Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė satrebla Rodyti pranešimą

    Kai galiu aš pro Krivicko nevažiuoju, bet rytinio ir vakarinio piko metu patekti iš Bajorų kalvų į mokyklą Fabijoniškėse (savivaldybės priskirtą šiam rajonui) kitais keliais per aplinkui gerokai ilgiau ir toliau jau vien dėl grūsties Mokslinikų g. ir įvažiavimuose į ją. Galbūt situacija kiek pagerės kai rekonstruos Mokslininkų atkarpėlę prie Geležinio vilko g.
    Bet važiuodamas pakankamai dažnai Krivicko g. man neteko matyti kad kas nors ten lėktų 60-80 km greičiu. Jau vien dėl įrengtų 4 kalnelių (paskutinis šią savaitę) kelių šimtų metrų atkarpoje tai fiziškai sunkiai įmanoma. Taip, nevažiuoja niekas ir 20, dažniau 30-40, bet su 80 sakyčiau perdėjot norėdamas patirštinti spalvas ir panašu kad kiti forumo dalyviai tai jaučia ir atitinkamai sunkiau priima kitas jūsų išsakytas mintis. Tikiuosi ir linkiu greito šaligatvio įrengimo ir aišku M.Lietuvio pastatymo, kas natūraliai nuims didelę dali srauto nuo jūsų.
    Važiuoja visi 60 kmh, tikrai tikiu, kad ir greičiau lakstančių būna.
    Esu važiavęs tiek su motoroleriu, tiek su automobiliu, kurio pakaba ruošta žiedinėms lentynėms. Abejais atvejais, per tuos pačius kalenlius aplenkė net nepristabdant..... Viską lemia gatvės plotis ir tiesi linija...

    Tas pats yra Polocko gatvėje. Gyvenamoji zona, plotis apie 7-10 m, bet važiuoja visi 50-60kmh....

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

      Važiuoja visi 60 kmh, tikrai tikiu, kad ir greičiau lakstančių būna.
      Esu važiavęs tiek su motoroleriu, tiek su automobiliu, kurio pakaba ruošta žiedinėms lentynėms. Abejais atvejais, per tuos pačius kalenlius aplenkė net nepristabdant..... Viską lemia gatvės plotis ir tiesi linija...

      Tas pats yra Polocko gatvėje. Gyvenamoji zona, plotis apie 7-10 m, bet važiuoja visi 50-60kmh....
      Aš nevažiuoju, tai jau ne visi
      Paskutinis taisė satrebla; 2021.06.11, 17:57.

      Comment


        Šiandien taryboje bus balsavimas dėl sklypų paėmimo visuomenės poreikiams:

        https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/po...mas/?id=367432

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Šiandien taryboje bus balsavimas dėl sklypų paėmimo visuomenės poreikiams:

          https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/po...mas/?id=367432
          Koks tikslas sklypus imti, jei teismas neleido gatvės tiesti?
          Flickr

          Comment


            gerai, kad juda, bet kai pagalvoji kiek dar liko tai OMFG

            Comment


              Ir pritarta skubos tvarka be jokių nesklandumų.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Koks tikslas sklypus imti, jei teismas neleido gatvės tiesti?
                Tai tų teismų gali būti begalė. Dėl žemės paėmimo pvz. Projektas lygtais ne valstybinės reikšmės.

                Įdomu, kada buvo teismas nusprendęs kažką nutiesti ar pastatyti (šiaip tai būta precedentų)?

                Comment


                  Buvo atlikta "Vilniaus plano" analizė ir skaičiavimai (viešai pateikta prie tarybos posėdžio klausimo dokumentų).
                  Įdedu tik bendrų išlaidų lentelės iškarpą:


                  Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	28 Size:	51,7 kB ID:	1929388
                  Paskutinis taisė Kaid; 2021.11.17, 14:39. Priežastis: papildyta info

                  Comment


                    + Vicemeras vakar pritarė tiesti laikiną asfaltą (keisti kelio dangą, tad netrugdo nei teismai, nei viešinimo nereikės) M. Lietuvio iki Ukmergės g. Asfaltas turės apie 5m tarnauti, iki kol bus pradėtas aplinkelis.
                    Paskutinis taisė qms; 2021.11.17, 18:58.

                    Comment


                      Parašė qms Rodyti pranešimą
                      + Vicemeras vakar pritarė tiesti laikiną asfaltą (keisti kelio dangą, tad netrugdo nei teismai, nei viešinimo nereikės) M. Lietuvio iki Ukmergės g. Asfaltas turės apie 5m tarnauti, iki kol bus pradėtas aplinkelis.
                      Čia daug svarbesnė žinia (nevieša?), nei idėja laukt 2025m. Tikriausiai tada ir su vakariniu aplikkeliu atidarys juostą tiesiai. Turėtų gan drastiškai persiskirstyti srautai.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė qms Rodyti pranešimą
                        + Vicemeras vakar pritarė tiesti laikiną asfaltą (keisti kelio dangą, tad netrugdo nei teismai, nei viešinimo nereikės) M. Lietuvio iki Ukmergės g. Asfaltas turės apie 5m tarnauti, iki kol bus pradėtas aplinkelis.
                        Spėju, kad po asfalto paklojimo ten pradės taip varinėt automobiliai, kad vietiniai patys eis į savivaldybę prašyti aplinkkelio.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė qms Rodyti pranešimą
                          + Vicemeras vakar pritarė tiesti laikiną asfaltą (keisti kelio dangą, tad netrugdo nei teismai, nei viešinimo nereikės) M. Lietuvio iki Ukmergės g. Asfaltas turės apie 5m tarnauti, iki kol bus pradėtas aplinkelis.
                          OMG, this is big. Gal kazkur daugiau info yra?

