O beje kas ten ssc.siskom'e per raudona atkarpėlė šalia Suvalkų su data IX/2014 ? Negi ji tikrai statoma?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo, Suvalkų ir Lomžos aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
Collapse
X
-
Taip, ir lapkričio mėn ji bus atidaryta (pirminis planas buvo rugsėjo mėn), tai yra dalis planuojamos ViaBaltica (ir dalis Suvalkų apylankos). Statomo ruožo gale bus jungtis su Augustowo aplinkeliu. Gaila, kad naujas ruožas kolkas mažai naudos duos, bent jau važiuojantiems iš LT - atvažiavus nuo Budzisko, labai nepatogu bus iki jo dasigauti, o paskui palėkus 2x2 expressway, teks grįžti į tą pačia sankryžą Augustowe, kur atsiskiria keliai į Lomžą ir Bialystoką.
P.S. Aš jau senokai vadovaujuos kitų žemėlapiu, kuris atnaujinamas dažniau ir man rodos tikslenis: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...ka-igorsel.png
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąO beje kas ten ssc.siskom'e per raudona atkarpėlė šalia Suvalkų su data IX/2014 ? Negi ji tikrai statoma?
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąTaip, ir lapkričio mėn ji bus atidaryta (pirminis planas buvo rugsėjo mėn), tai yra dalis planuojamos ViaBaltica (ir dalis Suvalkų apylankos). Statomo ruožo gale bus jungtis su Augustowo aplinkeliu. Gaila, kad naujas ruožas kolkas mažai naudos duos, bent jau važiuojantiems iš LT - atvažiavus nuo Budzisko, labai nepatogu bus iki jo dasigauti, o paskui palėkus 2x2 expressway, teks grįžti į tą pačia sankryžą Augustowe, kur atsiskiria keliai į Lomžą ir Bialystoką.
P.S. Aš jau senokai vadovaujuos kitų žemėlapiu, kuris atnaujinamas dažniau ir man rodos tikslenis: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...ka-igorsel.png
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąO beje kas ten ssc.siskom'e per raudona atkarpėlė šalia Suvalkų su data IX/2014 ? Negi ji tikrai statoma?
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąP.S. Aš jau senokai vadovaujuos kitų žemėlapiu, kuris atnaujinamas dažniau ir man rodos tikslenis: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...ka-igorsel.png
Parašė PoDV Rodyti pranešimąYra atkarpa, kuri turėtų išspręsti patekimo problemą (nuoroda) Pagal pateiktą žemėlapį: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...ka-igorsel.png, nedidelė atkarpa nuo greitkelio pradžios yra kaip tik rodoma kaip rekonstruojama.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTikra palaima bus, kai dar nuties šiaurinį Suvalkų aplinkkelį Tekę skaityti, kad imsis šitos atkarpos, kai dabartinės trasos darbai bus baigti.
Comment
-
Parašė tomczu Rodyti pranešimąStatybų darbus pradės jau šiais metais, baigti turi laiko iki 2017 metų. Be to, dideliam S61 ir S8 atkarpų skaičiui jau kitais metais bus paskelbti konkursai.
Comment
-
Turi kur nors nuorodas į duomenis?
Aš vadovaujuos šia lentele: http://www.skyscrapercity.com/showpo...0&postcount=27
Du paskutiniai S8 ruožai (rašiau keliais postais anksčiau) čia net nepaminėti, ir neaišku kada net konkursas skelbiamas bus.
Dėl S61 Suvalkų apvažiavimo irgi nerandu info...
Parašė tomczu Rodyti pranešimąStatybų darbus pradės jau šiais metais, baigti turi laiko iki 2017 metų. Be to, dideliam S61 ir S8 atkarpų skaičiui jau kitais metais bus paskelbti konkursai.
Comment
-
P.S. Kadangi neretai tenka važiuoti LT-DE maršrutu, kažkada detaliai skačiavau, kad sutvarkius VISĄ S8 trasą nuo Varšuvos iki Bialystoko, kelionė sutrumpės tik 6-10 minutėmis lyginant su dabartiniu važiavimu per Lomžą. Taip yra todėl, kad maršrutas per Bialystoką ~36km ilgesnis. Suvalkų pilnas aplinkelis, savo ruožtu, nukirps irgi ne daugiau ~5-7min.
Tik tiek guodžia, kad kelias bus gerokai saugesnis, ir nereikės taip smarkiai vairo įsikibus laikytis
O S61 nuo LT sienos iki bent jau Lomžos, tai apskritai nenusimato iki 2020m...
