Sūnaus geriausias draugas turi pasistatęs namą Bajoruose ir netveria pykčiu, kas atstovauja tom "Visorių slėnio bendruomenėm". Dešimtys ar net šimtas šeimų laukia to kelio. Net tie, kurių dalį sklypų jis kirs! Į jų poziciją neatsižvelgia niekas.
Pseudo žalieji-darnieji pasmerkia juos tuo, kad nei su dviračiu, nei paspirtuku ar net vaikišku vežimėliu, nei normaliu VT nepavyks iš ten išklampoti dar mažiausiai dešimtmetį. Kita vertus, jam susidaro toks įspūdis, kad savivaldybė specialiai daro tesinius pažeidimus, kad projektą galima būtų stabdyti ir taupyti.
Kad su visais stambiais projektais taip būna - pvz. Liepkalnio sankryža turėjo jau 2017 metais būti rekonstruota, o viskas užsitęsė iki dabar. Man atrodo, kad žmonės VMS kurie planuoja nelabai supranta kiek laiko trunka projektų derinimas, nes kaip kitaip paaiškinti, kai dauguma didelių projektų įgyvendinimas pastoviai vėluoja.
Tokius dalykus kaip korupciją sunku numatyti ir planuoti, o jos kaip matom mūsų teismuose dar labai daug. Kas galėjo pagalvoti, kad teismas priims sprendimus vadovaudamasis kelių piliečių, o ne tūkstančių kitų interesais?
Tokius dalykus kaip korupciją sunku numatyti ir planuoti, o jos kaip matom mūsų teismuose dar labai daug. Kas galėjo pagalvoti, kad teismas priims sprendimus vadovaudamasis kelių piliečių, o ne tūkstančių kitų interesais?
Ten berods vienas iš pareiškėjų net užima aukštas pareigas Vilniaus savivaldybės administracijoje..
Įdomu, ką dabar VMS darys, ar kirs mišką ir ties gatvę lanku toliau nuo to kelių namo kvartalo, ar apskritai projektą nutrauks?
O kam keisti gatvės trasą? Padaryti naują poveikio aplinkai vertinimą (bet kokiu atveju dabar tai teks daryti) su gatvės kategorija pagal teismo išaiškinimą ir tuomet jei bus poreikis pritaikyti galima ir kitus inžinerinius sprendimus, nebūtinai trasos keitimą.
Beje labiausiai naujas vertinimas keis situaciją net ne šitoje ginčytinoje vietoje, o prie namų arčiau Ukmergės plento, kur net nėra galimybės keisti trasą.
O kam keisti gatvės trasą? Padaryti naują poveikio aplinkai vertinimą (bet kokiu atveju dabar tai teks daryti) su gatvės kategorija pagal teismo išaiškinimą ir tuomet jei bus poreikis pritaikyti galima ir kitus inžinerinius sprendimus, nebūtinai trasos keitimą.
Taigi teismas dėl to ir užblokavo gatvės statybas esama trasa, nes "gatvė turės neigiamą poveikį" tų kelių "visorių bendruomenės" narių interesams, kol nebus pakeista trasa, tol ta bendruomenė skųs statybas.
Norėjom pilietiškumo, aktyvių bendruomenių ir va prašom. Teks keisti praktiką, labiau derinti projektus su gyventojais (gatvių pločius, greičius etc.), daugiau investuoti į tokius dalykus kaip garso sienelės, gal net vamzdžiai, uždengiantys visą gatvę nuo triukšmo ir teršalų.
ir taip, manau, tas pats bus ir su Šiaurine, jei ją bus bandoma statyti kaip dabar suplanuota.
Taigi teismas dėl to ir užblokavo gatvės statybas esama trasa, nes "gatvė turės neigiamą poveikį" tų kelių "visorių bendruomenės" narių interesams, kol nebus pakeista trasa, tol ta bendruomenė skųs statybas.
Čia tik jūsų neteisinga interpretacija, jokio pagrindo keisti trasą dėl neigiamo poveikio nėra ir nebus, nes turėtų būti didžiulis eismo intensyvumas, kokio Lietuvoje neturime, jog to poveikio nebūtų galima neutralizuoti visiokiomis sienelėmis. Ir tokiu atveju būtų privaloma keisti trasą ar kišti gatvę po žeme ne tik čia bet ir kitose vietose, kur šiuo metu jokių pretenzijų nėra ir gal nebūtų, nes tiesiog taip turės būti projektuojama gatvė.
Trasos keitimas būtų buvęs nebent malonus bandymas susitarti, bet kadangi alternatyvi trasa eitų per mišką kurį tektų iškirsti, tai tuomet įsijungtų kiti interesai (o jie tikrai būtų ir aš pats juos labai palaikyčiau) ir gatvės tiesimas būtų vis tiek sustabdytas.
