Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Pareportinai duobę?
    Niekada to nedarau, nes beprasmis užsiėmimas. Kiekveinas tegu dirba (tiksliau - nedirba) savo darbą (-o)
    Dabar žinau, tai ir apvažiuoju, ir įspėju...

    Beje, Mykolo Leituvio gatvė dabar tapo labai gera vieta patirti važinėjimo žiemiškais kelias malonumus, tik eismas iš priešingos pusės vietomis per intensyvus.
    Paradoksas, kad kol važiuoji normaliu greičiu, tai nieko, bet geriau nebandyti staigiai stabdyti. Negali sakyti, kad ji išvis nebarstoma, bet tai neatėmė džiaugsmo pajusti kad žiema atėjo ir pas mus.

    Comment


      Kodėl beprasmis? Esu reportinęs kelias duobes, sutvarkė.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        skaiciuokite stulpelius: 1-2-3.…. Jei prie trečio stulpelio neįvažiavote į gana gilią duobę, tai toliau laukia sėkminga kelionė nauju iki pat Ukmergės gatvės.

        Tą Mykolo Lietuvio gatvės vietą asfaltavo tik prieš 2-3 metus, o jau pasirodė duobės. Negi šimašinė savivaldybė nepajėgi net pareikalauti rangovo atsistatyti bet kaip paklotą asfaltą, kol nesibaigė garantinis laikotarpis.
        Truputi melas. Prieš du metus darytame asfalte tikrai nėra duobių, nes M. Lietuvio g atkarpa nuo B. Krivicko g link Mokslininkų g kažkiek šimtų metrų ten jau buvo dešimtmečius asfaltas.
        Click image for larger version  Name:	efqwefwq.png Views:	0 Size:	4,28 MB ID:	2014276
        bet šios tavo minimos duobės jau buvo vakar užtaisytos. Vienintelis patrupėjimas liko Mokslininkų g ir M. Lietuvio sankirtoje, nes tai normalu, nes tas sujungimas buvo daromas labai skirtingu metu, o ne iš vieno karto, tad technologiškai normalu, kad taip atsitiko. Tačiau pabaigiant tiesti Mokslininkų g asfaltą kur dabar daromas, turėtų būti ir ši vieta sutaisyta.

        Vandenio gatvės asfaltas taip pat baigiamas, tad ši gatvė turėtų tapti tranzitinė iš visų Bajorų ar Šiauriau esančių kaimų žmonės turėtų pradėti naudoti šią gatvę norint pasiekti M. Lietuvio g. Taip pat ir savivaldybė pati svarsto šią gatvę oficiliai padaryti tranzitinę, pakeičian jos kategoriją. Pamatysim..
        Paskutinis taisė qms; 2022.11.25, 11:08.

        Comment


          Parašė qms Rodyti pranešimą
          Truputi melas. (...)
          Bet šios tavo minimos duobės jau buvo vakar užtaisytos.
          Kolega, švelniai kalbant, visiškai nusišnekėjai. Gal reikėtų pačiam padovanoti laikrodį, kuris rodo tikslų laiką du kartus per parą.
          Po to, kai pataisė duobę (jei pataisė) prie 3-ojo stulpelio, tai atseit tapo "melu".


          O jei rimtai, įdomu, kaip 2020 m. lapkritį "tiap liap" metodu paklotas asfaltas atlaikys temoperatūrų svyravimus ir didesnį eismą.

          Comment


            Dar vienas Arūno Dumalako straipsnis.
            [Ironija] Labai žavi šio žurnalisto santūrus stilius, objektyvumas (pakalbintos visos suinteresuotos šalys), gilios įžvalgos ir užkabinančios, bet nerėksmingos antraštės [/Ironijos pabaiga]

            Iš pradžių matėsi, kad neįrengus šaligatvių ir apšvietimo vietinių gyventojų (kuriem 25 metus esantis brėžinys Bendrajame plane buvo staigmena) gyvenimas pasikeis ir jie patys puls prašyti greičiau nutiesti normalią gatvę

            Pakalbinta dviratininkė, važinėjanti iš Bajorų kažkuria iš šoninių gatvelių, keli vietiniai gyventojai.ir savivaldybė.
            Dviratininkė kažkurioje šoninėje gatvelėje nufotografuota iš priekio, šono ir užp.., vienu žodžiu kalusimas nušviestas iš visų pusių, todėl kaltinti Dumalako vienpusiškumu negalima
            Žodis "naudos nemato niekas" panaudotas savotiškai. Kol per 5 minutes nauja gatve nuvažiuoji tuos 2-3 kilometrus sutinki gal 20-30 iš priešingos pusės atvažiuojančio "nieko", kurie neatsidžiaugia nauja transporto jungtimi.

