Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
    Įdomu kokie keliai iki Liublino, o po to iki Krokuvos?
    Teko važiuot 19-tu keliu nuo Białystok iki Rzeszów gal prieš tris metus, tai informacija gali būt pasenus žinant kaip gretai Lenkai kelius tvarko. Tai praktiškai vienintelis tiesioginis kelias į Liublin'ą nebent nori sukt ratą per Warszawa, kas nėra labai logiška. Pats kelias (19) nepaliko didelio įspudžio, toks vidutinis jeigu taip galim pasakyt. Kelias siauras (praktiškai nebuvo kelkraščio), vietom vingiuojantis. Tiltai labai siauri ir seni, du sunkvežimiai praktiškai liečiasi veidrodžiais. Už Liublin'o, link Rzeszów kelias geresnis.
    Iš Liublin'o į Krakow aš siulyčiau važiuot per Rzeszów, kelias nuo Liublin'o kaip sakiau nera prastas, o nuo Rzeszów'o pasukt ant A4 iki Krakow. Galima važiuot ir per Sandomierz, tačiau man tuo keliu važiuot neteko. Asmeniškai aš rinkčiausi autostrada.

    Comment


      Gal kas nors kelionėms į/per Lenkiją esate išbandę Yanosik aplikaciją? Pasidalinkit patirtimi, ar gerai padeda kelionės metu

      http://yanosik.lt/

      Comment


        Parašė HSV Rodyti pranešimą
        Gal kas nors kelionėms į/per Lenkiją esate išbandę Yanosik aplikaciją? Pasidalinkit patirtimi, ar gerai padeda kelionės metu http://yanosik.lt/
        Duomenu rouminga geriau išjungti, kad saskaita už mobiliaka nesugadintu nuotaikos. O be roumingo nebus online, reiskia ir bet kokio online serviso.

        Comment


          Lenkijoje populiari ši programėlė. Bet geriau pasienyje nusipirkti išankstinio papildymo kortelė su interneto planu. Lietuvoje ji kažkodėl neprigijo. Vienintelė gera funkcija - vaizdo registratorius. Kaip navigacija, tai veikia baisiai. Kūrėjai aiškina, kad ji maršrutą planuoja atsižvelgdama į kelių užimtumus. Bet realiai dažnai nuveda keliais, kuriuos net sunku keliais pavadinti. Labiau ten būna lauko keliukas. Arba parenka maršrutą su didelę apylanka, nes jos žemėlapiuose kelias pažymėtas, kaip žvyrkelis. Išvada, kelių būklė labai atsilieka.

          Comment


            Parašė HSV Rodyti pranešimą
            Gal kas nors kelionėms į/per Lenkiją esate išbandę Yanosik aplikaciją? Pasidalinkit patirtimi, ar gerai padeda kelionės metu

            http://yanosik.lt/
            yanosik labai populiarus Lenkijoj - bet ne apie navigacija eina kalba.
            Tiesiog tai puiki alternatyva CB radijoms - ten visi aktyviai zymi policijos automobilius ir veikiancius radarus bei eismo trukdzius (kamsciai, sugede auto ir pan.) - visi vairuotojai tai daro labai aktyviai, todel daug geros info. Kita vertus, roaminga ryja greit.
            esu girdejes, kad tautieciai kazkaip sugeba sutaupyti, nes pagr duoemnu srautas eina ant zemelapio siuntimo, tai kolegos parsisiuncia open maps ar pan. zemelapius is anksto ir paskui tik update'ina kelio info.
            Bet pats to nesu dares.

            Comment


              Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
              Teko važiuot 19-tu keliu nuo Białystok iki Rzeszów gal prieš tris metus, tai informacija gali būt pasenus žinant kaip gretai Lenkai kelius tvarko. Tai praktiškai vienintelis tiesioginis kelias į Liublin'ą nebent nori sukt ratą per Warszawa, kas nėra labai logiška. Pats kelias (19) nepaliko didelio įspudžio, toks vidutinis jeigu taip galim pasakyt. Kelias siauras (praktiškai nebuvo kelkraščio), vietom vingiuojantis. Tiltai labai siauri ir seni, du sunkvežimiai praktiškai liečiasi veidrodžiais. Už Liublin'o, link Rzeszów kelias geresnis.
              Iš Liublin'o į Krakow aš siulyčiau važiuot per Rzeszów, kelias nuo Liublin'o kaip sakiau nera prastas, o nuo Rzeszów'o pasukt ant A4 iki Krakow. Galima važiuot ir per Sandomierz, tačiau man tuo keliu važiuot neteko. Asmeniškai aš rinkčiausi autostrada.
              Nepamenu jau keliu numeriu, bet teko vaziuoti iki Lublino - keliai kai kur siauri, bet su lengvaja viskas ok, danga beveik visur suremontuota ir gera, kai kur jau naujos atkarpos (arciau Liublino) pastatytos. Visai smagiai vaziavosi, nors ir daug kur teko vaziuoti per miesleiu centrus. Visgi, siame marsrute eismas nera labai intensyvus.

