Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Automobilistai, leidžiu pasireikšti kaip Jums patinka Ateities g., ir pamąstyti, ar norėtųsi dar vienos panašaus stiliaus gatvės.
    Aš iki šiol nesuprantu kaip sureguliuoti ten šviesoforai. Jeigu cikle pataikai, tai pravažiuosi visą nesustojęs, bet jeigu važiuoji priešinga kryptimi, tai kiekvienas yra raudonas...
    Paskutinis taisė karak; 2022.01.19, 16:29.

    Comment


      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
      Kaip Ateities g. gyventojas galiu pareikšti, kad problemų dėl gausybės nusukimų ir nevykusių įvažų kyla ir nemažai.
      <...>
      Šiuose sprendiniuose nėra nei vieno nereguliuojamo kairiojo posūkio skirtingai nei Ateities g. virš 15! Ypač kai viena iš jungčių minėtoji GV su aukštesnės kategorijos greitkeliu.

      Visi nereguliuojami posūkiai pajungti dešiniaisiais iš vienkiemių ar mažaaukščių, o ne prekybcentrių ir 16-aukščių (su išimtimis Mokslininkų g.). Yra prevencinė skiramoji salelė.

      Tik kyla įtarimas, kad bus lekiama antra juosta Vakarinio aplinkkelio greičiu atkarpoje tarp Neries ir Mokslininkų g.
      Paskutinis taisė Riedis; 2022.01.19, 16:32.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
        Šiuose sprendiniuose nėra nei vieno nereguliuojamo kairiojo posūkio skirtingai nei Ateities g. virš 15! Ypač kai viena iš jungčių minėtoji GV su aukštesnės kategorijos greitkeliu.
        Visi nereguliuojami posūkiai pajungti dešiniaisiais iš vienkiemių ar mažaaukščių, o ne prekybcentrių ir 16-aukščių (su išimtimis Mokslininkų g.). Yra prevencinė skiramoji salelė.
        Tik kyla įtarimas, kad bus lekiama antra juosta Vakarinio aplinkkelio greičiu atkarpoje tarp Neries ir Mokslininkų g.
        taip, matau, kad nereguliuojamų kairių posūkių nebus, tai kaip ir galėčiau džiūgauti, nes gi bus apsaugotas šviesoforu posūkis. Visgi:
        1) o kaip pats faktas, kad 3,5 km atkarpoje bus 5 šviesoforai (čia neįskaitant GV ir ukmergės g. sankryžų šviesoforų)? Kai kurie bus labai arti vienas kito, potencialiai nesuderinamais darbo režimais. O kadangi pas mus šviesoforų išmanumas yra 6 prioritetas VMS darbotvarkėje, tai patys suprantat...
        2) mane labiau neramina posūkiai į dešinę, kurių vietomis bus pribarstyta daugiau nei reikia, ir dar suplanuota be jokių pagalbinių įvažų. Kaip žinia, dešinieji posūkiai labai gerai "žudo" VT greitį - užkirsti kelią autobusui yra tiesiog klasika, ir be abejonės per žalią šviesoforo signalą VT jau nebespėja su srautu.
        Kaip esamame plote sugebėti kažką padaryti geriau būtų irgi geras klausimas, bet šiaip gal padėtų paralelinės vienpusės aptarnaujančios gatvelės su greitėjimo/lėtėjimo juostomis. Gal tokios parelelinės gatvės leistų sumažinti automobiliams skirtų šviesoforų skaičių, paliekant pėstiesiems daugiau galimybių kirsti kelią. Jei VT apskritai pas mus yra prioritetas, galėtų būti iš karto suplanuota A juosta kad ir gatvės vidury. Ar bent jau tie dešinieji posūkiai mažiau būtų žalingi, jei VT stotelės būtų be įvažų ir prieš šviesoforą.
        Beje ar man akyse raibsta, ar skirtingose kelio pusėse skirtingas šaligatvio plotis? Nu taip, plytelės brangiai kainuoja

