Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pagal aprašymą neaišku ar bus dviračių takai, šaligatviai, apšvietimas, perėjos, ar bus šimašiaus stiliaus užmiesčio asfaltas?
    Sprendžiant iš visko, tikriausiai nieko tokio nebus. Dabar juk daromas "laikinas" sprendimas Taurupės g. stiliumi.
    Kažkada tolimoje ateityje gal bus tiesiama normali gatvė.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Sprendžiant iš visko, tikriausiai nieko tokio nebus. Dabar juk daromas "laikinas" sprendimas Taurupės g. stiliumi.
      Kažkada tolimoje ateityje gal bus tiesiama normali gatvė.
      taip teisingai, dabar jokių šaligatvių nebus, tik kelias.

      Comment


        Taigi rašė ankščiau kad dabar tik išasfaltuos, o vėliau gal sutvarkys normaliai.

        Comment


          Pradedamas į Bajorų ir Visorių rajonus vedančios žvyro dangos gatvės tvarkymas ir asfaltavimo darbai. Liūčių metu nuolat skęstantis ir duobėtas kelias iki rugsėjo pabaigos taps gyventojų poreikiams pritaikyta gatve sparčiai besivystančioje sostinės dalyje.
          https://madeinvilnius.lt/transportas...ietuvio-gatve/

          Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1162
Size:	1,40 MB
ID:	1986235

          Comment


            Dar kelios nuotraukos iš viršaus

            Diena.lt 2022.08.19
            Asfaltuojama į Bajorus ir Visorius vedanti Mykolo Lietuvio gatvė
            Bendras vaizdas


            Įspūdingo "platumo" gatvė

            https://www.diena.lt/naujienos/vilni...-gatve-1091925

            Vis dėlto net tokia pusgatvė bus geriau nei žvyrkelis.

            Kai pasibaigs asfaltavimas, jau pirmą dieną išaiškės, koks iš tikrųjų srautas bus tarp Vakarinio aplinkkelio ir Santariškių.
            Čia erzacinės gatvės variantas (kaip su Taurupės gatve), nelabai pasiseks - šalia yra ne miškas, o gyventojų namai..
            Paskutinis taisė Romas; 2022.08.22, 11:43.

            Comment


              Nenustebsiu jei labai greit po atidarymo bus įrengti greičio kalneliai ties kiekviena sankryža, nes jau dabartine trasa nuo Krivicko g. lekia 70-90km/h skubėtojai. Taurupės g. jau 4 yra
              Paskutinis taisė Riedis; 2022.08.19, 18:00.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Nenustebsiu jei labai greit po atidarymo bus įrengti greičio kalneliai ties kiekviena sankryža, nes jau dabartine trasa nuo Krivicko g. lekia 70-90km/h skubėtojai. Taurupės g. jau 4 yra
                Kalneliai darko miesto vaizdą ir sukelia vibraciją kelio (jeigu arti namai ir tpt irgi vieni minusai), nelabai sveika ir pačiam automobiliui, o dar finale ir neveiksminga greičio mažinimo priemonė. Ir dar paminėsiu, jog jie kelia taršą, nes automobiliai toje vietoje prilėtinę, viską ką padaro tai sukelia dar daugiau garso - nes persijungia mažesnė pavara ir vos kalnelį pravažiuoją vėl greitiną, tad vėl kylą garsas didelis ir juolab išmetamūjų dalelių daugiau. Vieni minusai. Vienintelės priemonės veiksmingos ir neturinčios tiek daug minusų - tai sektoriniai (vidutinio greičio) greičio matuokliai

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Dar kelios nuotraukos iš viršaus

                  Diena.lt 2022.08.19
                  Asfaltuojama į Bajorus ir Visorius vedanti Mykolo Lietuvio gatvė
                  Bendras vaizdas


                  Įspūdingo "platumo" gatvė

                  https://www.diena.lt/naujienos/vilni...-gatve-1091925

                  Vis dėlto net tokia pusgatvė bus geriau nei žvyrkelis.

