Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai keista, kad ML/GV sankryžoje nėra numatoma jokio antrojo lygio, bent jau kaip Liepkalnio sankryžoje. Dabar tokioje pakankamai apkrautoje tranzitinėje sankryžoje užprogramuojamos spūstys.

    Be to, anksčiau buvo ketinta pratęsti 40 autobuso maršrutą (dabar besibaigiantį S. Nėries gatvėje) iki Bajorų Kalvų/Santariškių per ML. Jeigu nebus kairiojo posūkio iš ML į S. Nėries gatvę, tai užkertama galimybė tokį maršrutą paleisti.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Labai keista, kad ML/GV sankryžoje nėra numatoma jokio antrojo lygio, bent jau kaip Liepkalnio sankryžoje. Dabar tokioje pakankamai apkrautoje tranzitinėje sankryžoje užprogramuojamos spūstys.
      Vietos estakadai yra palikta, o ir raudonosios linijos atitrauktos plačiai. Liepkalnis kainavo 31 mln. Kada savivaldybė tiek sukrapštytų dar vienai sankryžai?

      Comment


        Parašė liootas Rodyti pranešimą

        Vietos estakadai yra palikta, o ir raudonosios linijos atitrauktos plačiai. Liepkalnis kainavo 31 mln. Kada savivaldybė tiek sukrapštytų dar vienai sankryžai?
        Tai kad vietos būtent ir nepalikta, nes skiriamoji juosta bus siaura (prisiminkit Laisvės pr./Pilaitės pr. sankryžą - ten dar sovietmečiu tikrai sočiai buvo palikta vietos estakadai ir tuneliui iš Pilaitės pr. į Narbuto gatvę).
        Na tik kad raudonosios linijos atitrauktos.

        Liepkalnis tiek daug kainavo, nes dar buvo rekonstruotas nemažas Žirnių g. gabalas + nemažai kainavo laikinų kelių organizavimas statybos metu. Čia nei vieno nei kito nereikės.

        Tuo labiau kai VMS taip masiškai nori perduoti įvažiavimus į miestą LAKDui, tai galėtų susiderėti ir dėl šito. Kaip ne kaip, jeigu ne A14, tai ir ši sankryža būtų beveik tuščia.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          <..>
          Mykolo Lietuvio gatvės projektas perdaromas jau kelintą kartą. Nėra aišku koks variantas bus pasirinktas,
          Pvz., tame pačiame brėžinyje numatyta, kad bus kairieji sukant iš M.Lietuvio gatvės į Ukmergės g. link centro, nors aukščiau šioje temoje išdiskutuota, jog tokių kairiųjų pasūkių nebus.
          <..>
          Geriausiu atveju esamoje trasoje bus nutiestas laikinas asfaltas kaip Taurupės gatvėje. Ir tai būtų didelis pasiekimas.
          Kairio posūkio iš M.Lietuvio į Ukmergės g. nenumatyta būtent laikino išasfaltavimo projekte. Tai dėl to, kad papildoma juosta dabar netelpa ir reikia išpirkinėti žemę, kas užtrukts ilgiau nei ši gatvė gali likti tokia kokia yra šiuo metu. Forume tai buvo išsamiai aprašyta nario qms.

          Parašė qms Rodyti pranešimą

          Kodėl nebus pirmu tvarkymu kairio posūkio į Ukmergės g.? Šiuo metu neužtenka erdvės atskiro kairio posūkio įrengimui, o sklypo savininkas nesutinka parduoti reikiamo sklypo dalies. Dėl Mykolo Lietuvio g. įrengimui reikalingų žemės plotų dar šiais metais turi būti einama į Tarybą, kad būtų pradėtos žemės paėmimo procedūros. Dalis sklypų yra jau išpirkta, tačiau ne visi sklypų savininkai sutiko parduoti, todėl pradedamos procedūros, kurios užtruks netrumpai, bet viskas priklausys ar nukeliaus procesai į teismus. Tiesiai ir į kairę prieštarauja šviesoforinio reguliavimo specialistai, nes prie esamų sąlygų padarius kairį posūkį Vakarinio aplinkkelio laidumas sumažėtų 51 proc., Ukmergės g. - 36 proc. Tiek Vakarinis, tiek Ukmergės g yra pagrindinio susisiekimo tinklo gatvės, todėl nesant galimybių šiai dienai padaryti atskiro kairio posūkio iš Mykolo Lietuvio g. į Ukmergės g., nuspręsta papildomai nebloginti sąlygų pagrindinėse miesto arterijose. Bei spartinti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras.

