Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šioks toks atnaujinimas. Vakar (kovo 5 d.) važiavau į Varšuvą ir rinkausi kelią per Balstogę (Bialystok). Tai nuo Balstogės jau praktiškai viskas yra greitkelis iki Ost. Maz. tik paskutiniai 10 km dar baiginėjami, bet ta atkarpa važiuojama naujai nutiesta viena ar kita puse kelio. Realiai čia eismas nesistabdo, tad pravažiuojama greitai. Prastesnė atkarpa yra nuo Ostr. Maz. iki Wyzkow, bet šita atkarpa eina ir važiuojant per Lomžą. Tad važiuojant iki Varšuvos, dabar jau rinksiuosi kelią per Balstogę, nes: yra daug mažiau streso, ne greitkeliu važiuojama tik apie 80 km nuo Augustovo iki Balstogės, vėliau kelias super. Važiuojant per Lomžą, paprasto kelio atkarpa iki greitkelio daug ilgesnė, reikia daugiau lenkti sunkvežimių. Taip pat, per Lomžą yra minusas, pati Lomža, kur suvalgoma daug laiko, bei Grajewo, kur kartais galima užstrigti irgi. Tad kol nebus šių dviejų miestų aplinkkelių, tol man geriau važiuoti per Balstogę, nors ir truputi ilgesnis atstumas gaunasi (apie 30 km), bet laiko prasme praktiškai tas pats, o ir streso mažiau, ir keliai geresni.

    Comment


      Pritariu, važiavau vasarį pirmą kartą per Balstogę apskritai, nes iki tol per Lomžą, tai padariau išvadą, kad kol nepagerės situacija, važiuosiu per Balstogę.

      Comment


        Sveiki, planuoju artimiausiomis savaitėmis keliauti į Poznanę su auto, tad "atliksiu" tyrimą kiek trunka važiuoti atkarpą nuo Augustaw iki Ostr.Maz per Lomžą, o grįžtant pamatuosiu kas gaunasi važiuojant nuo Ost.Maz. į Augustow per Bialystok. Laikite tęsinio !

        Comment


          Parašė USA Rodyti pranešimą
          Sveiki, planuoju artimiausiomis savaitėmis keliauti į Poznanę su auto, tad "atliksiu" tyrimą kiek trunka važiuoti atkarpą nuo Augustaw iki Ostr.Maz per Lomžą, o grįžtant pamatuosiu kas gaunasi važiuojant nuo Ost.Maz. į Augustow per Bialystok. Laikite tęsinio !
          Manau, kad vargu ar gausis objektyvus tyrimas, nes priklauso kuriom savaitės dienom važiuosi (darbo diena ar savaitgalis) bei kuriuo laiku įveiksi atkarpą. Pvz, jei pro Lomžą pravažiuosi anksti ryte, ar pvz vėlai vakare, rezultatas bus vienas, nei pataikius per piko valandas. Važiuojant per Bialystok, bus mažiau įtakos dienos laikas. Geriausiai matuot būtų, kad tuo pačiu metu važiuotu du skirtingi auto skirtingais maršrutais. Bet padaryk bandymą, lauksim rezultatų.

          Comment


            Parašė edvva Rodyti pranešimą

            Manau, kad vargu ar gausis objektyvus tyrimas, nes priklauso kuriom savaitės dienom važiuosi (darbo diena ar savaitgalis) bei kuriuo laiku įveiksi atkarpą. Pvz, jei pro Lomžą pravažiuosi anksti ryte, ar pvz vėlai vakare, rezultatas bus vienas, nei pataikius per piko valandas. Važiuojant per Bialystok, bus mažiau įtakos dienos laikas. Geriausiai matuot būtų, kad tuo pačiu metu važiuotu du skirtingi auto skirtingais maršrutais. Bet padaryk bandymą, lauksim rezultatų.
            Visi tai suprantam, bet vistiek lai zmogus daro ir bus idomu paziuret rezultatus.
            Studentas

            Comment


              Atnaujintas kelių žemėlapis
              https://dl.dropboxusercontent.com/s/...ka-igorsel.png

              Comment


                Sveiki, pirmą kartą keliausiu Į Lenkiją, Vroclavą. Bandžiau googlinti, bet nerandu informacijos, ar E30 kelias nuo Varšuvos iki Lodžės yra apmokestintas? Ir apskritai ar susidursiu su kelio apmokestinimu keliaudamas į Vroclavą?