Parašė tomczu Rodyti pranešimąStatybų darbus pradės jau šiais metais, baigti turi laiko iki 2017 metų. Be to, dideliam S61 ir S8 atkarpų skaičiui jau kitais metais bus paskelbti konkursai.
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąTuri kur nors nuorodas į duomenis?
Aš vadovaujuos šia lentele: http://www.skyscrapercity.com/showpo...0&postcount=27
Du paskutiniai S8 ruožai (rašiau keliais postais anksčiau) čia net nepaminėti, ir neaišku kada net konkursas skelbiamas bus.
Dėl S61 Suvalkų apvažiavimo irgi nerandu info...
Esu pastovus lenkų SSC forumo dalies narys, taigi visas naujienas matau iš karto.
Parašė vytgri Rodyti pranešimąO S61 nuo LT sienos iki bent jau Lomžos, tai apskritai nenusimato iki 2020m...
/EDIT: http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/14880/...zial-Bialystok Prašom Čia gale turime tas dvejas atkarpas nuo sienos iki jau statomo kelio. Čia rašoma, kad Suvalkų aplinkkelis šiais metais turi gauti leidimą, o atkarpai iki sienos 2015 metų pabaigoje bus paskelbtas konkursas. Štai straipsnis apie Suvalkų aplinkkelį: http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs....EG10/131219695. O apie Via Baltica iki 2020 metų - čia: http://www.rynekinfrastruktury.pl/ar...tetow-mir.html (žinoma, reikėtų atsiminti, kad dėl galimų gamtosaugos problemų, kurių tame regione palyginti gausu, statybų darbai gali užtrukti metus-kitus ilgiau; be to, kol kas toji dalis apie visą Via Balticą tai tik pažadai, tačiau optimistiškai atrodo tai, kad neseniai didžioji S61 dalis gavo leidimą). Iki 2020 gal ir neturėsime visos S61, tačiau didžioji šio kelio dalis tikrai turėtų iki to laiko atsirasti.Paskutinis taisė tomczu; 2014.08.28, 21:21.
Comment
-
http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/14880/...zial-Bialystok
Pasak dokumento, maršrutas nuo dabartinės Suvalkų apylankos atkarpos iki PL/LT sienos bus perkeltas į ZiZ statusą 2015 IV ketv., iš vaizdo su kitais ZiZ epizodais, statybos prasidės 2016 II-III ketv., tai nuo sienos iki Suvalkų pietinės dalies normaliu keliu važiuosim ne anksčiau kaip 2018m pabaigoje...
Gerai kad politikai bent šnekomis įpučia visiem vilties
Parašė tomczu Rodyti pranešimąTurėčiau paieškoti, bet apie tai buvo rašoma keliuose naujienų portaluose, daugiausia apie tai kalba Gazeta.pl. Tiesiog Lenkijos valdžia vis prideda naujas prioritetines atkarpas į pagrindinį planą. Jeigu žinai lenkų kalbą, tai galiu surasti ir įmesti.
/EDIT: http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/14880/...zial-Bialystok Prašom Čia gale turime tas dvejas atkarpas nuo sienos iki jau statomo kelio. Čia rašoma, kad Suvalkų aplinkkelis šiais metais turi gauti leidimą, o atkarpai iki sienos 2015 metų pabaigoje bus paskelbtas konkursas. Štai straipsnis apie Suvalkų aplinkkelį: http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs....EG10/131219695. O apie Via Baltica iki 2020 metų - čia: http://www.rynekinfrastruktury.pl/ar...tetow-mir.html (žinoma, reikėtų atsiminti, kad dėl galimų gamtosaugos problemų, kurių tame regione palyginti gausu, statybų darbai gali užtrukti metus-kitus ilgiau; be to, kol kas toji dalis apie visą Via Balticą tai tik pažadai, tačiau optimistiškai atrodo tai, kad neseniai didžioji S61 dalis gavo leidimą). Iki 2020 gal ir neturėsime visos S61, tačiau didžioji šio kelio dalis tikrai turėtų iki to laiko atsirasti.
Comment
-
Tik ką pravažiavau, prie Augustavo iš tikrųjų viadukas jau beveik baigtas, norint pasukt į Baltstogę jau tenka pravažiuot du žiedus ir sukt ant estakados. waw.siskom ten nerodo kokių statybų
Beje kelias link Baltstogės asfaltuojamas su reguliuotojais, tai darbo dieną ten gali tekt pastovėt. Savaitgalį iki pat A2 buvo labai geros sąlygos.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
/\ Drįstu pataisyti
Originale cituota tema vadinasi Augustavo aplinkkellis (Obwodnica Augustowa)
Nuotraukos darytos ties Račkomis (Raczki):
http://www.skyscrapercity.com/showth...#post117165482Paskutinis taisė Romas; 2016.03.26, 22:36.
