You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Gal žinote kokia situacija yra su atkarpos Szczuczyn-Ełk atidarymu? http://ssc.siskom.waw.pl/ rašo, kad šių metų liepą. Tuo tarpu OpenStreetMap jau dabar šį ruožą rodo nebe punktyru.
Gal žinote kokia situacija yra su atkarpos Szczuczyn-Ełk atidarymu? http://ssc.siskom.waw.pl/ rašo, kad šių metų liepą. Tuo tarpu OpenStreetMap jau dabar šį ruožą rodo nebe punktyru.
Pats irgi vakar pravažiavau, patikinu, kad eismas dar nėra leidžiamas. http://ssc.siskom.waw.pl/ patikslinta, kad atkarpą numatoma atidaryti rugpjūčio mėn. (VIII 2022). Dalinuosi rastu šviežiu (liepos 3 d.) šio ruožo video.
Pirmieji ekskavatoriai Lomžos aplinkkelio trasoje pasirodė liepos pradžioje. Dabar galite pamatyti nubrauktą dirvą ir tam tikrus sausintos žemės ruožus. – Tiesiame techninius kelius. Tai yra paruošiamasis procesas prieš darbus pagrindinėje linijoje, aiškina Stanisław Szemrau iš Intercor.
Inžinieriaus pranešimu, visos magistralinės linijos žemės darbai prasidės rugpjūčio pabaigoje. Iki tol bus nutiesti privažiavimai ir techniniai keliai, reikalingi faktiniams darbams palaikyti. Pradžioje mašinos pasirodė Lomžos-Šiaurės sankryžos, kurią turėjo statyti, srityje. Užgrobtą gruntą galima pamatyti ir Nowogród sankryžos srityje, netoli Kupiskos.
Už 713,4 mln. PLN bendrovė „Intercor“ įsipareigojo baigti statyti paskutinę, 13 kilometrų ilgio Lomžos aplinkkelio atkarpą. Šiai svarbiai užduočiai atlikti reikia pastatyti daugiau nei 1,2 kilometro ilgio tiltą per Narevo upę. Bendrovė turi optimizuoti 2021 metų gegužę iš statybvietės išmestą TOTO bendrovės parengtą projektą.
Šiai pagrindinei užduočiai atlikti GDDKiA pristatė vadinamąjį etapai. Per devynis mėnesius (neskaičiuojant žiemos) turi būti pastatyta Łomża Zachód sankryža, esanti sankryžoje su keliu DK61, ir gauti leidimą naudoti. Kitas svarbus sutarties elementas – bent vienos S61 važiuojamosios dalies (1x2 atkarpos) per visą pagrindinės trasos ilgį suteikimas eismui 2024 m. viduryje. Visa S61 atkarpa nuo Łomża Zachód sankryžos iki Kolno sankryžos – su dviem keliais ir visa lydinčia infrastruktūra – turi būti pradėta eksploatuoti 2025 m.
Šį mėnesį važiavau į Varšuvos pusę nuo Kalvarijos DK 8, nauja S61 atkarpa iki Elko, po to teko sukti per Grajewo ir toliau DK61. Iš bandžiau S61 atkarpas Sszczuczyn-Stawiski-Łomża bei S61 Łomża - Śniadowo
Toks važinėjimas nesigavo labai greitas, nes grįžimas į kitą trasą bei laikini keliai greitkelių pabaigoje lėtina eismą. Darbo dienomis eismą lėtintų statybinė techniką, todėl atgal grįžome per Balstogę - Augustavą - Lazdijus.
Beje, šią savaitę žemėlapyje jau rodoma, kad greitkelio S61 atkarpa Elk-Grajewo jau atidaryta..
Kelias S61 eis viršuje, iš šonų - dvi žiedinės sankryžos
Nors Lenkijoje kelio ženkjlai pagrindiniuose keliuose yra dideli ir gana aiškūs, to autobuso vairuotojas sutrikęs dairėsi ir paskui nuvažiavo tiesiai. Tiesą sakant, Lenkijoje yra ne viena vieta, kur navigacija muša klaidas arba turi iš naujio galvoti
Tas nubrauktas būsimų krypčių žymėjimas kartais klaidina (bet ne čia)
Iki mazgo Szkocja - 8 kilometrai
Čia krypčių žymėjimas kaip Lenkijai yra visiškai netipiškas ir šiek tiek klaidinantis. Visiškai nepagalvota apie tuos kas važiuos S61 trasa. Parašyta tik OLSZTYN, bet neparašyta kad jungiamasi su DK16 link Elko.
Žiedinėje sankryžoje prie ženklų margumyno teko pagalvoti. Paskui prisiminiau, kad Olštynas ir yra teisinga kryptis link Elko-Grajevo. Navigacija ten rodė pievas.
Krašto kelias DK65 Gołdap- Olecko - Ełk - Grajewo - Białystok.
Atkarpoje tarp Elko ir Grajevo pavyko aptikti autentiškas "kolejinas" (provėžas), kurių vis mažiau Lenkijoje ir vis daugiau mūsų keliuose
Kelias nuo
Šalia tiesiama greitkelio S61 atkarpa Elkas Pietūs - Ščučynas (Ełk Poludnie - Szczuczyn) OpenStreetMap / mapy.cz žemėlapiuose jau pažymėta kaip pastatyta, bet joje eismas dar nėra atidarytas.
Detali statybų eiga - GDKKiA puslapyje S61 Szczuczyn - Ełk
Numynus geritkeliu apie 45 km, aplenkus Ščučyną ir Staviskus (Stawiski), prasideda sukiojimasi Lomžos prieigose
Krypčių nuorodos iš arčiau.
Važiuojant link Varšuvos reikia pavažiuoti apie kilometrą 63 keliu link Kolno ir bandyti patekti į senąjį kelią, kuris dabar tapęs privažiuojamuoju keliu šalia greitkelio.
Ilgokai važiuojant kyla įtarimas, kad važiuojame ne ta kryptimi
Pagaliau žiedinė sankryža 63 kelyje. Sukame į dešinę
Kelio DK63 sankryža Kisielnicoje su senuoju DK61. Čia trečią kartą reikia pasukti į dešinę
3 dalis Lomža - Mazovijos Ostruvas (Łomża - Ostrów Mazowiecka)
Greitkelis pažymėtas jau nuo kelio DK61 Lomža-Ostrolenka. Gerai, kad nesugalvojome ieškoti greitkelio ta kryptimi. Neilga greitkelio S61 atkarpa prasideda į pietus nuo Lomžos važiuojant 677 keliu.
Situacija į pietus nuo Lomžos
Foto 2022.07
Senasis kelias DW 677 (dabar ten pažymėtas 63 kelias) link Mazovijos Ostruvo
Žiedinė sankryža su jungiamuoju keliu link jungiamojo kelio su greitkeliu S61
Comment