              Comment


                Parašė Mexas Rodyti pranešimą
                Papasakosiu apie kelione i Austrija ir atgal per Lenkija.
                Pirmyn isvaziavome sestadieni 4ryto.
                Suwalki,Augustow, tada pasukau link Lomzos.Szcucyn ir Stawiski aplinkeliai puikus, kelias per Lenkija galima sakyti buvo tuscias iki pat Ostrow Mazoviecka. Nuo Warzsawa vaziuoju A2 link Lodzes, gana greit pravaziuojame rytine puse zemyn link Piotrkow Trybunalski ir ivaziuoju i turbut neseniai atidaryta S8 atkarpa.
                Atgal vaziavome S8 iki Lodzes , tada A2 link Warzsawa.Ir tada kilo mintis pabandyt pro Bialostoka.
                Jei atmintis neapgauna tai kelio darbai prasideda iskart po Ostrow Mazociecka, iki Zambrow vidutinis greitis 50-60km/h aplenkti be sansu, duobiu begalybe reikia ziureti kad rato nepaliktum.
                Nuo Zambrow link Bialostoko vidutinis greitis 50-60km/h , aplenkti be sansu, vaziuoji kaip per begius.Likus ki Bialostoko gal 25km prasideda naujas magistralinis grazus kelias.
                Nuo Bialostok link Augustow tvarkingas kelias tik va furu milijonas ir kai vaziuoja kolona 8furos tai aplenkti yra issukis, as kadangi rizikuot nemegstu tai ir tempiausi ant 80-90km/h.
                Vaziuodamas prisiminiau, kad kazkas cia rase apie kultura, tai as savo nuomone irgi pasakysiu.
                Pvz kelyje Bialostok-Augustow tikrai yra galimybe tvarkingai pasitraukt i sona ir praleist lenkiancius, bet niekas nesitraukia ir nepraleidzia, o kai as keleta praleidau tai net nepadekojo
                Reziumuojant - jei vaziuosite link Warsuvos vaziuokite TIK link Lomzos ir tada link Ostrow Mazoviecka.
                Jei kita kart vaziuociau i Wroclavo puse, as bandyciau nuo Warsuvos link Piotrkow Trybunalski ir tada i S8 nes Per Lodzes duobes vaziuojant automobilio buvo gaila.
                Visiskai pritariu - esamu laiku geriausias marsrutas iki Varsuvos per Lomza - Ostrow Mazowiecki. Toliau jau kur reik, bet jei link Wroclaw, tai per Piotrkow Tr. ir S8

                Comment


                  Antradienį judėsim iki Slovakijos Liptovsky Mikulaš pro Piotrkow Tribunalsky. Patarkite, prašau:
                  1. Varšuvos aplinkkelyje apie 10 val dienos geriau važiuoti nauju rekonenduojamu targeo.pl maršrutu per s8-s2-s8 pro Michalowice, ar googlemapsu rekomenduojamu s8-7-s8, ar, kaip rekomenduoja forumiečiai, nuo s8 dar pavažiuoti A2 ir tada prasukt pro Mszczonow? 10 val kur bus mažiau transporto?

                  2. Iki slovakijos kurį maršrutą renkatės? Piotrkow-tribunalsky, Katovicai, Bielsko-biala, ar pro Krokuvą?
                  Ačiū

                  Comment


                    Parašė spalkeris Rodyti pranešimą
                    Antradienį judėsim iki Slovakijos Liptovsky Mikulaš pro Piotrkow Tribunalsky. Patarkite, prašau:
                    1. Varšuvos aplinkkelyje apie 10 val dienos geriau važiuoti nauju rekonenduojamu targeo.pl maršrutu per s8-s2-s8 pro Michalowice, ar googlemapsu rekomenduojamu s8-7-s8, ar, kaip rekomenduoja forumiečiai, nuo s8 dar pavažiuoti A2 ir tada prasukt pro Mszczonow? 10 val kur bus mažiau transporto?

                    2. Iki slovakijos kurį maršrutą renkatės? Piotrkow-tribunalsky, Katovicai, Bielsko-biala, ar pro Krokuvą?
                    Ačiū
                    As vaziuociau s8-s2-s8
                    pries metus vaziavom per Piotrkow tribunalsky, Katovicai, Krokuvą.I kamsti papuolem tik prie slovaku sienos.
                    Ir kiek pamenu Katovicai-Krokuvą A4 yra mokamos atkarpos.
                    Paskutinis taisė Mexas; 2016.02.15, 12:12.