                  Kai pasibaigs asfaltavimas, jau pirmą dieną išaiškės, koks iš tikrųjų srautas bus tarp Vakarinio aplinkkelio ir Santariškių.
                  Čia erzacinės gatvės variantas (kaip su Taurupės gatve), nelabai pasiseks - šalia yra ne miškas, o gyventojų namai..
                  Srautas tikrai ne pirmą dieną išaiškės. B. Krivicko gatvės eismas po M. Lietuvio atkarpos (Nuo B. Krivicko iki Mokslininkų g) išasfaltavimo augo sparčiai, bet tikrai ne iškart. Kažkur per pusmetį kai jau visi sužino apie naują asfaltą pasirodo tikrasis vaizdas. Šiuo atveju jis bus labai didelis, nes srauto paduos ir Nuo Ukmergės g, ir nuo aplinkelio ir nuo pačio Geležinio Vilko g, Mokslininkų. Manau akivaizdu, kad eismas bus labai didelis.

                  Comment


                    Parašė qms Rodyti pranešimą

                    Srautas tikrai ne pirmą dieną išaiškės. B. Krivicko gatvės eismas po M. Lietuvio atkarpos (Nuo B. Krivicko iki Mokslininkų g) išasfaltavimo augo sparčiai, bet tikrai ne iškart. Kažkur per pusmetį kai jau visi sužino apie naują asfaltą pasirodo tikrasis vaizdas. Šiuo atveju jis bus labai didelis, nes srauto paduos ir Nuo Ukmergės g, ir nuo aplinkelio ir nuo pačio Geležinio Vilko g, Mokslininkų. Manau akivaizdu, kad eismas bus labai didelis.
                    Įdomu nors vieną pėsčiųjų perėją kur nors nupieš ar apseis pėstieji ir be tokios prabangos?

                    Comment


                      Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                      Įdomu nors vieną pėsčiųjų perėją kur nors nupieš ar apseis pėstieji ir be tokios prabangos?
                      Na net 90-00'aisiais savivaldybė netiesdavo naujų gatvių šalia gyvenamų kvartalų be šaligatvių, o šita savivaldybė yra draugiška pėstiesiems, dviratitinkams, o ne automobilistams. Apie perėjas net nekalbu, čia savaime suprantama, kaip žmonės kirs gatvę? Eis iki vakarinio aplinkkelio sankyžos?
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė qms Rodyti pranešimą

                        Srautas tikrai ne pirmą dieną išaiškės. B. Krivicko gatvės eismas po M. Lietuvio atkarpos (Nuo B. Krivicko iki Mokslininkų g) išasfaltavimo augo sparčiai, bet tikrai ne iškart. Kažkur per pusmetį kai jau visi sužino apie naują asfaltą pasirodo tikrasis vaizdas. Šiuo atveju jis bus labai didelis, nes srauto paduos ir Nuo Ukmergės g, ir nuo aplinkelio ir nuo pačio Geležinio Vilko g, Mokslininkų. Manau akivaizdu, kad eismas bus labai didelis.
                        Tikiuosi aplinkelyje pastatys informacinius ženklus koks tiesiausias kelias į Santariškes bei A14 Tas pats galėtų būti ir GV/Mokslininkų sankryžoje. „Kaunas/A1 ->“

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Tikiuosi aplinkelyje pastatys informacinius ženklus koks tiesiausias kelias į Santariškes bei A14 Tas pats galėtų būti ir GV/Mokslininkų sankryžoje. „Kaunas/A1 ->“
                          Pradžiai užteks Waze ir Google maps pagalbos
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Na net 90-00'aisiais savivaldybė netiesdavo naujų gatvių šalia gyvenamų kvartalų be šaligatvių, o šita savivaldybė yra draugiška pėstiesiems, dviratitinkams, o ne automobilistams. Apie perėjas net nekalbu, čia savaime suprantama, kaip žmonės kirs gatvę? Eis iki vakarinio aplinkkelio sankyžos?
                            Na, nepamenu nei vieno varianto tokioje neseniai asfaltuotoje priemiestinėje gatvėje, kad būtų padaryta pėsčiųjų perėja.

                            Pvz Salotės ar Taurupės gatvės Pilaitėje ar B. Krivicko gatvė ir net iki šiol asfaltuota M. Lietuvio gatvės atkarpa neturi nei vienos perėjos man rodos?

