Lenkijai vertėtų labai rimtai pagalvoti apie tranzitinių sunkvežimių pervežimą geležinkeliu (už protingą kainą) nuo Šeštokų iki Frankfurto prie Oderio ar Sviecko, juk tranzito srautas tikrai milžiniškas. Tokiu būdu galima būtų nuimti dalį tranzitinių sunkiasvorių mašinų nuo kelių
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
Collapse
X
-
They opened another 130 km of highways just before Christrmas:
1) 6,5 km Stawiski bypass, S61,
2) 45 km of A1, from Toruń to Włocławek, another 19 km will be ready in few months and A1 from Gdańsk to Łódź will be in operation,
3) 46 km of S8 from Syców to Walichnowy, S8 is approaching to Łódź very fast :-), next year section Walichnowy - Łódź shoud be ready and Wrocław will be connected with Warsaw by S8
4) 31 km fo A1, near (PL / Ukraine border). By the end of 2014 whole A4 will be ready connecting PL/DE border wit PL/Ukraine border, lenght 672 km (already there are 76 km under construction)
5) 2 km of S8 in Warsaw.
Polish highway network reached 2 791 km.
Paskutinis taisė pzlotnik; 2013.12.26, 18:58.
Comment
-
Kur vyksta statybos, ten yra susiaurinta iki 2 juostu kiekviena kryptim. Turbut piko metu darosi kamsciai, bet as i LT gryzau 8 val pries Naujuosius, o isvykau per 3 karalius, PL iseigine, tai pralekiau su vejeliu, gal biski pakrate. Vaziuok ne piko metu ir nepastebesi tu statybu. Ir diena krovininiam negalima, jei yra cia furistu. Net gruodzio 31 diena transportowai stovejo.
Comment
-
Parašė pzlotnik Rodyti pranešimąThey opened another 130 km of highways just before Christrmas:
1) 6,5 km Stawiski bypass, S61,
2) 45 km of A1, from Toruń to Włocławek, another 19 km will be ready in few months and A1 from Gdańsk to Łódź will be in operation,
3) 46 km of S8 from Syców to Walichnowy, S8 is approaching to Łódź very fast :-), next year section Walichnowy - Łódź shoud be ready and Wrocław will be connected with Warsaw by S8
4) 31 km fo A1, near (PL / Ukraine border). By the end of 2014 whole A4 will be ready connecting PL/DE border wit PL/Ukraine border, lenght 672 km (already there are 76 km under construction)
5) 2 km of S8 in Warsaw.
Polish highway network reached 2 791 km.
Atvaizdas
Ukraina>Vokietija - autostrada
Baltijos valstybes (EU!)>Vokietija - sunkeliai
...Show must go von!
Comment
-
Parašė siuvejas Rodyti pranešimąO kaip su Varšuvos aplinkeliu? Kaip suprantu S8 atkarpėlė ties tiltu Most gen. Stefana Grota-Roweckiego šiuo metu remontuojama. Ar ten eismas praleidžiamas, ar nukreipiamas kažkur aplink?
Ačiū už informaciją.
Comment
-
Parašė Tomskis Rodyti pranešimąnuo Varsuvos vaziuok A2 keliu iki Zyrardow, ten suksi i DK50 kelia 2+1 juostu, ir pateksi i 8 kelia. Jokiu kamsciu, jokiu remontu. Net ir google mapsas taip rodo vaziuot, 10km toliau nei tiesiai per varsuva, bet varai praktiskai visur greitkeliu
Comment
-
Parašė siuvejas Rodyti pranešimąJo, šitą žinau. O dar tada paskutinis klausimas Nuo Augustavo važiuoti per Bialystoką ar per Lomžą? Čia turbūt amžina dilema..bent jau toks vaizdas susidarė. Visokių nuomonių perskaičiau tiek čia, tiek gyvai girdėjau, bet gal kas dar turi šviežios patirties šiuo klausimu?