                    Comment


                      A2-DK50-s8, toliau fantazijos reikalas. Ir nevaziuokit per bialystoka, labai daug remontu

                      Comment


                        Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
                        A2-DK50-s8, toliau fantazijos reikalas. Ir nevaziuokit per bialystoka, labai daug remontu
                        Ko gero ir iki Wroclaw'o taip pat?
                        Planuojju iki Prahos marsruta...

                        Comment


                          Parašė spalkeris Rodyti pranešimą
                          Antradienį judėsim iki Slovakijos Liptovsky Mikulaš pro Piotrkow Tribunalsky. Patarkite, prašau:
                          1. Varšuvos aplinkkelyje apie 10 val dienos geriau važiuoti nauju rekonenduojamu targeo.pl maršrutu per s8-s2-s8 pro Michalowice, ar googlemapsu rekomenduojamu s8-7-s8, ar, kaip rekomenduoja forumiečiai, nuo s8 dar pavažiuoti A2 ir tada prasukt pro Mszczonow? 10 val kur bus mažiau transporto?
                          Prieš porą savaičių važiavom į Liptovą, tai buvo sekmadienio rytas, didelio eismo Varšuvos apvažiavime ir už jo nebuvo. Už Varšuvos jis visai dingo. Sekėm nuorodas į Wrocławą, S8-7-S8. Kelio kokybė prie Varšuvos buvo gera. Nemanau, kad tie keliasdešimt kilų greitkeliu kažką dramatiškai keičia.

                          Važiavom Googlo maršrutu per Katovicus ir Krokuvą. Į priekį važiuojant eismo nebuvo per daug, bet grįžtant Lenkijoj gal 30 minučių sugaišom kamščiuose kažkur ties 7 ir 47 kelių susikirtimu ir už jo (šeštadienio ryte).

                          Kitą kartą pasistengsiu vengti kelio tarp Krokuvos ir Zakopanės.

                          Comment


                            Visoje S8 atkarpoje Varšuva-Baltstogė jau vyksta statybos, iki 2018 vasaros turėsime tik ~120km ne autostrados PL Berlyno ir Dresdeno kryptimis, palyginus su iš viso ~120km autostradų prieš 15 metų, tai nerealu....

                            Bet iki tol teks dulkėse pasivažinėti, nes net S61 nusukimas per Lomžą nebegelbės, statybos vyks ir iki Ostr.Maz. ir už jo
                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              Šiaip mąstant be emocijų, tai kai 2018 bus baigtas S8 iki Baltstogės, tai visas srautas pasiduos ten, o pačioje Baltstogėje išvažiavimas link Augustavo yra labai komplikuotas bent keliose sankryžose, prognozuočiau ten žiaurius kamščius. Todėl padaryti S19 Baltstogės apvažiavimą, kas nėra didelis darbas palyginus su visu S61 per Lomžą, būtų labai prasminga. Visas S61 yra didžiulis projektas, kuris truks ilgai bet kokiu atveju.
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Jei visas srautas pasiduos per s8, tai ar nebus taip, kad nebestatys s61, nes nebus poreikio.

                                Comment


                                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                  Jei visas srautas pasiduos per s8, tai ar nebus taip, kad nebestatys s61, nes nebus poreikio.
                                  Nepasiduos, per Balstogę gaunasi nemažas lankas važiuoti į Augustavą, apie 50 km toliau nei pro Lomžą.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Nepasiduos, per Balstogę gaunasi nemažas lankas važiuoti į Augustavą, apie 50 km toliau nei pro Lomžą.
                                    30km

                                    Comment


                                      ir dar kai ne autostrados važiuojant per Baltstogę liks <120km manau tas 30km nebevaidins daug, nes ir dabar daug važiuoja dėl geresnio S8 kelio. Aišku, aplinkeliai 61 situaciją kiek gerina jau dabar.

                                      Beje, šiuo metu dėl statybų S8 reik važiuot tik 61 per Lomžą. Bet po 2018 bus atvirkščiai.
                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        DW653. Sejny-Suwałki

                                        Pernai rekonstruotas kelias 653 Seinai -Suvalkai
                                        Kelias nežymiai sutrumpėjo nuo 30 iki 29 km, nes nukirstas kampas per Krasnapolio miestelį


                                        Taip atrodė kelias 2005 ir 2015 metais (veikia nuoroda)


                                        Foto 2016.06
                                        Išvažiavimas iš Seinų




                                        Per visą atstumą yra šaligatviai ir dviračių takai


                                        Suvalkų ir Krasnapolio valsčių riba


                                        Comment


                                          DW653. Sejny-Suwałki

                                          Krasnapolio (Krasnopol) aplinkkelis


                                          Dešinėje - senasis kelias per Krasnapolio miestelį














                                          Smolany Dąb. Aplinkkelio pabaiga

                                          Iki čia ruožas buvo nutiestas iki 2014 metų, tolesnė kelio trasa rekonstruota 2015 metais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X