Comment
-
Lenkai nestovi vietoje.
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...7-457586?cf=df
Jau po kelių savaičių – lapkričio pirmosiomis dienomis per Lenkiją traukiantys lietuviai vairuotojai nebeprivalės sukti per netoli pasienio esantį Augustavo miestelį. Iki šiol kelias per jį buvo vienintelis Lietuvos vilkikams, autobusams ir automobiliams, važiuojantiems Varšuvos link, tačiau dabar į pabaigą artėja naujojo Augustavo aplinkkelio ir „Via Baltica“ kelio atkarpos statybos, leisiančios lengviau atsikvėpti ir vairuotojams, ir miesto gyventojams.
Comment
-
Vairuotojams gerės važiavimo per Lenkiją sąlygos – lapkritį atidaromas Augustavo aplinkkelis
Norėdami visa tai suspėti padaryti, šiltuoju metu laiku, ypač 2013 m. nuo pavasario iki rudens dirbome 24 valandas per parą, po 850 darbininkų, apie 200 sunkvežimių vežiojo medžiagas iš kasyklų, kasdien perveždavome 60 tūkst. tonų smėlio. Visa tai leido mums pagrindinius kasimo ir tiltų konstrukcijų darbus atlikti 2013 m
Augustavo aplinkkelis tėra darbų šiame regione pradžia. Anot J.Doroszkiewicziaus, svarbu pagaliau padaryti normalų susisiekimą tarp Balstogės ir Varšuvos, tam skiriamas didelis dėmesys, nes beliko nutiesti tik 45 km autostrados. Iš jų dėl 15 km tiesimo jau pasirašyta sutartis, dar dėl 15 km tebevyksta konkursas – vokai jau atplėšti, analizuojami pasiūlymai, tikimasi, gruodį arba sausį pasirašyti sutartį. Dėl paskutinės 15 km atkarpos laukiama pasiūlymų. Tikimasi, kad jau kitąmet visoje šioje atkarpoje Varšuvos link pajudės darbai.
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...7-457586?cf=df
Pasitemps ir Lietuva?
„Jų planai iki 2020 metų turėti keturių juostų kelią iki Lietuvos sienos mus truputį suneraminto. Mes irgi pradėjome kitaip savo darbus planuoti. Gal ir atsiliksime, bet ne itin. Tikiuosi, kad iki 2016-2017 metų turėsime keturių juostų kelią iki Marijampolės nuo Kauno. O dabar pradedame projektuoti ir atkarpą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos. Tikiuosi, 2020 metais tikrai ne, bet iki 2024-2025 metų mes irgi turėsime tokį patogų kelią“, – sakė P.Tekorius.
Paklaustas apie finansavimą, nes lenkai savo planus dėlioja jau turėdami numatytas lėšas, P.Tekorius patikino, kad svarbiausia parengti projektus. „Kai lenkai turės iki sienos keturių juostų kelią, nemanau, kad mūsų politikams bus patogu neduoti pinigų. Nuo Marijampolės iki sienos yra apie 30 km, tad tam reikėtų apie 300 mln. Lt. Tai Lietuvai yra labai didelė suma“, – kalbėjo P.Tekorius. Tiesa, finansavimo iš ES perspektyvos 2014-2020 metams gauti greičiausia nebus spėta, bet jeigu bus panašių programų vėliau, tikimasi pinigų sulaukti. Jei ne – bus imama paskola.
Projektas Augustave įgyvendintas pagal principą „Projektuok ir statyk“. Vieno konkurso metu išrenkamas laimėtojas, kuris rūpinasi ir projektavimu, ir statybomis. Lenkai įsitikinę, kad tai jiems palengvina darbus. „Budimex“ tvirtina, kad šis Augustavo aplinkkelio projektas toli gražu nėra išskirtinai sudėtingas ar didelis – neseniai ispanų kapitalo bendrovė įgyvendino kitą projektą Lenkijoje, kurio sąmata buvo net 1,5 mlrd. zlotų (1,24 mlrd. Lt).
p.s. ar girdėjote kad dirbtų Lietuvoje 24 val per parą?Paskutinis taisė Arunasx; 2014.10.04, 12:27.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Nauji lenkiški keliai: būsite sužavėti, kaip teks važiuoti į Vakarus
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3FAc9bYTj
Comment
Comment