                          Comment


                            ​​Atrodo pasiekėt savo vienpusio eismo organizavimo idėją (gal žinot kuria bus kryptim?). Ar teisingai suprantu, kad iš ML į Ukmergės kairėn nebus galima?

                            SVARSTYTA: B. Krivicko g. likimas ir pertvarkymo galimybės. Pristato M. Berulis.NUTARTA:
                            2.1. Pritarti Mykolo Lietuvio g. asfaltavimui.
                            2.2. Pritarti Mykolo Lietuvio ir Ukmergės gatvių sankryžoje važiavimui tik tiesiai ir į dešinę.
                            2.3. Įvykdžius pirmą ir antrą punktus uždaryti B. Krivicko gatvę vienpusiam eismui pagal pasiūlytą schemą. Punktus 2.1, 2.2, 2.3 vykdyti iki 2022-01-31. Eismo organizavimo skyriui pavesta užsakyti schemą.
                            2.4. T. Kamaičiui ir R. Baravykui pateikti siūlymų kaip padidinti eismo pralaidumą Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvėmis iki 2021-11-23.
                            2.5. A. Visockui pateikti nuo triukšmo ir dulkių apsaugančių sienelių pavyzdžių variantų.
                            2.6. Įtraukti B. Krivicko gatvės kategorijos klausimą (iš C kat. į D kat.) į būsimų bendrojo plano keitimų sąrašą.
                            2.7. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ numatyti viešojo transporto maršrutą Visorių – B. Krivicko – M. Indriliūno gatvėmis. Klausimą pristatyti 2021-11-23 pasitarime.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              ​​Atrodo pasiekėt savo vienpusio eismo organizavimo idėją (gal žinot kuria bus kryptim?). Ar teisingai suprantu, kad iš ML į Ukmergės kairėn nebus galima?
                              Įdomu, kokia logika leisti iš Ukmergės g. ir aplinkkelio važiuoti į ML gatvę, bet iš jos į Ukmergės g. neleisti? Apsisukinėjimas ties Tarande bus saugiau?
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                ​​Atrodo pasiekėt savo vienpusio eismo organizavimo idėją (gal žinot kuria bus kryptim?). Ar teisingai suprantu, kad iš ML į Ukmergės kairėn nebus galima?
                                Taip, pasiekėme. B. Krivicko gatvė neatitinka net D kategorijos reikalavimų (atkarpoje per L.Giros miškelį ir tpt), o ji šiuo metu turi B kategorijai skirtą srautą Dėl krypties kolkas dar nenoriu nieko spekuliuoti, luktelėkime.

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  ​​Atrodo pasiekėt savo vienpusio eismo organizavimo idėją (gal žinot kuria bus kryptim?). Ar teisingai suprantu, kad iš ML į Ukmergės kairėn nebus galima?
                                  tik dar pasitikslinsiu, jūs šitą tekstą iš susirinkimo protokolo paėmėte? Nes truputį yra niuansų ir skirtumų nuo realybės tam tikrose vietose.

                                  Comment


                                    Taip, tik vieša info man prieinama šiuo klausimu, pasidalinkit jei ką žinote kitaip. Na man esminis "niuansas" iš viešos info, kad numatyta pirmų darbų data iki vasario, kas vargiai ar atitinka realybę.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Taip, tik vieša info man prieinama šiuo klausimu, pasidalinkit jei ką žinote kitaip. Na man esminis "niuansas" iš viešos info, kad numatyta pirmų darbų data iki vasario, kas vargiai ar atitinka realybę.
                                      viešai kažkaip šitos info aš išvis niekur nemačiau. Gal galite pasidalinti iš kur gavote? Tokiu atveju, mainais pasidalinsiu detalėmis dėl eigos

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Įdomu, kokia logika leisti iš Ukmergės g. ir aplinkkelio važiuoti į ML gatvę, bet iš jos į Ukmergės g. neleisti? Apsisukinėjimas ties Tarande bus saugiau?
                                        Kodėl nebus pirmu tvarkymu kairio posūkio į Ukmergės g.? Šiuo metu neužtenka erdvės atskiro kairio posūkio įrengimui, o sklypo savininkas nesutinka parduoti reikiamo sklypo dalies. Dėl Mykolo Lietuvio g. įrengimui reikalingų žemės plotų dar šiais metais turi būti einama į Tarybą, kad būtų pradėtos žemės paėmimo procedūros. Dalis sklypų yra jau išpirkta, tačiau ne visi sklypų savininkai sutiko parduoti, todėl pradedamos procedūros, kurios užtruks netrumpai, bet viskas priklausys ar nukeliaus procesai į teismus. Tiesiai ir į kairę prieštarauja šviesoforinio reguliavimo specialistai, nes prie esamų sąlygų padarius kairį posūkį Vakarinio aplinkkelio laidumas sumažėtų 51 proc., Ukmergės g. - 36 proc. Tiek Vakarinis, tiek Ukmergės g yra pagrindinio susisiekimo tinklo gatvės, todėl nesant galimybių šiai dienai padaryti atskiro kairio posūkio iš Mykolo Lietuvio g. į Ukmergės g., nuspręsta papildomai nebloginti sąlygų pagrindinėse miesto arterijose. Bei spartinti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras.

                                        Comment


                                          "Smulkmena", bet prie VA/Ukmergės/M.Lietuvio sąnkryžos numatyto Mykolo Lietuvio g. 6 verslo objekto architektai yra DO architects. Taip visai "atsitiktinai" VMSA sutiko leisti važiuoti iš VA tiesiai, kai tai buvo įrengta nuo pat pradžių. https://citify.eu/mykolo-lietuvio-g-6/
                                          Gyventojai rašė tūkstančius prašymų tam.
                                          google DO architects Šimašius
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X