qms tai M.Lietuvio g. tikslas ir nebus 20km/h (kaip Krivicko g.), o vengti aplinkkelio greičio 1+1 gatvelėj ties sankryžom. Viršuje matosi viena tokia vieta berods ties Šventeliškių g. Šalia dar C kategorijos Vandenio g., kurioje berods įrengė šaligatvį (matyt numatydami didelį srautą auto).
Kiek tenka matyti ties sankryžomis pakankamai veiksmingi tie kalneliai, kai daugiau nei pusė nelekia, tai ir lakstūnams nebus kaip lengvai aplenkti jų. Ypač su numatomu dideliu srautu. Tai man asmeniškai tokiose vietose paprasčiau kirst gatvę ar net su auto išsukt.
Jei gatvės neperdarys į galutinę B kategorijos 2+2 su takais ir šviesoforais per artimiausius 5m, tai manau kalneliai atsiras. O jei palaidotų projektą, bet paleistų VT tai iškilios sankryžos pasitarnautų geriau saugumo atžvilgiu.
Triukšmas ir tarša dabar vis vien bus, ar gazuos iki 100 ar iki 50. Tik galutinis projektas būtų ir saugus ir patogus visiems.
Kiek tenka matyti ties sankryžomis pakankamai veiksmingi tie kalneliai, kai daugiau nei pusė nelekia, tai ir lakstūnams nebus kaip lengvai aplenkti jų. Ypač su numatomu dideliu srautu. Tai man asmeniškai tokiose vietose paprasčiau kirst gatvę ar net su auto išsukt.
Jei gatvės neperdarys į galutinę B kategorijos 2+2 su takais ir šviesoforais per artimiausius 5m, tai manau kalneliai atsiras. O jei palaidotų projektą, bet paleistų VT tai iškilios sankryžos pasitarnautų geriau saugumo atžvilgiu.
Triukšmas ir tarša dabar vis vien bus, ar gazuos iki 100 ar iki 50. Tik galutinis projektas būtų ir saugus ir patogus visiems.
Comment