            Nesvarbu, gerai ar blogai rašoma apie šią gatvę tai paddins jos žinomumą. Po šios straipsnio bus dar daugiau važinėjančių,. o tų gyventojhų gyvenimas nepagerės.
            Gal bus stimulas spausti savilaldybę, kad ji greičiau suktųsi tiesdama normalią gatvę

            Lrytas.lt 2022.12
            Savivaldybė nutarė nutiesti laikiną gatvę: naudos niekas nemato, o ir išlaidos – dvigubos
            Laikina gatvė – naujas savivaldybės pinigų taškymo terminas.
            Mykolo Lietuvio gatvėje atsirado asfaltas, bet nėra apšvietimo, šaligatvių ir dviračių takų, horizontalaus žymėjimo, nes, pasirodo, ją vis tiek reikės perdaryti. Tai kam reikėjo asfaltuoti? (...)
            ​​​​​
            Mykolo Lietuvio gatve pas dukterį Laima iš Bajorų dviračiu važiuoja bent du kartus per savaitę. Turbūt niekas nedrįs ginčytis, kad čia ne tiktai nesaugu, bet ir pavojinga. Kur pasitraukti dviratininkui, kai kelkraštis toks siauras, o automobilių, išasfaltavus gatvę, smarkiai padaugėjo? Tai tiesiog nusikaltimas prieš pėsčiuosius ir dviratininkus“, – piktinosi vilnietė.
            ​​

            ​​

            ​​

            „Jos automobilis suremontuotoje gatvėje kartą jau vos nepartrenkė – išgelbėjo keli centimetrai. Anot Laimos, gerai, jei būtų atsidūrusi tik ligoninėje.
            Tokia pat siaura ir be šaligatvių yra ir judri Mokslininkų gatvė. Laima dėl to nekart kreipėsi į savivaldybę, policiją, bet viskas veltui. „Esu mokytoja, mokau vaikus saugaus eismo, o ką jie mato gatvėse?“ – klausė vilnietė. Anksčiau, kai Mykolo Lietuvio ir Šventeliškių gatvės palijus ar tirpstant sniegui virsdavo ežerais, Laimos duktė lengvuoju automobiliu BMW jų nepajėgdavo įveikti, todėl teko pirkti visureigį. (...)

            „Kai Mykolo Lietuvio gatve sutemus grįžtu iš darbo, jaučiu stresą. Nuolatinis priešpriešiais atvažiuojančių automobilių srautas, o dar kelkraštį turiu stebėti, nes juo kaip tyčia tokiu metu eina vaikai iš mokyklos“, – prisipažino Eimantas. Vietos gyventojo žodžiais, savivaldybė, kada nors susiruošusi įrengti apšvietimą, turės platinti gatvę, o tai papildomos išlaidos. Kodėl to nebuvo galima padaryti iš karto?

            „Laikinas asfaltavimas – nauja mada? Kiek tas asfaltas tarnaus, ar užteks pusės metų, kad suskilinėtų kaip tokiu pat būdu išasfaltuota Taurupės gatvė?“ – bėrė klausimus Arnoldas. Jo nuomone, nei savivaldybė, nei vietos gyventojai nesitikėjo, kad suremontavus Mykolo Lietuvio gatvę atsiras tiek automobilių. Tam pasitarnavo ir navigacijos sistemos, jau rodančios, kad šia gatve – greitesnis kelias iš Ukmergės gatvės į Santariškes, Visorius.
            Kai čia buvo duobėtas žvyrkelis, vairuotojai juo važiuodavo tik reikalo prispausti.
            Arnoldas pastebėjo, kad Mykolo Lietuvio gatve einantys pėstieji rūpinasi saugumu. Jei neturi šviesą atspindinčių liemenių, bent telefonus įsijungia ir jais šviečia atvažiuojantiems vairuotojams. Bet tai mažai gelbėja, juolab kad vairuotojai išmėgindami naują asfaltą piktnaudžiauja greičiu. Beje, laikinoje Taurupės gatvėje taip pat nėra šaligatvių, bet ji vingiuoja per mišką, pėstieji gali rinktis takus jame. O Mykolo Lietuvio gatvėje pasirinkimo nėra: arba siauru kelkraščiu, arba į griovį. (...)

