Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    qms tai M.Lietuvio g. tikslas ir nebus 20km/h (kaip Krivicko g.), o vengti aplinkkelio greičio 1+1 gatvelėj ties sankryžom. Viršuje matosi viena tokia vieta berods ties Šventeliškių g. Šalia dar C kategorijos Vandenio g., kurioje berods įrengė šaligatvį (matyt numatydami didelį srautą auto).

    Kiek tenka matyti ties sankryžomis pakankamai veiksmingi tie kalneliai, kai daugiau nei pusė nelekia, tai ir lakstūnams nebus kaip lengvai aplenkti jų. Ypač su numatomu dideliu srautu. Tai man asmeniškai tokiose vietose paprasčiau kirst gatvę ar net su auto išsukt.

    Jei gatvės neperdarys į galutinę B kategorijos 2+2 su takais ir šviesoforais per artimiausius 5m, tai manau kalneliai atsiras. O jei palaidotų projektą, bet paleistų VT tai iškilios sankryžos pasitarnautų geriau saugumo atžvilgiu.

    Triukšmas ir tarša dabar vis vien bus, ar gazuos iki 100 ar iki 50. Tik galutinis projektas būtų ir saugus ir patogus visiems.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė qms Rodyti pranešimą

      Nu ok, paaiškinsiu tau jeigu jau taip sunku susivokti kas kaip : Neveiksmingi, nes jie teveikia kelių metrų atkarpoje, toliau mašina vėl bėgėjasi ir todėl tai nėra veiksminga greičio mažinimo priemonė - o tik momentinis pristabdymas. Jeigu žiūrint didelėje atkarpoje (kas ir yra esmė, o ne viename metre kur pristabdo) kur yra greičio kalneliai, greitis vistiek bus didelis ir jis nebus dėl jų mažinamas, nes tik vidutinio greičio matuokliai visoje atkarpoje mažina veiksmingai greitį, na arba kelio kreivinimai/siaurinimai.

      O kur dar faktas, kad dabar daromi greičio kalneliai tokie žemi, kad net pristabdyti nereikia išvis senesniems automobiliams ir tik žemoms labai mašinoms kažkiek.

      Taip, kad pristabdymas momentinis tikrai neatspindi "veiksminga greičio mažinimo priemonė" sąvokos. Dėl kalnelių neveiksningumo pripažįstą tai ir policija, tai kažkaip nelabai matau ko čia tau nesuprasi

      Man žodis "veiksmingas" asocijuojasi ne tik su pačiu, kad "aj svarbu veikia bent kažkiek", bet taip pat ir su kiek ilgai tai veikia. Jeigu paveikė ir nustojo, tai nu nemanau, kad tai veiksminga
      Jei kalba eina apie miesto/priemiesčio gatvę, tai vidutinio greičio matuokliai yra iš viso nefunkcionalūs, nes didelė dalis lėkikų nelekia visa atkarpa, o nusuka "namo". Kaip suprantu Mykolo Lietuvio gatvė nesiskaitys tranzitinė, tai toks greičio kontrolės būdas visai tinkamas. Keista, kad, Jūsų teigimu, kitos šalys jų atsisako. Aš pats važiuoju namo gatve, kurioje yra kokie 6 kalneliai per <2 km, tai visai nesiveržiu važiuoti gazas-stabdis rėžimu.

