Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Reikia pastatyti ženklus, draudžiančius pėsčiųjų ir dviračių eismą, jei patys galvų neturi.
    Ne nu čia tai jau virš visko pasityčiojimas. Gal dar ten gyventojams aplink gatvę duris reiktų užvirinti, kad negalėtų išeiti į lauką? O tai visai išnaglėjo, kam jiems eiti iš namų kur nors? Tai davai uždraudžiam vaikščioti žmonėms, ir jei ką bus galima be pasekmių numušinėti žmones ir dėl nieko nesijaudinti.

    Visi kurie, čia sako, kad gatve visai nereikia vaikščioti, tai greitai pabraižiau keletą variantų. Kaip patekti iš taško A į B, iš B į C ar iš C į D ar iš Dį E?

    Click image for larger version  Name:	Schemute.jpg Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	2002276

    Supraskite, žmonės ta gatve vaikšto ne dėl to, kad ten jiems labai patinka, ar labai džiaugiasi nauja gatve, o dėl to, kad jiems reikia! Ir galėti išeiti iš

    Comment


      Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

      Ne nu čia tai jau virš visko pasityčiojimas. Gal dar ten gyventojams aplink gatvę duris reiktų užvirinti, kad negalėtų išeiti į lauką? O tai visai išnaglėjo, kam jiems eiti iš namų kur nors? Tai davai uždraudžiam vaikščioti žmonėms, ir jei ką bus galima be pasekmių numušinėti žmones ir dėl nieko nesijaudinti.

      Visi kurie, čia sako, kad gatve visai nereikia vaikščioti, tai greitai pabraižiau keletą variantų. Kaip patekti iš taško A į B, iš B į C ar iš C į D ar iš Dį E?

      Click image for larger version Name:	Schemute.jpg Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	2002276

      Supraskite, žmonės ta gatve vaikšto ne dėl to, kad ten jiems labai patinka, ar labai džiaugiasi nauja gatve, o dėl to, kad jiems reikia! Ir galėti išeiti iš
      Nežinai apylinkiu tai ir nekomentuok š...

      Mano raudonos linijos pažymėtos yra arba miško takai, arba šaligatviai arba vietinės gatvės be eismo didelio:
      Click image for larger version  Name:	FEQFEW.png Views:	0 Size:	2,66 MB ID:	2002285
      Click image for larger version  Name:	FEWQFWEQ.png Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	2002286
      Click image for larger version  Name:	ĖFĘFĖĘ.png Views:	0 Size:	1,69 MB ID:	2002287
      Click image for larger version  Name:	GQEWGEQW.png Views:	0 Size:	3,53 MB ID:	2002288
      ir dar pabaigai: gal tave kaip vaiką už rankos pavedžioti kurią dieną ir parodyti kaip galima visur nueiti neeinant kaip debi** ant M. Lietuvio g? Aj palauk sakysi, jog siūlau tam tikromis atkarpomis eiti per miško takus ir nesaugu ir tpt, dienos metu ten daug kas vaikščioja (tie kurie donorais matyt nenori būti ir protingesni), o naktimis miesto užkampyje kaip ir visur rekomenduotina arba su mašina arba su atšvaitu ir bet jau kelkraščiu, o ne važiojamąja dalimi kaip kokiam debi****.

      Aj sakysi, jog mano kai kur siūlomi variantai yra biški ratai ir toliau nei tiesiai eiti? Nu jo, bet aš ir rodau variantus kaip nueiti vengiant konkrečiai M. Lietuvio g asfalto, tik kirsti jį tektų tam tikrose vietose ir tiek.
      Paskutinis taisė qms; 2022.10.28, 16:39.

      Comment


        Reiktų ML pastatyti autostrados ženklus. Galima su, galima be greičio ribojimo.

        Comment


          Kadangi esu vietinis, tai puikiai žinau visas apylinkes ir deja nepavyks vėl užblefuoti. Tai neskaitom, to, kad siūlai daugybę kartų kirsti šią labai patogią lietuvio gatvę bei eiti atstumais dukart ilgesniais - čia šitą visi pėstieji darydami turi džiaugtis.

