tame pačiame kelyje tik arčiau Lietuvos ties Elku eismas ir nukreipiamas į vieną pusę, priešpriešiniai srautai atskirti tokiom pat priemonėmis, prasidės kažkoks remontas, spėk kokie greičio apribojimo ženklai sustatyti?
Krištolinį rutulį palikau darbe su kitais įrankiais... deja nepasakysiu... bet žinant paties požiūrį, spėsiu, kad mažiau nei čia
Krištolinį rutulį palikau darbe su kitais įrankiais... deja nepasakysiu... bet žinant paties požiūrį, spėsiu, kad mažiau nei čia
Tik noriu pasakyti, kad greičio apribojimai pasirenkami ne pagal valstybe, o pagal vietą ir aplinkybes. Tad jei pas mus vienoj vietoj taiko 50, apribojimą, tai kitoje gali būti ir 70 ir 30.
Taip pat ir Lenkijoje, tam pačiam kelyje vienoje vietoje vienoks greičio apribojimas, kitoje atrodo panašiomis aplinkybėmis jau kitoks greičio apribojimas. O KG atrodo, kad pas mus viskas blogiau...
Šiandien 16:00 (17:00 Lietuvos laiku) atidarytas eismas Lomžos aplinkkelio viena puse. Pastatytas tiltas ir estakada per Narevo slėnį - paskutinė lenkiškos "Via Balticos" atkarpa. Abi juostas ketinam 2025 m. III ketvirtį.
Ačiū Lenkijos kelininkams priartinusiems Europą dar pusvalandžiu ar valanda
GDDKiA 2024.09.30 Via Baltica przejezdna na całej długości Eismas vyksta visame Lenkijos Via Balticos ruože
Šiandien vairuotojams atidarėme vieną Lomžos aplinkkelio pusę. Tokiu būdu visas S61 greitkelis yra pravažiuojamas, o iš miesto centro pašalintas gremėzdiškas tranzitas. Dviejų važiuojamųjų kelių greitkelio standarto Lomžos aplinkkelis bus baigtas kitų metų trečiąjį ketvirtį.
Tranzitas už miesto ribų
Atkarpa nuo sankryžos Łomża Zachód (Lomža vakarai) iki esamos Kolno sankryžos yra 12,9 km ilgio. Atidarytame kelyje vairuotojai važiuoja abiem kryptimis, todėl Lomžos aplenkia ir nuo Budzisko (sienos su Lietuva) Varšuvos link važiuojančios transporto priemonės, ir priešinga kryptimi. 2020/2021 metų Bendrojo eismo matavimo duomenys parodė, kad DK61 tarp miesto ribos ir Kisielnicos per dieną vidutiniškai važiuoja per 14 400 transporto priemonių.
Vairavimas su greičio apribojimais
Dėl to, kad eismas vienu keliu yra atskirtas ir vyksta abiem kryptimis, leistinas greitis 80 km/h, lenkti draudžiama. Tačiau tonažo apribojimų nėra, o tai reiškia, kad aplinkkeliu gali naudotis sunkiasvorės transporto priemonės. Eismas taip pat uždarytas Nowogród ir Łomża Północ sankryžose, kurios bus pradėtos naudoti kartu su antrąja važiuojamąja dalimi 2025 m.
Ilgiausias tiltas Palenkės vaivadijoje
Beveik 1/10 žiedinio kelio ilgio yra 1205 m ilgio dviejų važiuojamųjų kelių tiltas. Tai ilgiausias tokio tipo objektas Palenkės vaivadijoje. Tai leidžia be susidūrimų S61 greitkeliu per Narevo up[ės slėnį ir pačią upę. Erdvė po patalpa tarnauja kaip praėjimas gyvūnams. Taip pat bus keturi vidiniai Piontincos valsčiaus (gmina Piątnica) keliai ir potvynio pylimo pervaža.
Kairioji (vakarinė) tilto atkarpa pradėta eskploatuoti, dešinė pusė statoma.