                            Comment


                              Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                              Na, nepamenu nei vieno varianto tokioje neseniai asfaltuotoje priemiestinėje gatvėje, kad būtų padaryta pėsčiųjų perėja.

                              Pvz Salotės ar Taurupės gatvės Pilaitėje ar B. Krivicko gatvė ir net iki šiol asfaltuota M. Lietuvio gatvės atkarpa neturi nei vienos perėjos man rodos?
                              Tikėkimės tokia praktika nebebus toliau daroma, juolab čia aplink daug gyvenamų namų ir net daugiabučių. Pačios VMS atstovai minėjo, kad Vilniaus gatvės primena užmiesčio kelius ir reikia jas humanizuoti (kas ir daroma bent centre).
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                                Na, nepamenu nei vieno varianto tokioje neseniai asfaltuotoje priemiestinėje gatvėje, kad būtų padaryta pėsčiųjų perėja.

                                Pvz Salotės ar Taurupės gatvės Pilaitėje ar B. Krivicko gatvė ir net iki šiol asfaltuota M. Lietuvio gatvės atkarpa neturi nei vienos perėjos man rodos?
                                Taurupės g. pačiame gale prie Pilatės turi perėją.
                                Įtariu, kad Mykolo Lietuvio bent prie Ukmergės g. turės irgi.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Taurupės g. pačiame gale prie Pilatės turi perėją.
                                  Įtariu, kad Mykolo Lietuvio bent prie Ukmergės g. turės irgi.
                                  Na, taip Ukmergės ir M. Lietuvio sankryžoje jau dabar yra perėja, tai labai nustebčiau jei ją panaikintų: https://www.google.com/maps/@54.7451...7i13312!8i6656.

                                  Bet taip pat labai maloniai nustebsiu jei nors vieną naują perėją padarys

                                  Comment


                                    Parašė qms Rodyti pranešimą

                                    Kalneliai darko miesto vaizdą ir sukelia vibraciją kelio (jeigu arti namai ir tpt irgi vieni minusai), nelabai sveika ir pačiam automobiliui, o dar finale ir neveiksminga greičio mažinimo priemonė. Ir dar paminėsiu, jog jie kelia taršą, nes automobiliai toje vietoje prilėtinę, viską ką padaro tai sukelia dar daugiau garso - nes persijungia mažesnė pavara ir vos kalnelį pravažiuoją vėl greitiną, tad vėl kylą garsas didelis ir juolab išmetamūjų dalelių daugiau. Vieni minusai. Vienintelės priemonės veiksmingos ir neturinčios tiek daug minusų - tai sektoriniai (vidutinio greičio) greičio matuokliai
                                    Tai pala, automobiliai prilėtina ar ne prilėtina. Nes viena sakinyje rašai kad neveiksmingi, o kitame rašai jau kad prilėtina ir dėl to garso daugiau.


                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Tai pala, automobiliai prilėtina ar ne prilėtina. Nes viena sakinyje rašai kad neveiksmingi, o kitame rašai jau kad prilėtina ir dėl to garso daugiau.

                                      Nu ok, paaiškinsiu tau jeigu jau taip sunku susivokti kas kaip : Neveiksmingi, nes jie teveikia kelių metrų atkarpoje, toliau mašina vėl bėgėjasi ir todėl tai nėra veiksminga greičio mažinimo priemonė - o tik momentinis pristabdymas. Jeigu žiūrint didelėje atkarpoje (kas ir yra esmė, o ne viename metre kur pristabdo) kur yra greičio kalneliai, greitis vistiek bus didelis ir jis nebus dėl jų mažinamas, nes tik vidutinio greičio matuokliai visoje atkarpoje mažina veiksmingai greitį, na arba kelio kreivinimai/siaurinimai.

                                      O kur dar faktas, kad dabar daromi greičio kalneliai tokie žemi, kad net pristabdyti nereikia išvis senesniems automobiliams ir tik žemoms labai mašinoms kažkiek.