        Comment


          Deja, bet tai jau nebus šiaurinis aplinkelis (transportą nusiurbiantis greitkelis-įgilintas ir apsodintas keliom eilėm medžių, be šviesoforų, pėsčiųjų ir dviratininkų, greitis 90), nes savivaldybė neužtikrino tam reikalingų žemių išsaugojimo. Bet tai nereiškia, kad ta gatvė nereikalinga, tik kad ji nesudarys sąlygų kitų aplinkinių gatvių humanizavimui. Gera žinia, kad šiai dienai dar vistik išliko galimybė šiauriniam aplinkeliui - tai Šiaurinė gatvė, ji dar galėtų tapti transportą nusiurbiančiu greitkeliu. Tik aš jos gale siūlyčiau nesukti į Žirmūnus, bet Verkų gatve nusileisti link Neries ir nauja trasa kirsti Nemenčinės pl. Toliau perspektyvoje numatant rytinį aplinkelį iki Minsko pl. Ką manot? Vistik matom, kad VA labai pasiteisino ir suteikė sąlygas Vilniuje pradėti vidinių gatvių humanizavimą. (gatves siaurinti, mažinti greitį, suteikiant daugiau erdvės pėstiesiems ir dviračiams)

          Comment


            Tiesti aplinkkelį per Verkių regioninį parką? Čia yra visiškai be šansų. Žmonės nepatenktinti, kad ten kažkokią riedučių ir riedlenčių zoną įrengia po Valakampių tiltu, nes, atseit, per arti upės. Visuomenė dabar žaliaisiais klausimais užjautrinta iki absurdo.

            Nebent būtų galima tiesti šiauriau Žirmūnų į Valakampius, Lizdeikos gatve ir sujungti su O. Milašiaus g. Bet čia reiktų iškirsti krūvą miško, o tai irgi fantazija.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Nu va kaip ir minėjau ankščiau tai dabar jau kažkiek aiškiau dėl datų:

              Comment


                Bus asfaltuojama, kad greitai būtų pagerintos eismo sąlygos, nedulkėtų? Jei taip - ar asfaltas bus patiestas taip, kad užbaiginėjant visas juostas nereikėtų asfalto perdaryti? Jeigu kur neseniai tai minėta - nesupykit, tiesiog šiuo metu neturiu noro eiti skaityti per keletą puslapių.

                Comment


                  Rodos išasfaltuos ant žvirkelio kaip yra. Darant normaliai turės perdarinėt viską.

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    Bus asfaltuojama, kad greitai būtų pagerintos eismo sąlygos, nedulkėtų? Jei taip - ar asfaltas bus patiestas taip, kad užbaiginėjant visas juostas nereikėtų asfalto perdaryti? Jeigu kur neseniai tai minėta - nesupykit, tiesiog šiuo metu neturiu noro eiti skaityti per keletą puslapių.
                    Bus asfaltuota tokiu pat būdu ir pločiu kaip ši atkarpa praeitais metais (kolkas duobių lyg ir nėra, o srautas tikrai didelis ten dabar buvo visus metus ir yra):
                    Click image for larger version

Name:	image_2022_04_24T10_28_32_561Z.jpg
Views:	1241
Size:	1,08 MB
ID:	1964275

                    Comment


                      Ar bus galima įvažiuoti nuo Vakarinio aplinkkelio?

                      Comment


                        Sula Jau dabar galima įvažiuoti nuo Vakarinio aplinkkelio į M.Lietuvio g. (ir atvirkščiai) - įjungtas atskiras šviesoforas ir juosta.

                        qms Ar tikrai įves vienpusį nuo M.Lietuvio iki/link M.Indriliūno? Pagal "darželio/mokyklos logiką" ir negalėjimą sukti kairėn iš M. Lietuvio į Ukmergės g. logiška, tačiau patys sodai neturės kaip išvažiuoti greitai į ML ir aplinkkelį - arba ratais kvadratais per Noragiškių g. duobėtą žvyrkelį, arba kaip dabar pro Fabijoniškes.