Teismo sprendimas yra koks yra, nors mano nuomone precedentas kuriamas neteisingas. Jeigu savivaldybė iš tiesų bandytų apgauti ir nutiesus gatvę iškart nuimtų sunkiasvorio eismo ribojimo ženklus, tuomet turėtų įsijungti teisiniai procesai, kurie gintų gyventojų interesus ir atsatytų ribojimus bei reikalautų pilnos rekonstrukcijos su nauju poveikio aplinkai vertinimu norint pašalinti ribojimą. Dabar gi kiekvieną naują gatvių projektą galimai lydės dar vieno tipo ieškiniai iš gyventojų ir tikėtina garso sienelių mieste tik daugės. Na bent bus ką veikti tepliotojams.
Įdomu kaip būtų tarkim projektuojant dviejų juostų gatvę su papildomomis A juostomis. Techniškai potencialiai tas juostas irgi būtų galima vėliau atiduoti visam eismui ir skųsti pritempiant išaugsiančius srautus, manau dabar Lietuvoje bus galima ir dėl to teistis, jeigu bus kur nors toks projektas ir noras jį sustabdyti
Jei tie dvarininkai bandys dar savivaldybe proverst keist trasa ir kirst miska - pazadu sukurt peticija pries tai ir paplatint visokiuose zaliuose forumuose ir grupese. Wtf kiek cia gali 20seniu grupe sokdint visa miesta, cia ne ju UAB'as
Norėjom pilietiškumo, aktyvių bendruomenių ir va prašom.
Manau dauguma nori vokiško varianto, o ne itališko, kur irgi pan. projektus dėl korupcijos ir susikertančių asmeninių interesų tiesia dešimtmečiais dėl ko kenčia dauguma ir patiriami finansiniai nuostoliai neturint tinkamos infrastruktūros.
Sūnaus geriausias draugas turi pasistatęs namą Bajoruose ir netveria pykčiu, kas atstovauja tom "Visorių slėnio bendruomenėm". Dešimtys ar net šimtas šeimų laukia to kelio. Net tie, kurių dalį sklypų jis kirs! Į jų poziciją neatsižvelgia niekas.
Pseudo žalieji-darnieji pasmerkia juos tuo, kad nei su dviračiu, nei paspirtuku ar net vaikišku vežimėliu, nei normaliu VT nepavyks iš ten išklampoti dar mažiausiai dešimtmetį. Kita vertus, jam susidaro toks įspūdis, kad savivaldybė specialiai daro tesinius pažeidimus, kad projektą galima būtų stabdyti ir taupyti.
Ar nebus tokio bajerio, kad po 10 metų miestui natūraliai augant dar labiau išaugus eismo intensyvumui, neužteks tik paprastą gatvę nutiesti, dar reiks dar ir kokius nors viadukus statyti prie Ukmergės ir GV sankryžų, kas tik dar labiau pabrangins projektą nei jį vykdant šiuo metu.
Manau dauguma nori vokiško varianto, o ne itališko, kur irgi pan. projektus dėl korupcijos ir susikertančių asmeninių interesų tiesia dešimtmečiais dėl ko kenčia dauguma ir patiriami finansiniai nuostoliai neturint tinkamos infrastruktūros.
Čia ne itališkas variantas, o tipiškas vakarietiškas. Kaimynai visur ir visada nepatenkinti jei kažką triukšmingo ir smirdinčio šalia stato. Didžiausi protestai prieš kelių tiesimą, beje, UK buvo.
As tikiuosi, kad po sito tikrai padarys gatve 70km/h ir su furom
Bet žiūrint taip į Vilniaus žemėlapį, tai atrodo labai logiška, kad fūros važiuotų būtent M. Lietuvio gatve. Negi nutiesus M. Lietuvio g tarp A14 ir A2 jas varys per Ateities gatvę? Ar per Šiaurinę g?
Ar nebus tokio bajerio, kad po 10 metų miestui natūraliai augant dar labiau išaugus eismo intensyvumui, neužteks tik paprastą gatvę nutiesti, dar reiks dar ir kokius nors viadukus statyti prie Ukmergės ir GV sankryžų, kas tik dar labiau pabrangins projektą nei jį vykdant šiuo metu.
Jie jau planuojami, tik vietose keistose.
Jei nebus normalių sprendinių, tai Bukiškės dar labiau užsikiš. O Mokslininkų g. jau dabar tragedija, rytais ten kamštis akurat iki Mykolo Lietuvio g..Ir dar absurdiškas keliukas mišku į Fabijoniškes (miškininkų vietoje aš drausčiau tokius)...
Jei tie dvarininkai bandys dar savivaldybe proverst keist trasa ir kirst miska - pazadu sukurt peticija pries tai ir paplatint visokiuose zaliuose forumuose ir grupese. Wtf kiek cia gali 20seniu grupe sokdint visa miesta, cia ne ju UAB'as
Gali sukurti 10 peticijų - vistiek rezultatas bus nulinis.
Comment