            Savivaldybė pažadėjo, kad artimiausiu metu Mykolo Lietuvio gatvėje bus įrengti iki 30 kilometrų per valandą greitį ribojantys ir eismą reguliuojantys kelio ženklai, o pavojingesnėse vietose įrengti apsauginiai atitvarai, pastatyti signaliniai stulpeliai.
            Tačiau daugiau eismo saugumo priemonių pėstiesiems nebus. Anot savivaldybės atstovo Gabrieliaus Grubinsko, horizontalus žymėjimas taip pat nenumatytas, nes tam, pagal teisės aktais nustatytus reikalavimus, neužtenka gatvės pločio.

            Labiausiai pribloškia savivaldybės žinia, kad Mykolo Lietuvio gatvės tobulinimas bus tęsiamas. Tiksliau – suremontuota gatvė vėl bus remontuojama, nes ketinama rengti rekonstrukcijos projektą, kuriame būtų numatytas važiuojamosios dalies platinimas, taip pat šaligatvių ir apšvietimo įrengimas. Mat savivaldybės administracijos užsakymu bendrovė „Vilniaus planas“ rengia Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų gatvių projektinius pasiūlymus atkarpai nuo Ukmergės iki Geležinio Vilko gatvių. Pasirodo, numatomas gatvės pritaikymas visiems eismo dalyviams ir visapusiška infrastruktūra: gatvės standartus atitinkantys, šiuolaikiški pėsčiųjų ir dviračių takai, miesto transporto paslaugai teikti reikalingos infrastruktūros įrengimas, keturių eismo juostų (po dvi kiekviena kryptimi) gatvė, triukšmo ir taršos mažinimo priemonės.

            Kodėl viso to nebuvo galima įrengti iš karto?
            „Teisme yra byla, kurioje ginčijamas Mykolo Lietuvio gatvės tiesimo detalusis planas.(...)

            https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...gubos-25137405

            Comment


              Žurnalistas pakalbino ne visus teisėtai pasipiktinusius, kurie vietoje ramaus žvyrkelio ir galimybės naudotis pėsčiųjų, vandens ir slidžių transportu priversti persėsti į automobilius. Ta laikina gatvė niekam nenaudinga.

              Juk anksčiau buvo taip gerai.
              Mykolo Lietuvio gatvėje buvo galima:

              Saugiai pasivaikščioti su vaikučiais


              Pasirinkti Lietuvos sodų gėrybių


              Rinkti žemuoges...




              Vaikščioti po apsnigtą mišką ar slidinėti...
              ​​

              Naudotis vandens procedūromis

              (nuotrauką pateikė qms ) https://www.miestai.net/forumas/foru...58#post2014428

              O kas dabar?




              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Nenustebsiu jei labai greit po atidarymo bus įrengti greičio kalneliai ties kiekviena sankryža, nes jau dabartine trasa nuo Krivicko g. lekia 70-90km/h skubėtojai. Taurupės g. jau 4 yra
                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221126-105805_Brave.jpg
Views:	1468
Size:	112,8 kB
ID:	2014433
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Kolega, švelniai kalbant, visiškai nusišnekėjai. Gal reikėtų pačiam padovanoti laikrodį, kuris rodo tikslų laiką du kartus per parą.
                  Po to, kai pataisė duobę (jei pataisė) prie 3-ojo stulpelio, tai atseit tapo "melu".


