Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo, Suvalkų ir Lomžos aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    O 30 metų perspektyvoj integruosim ir Rygą
    Kodėl gi ne?

    Kita vertus, kalbėjau apie tikrai netolimą perspektyvą, 5-7 metai tai trumpas laikas, ypač atsižvelgiant į tai, koks milžiniškas šuolis bus padarytas. Prieš 11 metų Lenkijoje buvo vos 600 km automagistralių ir greitkelių, šiandien jų virš 3000 km, t.y. penkis kartus daugiau. Taigi priimto plano realizavimas iki 2022 metų tikrai yra realus.

    Comment


      Lietuvoje tai per 10 metų nebus. Reik tikėt politikais. Jie Via Baltica jau 2000-iems žadėjo, po to 2010-iems, o realiai per paskutinius 10 metų kiek km nutiesta?

      Comment


        Galiu pradziugint kas vyksta per varsuva tolyn i europa tai pagaliau baige remontus per upe ir panasiai tai dabar varsuva prasivaziuoja labai greitai beliko isspresti juodaja skyle Marki ir bus afigenai

        Comment


          Toji skylė dings 2017 metų liepą Beje, keliaujantiems šiek tiek piečiau, t.y. per Vroclavą, padės dar rytinis Lodzės aplinkkelis, kurį turėtų atidaryti 2016 metų rugpjūtį.

          Comment


            Parašė Krokas Rodyti pranešimą
            Galiu pradziugint kas vyksta per varsuva tolyn i europa tai pagaliau baige remontus per upe ir panasiai tai dabar varsuva prasivaziuoja labai greitai beliko isspresti juodaja skyle Marki ir bus afigenai
            Na, tarp Marki ir Kauno dar lieka daug "skylių", nors ir mažėja sparčiai.
            Aš pasidžiaugčiau ir nauju E67 išvažiavimu prie kitos IKEA Janki.

            Comment


              Parašė Krokas Rodyti pranešimą
              Galiu pradziugint kas vyksta per varsuva tolyn i europa tai pagaliau baige remontus per upe ir panasiai tai dabar varsuva prasivaziuoja labai greitai beliko isspresti juodaja skyle Marki ir bus afigenai
              Puikios naujienos! Ta vieta uzkimsdavo ir aplink esancius vidinius Varsuvos eismo mazgus.

              Comment


                [QUOTE ..... ir bus afigenai[/QUOTE]
                Taip bus kai Kaune prie Marvelės įsuki į magistralę ir išsuki Berlyne

                Bet nereikia norėt per daug. PL padarė tokią pastebimą pažangą kelių tiesimo srityje, kad LT paliko gilioje komoje. Manau čia prisidėjo ir mūsų priskiriamas "geriausių kelių visoje SSSR" psichologinis sindromas, ir niekaip nesugebame pereiti prie normalių kelių tiesimo vakarietiškų standartų, nekalbu apie automagistrales. Kur jūs Vakaruose matėte tokį daiktą, kaip žvirkelio juostą šalia asfalto??? Pas mus net naujai prieš kelis metus pertvarkyta Kauno miesto centre Žaliakalnyje esanti Radvilėnų gatvė yra tokia, o užmiesčio keliai tai 98 procentai tokie. Ir tas lupikavimas per teismus visų sąskaita už paimamą žemę (prieš tai nupirkus jau žinant kad ten bus kelias). Via Baltica už Marijampolės dėl to ir stoja, ir brangsta. PL beje, ir paprastus kelius kur sutvarko, tai žymiai geriau nei pas mus, palyginkit vien saleles, su normaliais šviečiančiais ženklais, borteliais, lėtėjimo juostomis etc. Taip kad tas dundėjimas tikrai nebe reikalo, galėtų peraugti ir į kėdžių braškėjimą, nes akivaizdu, kad kažkas miega praeitiems pasiekimais.
                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  Ramiai ir užtikrintai lenkai juda į priekį mums aktualiose vietose:
                  - patvirtinta VISA trasa (aplinkosauginis įvertinimas) nuo LT-PL sienos iki Ostrow Mazowiecka;
                  - paskelbtas konkursas likusios atkarpos tarp Ostrow Mazowiecka ir Wyszkow statybai;
                  - Suvalkų aplinkelis - jau projektavimo stadijoje (numatyta statybų pabaiga - 2019);

                  Comment


                    Beje, palyginimas:
                    2004 - apie 600 km automagistralių ir greitkelių
                    2015 - apie 3205 km automagistralių ir greitkelių (+433%!)

                    Šiuo metu vyksta 1735 km ilgio ruožų statybos ir konkursai (t.y. per artimiausius kelerius metus iš viso bus 4940 km). Be šių kelių, artimiausiu metu planuojami konkursai tarp kitko paskutinių A1 atkarpų bei visos S61 statyboms.