Ne tik "eska"
Visa S61 atkarpa nuo sankryžos Łomża Zachód iki Kolno sankryžos kaip greitkelis bus pastatyta antroje 2025 m. pusėje. Be dviejų greitkelio važiuojamųjų dalių (kiekviena su dviem eismo juostomis plius avarinė juosta) ir ją lydinčios infrastruktūros, nuo sankryžos Łomża Północ (Lomža Šiaurė) iki Elžbiecino bus nutiesta beveik 7 km ilgio valstybinio kelio Nr. 64 vienos juostos atkarpa. Sankryža žiedinių sankryžų pavidalu bus nutiesta Marianovo vietovėje (su esamu DK61) ir Elžbiecino vietovėje (su esamu DK64).
(...)
Via Baltica (S61) statybos istorija 2013 m. gruodžio 19 d. - atidarytas Staviskų (Stawiski) aplinkkelis (vienas kelias DK61, ilgis 6,5 km). Antrasis kelias buvo baigtas kartu su ruožu S61 Kolno - Stawiski 2021 m. rugpjūčio 9 d.
2014 m. lapkričio 7 d. – atidarytas naudoti Augustavo aplinkkelis, įskaitant 12,7 km greitkelio S61 dviejų važiuojamųjų kelių nuo Račkų sankryžos iki Suvalkų.
2015 m. lapkričio 13 d. – eismui atidarytas Ščučino (Szczuczyn) aplinkkelis (vienas kelias DK61, ilgis 8 km). Antrasis kelias atidarytas 2020 m. gegužės 15 d. 2019 m. balandžio 13 d. – eismui atidarytas Suvalkų aplinkkelis (12,8 km).
2021 m. liepos 14 d. – Śniadowo – Łomża Południe sankryža atidaryta naudoti (17 km).
2021 m. rugpjūčio 9 d. - atkarpos Kolno - Stawiski (16,4 km) ir Stawiski - Šczuczyn (18 km) prieinamos vairuotojams.
2021 m. gruodžio 31 d. – atidaryta naudotiatkarpa Wysokie – Raczki (20,2 km) . 2022 m. rugsėjo 13 d. – ruožas Szczuczyn – Ełk Południe (23,3 km) atidarytas eismui. 2022 m. gruodžio 22 d. – ruožas Suvalkai – Budzisko (24 km) atidarytas eismui.
2023 m. birželio 2 d. – atkarpa Łomża Południe – Łomża Zachód (7,3 km) pradėta eksploatuoti baigus statyti Lomża Zachod sankryžą. 2023 m. rugpjūčio 12 d. – atidaryta atkarpa Ełk Południe – Kalinowo (19,5 km) .
2023 m. spalio 13 d. – eismui atidarytas ruožas Ostrów Mazowiecka Północ – Śniadowo (19,5 km). 2024 m. rugsėjo 30 d. atidaromas eismas viena Lomžos aplinkkelio puse (12,9 km).
Reportažas iš šiandien įvykusio Lomžos aplinkkelio atidarymo
MyLomza.pl 2024.09.30 Oficjalne otwarcie obwodnicy Łomży z trzecim mostem na rzece Narew Oficialus Lomžos aplinkkelio ir trečiojo Narevo tito atidarymas
Lietuviškoje Via Balticos temoje kilo šiokia tokia diskusija dėl naujai atidaryto 16 km ruožo kur greitis ribojamas iki 70 km/h. Kažkas matė (ar susapnavo) ženklą kad yra darbų zona, kažkas matė tik 14 ženklų su greičio ribojimu, bet nė vieno ženklo apie kelio remontą (kad kelio remontas nevyksta, niekas nesiginčija).
Nesu ir niekur nesakiau, kad visur tie ženklai yra. Važiavau ruožu tiesiai, niekur neišsukdamas ir ženklus mačiau.
Ženklai, kurie pakabinti važiuojant iš Lenkijos pusės, matosi net ir paskutinėse Romo nuotraukose, priešingoje eismo kryptyje.
Palyginkime, kaip Lenkijoje žymimi kelio darbai ir ar reikia bandyti įžiūrėti kas yra važiuojant į priešingą pusę.
Lenkijoje 2023 m. rugpjūčio 12 d. buvo atidaryta greitkelio S61 19,5 km atkarpa Kalinowo - Ełk Wschód - Ełk Południe.