      Comment


        Parašė Kitas Rodyti pranešimą

        Jei kalba eina apie miesto/priemiesčio gatvę, tai vidutinio greičio matuokliai yra iš viso nefunkcionalūs, nes didelė dalis lėkikų nelekia visa atkarpa, o nusuka "namo". Kaip suprantu Mykolo Lietuvio gatvė nesiskaitys tranzitinė, tai toks greičio kontrolės būdas visai tinkamas. Keista, kad, Jūsų teigimu, kitos šalys jų atsisako. Aš pats važiuoju namo gatve, kurioje yra kokie 6 kalneliai per <2 km, tai visai nesiveržiu važiuoti gazas-stabdis rėžimu.
        Tada blogai suprantate. M. Lietuvio g net be asfalto teoriškai jau buvo tranzitinė - B kateogirjos, jeigu net C kategorijos kelias turi didelį srautą ir tranzitą tai tik pagalvokite kas bus B kategorijos gatvėje kaip ši. Tik praktiškai to tranzito nebuvo niekad, nes tas žvyrkelis toks tragiškas, kad visi vengia tokių kelių. Tad tuoj ateis praktinė tranzito dalis. Todėl vidutinio greičio matuoklis labai veiksmingas, nes dauguma srauto būtent ir pravažiuos visą gatvę, nes taip, tie kas gyvena šalia tos gatvės vidutinio greičio matuoklis neims, bet vietinis srautas šios gatvės sudarys mažąją dalį.

        O dėl greičio kalnenių, aš nesiremiu savo asmenine nuomone, šiaip vengiu nuomonių, žiūriu į faktus. Man kaip vairuotojui irgi gali pasirodyti kartais veiksmingi kalneliai, bet žiūrint į faktus: į policijos duomenis ir tpt, jie visiškai neveiksmingi. O kalneliai vis dar montuojami, nes tai daro savivaldybė, o ne policija. Net pati savivaldybė šią priemonę labiau kaip psichologinę įvardijo (nes dauguma pamato kalną kliūtį ir išsigasta, tačiau pravažiavę viena kitą kartą, pripranta ir jeigu mašina aukštesnė net nereikia pristabdyti prieš juos), o ne fiziškai veiksnią kažkokią ir dar su jais būtų viskas ok, jeigu jie būtų tikrai aukšti, ne kaip dabar kad daromi.
        Paskutinis taisė qms; 2022.08.24, 13:51.

        Comment


          Parašė Kitas Rodyti pranešimą

          Jei kalba eina apie miesto/priemiesčio gatvę, tai vidutinio greičio matuokliai yra iš viso nefunkcionalūs, nes didelė dalis lėkikų nelekia visa atkarpa, o nusuka "namo". Kaip suprantu Mykolo Lietuvio gatvė nesiskaitys tranzitinė, tai toks greičio kontrolės būdas visai tinkamas. Keista, kad, Jūsų teigimu, kitos šalys jų atsisako. Aš pats važiuoju namo gatve, kurioje yra kokie 6 kalneliai per <2 km, tai visai nesiveržiu važiuoti gazas-stabdis rėžimu.
          Reikia vidutinio greičio matuoklius statyti kas 100 metrų (tai tėra paprastos kameros, daug nekainuoja) ir lakstančių iš kart neliks.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Reikia vidutinio greičio matuoklius statyti kas 100 metrų (tai tėra paprastos kameros, daug nekainuoja) ir lakstančių iš kart neliks.
            Jūs visiškai neteisus dėl vidutinio greičio matuoklio "tai tėra paprastos kameros, daug nekainuoja" - O kaip jums skamba 12tūkst eur suma be PVM? Nes būtent tiek kainuoja viena moderniausia vidutinio greičio matavimo kamera. O tokių minimum reikia dviejų. Ir dar: jos sumontavimas ir pajungimas į sistemą kainuoja dar apie 24tūkst eur be PVM. Taigi bendra suma sumontuoti jį vienoje atkarpoje: 48tūkst eur BE PVM. Kas šimtą metrų jų niekas nestatys, bet ir tikslo nėra, nes kaip ir minėjau M. Lietuvio gatvėje bus didžioji dalis srauto būtent tranzitnis, o ne vietinis.

            P.S Čia konkrečiai kainas parašiau būtent savivaldybės - kokias ir už kiek perka iš tiekėjo.

