Kiek teko skaityti SSC (su vertimu į anglų kalbą), rangovai gavo termino pratęsimą iki balandžio. Tai spėju dar liks kažkokie kosmetiniai darbai, degalinių, pasienio komplekso įrengimas, iki kol galės priduoti 100%, bet eismas jau galės vykti.
Pagal dažnai PL pasitaikančią praktiką - "passable" statusas ir mažesnis greitis nei įprastai S klasės keliuose (standartas 120km/h)
Lenkijoje šiandien patvirtintas kelių statybos planas iki 2030 m. Mums didžiausia naujiena, kad ties S8 nuo Bialystoko iki Rački pro Augustavą (iki dabartinės sankryžos su Via Baltica S61) - Via Carpatia eis naudingiausiu mums mašrutu, nepaisant to, kad patiems lenkams gal geriau būtų tiesesnis kelias nuo Bialystoko iki Elko.
Kol nebus baigtas Lomžos aplinkkelis (dabar rodoma data 2025.05, eismas viena puse bus paleistas anskčiau) kaip alternatyvi "Via Baltica" trasa išliks ir kelias per Balstogę.
Antradienį (2022.12.13) [Lenkijos] Ministrų Taryba priėmė nacionalinių kelių statybos iki 2033 m. programą.
Jame numatoma pastatyti apie 2,5 tūkst. km greitkelių ir greitkelių ruožų, kuriems skirta per 290 mlrd. zlotų.
Šioje programoje taip pat numatytas valstybinio kelio Nr. 8 tarp Suvalkų ir Balstogėsmodernizavimas.
Miestus sujungs greitkelis, kuris drieksis nuo Raczki (Szkocja) mazgo netoli Suvalkų per Augustavą ir Suchovolią [iki Balstogės].
Atrodo, paskubėjome džiaugtis, kad jau prieš Kalėdas bus greitkelis nuo sienos iki Suvalkų ir Wysokie/Kalinowo.
Paspaudus nuorodą dabar rodomas pranešimas "Strona nie znaleziona" - nerastas puslapis.
Atrodo, paskubėjome džiaugtis, kad jau prieš Kalėdas bus greitkelis nuo sienos iki Suvalkų ir Wysokie/Kalinowo.
Paspaudus nuorodą dabar rodomas pranešimas "Strona nie znaleziona" - nerastas puslapis.
Šiandien atnaujino http://ssc.siskom.waw.pl žemėlapį ir šios atkarpos atidarymo diena dabar yra jau gruodis, tai dar džiaugiuosi
Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį vyksta į Lenkijos–Lietuvos pasienį, kur su šios šalies transporto ministru Andrzejumi Adamczyku aptars tarptautinės magistralės „Via Baltica“ rekonstrukciją ir kitų strateginių infrastruktūros projektų įgyvendinimą, taip pat karinio mobilumo jungčių su Europa gerinimo klausimus.
Ministras Lenkijoje taip pat dalyvaus „Via Balticos“ atkarpos ruožo Suvalkai–Budziskas atidarymo renginyje.
Lietuva ir Lenkija intensyviai bendradarbiauja vystydama karinio mobilumo projektus. Ministrai susitikimo metu planuoja aptarti visų strateginių kelių modernizavimo planus, naudojant karinio mobilumo fondo lėšas.
Gal kas turit info, kelintą valandą atidarymas? Šiandien grįžinėju, visaip nieko būtų išbandyt. Ar jau eismas paleistas ir tas "atidarymas" labiau simbolinis?
Gal kas turit info, kelintą valandą atidarymas? Šiandien grįžinėju, visaip nieko būtų išbandyt. Ar jau eismas paleistas ir tas "atidarymas" labiau simbolinis?
12 val. Lietuvos laiku, turbūt po valandos dviejų turėtų būti pravažiuojama.
Palyginau, kiek laiko sutrumpėjo važiavimas nuo Suvalkų šiaurinio mazgo (Suwałki Północ) iki Lenkijos-Lietuvos sienos (atstumas 24 km).
