Turbūt visiems aišku kad niekas asfaltuoti nesiims kai jau planuojami B kategorijos gatvės statybos darbai. O jei projekto rengėjai tiesiog sukčiauja rengdami PAV, tai nereikia burbėti ant bendruomenių kad padavė į teismą dėl akivaizdaus broko projektiniuose pasiūlymuose. Parengti PAV pagal vienus parametrus (50 km/h be sunkvežemių eismo) o pasiūlymą teikti B kategorijos gatvei (70 km/h, turint omenyje kad čia persikels pagrindinis sunkvežimių srautas) yra ciniška. Nors ir visa priešpriešos esmė yra NIMBY iš bendruomenės pusės, čia rašinėjantys darytų tą patį jeigu panaši situacija nutiktų jiems opioje teritorijoje. Pakelėje gyvenantiems su pakoreguotu PAV turbūt įkals triukšmo slopinimo sienutę prieš pat langus ir bus baigtas kriukis.
Gabaliuką nuo Moksliningų iki Krivicko gatvių juk išasfaltavo. Bajorų gyventojų bendruomėnės FB grupėje pavyko rasti tokį atsakymą į žmogaus prašymą/skundą. Oficiali neasfaltavimo priežastis panašu kad neišpirkti sklypai.. :
O jei projekto rengėjai tiesiog sukčiauja rengdami PAV, tai nereikia burbėti ant bendruomenių kad padavė į teismą dėl akivaizdaus broko projektiniuose pasiūlymuose. Parengti PAV pagal vienus parametrus (50 km/h be sunkvežemių eismo) o pasiūlymą teikti B kategorijos gatvei (70 km/h, turint omenyje kad čia persikels pagrindinis sunkvežimių srautas) yra ciniška.
Va būtent, mėgino prasisukt greičiau ir pigiau, gavos, kad apgavo patys save, o kalti lieka gyventojai.
Va būtent, mėgino prasisukt greičiau ir pigiau, gavos, kad apgavo patys save, o kalti lieka gyventojai.
Ne, norėjo nutiesti normalią Europietišką gatvę su C kategorijos juostų pločiais, dviračių takais, autobusų stotelėmis, be triukšmo sienelių, sunkvežimių eismo ir t.t.
Dabar tiesiant aukštesnės kategorijos gatvę net ir iškirtus mišką bei atitraukus gatvę prie šitų namų vis tiek reikės statyti triukšmo sieneles trap Ukmergės ir Vandenio gatvių Na bent jau nebebus prasmės drausti sunkiasvorį transportą, tik pasivaikščiot net ir miške palei tokią gatvę turbūt jau niekas nebenorės eiti.
Ne, norėjo nutiesti normalią Europietišką gatvę su C kategorijos juostų pločiais, dviračių takais, autobusų stotelėmis, be triukšmo sienelių, sunkvežimių eismo ir t.t.
Dabar tiesiant aukštesnės kategorijos gatvę net ir iškirtus mišką bei atitraukus gatvę prie šitų namų vis tiek reikės statyti triukšmo sieneles trap Ukmergės ir Vandenio gatvių Na bent jau nebebus prasmės drausti sunkiasvorį transportą, tik pasivaikščiot net ir miške palei tokią gatvę turbūt jau niekas nebenorės eiti.
Ties vakariniu kaip vaikščiojo, taip ir vaikšto, kodėl čia nustos?
Ne, norėjo nutiesti normalią Europietišką gatvę su C kategorijos juostų pločiais, dviračių takais, autobusų stotelėmis, be triukšmo sienelių, sunkvežimių eismo ir t.t.
Dabar tiesiant aukštesnės kategorijos gatvę net ir iškirtus mišką bei atitraukus gatvę prie šitų namų vis tiek reikės statyti triukšmo sieneles trap Ukmergės ir Vandenio gatvių Na bent jau nebebus prasmės drausti sunkiasvorį transportą, tik pasivaikščiot net ir miške palei tokią gatvę turbūt jau niekas nebenorės eiti.
Ne, norėjo nutiesti B kategorijos gatvę su būtent B kategorijos gatvių pločiais, tik buvo daroma prielaida jog bus draudžiamas sunkiasvorių t.p. eismas, kadangi viena gatvės atkarpa veda per gyvenvietę, bet faktiškai tai tik planuojama padaryti. Vienu ar kitu atveju, triukšmo lygis priklausys ne nuo gatvės kategorijos, o nuo realių srautų, ir ar tai būtų B ar C kategorija, gatvė taps svarbiu transporto koridoriumi, tai kalbant apie mišką, vienu ar kitu atveju rekreacinis potencialas krenta.
Na tai gal tikrai reikia riboti srautą darant tik dvi juostas su A juostomis (nors irgi tuomet gali užginčyti, jog savivaldybė meluos ir A juostų neįrengs sukurdama 2x2 kelią), tuomet turėtų būti galima apsieit ir be garso sienelių.
Aišku čia projektas kitam dešimtmečiui, tai gal jau bus koks super tylus asfaltas išrastas ir išplitę elektromobiliai iki tol
Vilniuje žmonės gyvena, kur iš lango galima pravažiuojančius troleibusus ranka pasiekti...
Tai taip. Pats taip gyvenau (dar gatvių šlavimo mašina praūždavo 3:00 ), bet čia bus sunkiau, nes gatvė atsiras vėliau nei namai.
Tai reikia ieškoti kompromiso, greičiausiai daryti nedidelio intensyvumo gatvę (A+1+1+A ar 1+1) ir ar garso sienelėmis ar krūmais kad ir brangiau, bet pasirūpinti mažesniu triukšmu.