            Poreikis pasiekti Vakarinį aplinkelį iš Molėtų pl, Geležinio Vilko ir kad ir visų Santariškių yra didelis ir tai bus galima padaryti būtent per šį naują asfaltą, kuris jau kito mėn gale bus pilnai baigtas. Pasakos apie tikrajį projektą ir gali likti tik pasakomis, nes jau ir dabar bus kelias pasiekti tą patį tikslą, tad Bajorai gaudami infrastruktūrą geresnę (šaligatvis Vandernio g ir kitose, naujas M. Lietuvio asfaltas, Šventeliškių g patvynimo problemos išsprendimas), turės sumokėti to kainą - gaus nežmogišką eismą. Pamatysit

            O kur dar faktas kad kitą mėn platins ir keis asfalto dangą Mokslininkų gatvėje nuo Kazimiero Pelčaro g iki Šaulio g. O kadangi ir ten pralaidumas pagerės, tai visus miestiečius dar labiau gundys pasiekti Vakarinį aplinkeli šiomis M. Lietuvio - Mokslininkų gatvėmis. Na ir lygiai taip pat Ukmergės g srautą pasiekti Santariškes, Molėtų pl ar Geležinio Vilko g. Kai pagalvoji.... Beprotiškai svarbi jungtis = Beprotiškai didelis eismas. Ar ne taip?
            Paskutinis taisė qms; 2022.08.24, 13:41.

            Comment


              Aš galiu suprasti nepasitenkinimą dėl padidesiančio eismo. Bet nesuprantu kito. Šita jungtis kaip šiaurinis miesto apvažiavimas buvo numatoma dar sovietmečiu, vėliau 30 metų buvo kiekviename teritorijų planavimo dokumente, kol galų galr nedowngradinta iki Laisvės prospekto stiliaus gatvės su reguliuojamomis perėjomis ir vieno lygio sankryžomis. Tai kokio b*bio reikėjo statytis namus šioje miesto dalyje, o vėliau dejuoti dėl padidėsiančio eismo? Čia ne konkrečiai qms, o bendrai ten gyvenantiems.

              Ir nelabai supratau dėl vidutinio greičio matuoklių. Jie gi kaip tik skirti tranzitiniam, o ne vietiniam eismui, nes vietinis dažnai išsukinės iš kelio ir nepravažiuos po antruoju matuokliu. Tai kodėl sakot, kad M. Lietuvio gatvėje jie netiks?

              Comment


                Parašė qms Rodyti pranešimą
                O kur dar faktas kad kitą mėn platins ir keis asfalto dangą Mokslininkų gatvėje nuo Kazimiero Pelčaro g iki Šaulio g. O kadangi ir ten pralaidumas pagerės, tai visus miestiečius dar labiau gundys pasiekti Vakarinį aplinkeli šiomis M. Lietuvio - Mokslininkų gatvėmis. Na ir lygiai taip pat Ukmergės g srautą pasiekti Santariškes, Molėtų pl ar Geležinio Vilko g. Kai pagalvoji.... Beprotiškai svarbi jungtis = Beprotiškai didelis eismas. Ar ne taip?
                Pažiūrėkite žemėlapyje kaip dabar atrodo ML gatvė - tai tėra nepravažiuojamas žvyrkelis, o asfaltas visada geriau ir pralaidžiau nei šunkelis. Jei bijote, kad išaugs kamščiai, reiškia ten, kur dabar važiuoja mašinos bus laisviau (pvz. Ateities g.). Taip pat ir santariškių gyventojams nebereiks važiuojant į Kauną važiuoti GV pro centrą.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Pažiūrėkite žemėlapyje kaip dabar atrodo ML gatvė - tai tėra nepravažiuojamas žvyrkelis, o asfaltas visada geriau ir pralaidžiau nei šunkelis. Jei bijote, kad išaugs kamščiai, reiškia ten, kur dabar važiuoja mašinos bus laisviau (pvz. Ateities g.). Taip pat ir santariškių gyventojams nebereiks važiuojant į Kauną važiuoti GV pro centrą.
                  Ypač aktualu bus kai prie Vingio parko prasidės giga mega statybos naikinant šviesoforą Kelis metus turbūt ir Jeruzalė ir gal net Baltupiai pro ML važinės