Praėjus tik metams su trupučiu ten dviejose atkarpose jau vyksta kelio darbai.
GDDKiA puslapyje apie eismo ribojimus lakoniškai užsimenama, kad tai "roboty drogowe" (kelio darbai).
Labai tikėtina, kad čia yra išaiškėjusių trūkumų taisymas ar garantinis remontas.
Tarp mazgų Kalinowo - Ełk Wschód darbai bus nuo 135,55 iki 141,55 km ir gali trukti iki š.m.lapkričio 30 d. https://drogi.gddkia.gov.pl/mapy/map...JDEzNS41NTA%3D
Foto 2024.10
Tarp mazgų Kalinowo (Wysokie) ir Ełk Wschód (Elkas rytai).
Kol kas mūsų pusėje (link Varšuvos) eismas vyko viena juosta, o kitoje jokių pokyčių. Turbūt darbai dar neprasidėjo.
Tarp mazgų Ełk Wschód (Elkas rytai). ir Ełk Południe (Elkas pietūs) - dar vienas remuontuojamas ruožas.
Jis nėra pažymėtas šios dienos GDDKiA žemėlapyje - turbūt darnai pabaigti
Foto 2024.10
Romukas toliau savo stiliuje, įdėjęs mano citata kuri nieko nereiškia šioje temoje.
Dabar jau netrimituoja: "pažiurėkite Lenkijoje tai 1+1 eisme greitis 80km/h..." kas nėra tiesa ir ruože ties Lomža.
Tai kodėl tame pačiame kelyje, atrodo identiškomis sąlygomis 1+1 vienoje vietoje greitis mažinamas iki 60 ir 50, o truputį toliau, kur upė užlieja pievas ir važiuojama tiltaisir viadukais greitis 80 ir 50? Greitis atkarpoje skiriasi 30km/h kas kai kuriems komentatoriaus atrodytų neįveikiama užduotis.
Romukas toliau savo stiliuje, įdėjęs mano citata kuri nieko nereiškia šioje temoje.
Dabar jau netrimituoja: "pažiurėkite Lenkijoje tai 1+1 eisme greitis 80km/h..." kas nėra tiesa ir ruože ties Lomža.
Tai kodėl tame pačiame kelyje, atrodo identiškomis sąlygomis 1+1 vienoje vietoje greitis mažinamas iki 60 ir 50, o truputį toliau, kur upė užlieja pievas ir važiuojama tiltaisir viadukais greitis 80 ir 50? Greitis atkarpoje skiriasi 30km/h kas kai kuriems komentatoriaus atrodytų neįveikiama užduotis.
Manau kad šita diskusija realiai apie nieką ir jau išsisėmė. Via Lietuva (a.k.a. Lietuvos radarų direkcija) viešai paklausta, kodėl "atidarytame" ruože palikti 70km/h ženklai, sumaniai nusprendė patylėti, nes pripažinus kad ten buvo tik ceremonija, tektų pažymėti kad tuo pačiu buvo ir politinė reklama 99.9proc įsitikinęs, kad nesutvarkyta pridavimo dokumentacija - ko pasekoje ir negali paleisti pilnai.
Kitoje temoje apie Lenkijos kelių būklę ir maršrutus suskaičiavau, anksčiau tarp mazgo Nr.8 Kolno (Kisielnica) ir mazgo Nr.4 Lomža Pietūs buvo nuo 24 iki 40 minučių, o dabar, važiuojant Lomžos aplinkkeliu kolonoje ir su su greičio ribojimais - tik 14 minučių
Tęsiame kelionę ką tik atidarytu aplinkkeliu
Būsimasis mazgas Nr. 7 Łomża Północ (Lomžos šiaurinis mazgas) su būsimu išvažiavimu į DK64 link Balstogės
Nusukimai į šonus kol kas uždaryti
Estakada per Narevo upės užliejamas pievas
Šone statomas pietinis tiltas per Narevą
Paskutinis taisė Romas; 2024.11.05, 17:05.
Priežastis: buvo nuo 24 iki 40 minučių,
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
Comment