Pernai liepą važiavome sekmadienį ryte iš Lietuvos. Kelionė bevek tuščiu senuoju keliu DK8 užtruko apie 19 minučių.
Rugsėji vakare važiavome fūrų kolonoje, iki Lietuvos sienos tame pačiame kelyje užtrukome 23 minutes.
Dabar važiuojant greitkeliu S61 ir neskubant bei mėgaujantis pačiu važiavimu kelione truko tik 12 minučių.
Skubant užtektų ir 9-10 minučių, ypač kai bus baigti darbai Lenkijos Budzisko (Budiškės) pasienio punkte.
Čia turbūt gražiausia visos greitkelio atkarpos vieta
Žvėrių pralaida virš greitkelio.
Šone - jungiamasis kelias
Pastatyta pora viadukų vietiniam susisiekimui
Užklijuotas informacinis ženklas apie už 3 km esančią būsimą Žubryno poilsio aikštelę (MOP)
Antrasis vietinis viadukas
Kintamos informacijos ženklai praneša apie poilsio aikšteles (MOP)
MOP - Miejsce obsługi podróżnych / Keliautojų aptarnavimo aikštelė
Tarp Žubryno ir Červonskos (Czerwonka) abiejose gtreitkeli pusėje bus dvi II kategorijos aikštelės, t. y. ne tik aikštelė ir WC, bet ir degalinė bei maitinimo įstaigos
Pažymėtas įvažiavimas į būsimą rytinę Žubryno poilsio aikštelę (MOP Żubryn Wschód)
Kairėje matosi kita būsima poilsio aikštelė MOP Żubryn Zachód
Išdidintas ženklas įspėjantis apie priešpriešinį eismą
Išvažiavimas iš būsimosios poilsio aikštelės / MOP
Smagu matyti, kaip lenkai tiesia kietą infrastruktūrą į sau nelabai aktualią kryptį šalies periferijoje dėl geopolitinių priežasčių, net kai turi vis dar neužbaigtų svarbių jungčių šalies ekonominiuose centruose. Lenkai bus prisidėję kur kas daugiau investuojant į Lietuvos tranzitinę bambagyslę nei patys lietuviai. Na bet tai jau tampa tendencija.
Gerai, kad bent šitoj temoj nėra kas sako, kad "ką ten tau gyvenime pakeis 9-10 minučių, kur tu skubi" Smagios naujienos
Turi omeny, kaip visi automobilizuoti marozai, kurie nužudė Klaipėdos BRT projektą, klausinėdami ‘ką čia pakeis tos išloštos kelios minutės’?
O jei rimčiau, tai niekas neabejoja tarptautinių magistralinių kelių ar (tikrų) miestų aplinkkelių nauda. Skirtingai nei nauda milijardų išmestų nesėkmingiems bandymams suteikti marozams galimybę atsitempti savo pribezdėtas geldas į miesto centrą iš komibokų ir ‘Pasienio terasų’.
Greitkelis S61 tarp Šipliškės (Szypliszki) mago ir Lenkijos - Lietuvos sienos Budiškėje (Budziszki)
Foto 2023.02
Mėgaujamės "fūrų" lenkimu - iš to ir susidaro didžiausias laiko taupymas
Lietuvoje teks važiuoti 40 km žiūrint "fūroms" į užpakalį ikki pat Marijampolės .
Jei Lietuvoje nusibTos žiūrėti į tą apčią fūrą , ją galima pakeisti nusukus į degalinę atsigerti kavos. Kitopkių alternatyvų (lenkimas ir pan. pas mus nėra
Uždengtas kintamos informacijos ženklas
Informavimas preš 1,5 km apie būsimą aptarnavimo ir poilsio aikštelę MOP Budziszki wschód
Paskutinis taisė Romas; 2023.02.21, 00:04.
Priežastis: Nuotraukų rodymas
Comment