Čia panašu toks ilgalaikiškai laikinas priešremontis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė satrebla Rodyti pranešimą
Na turbūt daugiau tikėtis ir nereikėjo, nors ten būtų tilpusios ir visos dvi juostos link miesto. O rimtesnių pokyčių ankščiau nei pastatys M.Lietuvio gatvę manau nebus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet kam du kartus be reikalo daryti remontus, iškelinėti komunikacijas, stulpus ir pan.? Geriau tada dabar nieko nedarytų, o vėliau iš kart normalią gatvę iki pat Ukmergės. Tik dvigubi pinigai be reikalo išmesti.
Bet šįkart manau viskas daroma už privačius pinigus, ten didelis pastatas statomas ant kampo, tai matyt juos savivaldybė įpareigojo platinti gatvę.
Beje, man kvailiausia, kad net po rekonstrukcijos nebus 4 pėsčiųjų perėjų. Toks vat ir rūpinimasis pėsčiasiais.
Comment
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimąBeje, man kvailiausia, kad net po rekonstrukcijos nebus 4 pėsčiųjų perėjų. Toks vat ir rūpinimasis pėsčiasiais.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet kam du kartus be reikalo daryti remontus, iškelinėti komunikacijas, stulpus ir pan.? Geriau tada dabar nieko nedarytų, o vėliau iš kart normalią gatvę iki pat Ukmergės. Tik dvigubi pinigai be reikalo išmesti.Paskutinis taisė satrebla; 2021.04.16, 13:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Beje, man kvailiausia, kad net po rekonstrukcijos nebus 4 pėsčiųjų perėjų. Toks vat ir rūpinimasis pėsčiasiais.
- 1 patinka
Comment
-
Va ir straipsnis apie tai pasirodė:
Visoriuose bus rekonstruojama Mokslininkų gatvė
Visoriuose planuojama rekonstruoti Mokslininkų gatvės dalį nuo Geležinio Vilko gatvės iki Fizikų gatvės sankryžos. Rekonstruojamos gatvės atkarpos ilgis – beveik 300 metrų. Vilniaus miesto savivaldybė Mokslininkų gatvės atkarpoje planuoja įrengti papildomą eismo juostą nuo Mokslininkų/Fizikų gatvių sankryžos. Papildoma juosta bus sujungta su Mokslininkų/Molėtų pl./Geležinio Vilko šviesoforinės sankryžos esama eismo juosta posūkiui į dešinę. Šviesoforinėje sankryžoje eismo organizavimas nesikeis.
<..>
Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybė;
<..>
Viešas svarstymas
Visuomenės atstovai iki gegužės 5-osios savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu tumas@unitectus.lt. Projekto viešas svarstymas numatomas gegužės 6 d. Diskusijų pradžia 17.00 val. Projektiniai siūlymai bus aptariami nuotolinės vaizdo transliacijos būdu. Nuoroda į transliaciją pateikta čia (https://us02web.zoom.us/j/82881577515).
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...lininku-gatve/ .
Paskutinis taisė satrebla; 2021.04.16, 14:15.
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Nėra poreikio ten 4-iom pėsčiųjų perėjom, nors, aišku, nudažyti zebrą ant gatvės ne karvę kainuoja.
Comment
-
Parašė satrebla Rodyti pranešimą
Perėjas ten daro iškilias, tai ir gerai kad nebus nuo miesto pusės, o ir poreikio ten tikrai tam nėra.
Ketvirtos perėjos neįrengimas yra tiesiog pėsčiųjų tolesnis žeminimas, kad tik niekas nesirinktų niekur paėjėti ir būtinai turėtų važiuoti automobiliu. Kadangi tokia ir toliau yra neoficiali Vilniaus savivaldybės pozicija, tai nieko ir stebėtino.
Comment
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Perėjai ten poreikis savaime aišku tik vietiniams gyventojams, tai ne vietiniams pritariu tikrai smagiau būtų visai be perėjų prasilėkti.
Ketvirtos perėjos neįrengimas yra tiesiog pėsčiųjų tolesnis žeminimas, kad tik niekas nesirinktų niekur paėjėti ir būtinai turėtų važiuoti automobiliu. Kadangi tokia ir toliau yra neoficiali Vilniaus savivaldybės pozicija, tai nieko ir stebėtino.
Comment
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Perėjai ten poreikis savaime aišku tik vietiniams gyventojams, tai ne vietiniams pritariu tikrai smagiau būtų visai be perėjų prasilėkti.