                    Šiame žemėlapyje:
                    žaliosios - pabaigtos atkarpos;
                    raudonosios - statomos atkarpos;
                    rožinės - projektuojamos atkarpos, tos pačios įmonės iškart po projekto sudarymo pradeda statybas;
                    geltonosioms ir rudosioms atkarpoms vyksta konkursai;
                    tamsiai mėlynos atkarpos yra patvirtintos, tad konkursai joms bus paskelbti ne vėliau, nei kitų metų vasarą.

                    Beje, prioritetų sąraše atsirado nauji keliai - S10 Varšuva-Plockas-Torunė-Bydgoščius-Ščecinas, S11 Košalinas-Poznanė-Katovicė ir - kas mums įdomiausia - S16 Elkas-Olštynas-Ostruda-Grudziondzas Tad apie 5-6 tūkst. km automagistralių ir greitkelių lenkai turės jau po 7 metų.
                    Paskutinis taisė tomczu; 2015.10.22, 20:49.

                    Comment


                      Sakyčiau, kad kelias S16 Elkas-Olštynas-Ostruda-Grudziandzas su didele perspektyva tranzitiniam transportui iš Baltijos šalių į Vokietiją ir toliau. Jau ruošiamasi rekonstruoti kelią nuo Grudziandzo per Bydgoščių į Poznanę. Be to nuo Grudziandzo per Bydgoščių ir link Ščecino gal kelią tolimesnėje perspektyvoje sutvarkys. Per šiaurinę Lenkiją pravažiuoti tranzitu į Vokietiją mažesnis atstumas, sutvarkius kelius - ten tikrai padaugės tranzitinio transporto, be to dar galima bus išvengti kasmet brangstančių išlaidų už važiavimą mokama A2 autostrada.

                      Comment


                        Sutinku, cia mano svajone S16 + S10

                        Comment


                          Va, nukopinau is SSC, po Sčiučino aplinkkelio atidarymo:

                          Comment


                            [S8] rekonstrukcija nestovi vietoje. Siandien paskelbti dar du rangovai, konkurso nugaletojai rekonsruoti du kelio rozus:
                            1. Wyszków - węzel Poręba, 12.99 km (atkarpa Ia) http://www.gddkia.gov.pl/pl/d/354868...9165fafb9205d0
                            2. Ostrów Maz aplinkkelis - vaivadijos riba, 9.4 km (atkarpa II) http://www.gddkia.gov.pl/pl/d/50283e...51d3bbcc93e9c0

                            liko trecia ir paskutine atkarpa - Ib

                            Comment


                              Gal žinoma pagal laiką, kuri s61 atkarpa bus tiesiama pirmiau: nuo sienos iki Suvalkų ar nuo Ostrów Mazowieck iki Račkų?

                              Comment


                                Paskiausiai bus tarp Račkų ir Ščiučino. Iki sienos turėtų kartu su Suvalkų aplinkkeliu baigti (t.y. apie 2019). Lomžos aplinkkelį - irgi apie 2020. Realiai visas kelias autostrada gali tapti apie 2022-2023.

                                Comment


                                  [S8] rekonstrukcija, paskutine atkarpa: Węzel Poręba - Ostrów Maz aplinkkelis,16.11 km (atkarpa Ib) http://www.gddkia.gov.pl/pl/d/d7a2e9...ba1d50257a55f2
                                  Siandien paskelbtas rangovas, konkurso nugaletojas.

                                  Comment


                                    Užbaigus s8 nemaža dalis šiuo metu vykstančių per Lomžą turėtų pasirinkti kelią per Balstogę.

                                    Comment


                                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                      Užbaigus s8 nemaža dalis šiuo metu vykstančių per Lomžą turėtų pasirinkti kelią per Balstogę.
                                      Į Balstogę eina jau visai kitas kelias, į Baltarusiją ir Minsko pusę, tokį lanką darant Via Baltikos maršrutas pailgėja apie 35 km, beto atkarpa nuo Balstogės iki Augustavo irgi nėra gera.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                        [S8] rekonstrukcija, paskutine atkarpa: Węzel Poręba - Ostrów Maz aplinkkelis,16.11 km (atkarpa Ib) http://www.gddkia.gov.pl/pl/d/d7a2e9...ba1d50257a55f2
                                        Siandien paskelbtas rangovas, konkurso nugaletojas.
                                        S8 toliau nėra Via Baltica. Tik iki Ostruv Mazovieco yra. Toliau Via Baltica eina kita trasa ir vadinasi S61.

                                        Comment


                                          Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                          S8 toliau nėra Via Baltica. Tik iki Ostruv Mazovieco yra. Toliau Via Baltica eina kita trasa ir vadinasi S61.
                                          Bet kiek žinau, E67 kelias vis dar eina per Balstogę. Ar tai nereiškia, kad po šiai dienai trasa link Balstogės vis dar Via Baltica dalis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X