          Comment


            Išėjo savivaldybės pranešimas:

            Prieš Mykolo Lietuvio gatvės rekonstrukciją – patogesnis eismas Bajorų ir Visorių gyventojams

            Vystant projektą, šiam rajonui bus parinkti triukšmo ir taršos mažinimo sprendiniai, kurie tausos aplinką, bus patogūs aplinkiniams gyventojams. Planuojamas ir naujas autobuso maršrutas, todėl didelis dėmesys – darniam judumui.

            Besiruošiant Mykolo Lietuvio g. rekonstrukcijai, pirmiausiai planuojami eismo organizavimo pakeitimai, kurie leis Visorių ir Bajorų rajonų gyventojams patogiau susisiekti su miestu Vakariniu aplinkkeliu. Išvažiuojant iš Mykolo Lietuvio gatvės, bus galima sukti ne tik į dešinę (link Ukmergės g.), bet ir judėti tiesiai į Vakarinį aplinkkelį. Dėl esamo užstatymo ir sklypų (pagal šiuo metu įgyvendinamą projektą) kol kas posūkis į kairę nėra numatytas, tačiau jau planuojamas.

            Comment


              Apie laikiną asfaltavimą nė žodžio.. Peršasi mintis, kad dėl verslo centro M.Lietuvio g. 6 visa ta malonė bus važiuoti tiesiai. Tiesa, nežinau kokioj stadijoj jo statyba.

              Comment


                Parašė satrebla Rodyti pranešimą
                Apie laikiną asfaltavimą nė žodžio.. Peršasi mintis, kad dėl verslo centro M.Lietuvio g. 6 visa ta malonė bus važiuoti tiesiai. Tiesa, nežinau kokioj stadijoj jo statyba.
                Užtenka pasižiūrėti kokia architektų įmonė rengė tą projektą ir taps aišku kodėl dabar leis važiuoti tiesiai nors nuo pat VA 3 etapo pabaigos buvo tūkstančiai prašančių analogiško leidimo https://citify.eu/lt/mykolo-lietuvio-g-6/
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Šiaip žiūrint į tą naują "pasiūlymą" M. Lietuvio gatvei turbūt labiausiai krenta į akis, kad jis planuojamas pagal geriausias Stroad iš JAV tradicijas atskiriant gyventojus skirtingose kelio pusėse ir padarant kuo mažiau galimybių pėstiesiems kirsti gatvę ir su įvažaivimu į kiekvieną sklypą iš gatvės. Nežinantiems kas yra stroad - šis video: https://www.youtube.com/watch?v=ORzN...l=NotJustBikes

                  Dėl įvažiavimų į sklypus turbūt sunkesnė problema, o pirmas logiškas pasiūlymas būtų galimybė pėstiesiems kirsti gatvę kiekvienoje sankryžoje įrengiant šviesoforus bent jau apibrėžtose vietose. Aišku turbūt atsiras automobilistų sakančių, kad pėstieji gali paeiti tuos papildomus 300, 400 ar 500 m, bet normaliam mieste taip būti neturėtų.

                  Attached Files

                  Comment


                    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
                    Šiaip žiūrint į tą naują "pasiūlymą" M. Lietuvio gatvei turbūt labiausiai krenta į akis, kad jis planuojamas pagal geriausias Stroad iš JAV tradicijas atskiriant gyventojus skirtingose kelio pusėse
                    O tamstos neglumina, kad dviejuose iš trijų tavo paties pateiktų iliustracijų yra gatvės kirtimas ir stop linijos?