                                      Taip, kad pristabdymas momentinis tikrai neatspindi "veiksminga greičio mažinimo priemonė" sąvokos. Dėl kalnelių neveiksningumo pripažįstą tai ir policija, tai kažkaip nelabai matau ko čia tau nesuprasi

                                      Man žodis "veiksmingas" asocijuojasi ne tik su pačiu, kad "aj svarbu veikia bent kažkiek", bet taip pat ir su kiek ilgai tai veikia. Jeigu paveikė ir nustojo, tai nu nemanau, kad tai veiksminga
                                      Paskutinis taisė qms; 2022.08.23, 18:06.

                                      Comment


                                        Parašė qms Rodyti pranešimą

                                        Nu ok, paaiškinsiu tau jeigu jau taip sunku susivokti kas kaip : Neveiksmingi, nes jie teveikia kelių metrų atkarpoje, toliau mašina vėl bėgėjasi ir todėl tai nėra veiksminga greičio mažinimo priemonė - o tik momentinis pristabdymas. Jeigu žiūrint didelėje atkarpoje (kas ir yra esmė, o ne viename metre kur pristabdo) kur yra greičio kalneliai, greitis vistiek bus didelis ir jis nebus dėl jų mažinamas, nes tik vidutinio greičio matuokliai visoje atkarpoje mažina veiksmingai greitį, na arba kelio kreivinimai/siaurinimai.

                                        O kur dar faktas, kad dabar daromi greičio kalneliai tokie žemi, kad net pristabdyti nereikia išvis senesniems automobiliams ir tik žemoms labai mašinoms kažkiek.

                                        Taip, kad pristabdymas momentinis tikrai neatspindi "veiksminga greičio mažinimo priemonė" sąvokos. Dėl kalnelių neveiksningumo pripažįstą tai ir policija, tai kažkaip nelabai matau ko čia tau nesuprasi

                                        Man žodis "veiksmingas" asocijuojasi ne tik su pačiu, kad "aj svarbu veikia bent kažkiek", bet taip pat ir su kiek ilgai tai veikia. Jeigu paveikė ir nustojo, tai nu nemanau, kad tai veiksminga
                                        tai jie ir daromi kad būtų pristabdyta kur pvz pėstieji eina per kelią, o ne visoje atkarpoje. Taigi jie yra vieksmingi.

                                        Taip, panašu kad naujai daromi kalneliai tikrai peržemi.

                                        Man tai atorod kad jeigu dėl kalnelio stabdoma tai jis yra veiksmingas. Nes jis būtent ir skirtas pristabdyti tam tikroje vietoje kad padidinti saugumą.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          tai jie ir daromi kad būtų pristabdyta kur pvz pėstieji eina per kelią, o ne visoje atkarpoje. Taigi jie yra vieksmingi.

                                          Taip, panašu kad naujai daromi kalneliai tikrai peržemi.

                                          Man tai atorod kad jeigu dėl kalnelio stabdoma tai jis yra veiksmingas. Nes jis būtent ir skirtas pristabdyti tam tikroje vietoje kad padidinti saugumą.
                                          Jei net policija vadina tai neveiksminga greičio mažinimo priemone tai ir aš vadinsiu neperkalbėjai.

                                          plius kontekstas buvo visai kitas, ne apie kelio kirtimus pėsčiūjų kalba ėjo, o kažkuris vartotojas pirmą kartą paminėjo kalnelius šiame kontekste

                                          “Nenustebsiu jei labai greit po atidarymo bus įrengti greičio kalneliai ties kiekviena sankryža, nes jau dabartine trasa nuo Krivicko g. lekia 70-90km/h skubėtojai. Taurupės g. jau 4 yra”

                                          tai tokiam kontekste ir pakomentavau, “lekia skubėtojai” - parašiau, kad ir su kalneliais lėks visi. O tu rašai jau apie visai kita kontekstą, tuos atvejus kai kalneliai perėjoma skirti ir pnš, taip tokią funkciją kažkiek atlieka, bet stabdo ne dėl pačio kalnelio, o nes juo eina pėstysis, o kai jų nėra, yra tas pats kas B. Krivicko gatvėje: kalnelių pilna, o vistiek visi viršija greitį 2-3x nuo leistino.

                                          Moderniose šalyse kalnelių išvis nebedaro. Net Latvija, Lenkija, Estija beveik nebeturi jų. O pas mus kalnelis ant kalnelio.
                                          Paskutinis taisė qms; 2022.08.24, 09:40.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X