          Bet dar ir pažiūrėkime į google, kad visi suprastų kokius puikiai įrengtus takus siūlai žmonėms, tamsiais ir šlapiais rudens vakarais. Čia jau galima ir pasiklysti ir koją nusisukti:
          https://www.google.com/maps/@54.7525...7i13312!8i6656

          https://www.google.com/maps/@54.7501...7i13312!8i6656

          https://www.google.com/maps/@54.7494...7i13312!8i6656
          Paskutinis taisė tajus2; 2022.10.28, 16:43.

          Comment


            Gerbiamas @qms pateikia tikrai nemažai įdomios informacijos apie ML projektą.
            Bet to negalima paskayti apie bendravimostilių ,

            Keletas emocingų pranešimų su perėjimu į asmniškumus:
            Parašė qms Rodyti pranešimą
            Vėl nemokamos pamokos nori vaikelis kažkoks? Būtent, pasidomėk pradžioj "kaip" buvo padaryta ir ar ten ta pati situacija buvo ir tada čia komentuok nesamones lygindamas du skirtingus atvejus. Tik kaimiečiai gali viską taip sumalti į vieną ir vaidinti protingais, o realybėje, net neatskiria akivaizdžiai dviejų skirtingų dalykų.
            Parašė qms Rodyti pranešimą
            Prašau forumo moderatorių mane užblokuoti, kiek jau kartų prašiau, sunku nekomentuoti po tokių nesamonių, nes kažkos vat noras yra pas mane, jog gal žmonės pasikeis, gal kažkaip padėsiu prasimerkti, bet žmonės, tie kurie kvaili ir liks kvaili.. jau nepakeisiu jų.. tik vis tai pamiršu...
            [QUOTE=qms;n2002166]
            tu nepaaiškinai ir nepaaiškinsi, nes tu pats nesupranti, jog nemoki pasigilinti kaip kas ištikro buvo ir surasti visas detales, nu nemoki ar moki? /QUOTE]

            Parašė qms Rodyti pranešimą
            Nežinai apylinkiu tai ir nekomentuok š...
            (...)
            ir dar pabaigai: gal tave kaip vaiką už rankos pavedžioti kurią dieną ir parodyti kaip galima visur nueiti neeinant kaip debi** ant M. Lietuvio g?
            Bendravimo stilius yra arogantiškas.provokuojamas ir be pagarbos pašnekovui.
            Kai toks bendravimas, konstruktyvios diskusijos sunku tikėtis
            Negi taip chamiškai elgiesi, ir kai paties neužstoja klaviatūra - čia retorinis klausimas.

            Bet yra ir gerų pasiūlymų.
            Parašė qms Rodyti pranešimą
            ​​​​​​
            Prašau forumo moderatorių mane užblokuoti, kiek jau kartų prašiau, sunku nekomentuoti po tokių nesamonių, nes kažkos vat noras yra pas mane, jog gal žmonės pasikeis, gal kažkaip padėsiu prasimerkti, bet žmonės, tie kurie kvaili ir liks kvaili.. jau nepakeisiu jų.. tik vis tai pamiršu...
            Būtų gerai bent ilgą savaitgalį apsieti be emocijų, kurios tapo visiškai nevaldomos.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Reiktų ML pastatyti autostrados ženklus. Galima su, galima be greičio ribojimo.
              Geriausia nurodant minimalų 80 km/h greitį
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Ok, o dabar aš pabūsiu maksimaliai atviras. Žinau savivaldybę kiaurai ir išilgai, todėl forume ir pateikiau labai daug faktų per labai trumpą laiką.

                Ir tik po to kai faktai buvo bandomi užginčyti ar iškraipomi pradėjau bendrauti grubiai, nes supratau, kad ne su aukštos kvalifikacijos (šiomis diskutojamomis temomis) žmonėmis susiduriu ir tikrai nuoširdžiai užsimaniau ban'o. Aš kai atsiradau čia pateikiau tik faktus, ne nuomonę, o kai faktai buvo bandomi iškraipyti ar užginčyti - buvo parodyta nepagarba man ir tiesai ir tada prasidėjo ir emocijos iš manęs..