                    Comment


                      man tai asmeniskai cia yra per daug eismo stabdymo. Jei jie visdar galvoja, kad cia bus B kategorijos gatve, kurios pagrindinis tikslas - tranzitas, tada eismas per daznai bus stabdomas.
                      kai pasirodys p.p. reikes siulyt, jei bus kazkokiu vietu, kur butu galima atsisakyti to

                      Comment


                        Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
                        Šiaip žiūrint į tą naują "pasiūlymą" M. Lietuvio gatvei turbūt labiausiai krenta į akis, kad jis planuojamas pagal geriausias Stroad iš JAV tradicijas atskiriant gyventojus skirtingose kelio pusėse ir padarant kuo mažiau galimybių pėstiesiems kirsti gatvę ir su įvažaivimu į kiekvieną sklypą iš gatvės. Nežinantiems kas yra stroad - šis video: https://www.youtube.com/watch?v=ORzN...l=NotJustBikes

                        Dėl įvažiavimų į sklypus turbūt sunkesnė problema, o pirmas logiškas pasiūlymas būtų galimybė pėstiesiems kirsti gatvę kiekvienoje sankryžoje įrengiant šviesoforus bent jau apibrėžtose vietose. Aišku turbūt atsiras automobilistų sakančių, kad pėstieji gali paeiti tuos papildomus 300, 400 ar 500 m, bet normaliam mieste taip būti neturėtų.
                        Pirmose dvejose foto kaip suprantu ir yra numatytas šviesoforas su perėjomis ir dviračių takais, tik trečioje ne, bet ten neaišku, kiek dešinėje vietos iki GV.

                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                        man tai asmeniskai cia yra per daug eismo stabdymo. Jei jie visdar galvoja, kad cia bus B kategorijos gatve, kurios pagrindinis tikslas - tranzitas, tada eismas per daznai bus stabdomas.
                        kai pasirodys p.p. reikes siulyt, jei bus kazkokiu vietu, kur butu galima atsisakyti to
                        Gatvė bus tranzitinė, bet pagrindinis tikslas aptarnauti aplinkinių rajonų gyventojus, tai tų stabdymų ne tiek ir daug. Pvz. Ateities, Antakalnio, Savanorių ir pan. gatvėse šviesoforų dar daugiau, bet problemų dėl to didelių nekyla. Čia nebus tas tikrasis aplinkkelis kaip vakarinis ir nėra tikslo tokio daryti. Normali gatvė reikalinga, bet tokia kaip šituose brėžiniuose, o ne greitkelis.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2022.01.18, 14:42.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Pirmose dvejose foto kaip suprantu ir yra numatytas šviesoforas su perėjomis ir dviračių takais, tik trečioje ne, bet ten neaišku, kiek dešinėje vietos iki GV.
                          Tai ten gi autobuso sustojimas tiesiai prie GV sankryžos.

                          Kitos sankryžos nėra prie kiek ženklesnių srautų. Jei teritorijos plėtosis, tai ateityje niekas neuždraudė pastatyti šviesoforus ir ten.

                          Comment


                            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                            O tamstos neglumina, kad dviejuose iš trijų tavo paties pateiktų iliustracijų yra gatvės kirtimas ir stop linijos?
                            Kadangi šviesoforai sužymėti, tai belieka manyti, kad ten nereguliuojama perėja bus. Tai būtų toks pats nesusipratimas kaip nereguliuojama perėja geležinio vilko g.

                            Ar jūs kažkaip kitaip suprantate tas iliustracijas, kad ten bus šviesoforai, kurie nepažymėti?

                            Comment


                              G.V. ir M.L skiriasi/skirsis tiek teoriskai, tiek praktiskai, todel ju lyginimas nera labai jau tikslus

                              Comment


                                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                G.V. ir M.L skiriasi/skirsis tiek teoriskai, tiek praktiskai, todel ju lyginimas nera labai jau tikslus
                                Tai jeigu ten iš ties nereguliuojamos perėjos tada M.L. gatvėje greitis kaip suprantu bus 50 km/h ir iš to sekančios visos lėtinančios priemonės?

                                Comment


                                  tai va sitas ir man panasu, kad kalba apie B kategorijos gatve, o greitis joje 50km/h su 5 sviesaforais ir dar kelioms nereguliuojamom perejom