                  Comment


                    Parašė qms Rodyti pranešimą

                    Poreikis pasiekti Vakarinį aplinkelį iš Molėtų pl, Geležinio Vilko ir kad ir visų Santariškių yra didelis ir tai bus galima padaryti būtent per šį naują asfaltą, kuris jau kito mėn gale bus pilnai baigtas. Pasakos apie tikrajį projektą ir gali likti tik pasakomis, nes jau ir dabar bus kelias pasiekti tą patį tikslą, tad Bajorai gaudami infrastruktūrą geresnę (šaligatvis Vandernio g ir kitose, naujas M. Lietuvio asfaltas, Šventeliškių g patvynimo problemos išsprendimas), turės sumokėti to kainą - gaus nežmogišką eismą. Pamatysit

                    O kur dar faktas kad kitą mėn platins ir keis asfalto dangą Mokslininkų gatvėje nuo Kazimiero Pelčaro g iki Šaulio g. O kadangi ir ten pralaidumas pagerės, tai visus miestiečius dar labiau gundys pasiekti Vakarinį aplinkeli šiomis M. Lietuvio - Mokslininkų gatvėmis. Na ir lygiai taip pat Ukmergės g srautą pasiekti Santariškes, Molėtų pl ar Geležinio Vilko g. Kai pagalvoji.... Beprotiškai svarbi jungtis = Beprotiškai didelis eismas. Ar ne taip?
                    Man rodos jeigu palei tokią atsinaujinusią M. Lietuvio gatvę atsirastų ofisai, darbo vietos, parduotuvės ir dažnai einantis viešasis transportas - tai galėtų kelti NT kainas ir tie, kas norės ramybės galės laisvai ten ir keliauti pardavę savo turtą, o tie kas norės miesto - galės atsikelti čia. Win-win. Miestas turi vystytis ir šita vieta geografiškai tam turi daug potencialo.

                    Comment


                      Tarp kitko, asfaltavimo darbai jau vyksta nuo Šventeliškių g.

                      Click image for larger version  Name:	20220824_152152.jpg Views:	1 Size:	128,9 kB ID:	1987347

                      Iki Gelgaudo g.

                      Click image for larger version  Name:	20220824_152853.jpg Views:	2 Size:	112,0 kB ID:	1987348

                      Tos atkarpos zigzagu gal ir neprilakstysi, bet toliau asfaltavimo laukia tiesioji. Galbūt jau šiandien ar artimu metu sulipdys iki Ukmergės g.
                      Paskutinis taisė Riedis; 2022.08.24, 16:48.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                        Man rodos jeigu palei tokią atsinaujinusią M. Lietuvio gatvę atsirastų ofisai, darbo vietos, parduotuvės ir dažnai einantis viešasis transportas - tai galėtų kelti NT kainas ir tie, kas norės ramybės galės laisvai ten ir keliauti pardavę savo turtą, o tie kas norės miesto - galės atsikelti čia. Win-win. Miestas turi vystytis ir šita vieta geografiškai tam turi daug potencialo.
                        Tai dalis, gal net didžioji, vietos gyventojų nėra prieš gatvės tiesimą, atvirkščiai, laukė jos. Tik norėjo, kad būtų pilnavertė (šaligatviai, dvirtakiai, perėjos, šviesoforai, VT), o ne asfaltas ant žvyro.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Tai dalis, gal net didžioji, vietos gyventojų nėra prieš gatvės tiesimą, atvirkščiai, laukė jos. Tik norėjo, kad būtų pilnavertė (šaligatviai, dvirtakiai, perėjos, šviesoforai, VT), o ne asfaltas ant žvyro.
                          Taip, tokius nuogastavimus aš suprantu. Gaila, kad prie Šimašiaus tokie projektai normaliai pajudėti neturi galimybių...