                  O jei rimtai, įdomu, kaip 2020 m. lapkritį "tiap liap" metodu paklotas asfaltas atlaikys temoperatūrų svyravimus ir didesnį eismą.
                  ne jau su teksto suvokimu taip blogai? Melas buvo ta dalis, kurią pacitavau "Tą Mykolo Lietuvio gatvės vietą asfaltavo tik prieš 2-3 metus, o jau pasirodė duobės. Negi šimašinė savivaldybė nepajėgi net pareikalauti rangovo atsistatyti bet kaip paklotą asfaltą, kol nesibaigė garantinis laikotarpis." Tas ir melas, jog duobės buvo sename dešitmečius jau esančiame asfalte, o ne prieš kelis metus išasfaltuotoje atkarpoje, nes dar kartą pasikarotosiu, jog M. Lietuvio g nuo B. Krivicko g link Mokslininkų g kažkiek šimtų metrų ten jau seniai dešitmečius buvo asfaltas, prieš kelis metus žiemą asfaltavo likusią atkarpą iki Mokslininkų g, o duobės atsiradusios buvo tame sename asfalte, ne naujame
                  Paskutinis taisė qms; 2022.11.26, 23:48.

                  Comment


                    Negi kolega manai esąs tas ekspertas, kuris žino visas iki vienos MLG duobes? O gal tau atsiųsti pažymą iš serviso, o gal užteks įrašo (veiksmas vyko vakare), kur girdisi duknktelėjimas ir po to - garsus ištiktukas.

                    Deja, duobė buvo naujame 2020.11 mėn asfaltuotame ruože ruože. Gal per savaitę-dvi ir užlopė, bet per sniegą nesimato.
                    Bet tai ne problema - po žiemos tų duobių išlįs daugiau, kurias visas galėsi suskaičiuoti.
                    ​​​​
                    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.27, 09:07.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Negi kolega manai esąs tas ekspertas, kuris žino visas iki vienos MLG duobes? O gal tau atsiųsti pažymą iš serviso, o gal užteks įrašo (veiksmas vyko vakare), kur girdisi duknktelėjimas ir po to - garsus ištiktukas.

                      Deja, duobė buvo naujame 2020.11 mėn asfaltuotame ruože ruože. Gal per savaitę-dvi ir užlopė, bet per sniegą nesimato.
                      Bet tai ne problema - po žiemos tų duobių išlįs daugiau, kurias visas galėsi suskaičiuoti.
                      ​​​​
                      Tiesiog neskleisk melo ir tiek. Nėra ir nebuvo jokių duobių 2020m asfaltuotoje dalyje. Šiandien pravažiavau, mačiau užtaisytas duobes tik senoje asfalto atkarpoje, kur jis jau guli dešimtmečius:
                      Click image for larger version  Name:	fqew.png Views:	0 Size:	3,51 MB ID:	2014574

                      ir tos duobės buvo užregistruotos tvarkauvilniu programėlėje:
                      Click image for larger version  Name:	qfwefwq.png Views:	0 Size:	1,88 MB ID:	2014573
                      , naujoje 2020m darytoje asfalto dalyje nė vienos nematau nei esamos, nei užtaisytos.

                      O, kad tavo duobių minimą vietą supratau gerai parodo ir tavo apibūdinimas "O sėkmingai pasukus kairėn į ML gatvę (kol vyksta remontas, eismas iš Bukiškių pusės labai sumažėjęs ir niekas nevažiuoja pagrindinių kelių), skaiciuokite stulpelius: 1-2-3.…. Jei prie trečio stulpelio neįvažiavote į gana gilią duobę, tai toliau laukia sėkminga kelionė nauju iki pat Ukmergės gatvės." Viskas sutampta, tai buvo duobės dešimtmečius esančiame asfalto dalyje.

                      Jeigu toks manai ęsas teisus, tai nupaveiksluok tą duobę arba kaip ji užtaisyta dabar gi magišku būdu duobės netaisomos, aiškiai matosi užtaisymo žymės.

                      Kita kartą geriau paklausk jeigu nesi kažkuo tikras, o ne pateik kaip faktą savo klaidingą nuomonę su pasisakymais ""Tą Mykolo Lietuvio gatvės vietą asfaltavo tik prieš 2-3 metus, o jau pasirodė duobės. Negi šimašinė savivaldybė nepajėgi net pareikalauti rangovo atsistatyti bet kaip paklotą asfaltą, kol nesibaigė garantinis laikotarpis."