                Turiu patirties teisėje, turiu patirties savivaldybėje ir labai daug. Žinau viską apie teismą sustabdžiusį šį projektą, žinau ir apie pateikėjus skundų ir tpt, žinau ir apie kiekvieną takelį Bajoruose ir Visoriuose (gyvenau Visoriuose, turiu sklypą Visoriuose ir tpt). Žinau kaip dirba savivaldybė iš vidaus, žinau kaip viskas veikia, žinau kokios kompetencijos žmonės ten dirba ir nesupykit, visur yra spragų ir niuansų, bet jų kompetencija yra milijoną kartų didesnė nei šių forumiečiu, kurie bandė mano faktus užginčyti.

                Ar galėjau geriau? Taip, galėjau stipriau pasirodyti, bet ne rinkimai čia ir galų gale pasinaudojau forumo privilegija - rašyti ką noriu ir ką noriu pasilikti sau. Neparašiau nei vieno faktinio melo, todėl stoviu už savo žodžius iki galo, apart tų, kur pradėjau menkinti kitus grubiai ar įžeidinėti, bet aš tiesiog negaliu pakęsti kai tiesa iškraipoma ar situacija ne iki galo suprasta. Tačiau still.. Atsiprašau!

                Savivaldybė turi daug spragų ir padarė daug klaidų, tačiau ne tuose vietuose kur jūs manėte ar manote ir tikrai nesutinku nei su vienu kolkas girdėtu kaltinimu mestu į savivalbės pusę. Didžiausia spraga savivaldybėje yra būtent tame, jog dirba labai daug kompetendingų asmenų - šimtais, kurie dirba skirtinguose skyriuose ir pozicijose ir pati savivaldybės sistema padaro taip, jog susikalbėjimas tarp skyrių yra labai prastas... Taigi turime labai daug nesusikalbėjimo tarp kompetendingų žmonių, kas tikrai pridaro daug klaidų. Aišku vienas iš praščiausiai dirbančių skyrių būtų eksplotacijos.. Tačiau savivaldybė beproto daug laiko skiria tobulėjimui ir klaidų taisymui ir atsirado per pastaruosius metus ir viduje labai daug pakeitimų ir labai daug šviesių ir protingų protų prisijungė savivaldybei į pagalbą, pvz, JUDU. Ankščiau JUDU buvo žinomi ir naudojami tik dėl susisiekimo paslaugų, tačiau dabar jie talkina savivaldybei ir rengiant/koreguojant/planuojant BP - bendrąjį planą, vertinant fiziškai gatvių situacijas, net su eismo organizavimu ir tpt... Labai šaunus užtaisas, pilnas kompetencijos ir naujovių.

                Man tiesa yra svarbu ir atsiprašau, jog kiek per grubiai už ją kovojau čia.

                Visiems nuoširdžiai linkiu sekmės ir atsiprašau už visus asmeniškumus ir negražius žodžius. Tačiau palinkėsiu suvokti viską plačiau, nes tik žinantys visą tiesą iš vidaus, gali suvogti visą visą paveikslą, tad tikrai tikiuosi, jog šiame forume kaltinimų ir spekuliacijų sumažės, juolab, kad ir mano tikslas atėjus su informacija apie M.L ir tpt ir buvo toks.

                Visiems sekmės, o aš tikrai prisiekiu ir pažadu, jog diskusijose daugiau nedalyvausiu ir pagrinde dėl šitų priežasčių:
                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Galima sužaisti žaidimą minusuojant ir kitus skyrius remiantis forumo dalyvių patirtimi. Kažin ar liks iš viso tų kompetetingų?
                nes žaidimų nežaidžiu. Ir esu subrendęs vyras, kuris supranta, kad ne komentaruose ar forumuose sprendžiama žmonių kompetencija ir suvokiu, jog norint įvertinti ar žmogus yra kompetendingas tam tikroje srityje, tu turi būti pats kompetendingas toje srityje.

                ir jeigu gavęs tam tikrą naujieną ar informaciją visgi nuspręsiu sugrįšti, tai tik šiame formate: parašysiu ją kaip faktą, trumpai ir aiškiai, be jokios savo pridedamos nuomonės ar dar ko, taip suteikdamas būtent jums daug laisvės diskutuoti ir reikšti savo mintis.