Tai taip. Pats taip gyvenau (dar gatvių šlavimo mašina praūždavo 3:00 ), bet čia bus sunkiau, nes gatvė atsiras vėliau nei namai.
Tai reikia ieškoti kompromiso, greičiausiai daryti nedidelio intensyvumo gatvę (A+1+1+A ar 1+1) ir ar garso sienelėmis ar krūmais kad ir brangiau, bet pasirūpinti mažesniu triukšmu.
Tai tokia gatvė ir buvo numatyta, bet gyventojams žemos kategorijos gatvė netiko (neva vėliau pakeis į aukštesnę) , tai dabar turės aukštos kategorijos su fūromis, tai kažin, ar bus paguoda kažkokios sienelės.
Tai tokia gatvė ir buvo numatyta, bet gyventojams žemos kategorijos gatvė netiko (neva vėliau pakeis į aukštesnę) , tai dabar turės aukštos kategorijos su fūromis, tai kažin, ar bus paguoda kažkokios sienelės.
Na, tai jei bus taip, patys bus kalti dėl per kieto derėjimosi. Bet matant kaip sekėsi blokuoti statybas iki šiol gali būti sunku ir tą aukštos kategorijos gatvę prastumti, spėju.
Na, tai jei bus taip, patys bus kalti dėl per kieto derėjimosi. Bet matant kaip sekėsi blokuoti statybas iki šiol gali būti sunku ir tą aukštos kategorijos gatvę prastumti, spėju.
Net vakarinį aplinkkelį prastūmė, nors ten priešinosi nuo garažų savininkų ir lazdynų gyventojų iki šalia esančių prestižinių namų kvartalų gyventojų, tai čia bus žymiai lengviau, tiesiog įkals sieneles ir viskas, bet miško tikrai nekirs ir trasos nekeis.
Jau ankščiau minėtos FB bendruomenės nariai suorganizavo peticiją/prašymą, kurioje VMS prašoma:
1. Iki bus įgyvendintas pagrindinis M. Lietuvio gatvės rekonstrukcijos projektas, pakloti M.Lietuvio gatvės atkarpoje nuo Krivicko gatvės iki Ukmergės gatvės laikiną asfaltą išlaikant šiuo metu esamą gatvės su žvyruota danga plotį.
2. Sureguliuoti šviesoforą, esantį Ukmergės ir M. Lietuvio gatvių sankryžoje esantį šviesoforą, leidžiant judėjimą ne tik į dešinę, bet taip pat ir tiesiai bei į kairę.
3. Prašymo punktą 1 nagrinėti skubos ir prioriteto tvarka.
Pasak organizatorių pavyko surinkti apie 300 fizinių parašų, taip pat buvo galimybė pasirašyti ir skaitmeniniu būdu.
Peticijoj akcentuojama kitos bendruomenės pastangos netiesti suplanuotos M.Lietuvio gatvės. Pridedu visą tekstą:
praneskit koks bus VMS atsakas, nes kaip matot visiskai didzioji dauguma sio forumo dalyviu - yra jusu puseje
Tai pats satrebla jau buvo įdėjęs VMS atsakymą, kad net negalima to žvyrkelio asfaltuoti, nes eina per privačią žemę. Manau ta bendruomenė turėtų į teismą kreiptis, kaip ir visorių tik per jį pasiekė savo interesus.
Tai pats satrebla jau buvo įdėjęs VMS atsakymą, kad net negalima to žvyrkelio asfaltuoti, nes eina per privačią žemę. Manau ta bendruomenė turėtų į teismą kreiptis, kaip ir visorių tik per jį pasiekė savo interesus.
ten atsakymas i kita paklausima (nes data 01-05), o naujas rastas su data 01-10 (bent jau as taip supratau)
ten atsakymas i kita paklausima (nes data 01-05), o naujas rastas su data 01-10 (bent jau as taip supratau)
Tai aš tą suprantu, kad čia naujas raštas, bet turinys tas pats, todėl ir atsakymas greičiausiai bus toks pat. Manau VMS tikrai tą gatvę jau senai būtų bent išasfaltavę, jei ji būtų jos nuosavybėje. Tik keista, kad dar net nepradėtos žemės supirkimo procedūros, nors pabaigus vakarinį aplinkkelį buvo žadama, kad gatvė bus vos ne šiemet jau nutiesta. Tai realiai net jei nebūtų buvę visorių bendruomenės skundų, jokių darbų bet kokiu atveju nebūtų buvę galima pradėti artimiausiais metais.
Tai aš tą suprantu, kad čia naujas raštas, bet turinys tas pats, todėl ir atsakymas greičiausiai bus toks pat. Manau VMS tikrai tą gatvę jau senai būtų bent išasfaltavę, jei ji būtų jos nuosavybėje. Tik keista, kad dar net nepradėtos žemės supirkimo procedūros, nors pabaigus vakarinį aplinkkelį buvo žadama, kad gatvė bus vos ne šiemet jau nutiesta. Tai realiai net jei nebūtų buvę visorių bendruomenės skundų, jokių darbų bet kokiu atveju nebūtų buvę galima pradėti artimiausiais metais.
Tas labiausiai ir glumina, kad per tiek metų nesutvarkytas nuosavybės klausimas žemei per kurią eina miesto gatvė. Čia tai ir be jokių aplinkelio projektų turėjo ir turi būti tvarkoma.
Tas labiausiai ir glumina, kad per tiek metų nesutvarkytas nuosavybės klausimas žemei per kurią eina miesto gatvė. Čia tai ir be jokių aplinkelio projektų turėjo ir turi būti tvarkoma.
O kam išpirkinėti, jeigu nebūtų projekto ir planų? Lietuvoje pilna kelių einančių per privačią žemę ir jų niekas neketina išpirkinėti.
Comment