                      Ir pabaigai, net 2019m 05mėn matoma kaip tame asfalte sename jau ir tada tos pačios vietos buvo taisomos pastoviai:Click image for larger version  Name:	feqfeqw.png Views:	0 Size:	4,36 MB ID:	2014575

                      Aj bet tu minėjai turi įrašą, tai manau mielai gali juo pasidalinti čia ir mes visi galėsime pamatyti kaip tu dešimtmečius esame asfalte įvažiavai į duobę

                      Tik tiek. Gražios dienos.

                      P.S klysti yra normalu, bet vis nepripažinti, kad klydai ir įrodinėti ir toliau savo melą kaip tiesą, jau ne tiek normalu
                      Paskutinis taisė qms; 2022.11.27, 14:03.

                      Comment


                        Per daug dėmesio vienai duobei, kai netrukus atsiras naujos, ypač šalia kelkraščių.
                        Palinkėkime sau, kad ten būtų kuo mažiau duobių.
                        Paskutinis taisė Romas; 2022.11.27, 15:14.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Per daug dėmesio vienai duobės, kai netrukus atsiras naujos, ypač šalia kelkraščių.

                          Palinkėkime, kad ten būtų kuo mažiau duobių.
                          Sutarta.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            O jei rimtai, įdomu, kaip 2020 m. lapkritį "tiap liap" metodu paklotas asfaltas atlaikys temoperatūrų svyravimus ir didesnį eismą.
                            Jei buvo sausa kai klojo tai atlaikys taip pat kaip ir bet kuris kitas tokios pat sudėties. Svarbu kad nebūtų vandens tarpų kurie užšalę išplėšytų. Nors šiandien mačiau kaip dvirtakį ant sniego statė....

                            Comment


                              Kaip tik įtartinai prognozuotoj avaringoj nuokalnėj su gan staigiu posūkiu, sutapimas?

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221213-110207_Maps.jpg
Views:	2746
Size:	45,7 kB
ID:	2017463
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Kaip tik įtartinai prognozuotoj avaringoj nuokalnėj su gan staigiu posūkiu, sutapimas?

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221213-110207_Maps.jpg
Views:	2746
Size:	45,7 kB
ID:	2017463
                                Taip vakar važiuojant siaurais kalniukais kažkiek vairuotojų neišsiteko savo juostoje ir susidūrė trys automobiliai.

                                Beje, kaip teko girdėti iš įvykio liudininkų, kadangi gatvė siaura ir neatitinka normų subraižyti linijas, tai tokiu atveju policija negali įvardinti kaltininkų ir todėl įvykio kaltininkais laikomi visi įvykio dalyviai ir kiekvienas atsakingas susitaisyti savo automobilį.

                                Taigi, kai važiuosite šia gatve tiesiog žinokite, kad jeigu koks automobilis priešpriešais jus apibraižys tai jūs liksite atsakingas už savo automobilio susitaisymą. Kitaip tariant, be Kasko šia gatve važinėti nerekomenduojama.

                                Comment


                                  Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                                  Taip vakar važiuojant siaurais kalniukais kažkiek vairuotojų neišsiteko savo juostoje ir susidūrė trys automobiliai.

                                  Beje, kaip teko girdėti iš įvykio liudininkų, kadangi gatvė siaura ir neatitinka normų subraižyti linijas, tai tokiu atveju policija negali įvardinti kaltininkų ir todėl įvykio kaltininkais laikomi visi įvykio dalyviai ir kiekvienas atsakingas susitaisyti savo automobilį.

                                  Taigi, kai važiuosite šia gatve tiesiog žinokite, kad jeigu koks automobilis priešpriešais jus apibraižys tai jūs liksite atsakingas už savo automobilio susitaisymą. Kitaip tariant, be Kasko šia gatve važinėti nerekomenduojama.
                                  na gal neperdėkime? Įsivaizduokime, jog linijos vidurio būtų, bet kelininkai nuvalė ne per vidury kelią (dažnas atvejis) ir viena juosta gaunasi, jog važiuoja per vidurio liniją. Kas tada būtų kaltas? Žiūrėtų pagal linijas, ar pagal faktą kaip kelias buvo nuvalytas ir kur buvo tos nuvalytos dalies vidurys ir pnš? Taigi dažnai šią problemą turime, kai nuvalyta kelio dalis yra ne pagal vidurio liniją ir tenka per ištisines važiuoti ir pnš.