Ketvirtos perėjos neįrengimas yra tiesiog pėsčiųjų tolesnis žeminimas, kad tik niekas nesirinktų niekur paėjėti ir būtinai turėtų važiuoti automobiliu. Kadangi tokia ir toliau yra neoficiali Vilniaus savivaldybės pozicija, tai nieko ir stebėtino.
P.S. Aš, beje, vietinis gyventojas
- 2 patinka
Comment
-
Nedaryti čia 4 juostų, manau, didelė kvailystė.
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...yzos-vilniuje/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAr nevertėtų panaikinti šių įsukimų, kad nebūtų trikdomas tiek auto, tiek pėst. eismas?
Comment
-
Klausimas ką jūs pasieksit eismo reguliavime numatytoje C kategorijos Krivicko gatvėje (bendrajam plane iki 2015 jau buvo numatyta jungtis, o ir naujajame iki 2030 tokia liko). Jei rasit būdų raminti lakstančius - liuks, minti bus smagiau. Tačiau abejoju, kad pavyks įvesti vienpusį eismą.
O tie, kuriuos ginat stabdant M.Lietuvio bei noras asfaltuot miške numatytose magistralinėse trasose ir privedė prie tranzito. Sakyčiau dar savotiškai pasisekė, kad Pavilnionių g. nejuda greičiau už M.Lietuvio
- 1 patinka
Comment
-
Parašė qmsNoriu truputi parasyti jums neispruseliams del keliose vietose vis paminetos B. Krivicko gatves ir oj kaip cia turtuoliai namus pasistate trugdo miesto pletrai Visu pirma, b. krivicko gatve sudaro vos ne 80proc gyvenamoji zona, jus visi lakstote ant 60-70km/h, o galima tik 20km/h tai turiu geru ziniu, jog greitai bus priemones, kurios padarys, kad per situos savo lakstymus per musu gyvenviete teises prarastumete, ko jums ir linkiu, visu trecia pypinkite kiek norite cia vaziuodami, kad ale mes trugdome. B. Krivicko, Indriuliuno, jedugytes ir tpt gatves buvo dalinai finansuotos vietiniu gyventoju arba tiksliau bendrijos, kad butu atvesti visi inzineriniai tinklai ir tpt. Asfaltas puse metro danga po zeme yra bendrijos nuosavybe (tik pats virsutinis sluoksnis yra savivaldybes) ir uz tai bendrija virs 300tukst eur yra sumokejusi, priesingai negu visoriu g. ar mykolo lietuvio gatve (ten viska savivaldybe finansavo). Visas srautas dabar yra nukreiptas per B. Krvicko gatve, kuri kaip ir minejau vos ne visa yra gyvenamoji zona, kelias kaip ir mineta yra dalinai finansuotas gyventoju ir jus turetumete dekoti, kad mes anksciau nesiememe iniciatyvu, kad jus kas antras teises paliktumete, vaziuodami pro musu gatve su savo nesveikais lakstymais, nes dabar taip greitai nebebus. Mykolo lietuvio namu tas slenis irgi turi savu argumentu del to vis nukeliamo aplinkelio, jeigu turetumete cia namus tai kitaip i viska ziuretumete, jie jau dus teismus pries savivaldybe laimejo ir linkiu, kad dar ne viena laimetu, o jus rasydami, kad pradesite pypinti vaziuodami per b. krivicko g. (nieko deta) ziurekite, kad patys netycia teisiu neprarastumete ar akmenu i stikla negautumete, kai lekiate per 20km/h gatve kaip debilai
O šiaip B. Krivicko gyventojams tai, mano nuomone, vienintelis išsigelbėjimas būtų normalios M. Lietuvio gatvės nutiesimas. Tada ta gatvė prarastų savo tranzitinę paskirtį ir grįžtu būti ramia gatvele. O kol M. Lietuvio gatvės nebus tol per B. Krivicko gatvę eis geriausias susisiekimas tarp pvz Vakarinio aplinkkelio ir besiplečiančių Bajorų kalvų, Bajorų sodų ir miesto ir t.t.. Dauguma šių tranzitinių maaršrutų pasinaikintų per M. Lietuvio gatvę. Manau greitai suprasite, kad kalneliai ar greičio kameros yra tik pleistras ant lūžusio kaulo, nes verčia automobilius stabdyti ir gazuoti ties jais, kas kelia papildomą triukšmą.
- 19 patinka
Comment
Comment