Gal 1 minute ir sutrumpes kelione, nes stawiski miestely ne vieno sviesoforo, tiek kad sumazeja greitis kol per zieda pervaziuoji, kamsciu nebuna. Nauda tik ta kad mieste ramiau bus, greiciau nebus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo, Suvalkų ir Lomžos aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
Collapse
X
-
Čia šiokios tokios naujienos iš SSC apie Via Baltica Lenkijoje......
Lenkiško teksto google vertimas (gana neblogas , jei kas nors lenkiškai neblogai mokate patikslinsite....)
Infrastruktūros ir transporto ministerija tikisi, kad Lomza aplinkkelio Poveikio aplinkai vertinimas bus baigtas pirmąjį 2015 m. ketvirtį. Ši data buvo įtraukti į naujausią dokumento versiją, "įgyvendinimo transporto plėtros strategiją 2020" (su 2030 perspektyva). Dokumentas numato, kad aplinkkelis ir visa Via Baltica "bus pastatytas šioje finansinėje perspektyvoje", su sąlyga, kad dauguma kelio statybos lėšų skirs Europos Sąjunga.
http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1734
Jei ko "nepagavau" galite kalti mane prie kryžiaus , lenkų kalba ne mano "arkliukas" .Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.09, 21:43.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąIr tas sprendimas yra ?...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai jau lygtais buvo aišku ir jau ankstėliau suplanuota. O kaip gi pati Lomža?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai jau lygtais buvo aišku ir jau ankstėliau suplanuota. O kaip gi pati Lomža?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDar svarbiau, kas bus su Augustavu.
http://goo.gl/maps/XECYf
Kitaip nematau prasmės to kelio kur jie dabar tiesia.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDar svarbiau, kas bus su Augustavu.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Per artimiausius 5-6 metus Lenkija planuoja savo kelių tvarkymui skirti apie 40 mlrd. zlotų. Dar panašiai tiek turėtų būti gauta iš Europos Sąjungos fondų.
Į kelių, kurie bus sutvarkyti, sąrašą pateko ir Lietuvos vežėjams svarbūs keliai S8 (Varšuva – Bialystokas – Lietuvos siena) ir S61 (Varšuva – Lomža – Augustavas). Šie keliai turėtų tapti greitkeliais. Taip pat bus tvarkomi keliai S1 ir S69 (Silezija – Slovakija), S3 (Svinoujscie – Vroclavas), S7 (Gdanskas – Varšuva) ir S8 (Vroclavas – Varšuva).
http://www.cargonews.lt/aktualijos/8...iams-tvarkyti/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimą
Comment
-
Artėja kelionė į Berlyną, taigi vėl nuobodūs klausimai dėl Augustavo - Varšuvos maršruto:
Anksčiau visad važiuodavau per Lomžą ir Ostow Maz, poto labiau patiko sukti per Zambrovą (max 10km ilgiau, bet šunkelio mažiau). O paskutiniu metu važiavau per Batstogę, nes viską atperka geri S8 gabalai ir mažiau miestelių iki Augustavo, nei per Lomžą.
Kokia situacija ties Baltstoge? Vasaros pradžioje buvo dar rimtos statybos miesto apvažiavimo ribose, ar ten kas pasikeitę? Ar jau pradėjo rausti tą naują S8 planuojamą statyti atkarpą nuo Zambrovo?
----------------
Beje, visiems važiuojantiems gali būti aktualu: Prieš DE sieną PL degalinės tiek užvertė kainą, kad negana rimtų eilių, dyzelio kaina ties Berlynu jau yra mažesnė... Tiesa, reik 100 metrų nusukti į Genshagen nuo autostrados. Ten stovi Shell, o šalia IbisBudget (buvusio Etapo) viešbutis, kuriame už ~30eur patogu pernakvoti po kelionės per PL.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Per dvi pastarąsias savaites 2 kart važiavau iki Varšuvos. Tad kelias per Balstogę yra greičiausias mano manymu. Teko vieną kartą važiuot per Lomžą, tai ten buvo tvarkomas centre žiedas, buvo nemažas kamštis pačioj Lomžoj, gal 20-30 min sugaišau. Bei šiaip maršrute daugiau kaimų ir miestų. Tad dabar renkuosi važiavimą per Balstogę. Pačioj Balstogėj dar vyko darbai aplinkkelio, bet kamščiuose neteko būti, eismas judėjo gerai, tiesa nepataikiau ant piko. O ir naujos S8 atkarpos nemačiau, kad raustų, eismo ribojimų dar nebuvo praeitą ketvirtadienį.
Comment
-
Pagal vakar dienos http://ssc.siskom.waw.pl/ ta pradėta statyti S8 atkarpa prie Zambrovo bus baigta tik 2016/12, taigi ~15km -> 2,5 metų, tokiais tempais gero kelio link Varšuvos sulauks nebent mūsų anūkai.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Nespręskit taip greitai. Iki šių metų pabaigos S8 tarp Varšuvos ir Bialystoko bus pradėti statyti/rekonstruoti dar trys epizodai:
1) Marki-Radzymin, 15,4km, 2014/10/31;
2) Mezenin-Jezewo, 14,3km, 2014/10/31;
3) Palenkės vaiv. riba - Zambrow, 14,9km, 2014/12/31;
Visi epizodai jau turi parinktus rangovus, ir visų darbų pabaiga yra vėliausiai 2017/06/30. Realiai, nuo šios datos bus likę tik du epzodai nebaigti tarp Varšuvos ir Bialystoko - tarp Wyzskow ir Ostrow Maz., bei tarp Ostrow Maz. ir Mazovijos vaiv. ribos.
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąPagal vakar dienos http://ssc.siskom.waw.pl/ ta pradėta statyti S8 atkarpa prie Zambrovo bus baigta tik 2016/12, taigi ~15km -> 2,5 metų, tokiais tempais gero kelio link Varšuvos sulauks nebent mūsų anūkai.
Comment
Comment