                          Comment


                            Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                            Taip, tokius nuogastavimus aš suprantu. Gaila, kad prie Šimašiaus tokie projektai normaliai pajudėti neturi galimybių...
                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Tai dalis, gal net didžioji, vietos gyventojų nėra prieš gatvės tiesimą, atvirkščiai, laukė jos. Tik norėjo, kad būtų pilnavertė (šaligatviai, dvirtakiai, perėjos, šviesoforai, VT), o ne asfaltas ant žvyro.

                            Nesupykite bet biški ne visai tiesa.

                            1. Šimašius nė prie ko.
                            2. Gal ir nori dauguma Bajorų projekto, bet gal pakalbam apie faktus? Ne tik Visoriu slėnio bendrija, kuri teismuose stabdo projektą, o būtent Bajorai taip pat. Dauguma reikalų negali išjudėti, nes Bajoruose esančių sklypų (kurių reikia M. L projektui) sąvininkai nesutinka parduoti sklypų savivaldybei, tad vyksta nusavinimo projektas, kuris labai ilgas ir dėlto viskas labai tęsiasi, ne tik dėl teismų.
                            3. Dabartinis naujas asfaltas M. L taip pat turėtų ir kairyjį posūkį į Ukmergės g (ne tik kaip dabar bus ir yra tiesiai į aplinkelį, arba į dešinę į Ukmergės g), bet tai nebuvo įgyvendinta irgi dėlto, nes sklypų savininkai, kuriem priklauso žemė reikalinga norint tą juostą kairiojo posūkio padaryti, nesutinka parduoti jo savivaldybei.
                            Paskutinis taisė qms; 2022.08.24, 18:05.

                            Comment



                              Vilnius | Mykolo Lietuvio g.| Asfaltavimo darbai || 4K Drone 60p



                              Comment


                                Visi mes puikiai suprantame kad tokie darbai kaip gatves asfaltavimas nedaromi siaip sau keliems metams. Bus lygiai taip pat kaip su Taurupes g. - tuo "laikinu" Simasiaus asfaltu esu tikras dar mano vaikai vazines. Niekas ten normalios gatves tiesti nesiruosia.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Visi mes puikiai suprantame kad tokie darbai kaip gatves asfaltavimas nedaromi siaip sau keliems metams. Bus lygiai taip pat kaip su Taurupes g. - tuo "laikinu" Simasiaus asfaltu esu tikras dar mano vaikai vazines. Niekas ten normalios gatves tiesti nesiruosia.
                                  Nemanau, kad skleisdamas melagingą informaciją pasirodai labai protingas. Į projektavimą investuoti pinigai šiaip sau? Procedūros sklypų nusavinimo (reikalingų projektui) pradėtos irgi šiaip sau? Matau net nesuvokiate kiek visos procedūros užtrunka.

                                  Bent jau nuomonę reikėtų pateikti kaip nuomonę, o ne faktą.

                                  Teismai stabdo, sklypų nusavinimas stabdo ir kitos procedūros, kurios ilgai užtrunka, ypac kai neeina susitarti su sklypų sąvininkais ar teismuose tuose lengvai.

                                  Būtent todėl, nes procedūros truks dar ilgai ir nusprendė VMS laikinai išasfaltuoti M. L g, bet prognozuoju pagal viską ką žinau, jog apie 3metus tai tikrai tas laikinas kelias užsitęs, jeigu ne ilgiau.
                                  Paskutinis taisė qms; 2022.08.25, 13:13.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Čia ne konkrečiai qms, o bendrai ten gyvenantiems.
                                    Viskas ok, aš Bajoruose tikrai negyvenu

                                    Comment


                                      Jau nuo Šventeliškių g iki pat Ukmergės išasfaltavo.

                                      Comment


                                        Parašė qms Rodyti pranešimą
                                        Jau nuo Šventeliškių g iki pat Ukmergės išasfaltavo.
                                        Pagal foto atrodo, tai prasilenkiant su didesnių gabaritų transporto priemone reiks ant žvyro lipti?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Pagal foto atrodo, tai prasilenkiant su didesnių gabaritų transporto priemone reiks ant žvyro lipti?
                                          Nereikės, plotis normalus, tik taip nuotraukoje atrodo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X