Parašė Rijikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKaip Ateities g. gyventojas galiu pareikšti, kad problemų dėl gausybės nusukimų ir nevykusių įvažų kyla ir nemažai.
<...>
Visi nereguliuojami posūkiai pajungti dešiniaisiais iš vienkiemių ar mažaaukščių, o ne prekybcentrių ir 16-aukščių (su išimtimis Mokslininkų g.). Yra prevencinė skiramoji salelė.
Tik kyla įtarimas, kad bus lekiama antra juosta Vakarinio aplinkkelio greičiu atkarpoje tarp Neries ir Mokslininkų g.Paskutinis taisė Riedis; 2022.01.19, 16:32.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąŠiuose sprendiniuose nėra nei vieno nereguliuojamo kairiojo posūkio skirtingai nei Ateities g. virš 15! Ypač kai viena iš jungčių minėtoji GV su aukštesnės kategorijos greitkeliu.
Visi nereguliuojami posūkiai pajungti dešiniaisiais iš vienkiemių ar mažaaukščių, o ne prekybcentrių ir 16-aukščių (su išimtimis Mokslininkų g.). Yra prevencinė skiramoji salelė.
Tik kyla įtarimas, kad bus lekiama antra juosta Vakarinio aplinkkelio greičiu atkarpoje tarp Neries ir Mokslininkų g.
1) o kaip pats faktas, kad 3,5 km atkarpoje bus 5 šviesoforai (čia neįskaitant GV ir ukmergės g. sankryžų šviesoforų)? Kai kurie bus labai arti vienas kito, potencialiai nesuderinamais darbo režimais. O kadangi pas mus šviesoforų išmanumas yra 6 prioritetas VMS darbotvarkėje, tai patys suprantat...
2) mane labiau neramina posūkiai į dešinę, kurių vietomis bus pribarstyta daugiau nei reikia, ir dar suplanuota be jokių pagalbinių įvažų. Kaip žinia, dešinieji posūkiai labai gerai "žudo" VT greitį - užkirsti kelią autobusui yra tiesiog klasika, ir be abejonės per žalią šviesoforo signalą VT jau nebespėja su srautu.
Kaip esamame plote sugebėti kažką padaryti geriau būtų irgi geras klausimas, bet šiaip gal padėtų paralelinės vienpusės aptarnaujančios gatvelės su greitėjimo/lėtėjimo juostomis. Gal tokios parelelinės gatvės leistų sumažinti automobiliams skirtų šviesoforų skaičių, paliekant pėstiesiems daugiau galimybių kirsti kelią. Jei VT apskritai pas mus yra prioritetas, galėtų būti iš karto suplanuota A juosta kad ir gatvės vidury. Ar bent jau tie dešinieji posūkiai mažiau būtų žalingi, jei VT stotelės būtų be įvažų ir prieš šviesoforą.
Beje ar man akyse raibsta, ar skirtingose kelio pusėse skirtingas šaligatvio plotis? Nu taip, plytelės brangiai kainuoja
Comment
-
Deja, bet tai jau nebus šiaurinis aplinkelis (transportą nusiurbiantis greitkelis-įgilintas ir apsodintas keliom eilėm medžių, be šviesoforų, pėsčiųjų ir dviratininkų, greitis 90), nes savivaldybė neužtikrino tam reikalingų žemių išsaugojimo. Bet tai nereiškia, kad ta gatvė nereikalinga, tik kad ji nesudarys sąlygų kitų aplinkinių gatvių humanizavimui. Gera žinia, kad šiai dienai dar vistik išliko galimybė šiauriniam aplinkeliui - tai Šiaurinė gatvė, ji dar galėtų tapti transportą nusiurbiančiu greitkeliu. Tik aš jos gale siūlyčiau nesukti į Žirmūnus, bet Verkų gatve nusileisti link Neries ir nauja trasa kirsti Nemenčinės pl. Toliau perspektyvoje numatant rytinį aplinkelį iki Minsko pl. Ką manot? Vistik matom, kad VA labai pasiteisino ir suteikė sąlygas Vilniuje pradėti vidinių gatvių humanizavimą. (gatves siaurinti, mažinti greitį, suteikiant daugiau erdvės pėstiesiems ir dviračiams)
- 2 patinka
Comment
-
Tiesti aplinkkelį per Verkių regioninį parką? Čia yra visiškai be šansų. Žmonės nepatenktinti, kad ten kažkokią riedučių ir riedlenčių zoną įrengia po Valakampių tiltu, nes, atseit, per arti upės. Visuomenė dabar žaliaisiais klausimais užjautrinta iki absurdo.
