, lauksim rezultatų.Studentas
Comment
-
Parašė Eivinas Rodyti pranešimąSveiki, pirmą kartą keliausiu Į Lenkiją, Vroclavą. Bandžiau googlinti, bet nerandu informacijos, ar E30 kelias nuo Varšuvos iki Lodžės yra apmokestintas? Ir apskritai ar susidursiu su kelio apmokestinimu keliaudamas į Vroclavą?
Comment
-
Ties tom būdelėm patartina nuimt gazą, nes mėgsta policija tas vietas, ten stiprus greičio ribojimas uždėtas. Apmokestinimas ten bus, tik kada tai neaišku. Tas pats su A1 atkarpa aplenkiant Lodzę - ten irgi būdelės paruoštos. Bet pats S8 tai bus nemokamas.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąTies tom būdelėm patartina nuimt gazą, nes mėgsta policija tas vietas, ten stiprus greičio ribojimas uždėtas. Apmokestinimas ten bus, tik kada tai neaišku. Tas pats su A1 atkarpa aplenkiant Lodzę - ten irgi būdelės paruoštos. Bet pats S8 tai bus nemokamas.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąIš pietinės pusės prie S8 yra įrengtos, bet jos ten dar nuo 2013 metų.Paskutinis taisė myhorsegallery; 2018.03.16, 00:08.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Tiksliau būtų pasakyti, kad vietos būdelėms paruoštos išvažiuojant iš A1 į S8. A1 atkarpa atidaryta visai neseniai, ne 2013m. Jei tų planų A kategorijos kelius apmokestinti nebūtų, tai nestatytų milžiniškus pinigus kainuojančių išplatėjimų. Man lenkai sako, kad visi A bus apmokestinti paliekant tik atkarpas aplink didelius miestus, kad galėtų tarnauti kaip miestų aplinkeliai, pvz., kaip yra A2 ties Poznane, jis nemokamas tas gabaliukas, ir ten yra 3x3.
Beje apmokestinimo infrastruktūra tarp Varšuvos ir Lodzės irgi jau daug metų stovi nenaudojama ir dėl išaugusių srautų tos vietos apmokestinti nebeplanuojama. Kam teko per vasaros atostogas keliauti Lenkijoje žino kokios eilės nutįsta ties apmokestinimo punktais, o dabar ir be jų svarstoma platinti tą atkarpą iki 2x3
Comment
-
TIksliau Lenkijoje yra du autostradų tipai. Rodos visos pastatytos per paskutinius kelis metus yra valstybinės ir nemokamos. Prieš 10+ metų kelios pirmosios autostrados buvo pastatytos privačių investuotojų. Būtent jos ir yra apmokestintos. Varšuva-Lodzė statytojas subankrutavo, baigta iš valstybinių lėšų ir nėra kam tas būdeles statyti
Valstybinių kelių su būdelėmis vargu ar bus. Vinjetės valstybiniams keliams gal ir bus kažkada. Bet tai nebus "perėjimas" nuo būdelių prie vinječių. Būdelės liks, nebent išpirks iš privačių investuotojų. Arba gal po kažkiek metų privatūs keliai pereis į valstybės rankas ir dėl to būdelės išnyks.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąBeje apmokestinimo infrastruktūra tarp Varšuvos ir Lodzės irgi jau daug metų stovi nenaudojama ir dėl išaugusių srautų tos vietos apmokestinti nebeplanuojama.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Tai tada man klausimas kyla kodėl tiek metų ten nieks nesugalvoja ištiesinti to kelio ir panaikinti tas įvažas prie būdelių. Ten nuolat visi turi stabdyt ir niekam nepatogu, nes apribojimas 60 įkaltas. Taip dar 20 metų bus? Man galai nesueina šioj vietoj.
Comment
-
Sveiki,
Buvau prisižadėjęs palyginimą, kai keliaujama Augustow - Ostrow Mazoviecka Varšuvos kryptimi per Lomžą ir atvirkštinį variantą, kai keliaujama Ostrow Mazoviecka - Augustow Vilniaus kryptimi per Bialystok. Tad rezultatas gavosi toks:Augustow - Lomza- Ostrow Mazowiecka Ostrow Mazowiecka - Bialystok - Augustow Comments Kelionės pradžia 16:45 11:25 Vidutinis greitis pradžioje km/h 88 97 ties Lomza/ties Bialystok 79 127 pabaigoje km/h 74 98 Atstumas, km 150.2 185.9 nuotraukoje atstumas didesnis, nes nepasukau reikiamu keliu Bialystok'e, todėl reikia minusuoti 5 km ir 8 min Kelionės laikas, h 2.02 1.49 nuotraukoje atstumas didesnis, nes nepasukau reikiamu keliu Bialystok'e, todėl reikia minusuoti 5 km ir 8 min Paskutinis taisė USA; 2018.03.25, 22:40.
- 3 patinka
Comment
Comment