                                  Nes, o kas jeigu turime vidurio liniją, bet kelias kreivai nuvalytas, ar man vistiek reikia važiuoti per pusnis, nes ale turiu važiuoti pagal savo juostų linijas, ar visgi važiuosiu pagal tai kaip nuvalė kelią ir galimais užvažiuojant ant linijų, tad jeigu avarija tai būsų būtinai aš kaltas automatiškai?

                                  O man ši situacija susidūrimo atrodo logiška, nes ar linijos ar ne, kelias matomai nebuvo pilnai nuvalytas ir nebuvo galima nustatyti, kas išvažiavo iš savo kelio pusės ir dėl kieno kaltės įvyko avarija, nes iš esmės abi pusės yra atsakingos prasilenkti šiomis sunkiomis sąlygomis. Mano galva tokiuose situacijose vidurio linijos ne kažką ir padėtų, dėl aukščiau minėtų argumentų.

                                  Man atrodo kaip visada liudininkai šio įvykio kažka interpretavo savaip, kaip mes Lietuviai ir mėgstame daryti.

                                  Kelių be vidurio linijų labai daug Vilniuje, visos vidinės Bajorų gatvės tokios, Visoriuose taip pat daug ir ten kur atokiau visur mieste irgi. Tai ką, dabar jeigu ten avarijos dėl neprasilenkimo normalaus, tai visi už savas lėšas taisomės savo automobilius, nes ale draudimas negalioja? Kvepia melu ar interpretacija savita.
                                  Paskutinis taisė qms; 2022.12.14, 11:01.

                                  Comment


                                    Parašė qms Rodyti pranešimą

                                    Nes, o kas jeigu turime vidurio liniją, bet kelias kreivai nuvalytas, ar man vistiek reikia važiuoti per pusnis, nes ale turiu važiuoti pagal savo juostų linijas, ar visgi važiuosiu pagal tai kaip nuvalė kelią ir galimais užvažiuojant ant linijų, tad jeigu avarija tai būsų būtinai aš kaltas automatiškai?
                                    Taip.

                                    Comment


                                      Parašė qms Rodyti pranešimą

                                      nuvalyta kelio dalis yra ne pagal vidurio liniją ir tenka per ištisines važiuoti
                                      KET išimčių nenumato, ištisinės kirsti negalima. Jei trukdo pusnys - teks laukti pavasario.

                                      -

                                      Comment


                                        Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
                                        Kitaip tariant, be Kasko šia gatve važinėti nerekomenduojama.
                                        Be Kasko šiaip jokia gatve nerekomenduojama važiuoti.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė qms Rodyti pranešimą

                                          Kelių be vidurio linijų labai daug Vilniuje, visos vidinės Bajorų gatvės tokios, Visoriuose taip pat daug ir ten kur atokiau visur mieste irgi. Tai ką, dabar jeigu ten avarijos dėl neprasilenkimo normalaus, tai visi už savas lėšas taisomės savo automobilius, nes ale draudimas negalioja? Kvepia melu ar interpretacija savita.
                                          Paprastai keliai be vidurio linijų būna šoninės mažo eismo ar mažo greičio gatvės, todėl ir pavyksta išvengti avarijų. Šiuo atveju gatvė yra didelio eismo ir kiek teko susidurti tai M. Lietuvio gatvėje nuo to kalniuko vidutinis važiavimo greitis 60-70 km/h. Tolimesnės avarijos, kaip ir beje partrenkti pėstieji yra tik laiko klausimas ir viskas dėl nesuprantamo sprendimo padaryti tokią pavojingą vietą.

                                          Aš suprantu, kad qms asmeniškai tas nerūpi, bet tikiuosi atsiras anksčiau ar vėliau protingų žmonių savivaldybėje, kurie suras būdų kaip užraukti šitą pavojingą vietą bent jau nesulaukus pačio tragiškiausio įvykio su aukomis.

                                          Šiuo metu greičiausias ir pigiausias sprendimas būtų atkartoti netoliese B.Krivicko gatvėje padarytą logišką sprendimą siauroje ir pavojingoje vietoje palikti tik vienpusį eismą, kol neatsiras galimybių įrengti platesnę gatvę su visa infrastruktūra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X