                Nelaikau pykčio nei prieš vieną asmeniškai, tad NEPAŽADU, BET GAL IKI KITŲ KARTŲ BIČIULIAI! IR NUOŠIRDŽIAI ATSIPRAŠAU!
                Paskutinis taisė qms; 2022.10.30, 21:32.

                Comment


                  pravaziavau sekmadieni ryte ir as pirma karta sita gatve. Lekt kazkaip noro visai nebuvo, nes a) kelias siauras b) kitos masinos pacios nelabai isipaiso savo kelio puseje c) kelias gan vingiuotas vietomis

                  lyginant su ta pekla, kuri budavo vaziuojant Mokslininku/Saulio gatvemis - sitas naujas kelias tikra atgaiva ir labai dziaugiuosi, kad jis ten atsirado.

                  Comment


                    Sorry vel isiterpsiu i jusu diskusija su siek tiek faktu apmastymui kas yra gerai o kas yra blogai:

                    Galima kiek norit kaltinti pesciuosius, kurie debilai kegliai susigalvojo 18 valanda nakties (kaip juokingai skamba) pabedioti tiesiai vaziuojamaja dalimi, nes vietoj kelkrasciu ten iskastas griovys.
                    Kaip naturalius instinktus turintys padarai, iskart pradedate kaltini auka, kad ji pati durna. Na taip, juk lengviausia yra apkaltinti pvz. vaika, kad jis durnius i gatve isbego ir mire, na kam nebuna. Vaikas gi durnas, o vairuotojas durniaus auka dar ir problemu tures.
                    Ar nuo to kam nors geriau? Niekam negeriau. Vizijos 0 filosofija yra priesinga kai kuriu forumu dalyviu ir Vilniaus savivaldybes mastymui. Todel pesciuju mirciu Vilniuje ir nemazeja, nes deklaruoti yra viena, o suprasti yra kita. Vizija 0 sako, kad infrastruktura turi buti daroma taip, kad nepaisant kazkienio durnumo ar klaidos, tas zmogus nezutu. Tai sitas laikinas kelias yra visiska piesingybe tam.

                    O mano skundas savivaldybei ir yra apie tai, kad miesto GATVE, juk tai ne kelias, mes ta statini vadiname M.Lietuvio gatve - tai erdve judejimui visiems. Ir jei daroma yra laikina danga automobiliams, reikia padaryti ir laikina danga pėstiesiems - laikinus saligatvius. Tik tiek. Net mminimalaus 1.5m plocio saligatvis cia pakeistu saugumo situacija kardinaliai. Bet kazkodel daugelio jusu o taip ir valdininku galvose yra tai kad laikinas asfaltas yra normalu, o laikinas saligatvis cia jau kazkoks pinigu svaistymas.
                    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2022.11.01, 14:23.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Ir jei daroma yra laikina danga automobiliams, reikia padaryti ir laikina danga pėstiesiems - laikinus saligatvius. Tik tiek.
                      Čia labai gerai parašei.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Vizijos 0 filosofija yra priesinga kai kuriu forumu dalyviu ir Vilniaus savivaldybes mastymui. Todel pesciuju mirciu Vilniuje ir nemazeja, nes deklaruoti yra viena, o suprasti yra kita. Vizija 0 sako, kad infrastruktura turi buti daroma taip, kad nepaisant kazkienio durnumo ar klaidos, tas zmogus nezutu. Tai sitas laikinas kelias yra visiska piesingybe tam.