                                  Comment


                                    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                    tai va sitas ir man panasu, kad kalba apie B kategorijos gatve, o greitis joje 50km/h su 5 sviesaforais ir dar kelioms nereguliuojamom perejom
                                    kolegos, nubėgote su prielaidomis....
                                    kai bus tikslūs brėžiniai, tuomet ir vertinsime.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Gatvė bus tranzitinė, bet pagrindinis tikslas aptarnauti aplinkinių rajonų gyventojus, tai tų stabdymų ne tiek ir daug. Pvz. Ateities, Antakalnio, Savanorių ir pan. gatvėse šviesoforų dar daugiau, bet problemų dėl to didelių nekyla.
                                      Kaip Ateities g. gyventojas galiu pareikšti, kad problemų dėl gausybės nusukimų ir nevykusių įvažų kyla ir nemažai. Pvz. ko vertas išsukimas ties mandarinu į norfos pusę, kur bilekiek kartų kaip pėsčiasias ar dviratininkas buvau beveik nukaltas. Saugesnis nesijaučiau ir automobilio keleivio sėdynėje, kai koks sugalvoja biški įšokt į kiemus. Į mandarino pusę irgi ten labai įdomus užsukimas. Ką jau kalbėti apie VT stotelę ties aklųjų centru - iš viso nesąmonė, kurią reikėjo seniai nunaikinti.
                                      Ir tada dar didelis nesusipratimas yra ties išsukimu iš Ateities g. į GV, kurio gal nekomentuosiu, o likusi ateities g. dalis tarp baltupio ir kalvarijų g., kur bilekiek įsukimų į kiemus: šiaip kaip šio kvartalo gyventojas, tai labai galiu tuo džiaugtis, nes patogu, bet tranzito prasme šioje vietoje tai čia didelis nesusipratimas. Ir dar pėsčiųjų šviesoforai, kur reikia laukti pėsčiajam mano skaičiavimais 1,5 min žalio signalo, o SĮ SP sako, kad vidutiniškai "tik" 40 s.
                                      O bendra ateities g. apžvalga iš VT keleivio pusės, tai klaikiai lėta ir perpildyta gatvė, kurioje tiesiog nervina naudojimasis VT. Pervažiavimas į laisvės pr. iš tiesų suteikia "laisvės" pojūtį, ties karoliniškėmis ir lazdynais atrodo, kad tiesiog skrenda VT, lyginant su visiška š*kna ateities gatvėje
                                      Automobilistai, leidžiu pasireikšti kaip Jums patinka Ateities g., ir pamąstyti, ar norėtųsi dar vienos panašaus stiliaus gatvės.

                                      Comment


                                        Na, tiesą sakant sovietai gana daug lėšų išleido viadukams ir požeminėms perėjoms, kad tas Laisvės pr. būtų toks patogus VT. Vėliau tam buvo skirta mažiau resursų, todėl naujesniuose rajonuose (Viršuliškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose) tame pačiame Laisvės pr. jau pilna vieno lygio sankryžų. Kitaip sakant, greitis kainuoja. Būtų puiku, jei Mokslininkų g. būtų kaip Laisvės pr. ar bent jau turėtų tuneliukus ar estakadas, kuriomis galėtų greitai pralėkti koks nors BRT, bet viskas atsiremia į pinigus, o gatvės reikia dabar. Kažkiek galėtų gelbėti VT šviesoforai ir davikliai, užfiksavę artėjančią VT priemonę ir uždegantys jai žalią šviesą, bet net ir tokie paprasti dalykai, kaip matom, labai sunkiai padaromi.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Na, tiesą sakant sovietai gana daug lėšų išleido viadukams ir požeminėms perėjoms, kad tas Laisvės pr. būtų toks patogus VT. Vėliau tam buvo skirta mažiau resursų, todėl naujesniuose rajonuose (Viršuliškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose) tame pačiame Laisvės pr. jau pilna vieno lygio sankryžų. Kitaip sakant, greitis kainuoja. Būtų puiku, jei Mokslininkų g. būtų kaip Laisvės pr. ar bent jau turėtų tuneliukus ar estakadas, kuriomis galėtų greitai pralėkti koks nors BRT, bet viskas atsiremia į pinigus, o gatvės reikia dabar. Kažkiek galėtų gelbėti VT šviesoforai ir davikliai, užfiksavę artėjančią VT priemonę ir uždegantys jai žalią šviesą, bet net ir tokie paprasti dalykai, kaip matom, labai sunkiai padaromi.
                                          Tikrai ne VT ar žmogui, o labiau kariniais sumetimais viskas daryta - vidinis miesto aplinkkelis, kuo kokybiškesnis ir greitesnis dviejų pagrindinių ligoninių sujungimas, kuo mažiau galimų kliūčių ir griuvimų, sakykim, apšaudymo atveju ka nenukirstų arterijos. Jau tik nereikia apie sovietinį darnų judumą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X