                Comment


                  Parašė Eivinas Rodyti pranešimą
                  Sveiki, pirmą kartą keliausiu Į Lenkiją, Vroclavą. Bandžiau googlinti, bet nerandu informacijos, ar E30 kelias nuo Varšuvos iki Lodžės yra apmokestintas? Ir apskritai ar susidursiu su kelio apmokestinimu keliaudamas į Vroclavą?
                  Neapmokestintas. Išplatėjimas būdelėms jau n metų stovi, bet rodos nebeplanuoja apmokestinti. Važiuojant į Vroclavą mokamų kelių nėra.

                  Comment


                    Negaliu pagrįsti atsakymo, bet kiek žinau, nesusidursi.

                    Comment


                      Ties tom būdelėm patartina nuimt gazą, nes mėgsta policija tas vietas, ten stiprus greičio ribojimas uždėtas. Apmokestinimas ten bus, tik kada tai neaišku. Tas pats su A1 atkarpa aplenkiant Lodzę - ten irgi būdelės paruoštos. Bet pats S8 tai bus nemokamas.
                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                        Ties tom būdelėm patartina nuimt gazą, nes mėgsta policija tas vietas, ten stiprus greičio ribojimas uždėtas. Apmokestinimas ten bus, tik kada tai neaišku. Tas pats su A1 atkarpa aplenkiant Lodzę - ten irgi būdelės paruoštos. Bet pats S8 tai bus nemokamas.
                        A1 prie Lodzės nebus apmokestinta, bent jau tradiciniu būdu, būdelių niekur nebuvo įrenginėta. Iš pietinės pusės prie S8 yra įrengtos, bet jos ten dar nuo 2013 metų.

                        Comment


                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                          Iš pietinės pusės prie S8 yra įrengtos, bet jos ten dar nuo 2013 metų.
                          Tiksliau būtų pasakyti, kad vietos būdelėms paruoštos išvažiuojant iš A1 į S8. A1 atkarpa atidaryta visai neseniai, ne 2013m. Jei tų planų A kategorijos kelius apmokestinti nebūtų, tai nestatytų milžiniškus pinigus kainuojančių išplatėjimų. Man lenkai sako, kad visi A bus apmokestinti paliekant tik atkarpas aplink didelius miestus, kad galėtų tarnauti kaip miestų aplinkeliai, pvz., kaip yra A2 ties Poznane, jis nemokamas tas gabaliukas, ir ten yra 3x3.
                          Paskutinis taisė myhorsegallery; 2018.03.16, 00:08.
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                            Tiksliau būtų pasakyti, kad vietos būdelėms paruoštos išvažiuojant iš A1 į S8. A1 atkarpa atidaryta visai neseniai, ne 2013m. Jei tų planų A kategorijos kelius apmokestinti nebūtų, tai nestatytų milžiniškus pinigus kainuojančių išplatėjimų. Man lenkai sako, kad visi A bus apmokestinti paliekant tik atkarpas aplink didelius miestus, kad galėtų tarnauti kaip miestų aplinkeliai, pvz., kaip yra A2 ties Poznane, jis nemokamas tas gabaliukas, ir ten yra 3x3.
                            Planai pastoviai keičiasi, greičiausiai lenkai tiesiog pereis prie vinjetės. Palyginus su projektų kainomis, išasfaltuoti praplatėjimus tikrai nėra milžiniškos sumos, panašiai kaip sunkvežimių aikštelę įrengti. Pvz tos prie S8 ir liks niekados nepanaudotos, nes A1 naujoje atkarpoje infrastruktūros neįrengė ir jeigu ir apmokestins, tai atkarpą piečiau Petrakavo, kuri dar nerekonstruota.