                        O mano skundas savivaldybei ir yra apie tai, kad miesto GATVE, juk tai ne kelias, mes ta statini vadiname M.Lietuvio gatve - tai erdve judejimui visiems. Ir jei daroma yra laikina danga automobiliams, reikia padaryti ir laikina danga pėstiesiems - laikinus saligatvius. Tik tiek. Net mminimalaus 1.5m plocio saligatvis cia pakeistu saugumo situacija kardinaliai. Bet kazkodel daugelio jusu o taip ir valdininku galvose yra tai kad laikinas asfaltas yra normalu, o laikinas saligatvis cia jau kazkoks pinigu svaistymas.
                        Super! Dėkui už šias labai tinkamai sudėliotas mintis. Tik dar pridėsiu, kad tiesiant bet kokią didesnio eismo gatvę būtina numatyti kaip pėstiesiems ją kirsti, o tai dabar dar ir nei vienos perėjos per šią intensyvaus eismo gatvę.

                        Comment


                          Net KET leidžia eiti važiuojamaja dalimi jei nėra kur kitur eiti:

                          https://automokyklos.lt/ket/keliu-ei...ciuju-pareigos

                          Comment


                            Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                            pravaziavau sekmadieni ryte ir as pirma karta sita gatve. Lekt kazkaip noro visai nebuvo, nes a) kelias siauras b) kitos masinos pacios nelabai isipaiso savo kelio puseje c) kelias gan vingiuotas vietomis
                            lyginant su ta pekla, kuri budavo vaziuojant Mokslininku/Saulio gatvemis - sitas naujas kelias tikra atgaiva ir labai dziaugiuosi, kad jis ten atsirado.
                            Čia labai gerai parašei.

                            Vis dėlto per dvi kadencijas ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo įgyvendinti nė vieno bendrajame plane numatyto stambaus infrastruktūros projekto (ankstesnių kadencijų pradėtas Vakarinio aplinkkelio III etapas ir LAKD įgyvendintas Liepkalnio g. - Žirnių g, - Minsko pll. mazgas nesiskaito).
                            Bus tik dvi šimašinės savivaldybės sukurtos naujos svarbios jungtys ir abi, deja, yra yra laikini sprendimai su daugybe trūkumų - Taurostos g. ir Mykolo Lietuvio g, Pastaroji gatvė pabaigė logišką jungtį tarp Ukmergės ir Molėtų krypčių. Kad ji yra itin svarbi ir per ilgai laikyta stalčiuje rodo per porą savaičių, o ne per pusę metų atsiradęs intensyvus eismas
                            Dabar tikėsime ir lauksime kaip iš dabartinio laukinio aplinkkelio bus daroma normali gatvė.

                            P.S. Pranešimas grąžintas į M.Lietuvio temą.

                            Comment


                              Iš karto, prieš kam nors paklausiant - Romui skirta pražanga už rašymą ne į temą:
                              1. Po šios žinutės prasidėjo fleimas ne į temą, kur pats Romas prašinėjo perkelti žinutes kitur - žr. https://www.miestai.net/forumas/foru...78#post2003278 :
                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Diskusija apie "retai apgyvendintas" teritorijas ar Salininkų gyventojų mokesčių mokėjimą neturi nieko bendro su Mykolo Lietuvio gatvės tema.
                              Moderatoriai paskutinius pranešimus galėtų perkelti į "Darnaus judumo" arba "Didžiojo Vilniaus" temas.
                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                              Pats inicijavai, pakirbindamas kai kuriems nervus priminimu, kad su didesniais infrastruktūriniais projektais VMS nieko beveik nepadarė per 2 kadencijas, o mes silpni žmonės, mums tik duok peno diskusijoms
                              2. Tokioms diskusijoms yra temos apie neįgyvendintus Vilniaus projektus.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Iš karto, prieš kam nors paklausiant - Romui skirta pražanga už rašymą ne į temą:
                                Oho, biškį panašu į revoliuciją of some sort

                                Comment


                                  Parašė qms Rodyti pranešimą
                                  Sveiki kolegos, sugrįžtu su šviežia informacija iš savivaldybės:

