Matau atnaujino info, kad likusias dvi atkarpas tarp Ostrów Mazowiecka ir Wyszkow pabaigs mėnesiu vėliau nei planavo - dabar rodo, kad rugsėjį ir spalį.
Autostrados E67 sprendiniai Lenkijos pusėje šalia Lietuvos sienos Paspaudus - didesnis brėžinys
Šaltinis: kelio A5 poveikio aplinkai vertinimo ataskaita (Kelprojektas, 2016).
Priedas 1.3 (158 psl.) Lietuvos ir Lenkijos kelių administracijų atstovų susirinkimo protokolas https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ly/2018-848469
Design & build contract has been signed for a section of S61 Via Baltica motorway (Szczuczyn - Ełk, section 8 on the map)
23 km, cost 700 mln PLN, completion date - Mid 2021.
One more section (4 on the map) remains.
Iš SSC forumo. Nemoku/meta klaida įkelti paveikslėlį
Taip pat bus rekonstruojama ši DK8 kelio sankryža : https://www.google.pl/maps/dir/53.14...a=!4m2!4m1!3e0
Esama situacija bus perdaryta i 2+2 su skiriamaja juosta. Šiuo projektu bus užbaigtas 2x2 kelias nuo Vašuvos iki Balstogės. DK8: Porosły – Białystok-Szosa Ełcka 1.7km (August 2018 to June 2020) – project – map
Įdomu kaip juda paruošiamieji darbai su Kalvarijos atkarpa, nes lenkai sieną planuoja pasiekti 2020 vidury.
Lenkai sieną žada pasiekt nebent 2021 viduryje ir vienoj atkarpoj rodos net sutartis nepasirašyta. Pridėjus vėlavimus, turbūt bus tik 2022 pabaigoj jei ne 2023...
Lenkai sieną žada pasiekt nebent 2021 viduryje ir vienoj atkarpoj rodos net sutartis nepasirašyta. Pridėjus vėlavimus, turbūt bus tik 2022 pabaigoj jei ne 2023...
Jūs ne visai teisus. Konkrečiai pasienio gabalas tikrai planuojamas baigti 2020 m. vidury (https://www.gddkia.gov.pl/mapa-stanu...drog_podlaskie), bet tiesa ir tai, kad nuo Lomžos iki S8 ir ties Elku turėtų tik 2021 pabaigti, o atsižvelgiant į tai, kad vieno Lomžos aplinkkelio gabalo pirkimai stringa iki šiol, tai taip, realu VISĄ kelią nuo sienos iki S8 turėti 2022, jei ne 2023. Bet, kartojuosi, sieną lenkų autostrada fiziškai pasieks 2020 ir ten viskas juda pagal plana, statybos aktyvios prasidėt jau kitų metų pavasarį turėtų, jei netyčia ne anksčiau
Rytoj, 2018-10-11, bus pasirašytas paskutinis design & build contract S61 Via Baltica ruožas - Łomża aplinkelis. Deja, šis ruožas atiteko Italų kompanijai Toto. Jų vienintelė Lenkijoj "sekmė" kolkas yra metus laiko veluojantis S5 greitkelio ruožas į pietus nuo Poznań.
Iš SSC forumo
Rytoj, 2018-10-11, bus pasirašytas paskutinis design & build contract S61 Via Baltica ruožas - Łomża aplinkelis. Deja, šis ruožas atiteko Italų kompanijai Toto. Jų vienintelė Lenkijoj "sekmė" kolkas yra metus laiko veluojantis S5 greitkelio ruožas į pietus nuo Poznań.
Iš SSC forumo
Lomža yra pagrindinis bottleneck'as Via Balticoje tarp Augustavo ir Varšuvos. Šiuo metu tai pati žymiausia gyvenvietė, kurią kerta Via Baltica, pagrindinis atskaitos taškas. Suvalkai nors ir didesnė gyvenvietė, bet kelias nekerta miesto centro, o jau kitais metais turės aplinkkelį.
Lomža yra pagrindinis bottleneck'as Via Balticoje tarp Augustavo ir Varšuvos. Šiuo metu tai pati žymiausia gyvenvietė, kurią kerta Via Baltica, pagrindinis atskaitos taškas. Suvalkai nors ir didesnė gyvenvietė, bet kelias nekerta miesto centro, o jau kitais metais turės aplinkkelį.
"Gyvenvietė", toks įdomus žodis miestams, kurie pagal gyventojų skaičių yra kažkur tarp Alytaus ir Šiaulių :-)
"Gyvenvietė", toks įdomus žodis miestams, kurie pagal gyventojų skaičių yra kažkur tarp Alytaus ir Šiaulių :-)
Tiesiog mąsčiau KET sąvokomis, kur tiek Vilnius, tiek Lazdijai, tiek tie patys Suvalkai (built-up area) yra "gyvenvietė" Nežinau, ar Lomža ir Suvalkai Lenkijos mastais yra jau miestai ar tik miesteliai
Tiesiog mąsčiau KET sąvokomis, kur tiek Vilnius, tiek Lazdijai, tiek tie patys Suvalkai (built-up area) yra "gyvenvietė" Nežinau, ar Lomža ir Suvalkai Lenkijos mastais yra jau miestai ar tik miesteliai
Lomža Lenkijos mastais yra tik pirmo lygio (iš 4) miestas - miestas rajono centras. Greičiausiai tai irgi lėmė, kad ilgokai užtruko aplinkelio tiesimo sprendimai.
Oficialiai oficialu, pasirašyta paskutinė VIA Baltica projektavimo & statybos darbų sutartis. Iki 2022 metų, jei neįvyks force majeure aplinkybės, turėsime nuo Lietuvos sienos iki Lenkojos sostinės 120 km/h greitkelį, o nuo Varšuvos kad ir į Lisaboną jau galima ramiai autostada važiuoti.
Comment