                        Aišku padarius vienpusį miške, išliktų galimybė tranzitui Visorių -> Indriliūno ar Noragiškių g., bet pastarasis variantas ir taip įmanomas iki didžiosios rekonstrukcijos - tik toks zigzagas ir duobėtas, kad kažin ar beapsimokės palyginus su VA/Ukmergės g.-> M.L
                        Paskutinis taisė Riedis; 2022.04.24, 16:12.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Bus asfaltuojama, kad greitai būtų pagerintos eismo sąlygos, nedulkėtų? Jei taip - ar asfaltas bus patiestas taip, kad užbaiginėjant visas juostas nereikėtų asfalto perdaryti? Jeigu kur neseniai tai minėta - nesupykit, tiesiog šiuo metu neturiu noro eiti skaityti per keletą puslapių.
                          Jokios informacijos apie šaligatvius, dviračių takus, apšvietimą, negu viena pagrindinių miesto gatvių atrodys kaip užmiesčio vietinės reikšmės išasfaltuotas žvirkelis?

                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Jokios informacijos apie šaligatvius, dviračių takus, apšvietimą, negu viena pagrindinių miesto gatvių atrodys kaip užmiesčio vietinės reikšmės išasfaltuotas žvirkelis?
                            Dar gerai jei taip atrodytų. Spėju bus panašiai kaip Taurupės gatvė.

                            Comment


                              Truputį platesnis aprašymas Click image for larger version

Name:	278829579_10220600051140883_5876581114636326313_n.jpg
Views:	1006
Size:	195,0 kB
ID:	1964590

                              Comment


                                Tai cia gi same, kai dare su Taurupe. Daro laikina sprendima, nes normalus projektas dar negreitai bus. Laukiamas sprendimas

                                Comment


                                  Tai žodžiu bus tiesiog žvyrkelio išasfaltavimas. Įdomu, bent viešąjį transportą bus galima paleisti po šio asfaltavimo?

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Sula Jau dabar galima įvažiuoti nuo Vakarinio aplinkkelio į M.Lietuvio g. (ir atvirkščiai) - įjungtas atskiras šviesoforas ir juosta.

                                    qms Ar tikrai įves vienpusį nuo M.Lietuvio iki/link M.Indriliūno? Pagal "darželio/mokyklos logiką" ir negalėjimą sukti kairėn iš M. Lietuvio į Ukmergės g. logiška, tačiau patys sodai neturės kaip išvažiuoti greitai į ML ir aplinkkelį - arba ratais kvadratais per Noragiškių g. duobėtą žvyrkelį, arba kaip dabar pro Fabijoniškes.

                                    Aišku padarius vienpusį miške, išliktų galimybė tranzitui Visorių -> Indriliūno ar Noragiškių g., bet pastarasis variantas ir taip įmanomas iki didžiosios rekonstrukcijos - tik toks zigzagas ir duobėtas, kad kažin ar beapsimokės palyginus su VA/Ukmergės g.-> M.L
                                    Taip tikrai ten įves ir ten ir dar yra minčiu ir kitoje atkarpoje - B. Krivicko gatvės atkarpa tarp L. Giros ir V. Mačernio g. tokiu atveju vienpusiai būtų šiose vietose ir tokia kryptimi:
                                    Click image for larger version

Name:	image_2022_04_25T17_44_10_087Z.png
Views:	853
Size:	889,7 kB
ID:	1964656

                                    Comment


                                      Jei gerai suprantu tai Krivicko gatvės daryma vienpusiu pagrindinis argumentas yra kad būtų patogiau vežiuoti vaikus į mokyklą automobiliu (kas išvis neturėtu vykti)?

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Jei gerai suprantu tai Krivicko gatvės daryma vienpusiu pagrindinis argumentas yra kad būtų patogiau vežiuoti vaikus į mokyklą automobiliu (kas išvis neturėtu vykti)?
                                        Kažką supratote ne taip. O ir klausimo ne iki galo supratau, gal patikslinkite?

                                        Comment


                                          Parašė qms Rodyti pranešimą

                                          Kažką supratote ne taip. O ir klausimo ne iki galo supratau, gal patikslinkite?
                                          Rašo kad krypties Bajorai-Fabijoniškės pasirinkimą nulėmė du svarbiausi dalykai, iš kurių pirmas yra "poreikis ryte pasiekti mokyklas". Tai klausimas yra ar čia turima omenyje mokinių vežiojima automobiliu, ir kodėll tai išvis pateikiama kaip prioritetas kai reikia imtis aktyvių priemonių to mažinimui?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X