                                  B. Krivicko gatvėje bus įvestas vienpusis Lapkričio 3d. Šioje atkarpoje ir į šią pusę:
                                  Click image for larger version Name:	effeqfqw.png Views:	1 Size:	1,09 MB ID:	2000250
                                  Nebebus galima važiuoti iš L. Giros į B. Krivicko g. Bus galima važiuoti tik į L. Giros g iš B. Krivicko g.
                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Nors abejoju, kad specialiai nepaprašius bus bent papild. lentelė „išskyrus dviračius“, kaip senamiestyje daro, bet būtų geriau daryti, kaip Švedijoj ar Italijoj – skyduose nurodyti, jog ten dviračių eismas ta konkrečia kryptimi. ​
                                  Įrengė šioje B.Krivicko g. miško atkarpoje vienpusį link L.Giros. Tiek po plyta, tiek po vienpusio ženklu abipus įrengti išskyrus dviračius ženklai - kas visai smagu, kad įspėjami vairuotojai. Tuo pačiu ir prilipdytas "eismo pasikeitimai" ženklas. Aišku dabar jau prieš tai buvusio dvipusio eismo dėka gatvės danga labai aptrupėjusi ties kelkraščiu, tai net dviračiu keliose vietose nelabai patogu prasilenkti, bet kas labai maloniai nustebino - dauguma važiavo lėčiau nei įprastai, nors principe vienpusiame kelyje be retų dviratininkų nelabai kliūčių belikę (gal ankščiau kad kuo toliau nuvažiuot iki siauro prasilenkinėjimo lėkdavo, net nežinau...). Aišku jau pasitaikė ir važiavusių prieš eismą pro plytą, bet pavieniai (žinoma čia tik momentiniai pastebėjimai).

                                  O pačioje M.Lietuvio nesenai mačiau jau stulpus ties pagrindinėm sankryžom, jei dar nėra, matyt tuoj jau bus ir eismo pirmumo ženklai.
                                  Paskutinis taisė Riedis; 2022.11.07, 15:47.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Patikrinau, kad pvz. senamiestyje irgi pasirodo deda tas papild. lenteles apie dviračius ir iš kitos gatvės pusės nei plyta. Džiugu. Visgi švediškas variantas vizualiai labiau įtaigus, dėl to kuria didesnį saugumą, nes parodoma būtent iš kokios gatvės pusės tikėtis dviračio bei vizualiai pavaizduotos „eismo juostos“ atskirtos „įsivaizduojama linija“ atrodo tarsi lygiareikšmės, t. y. autovairuotojas „pastatomas į vietą“, o lietuviškame variante ta lentelė tik šiaip tarsi informacinio pobūdžio, tik tarp kitko, atseit legaliai gali važiuoti dviratis – tai su mašina negąsdinkit jo per daug / iš pykčio nenustumkit į griovį.

                                    Senamiestyje toks derinys šiaip tinka, nes milijonas tų plytų ir ne visur tranzitu vyksta dviračiai, rieduliai dar visokie, bet tokiose vietose, kur tikrai jų važiuoja „koncentruotai surenkamojoje gatvelėje“, tai galėtų daryti švedišką variantą. Juolab kelias vingiuotas, ne toks idealus matomumas, o didžioji dalis turbūt su sportinais, greitesniais dviračiais.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      O kaip atrodo tas švediškas variantas?

                                      gerai kad paliktas dvipusis eismas dviračiams, bet kita vertus, už urbanizuoto miesto ribų jokios normalesnės infrastruktūros nėra nei pėstiesiems, nei dviratininkams. Vairuotojai tiesiog padaro prielaidą, kad jeigu važiuoji per mišką, tai gali mauti kiek išeina, nors tais keliais ir pėstieji, ir dviratininkai vaikšto

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą



                                        Įrengė šioje B.Krivicko g. miško atkarpoje vienpusį link L.Giros. Tiek po plyta, tiek po vienpusio ženklu abipus įrengti išskyrus dviračius ženklai - kas visai smagu, kad įspėjami vairuotojai. Tuo pačiu ir prilipdytas "eismo pasikeitimai" ženklas. Aišku dabar jau prieš tai buvusio dvipusio eismo dėka gatvės danga labai aptrupėjusi ties kelkraščiu, tai net dviračiu keliose vietose nelabai patogu prasilenkti, bet kas labai maloniai nustebino - dauguma važiavo lėčiau nei įprastai, nors principe vienpusiame kelyje be retų dviratininkų nelabai kliūčių belikę (gal ankščiau kad kuo toliau nuvažiuot iki siauro prasilenkinėjimo lėkdavo, net nežinau...). Aišku jau pasitaikė ir važiavusių prieš eismą pro plytą, bet pavieniai (žinoma čia tik momentiniai pastebėjimai).