                            Beje apmokestinimo infrastruktūra tarp Varšuvos ir Lodzės irgi jau daug metų stovi nenaudojama ir dėl išaugusių srautų tos vietos apmokestinti nebeplanuojama. Kam teko per vasaros atostogas keliauti Lenkijoje žino kokios eilės nutįsta ties apmokestinimo punktais, o dabar ir be jų svarstoma platinti tą atkarpą iki 2x3

                            Comment


                              TIksliau Lenkijoje yra du autostradų tipai. Rodos visos pastatytos per paskutinius kelis metus yra valstybinės ir nemokamos. Prieš 10+ metų kelios pirmosios autostrados buvo pastatytos privačių investuotojų. Būtent jos ir yra apmokestintos. Varšuva-Lodzė statytojas subankrutavo, baigta iš valstybinių lėšų ir nėra kam tas būdeles statyti

                              Valstybinių kelių su būdelėmis vargu ar bus. Vinjetės valstybiniams keliams gal ir bus kažkada. Bet tai nebus "perėjimas" nuo būdelių prie vinječių. Būdelės liks, nebent išpirks iš privačių investuotojų. Arba gal po kažkiek metų privatūs keliai pereis į valstybės rankas ir dėl to būdelės išnyks.

                              Comment


                                Man rodos, kad trečdalis mokamų atkarpų yra valstybinės. Lenkijoje buvo labiau politinis klausimas, ar apmokestinti naujas atkarpas, bet dabartinės tendencijos tokios, kad vengiama tai daryti, o ne tiek daug ir liko neužbaigtų A kategorijos kelių.

                                Comment


                                  Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                  Beje apmokestinimo infrastruktūra tarp Varšuvos ir Lodzės irgi jau daug metų stovi nenaudojama ir dėl išaugusių srautų tos vietos apmokestinti nebeplanuojama.
                                  Tai tada man klausimas kyla kodėl tiek metų ten nieks nesugalvoja ištiesinti to kelio ir panaikinti tas įvažas prie būdelių. Ten nuolat visi turi stabdyt ir niekam nepatogu, nes apribojimas 60 įkaltas. Taip dar 20 metų bus? Man galai nesueina šioj vietoj.

                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                    Tai tada man klausimas kyla kodėl tiek metų ten nieks nesugalvoja ištiesinti to kelio ir panaikinti tas įvažas prie būdelių. Ten nuolat visi turi stabdyt ir niekam nepatogu, nes apribojimas 60 įkaltas. Taip dar 20 metų bus? Man galai nesueina šioj vietoj.
                                    Greičiausiai iki kitos rekonstrukcijos

                                    Comment


                                      Sveiki,

                                      Buvau prisižadėjęs palyginimą, kai keliaujama Augustow - Ostrow Mazoviecka Varšuvos kryptimi per Lomžą ir atvirkštinį variantą, kai keliaujama Ostrow Mazoviecka - Augustow Vilniaus kryptimi per Bialystok. Tad rezultatas gavosi toks:
                                      Augustow - Lomza- Ostrow Mazowiecka Ostrow Mazowiecka - Bialystok - Augustow Comments
                                      Kelionės pradžia 16:45 11:25
                                      Vidutinis greitis
                                      pradžioje km/h 88 97
                                      ties Lomza/ties Bialystok 79 127
                                      pabaigoje km/h 74 98
                                      Atstumas, km 150.2 185.9 nuotraukoje atstumas didesnis, nes nepasukau reikiamu keliu Bialystok'e, todėl reikia minusuoti 5 km ir 8 min
                                      Kelionės laikas, h 2.02 1.49 nuotraukoje atstumas didesnis, nes nepasukau reikiamu keliu Bialystok'e, todėl reikia minusuoti 5 km ir 8 min
                                      Paskutinis taisė USA; 2018.03.25, 22:40.

                                      Comment


                                        Foto iš atkarpos
                                        Augustow - Lomza- Ostrow Mazowiecka :

                                        Comment


                                          Ačiū už pasidalinimą
                                          Nuotraukoje atstumas didesnis, nes nepasukau reikiamu keliu Augustow'e, todėl reikia minusuoti 5 km ir 8 min
                                          Gal galima pažymėti žemėlapyje, koks buvo klaidingas ir teisingas maršrutas Augustave
                                          Paskutinis taisė Romas; 2018.03.25, 22:25.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X