Nebent būtų galima tiesti šiauriau Žirmūnų į Valakampius, Lizdeikos gatve ir sujungti su O. Milašiaus g. Bet čia reiktų iškirsti krūvą miško, o tai irgi fantazija.Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBus asfaltuojama, kad greitai būtų pagerintos eismo sąlygos, nedulkėtų? Jei taip - ar asfaltas bus patiestas taip, kad užbaiginėjant visas juostas nereikėtų asfalto perdaryti? Jeigu kur neseniai tai minėta - nesupykit, tiesiog šiuo metu neturiu noro eiti skaityti per keletą puslapių.
Comment
-
Sula Jau dabar galima įvažiuoti nuo Vakarinio aplinkkelio į M.Lietuvio g. (ir atvirkščiai) - įjungtas atskiras šviesoforas ir juosta.
qms Ar tikrai įves vienpusį nuo M.Lietuvio iki/link M.Indriliūno? Pagal "darželio/mokyklos logiką" ir negalėjimą sukti kairėn iš M. Lietuvio į Ukmergės g. logiška, tačiau patys sodai neturės kaip išvažiuoti greitai į ML ir aplinkkelį - arba ratais kvadratais per Noragiškių g. duobėtą žvyrkelį, arba kaip dabar pro Fabijoniškes.
Aišku padarius vienpusį miške, išliktų galimybė tranzitui Visorių -> Indriliūno ar Noragiškių g., bet pastarasis variantas ir taip įmanomas iki didžiosios rekonstrukcijos - tik toks zigzagas ir duobėtas, kad kažin ar beapsimokės palyginus su VA/Ukmergės g.-> M.LPaskutinis taisė Riedis; 2022.04.24, 16:12.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBus asfaltuojama, kad greitai būtų pagerintos eismo sąlygos, nedulkėtų? Jei taip - ar asfaltas bus patiestas taip, kad užbaiginėjant visas juostas nereikėtų asfalto perdaryti? Jeigu kur neseniai tai minėta - nesupykit, tiesiog šiuo metu neturiu noro eiti skaityti per keletą puslapių.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJokios informacijos apie šaligatvius, dviračių takus, apšvietimą, negu viena pagrindinių miesto gatvių atrodys kaip užmiesčio vietinės reikšmės išasfaltuotas žvirkelis?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąSula Jau dabar galima įvažiuoti nuo Vakarinio aplinkkelio į M.Lietuvio g. (ir atvirkščiai) - įjungtas atskiras šviesoforas ir juosta.
qms Ar tikrai įves vienpusį nuo M.Lietuvio iki/link M.Indriliūno? Pagal "darželio/mokyklos logiką" ir negalėjimą sukti kairėn iš M. Lietuvio į Ukmergės g. logiška, tačiau patys sodai neturės kaip išvažiuoti greitai į ML ir aplinkkelį - arba ratais kvadratais per Noragiškių g. duobėtą žvyrkelį, arba kaip dabar pro Fabijoniškes.
Aišku padarius vienpusį miške, išliktų galimybė tranzitui Visorių -> Indriliūno ar Noragiškių g., bet pastarasis variantas ir taip įmanomas iki didžiosios rekonstrukcijos - tik toks zigzagas ir duobėtas, kad kažin ar beapsimokės palyginus su VA/Ukmergės g.-> M.L
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJei gerai suprantu tai Krivicko gatvės daryma vienpusiu pagrindinis argumentas yra kad būtų patogiau vežiuoti vaikus į mokyklą automobiliu (kas išvis neturėtu vykti)?
Comment
-
Parašė qms Rodyti pranešimą
Kažką supratote ne taip. O ir klausimo ne iki galo supratau, gal patikslinkite?
Comment
Comment