Comment
-
Paskutinį kartą važiavau taip: Lazdijai - Augustavas - Lomža - Ostrow Maz. - Varšuva - Frankfurtas prie Oderio. Labai nepažeidžiant taisyklių ir su trumpais sustojimais kavos ar pašvilpaut įveikiau per 7 valandas. Nuo Lazdijų iki Augustavo fūros nevažiuoja, atkarpoje Augustavas - Lomža fūrų mažiau nei atkarpoje nuo Augustavo link Balstogės, be to neseniai atidarytas Staviskų aplinkkelis. Kažkada buvusi prasčiausia atkarpa nuo Lomžos iki Ostrow Maz. dabar jau visai padori, belikę keli kilometrai prastesnės dangos. Nuo Ostrow Maz. iki Varšuvos įsilieji į intensyvaus eismo srautą, bet nuo Wyszkowo aplinkkelio jau gali ir paspausti 2x2 keliu. Varšuvą pralėkiau be didesnių grūsčių ir po to A2. Beje, Varšuvos apvažiavimo pradžioje apsimoka nusukti į prekybos centrus M1 arba Torgowek ir ten esančiose Neste degalinėse prisipilti degalų (pvz., dyzelino kaina 5,32 PLN arba 1,28 Euro), nes kitame Lenkijos gale degalų kaina padidėja (dyzelinas iki 5,88 PLN arba 1,41 euro), todėl neapsimoka išvažiuojant iš Lenkijos piltis kuro, kadangi (mano atveju) Vokietijoje dyzelino kaina tebuvo 1,30 Euro (kaip ir Lietuvoje 4,49 Lt).
Jei tavo kelionės tikslas Vokietijoje, Austrijos Tirolyje, Šveicarijoje ar Italijoje etc. vienareikšmiškai rekomenduoju važiuoti nuo Varšuvos autostrada A2 per Frankfurtą prie Oderio, o ne per Vroclavą.Paskutinis taisė HSV; 2014.01.14, 22:27.
Comment
-
Nepamirskim kad vokietijoj ir kamsciu buna autobanuose, bet tai vistiek rekomenduociau varyt tenais, nei per vroclava ar cekija. O iki varsuvos vazineju kiekviena savaite, ir esu isbandes visus kelius, ir kaip kas nesakytu, gal furom ir kitaip gaunasi, bet vaziuojant su lengva masina ar su busu, per lomza-ostraw. maz. yra greciausias kelias. jeigu varyt lomza-zambrow bus 30km toliau, jei per balystoka tai dar+10km, skirtumas tarp balystoko ir lomza-ostraw maz. 40km. o tai nemazai islosi laiko.
dar toks dalykas, kad pirmadieni furos eina i vakarus, ketvirtadieni-penktadieni gryzta atgal. tai zinok kad pirmadieni nuo pietu augustove pradeda rinktis furos ir varo i vakarus dideliu srautu, tai arba vaziuok anksciau arba rinkis kita diena. gryzti irgi nesirink penktadienio. aisku nieko cia blogo vaziuot tom dienom, tiesiog didesnis srautas, ir tarkim vilnius-varsuva ar atvirksciai iveikti reikia 6val.
Comment
-
Parašė Tomskis Rodyti pranešimąNepamirskim kad vokietijoj ir kamsciu buna autobanuose, bet tai vistiek rekomenduociau varyt tenais, nei per vroclava ar cekija. O iki varsuvos vazineju kiekviena savaite, ir esu isbandes visus kelius, ir kaip kas nesakytu, gal furom ir kitaip gaunasi, bet vaziuojant su lengva masina ar su busu, per lomza-ostraw. maz. yra greciausias kelias. jeigu varyt lomza-zambrow bus 30km toliau, jei per balystoka tai dar+10km, skirtumas tarp balystoko ir lomza-ostraw maz. 40km. o tai nemazai islosi laiko.
dar toks dalykas, kad pirmadieni furos eina i vakarus, ketvirtadieni-penktadieni gryzta atgal. tai zinok kad pirmadieni nuo pietu augustove pradeda rinktis furos ir varo i vakarus dideliu srautu, tai arba vaziuok anksciau arba rinkis kita diena. gryzti irgi nesirink penktadienio. aisku nieko cia blogo vaziuot tom dienom, tiesiog didesnis srautas, ir tarkim vilnius-varsuva ar atvirksciai iveikti reikia 6val.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąSkaitau skaitau ir niekas normaliai neatsako. Kiek reikia turėti zlotų kelių mokesčiui nuo varšuvos iki frankfurto minant greitkeliais?
http://autostrada-a2.pl/en/tolls/prices
http://www.viatoll.pl/lt/pojazdy-lek...i?limitstart=1
Susumavus mokestis siektų 82,8 zlotus. Aišku jeigu važiuojama lengvuoju automobiliu.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu pasinaudojus internetu ir pasižiūrėjus:
http://autostrada-a2.pl/en/tolls/prices
http://www.viatoll.pl/lt/pojazdy-lek...i?limitstart=1
Susumavus mokestis siektų 82,8 zlotus. Aišku jeigu važiuojama lengvuoju automobiliu.
Comment
Comment