                                        O pačioje M.Lietuvio nesenai mačiau jau stulpus ties pagrindinėm sankryžom, jei dar nėra, matyt tuoj jau bus ir eismo pirmumo ženklai.
                                        Taip, pradžioje kai padaromas vienpusis, kurį laiką tiek dėlto, jog kažkas pirmomis dienomis nepamato, tiek dėl maišto ir pnš pasitaiko daug pažeidėjų važiuojančių per "plytą", bet pastebima, kad po poros sav nuo įvedimo aprimsta. Juolab, kad pvz Waze rodo gerai tą atkarpą vienpusio, o google maps padarė vienpusį priešinta kryptimi nei yra ištikro ir rodo važiuoti prieš eismą, tad kol pamatys reportus užtruks kol apkeis. Tačiau gyventojai nelaukė ir nuo pirmų dienų paveiksluoja pažeidėjus ir kiek girdėjau užvertė epoliciją neblogai, o taip pat skambina ir policijai, tai ši jau buvo gal tris kartus ir žmonės net stovint policijai varo per "plytą" ir gauna nemažas premijas. Galbūt ta lietuviška mada žiūrėt į kelią, o ne į ženklus ir į kelią vienu metu Bet kita vertus sunku pateisinti kaip galima nepamatyti ar nepastebėti pačio ryškiausio raudono ženklo, kokį turbūt tik turime keliuose.

                                        Žinoma kiti piktybiškai pažeidinėja, tam policija ir pasitelkta. Premijos visai ne mažos, nes žmonės padaro pavojingo vairavimo praktiką ir sukelia pavojingą situaciją ir užsitraukia baudą 170-230EUR - https://www.infolex.lt/ta/336765:str420 na, o jeigu kažkaip įrodo, jog nesukėlė pavojingos situacijos, kas manau labai sunku, nes pavojinga situacija ir skaitosi t. y. privertęs kitus eismo dalyvius staigiai keisti judėjimo greitį, kryptį arba imtis kitokių veiksmų savo ar kitų žmonių saugumui užtikrinti, tada mažiau nes galiotų šis: įvažiavimas į priešpriešinio eismo juostą pažeidžiant reikalavimus - 60-90eur ir(arba) teisių atėmimas 1-3mėn.
                                        Paskutinis taisė qms; 2022.11.07, 19:08.

                                        Comment


                                          Parašė qms Rodyti pranešimą
                                          Tai žodžiu pagal qms postus manau pavyko suprasti šio žmogaus logiką.

                                          1. Kadangi qms gyvena B. Krivicko gatvėje - tai ten reikia riboti eismą, padaryti vienpusį, galimybę važinėti dviračiams ir t.t. nepaisant to, kad eismo intensyvumas parodė, kad ši jungtis reikalinga.

                                          2. Kadangi M. Lietuvio gatve šiam žmogui reikia pravažiuoti, tai ten reikia uždrausti vaikščioti pėstiesiems, nedaryti perėjų, jokių takų dviračiams, kad tik niekas netrukdytų prasilėkti. Ir jokiu būdu negalima daryti sprendimų, kurie padaryti B. Krivicko gatvėje.

                                          3. Na ir aišku, kadangi dirba ar tai turi ryšių su savivaldybe tai būtinai reiškia, kad jis intelektu gerokai aukščiau už visus likusius čia diskutuojančius, nes turi galios prastumti savo nuomone, o jūs prasčiokai - neturite.

                                          Visa kita, tik demagogijos, svarbu, kad MAN būtų patogu. O aš čia galvojau apie miestą diskutuojam...

                                          Tpfu, šlykštu ir tiek.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X