Parašė Kitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
M.Lietuvio gatvės poveikis aplinkai turės būti vertinamas iš naujo
Asociacijai Visorių slėnio gyventojų bendruomenė teisme pavyko įrodyti, kad planuojamos tiesti M. Lietuvio gatvės Vilniuje poveikio aplinkai vertinimas buvo atliktas netinkamai.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...amas-is-naujo/ .
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eddy Rodyti pranešimąToliau užsitęsia...
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNėra ko stebėtis, kad skundė. VMSA pigiai išdurti norėjo, gatvę planuodama su 70 km/h ir sunkiuoju transportu, o PAVe deklaruodama 50 km/h be sunkaus.
Parašė Eddy Rodyti pranešimą
Toliau užsitęsia...Paskutinis taisė Lettered; 2020.10.08, 12:31.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Durneliai, dabar vietoje 50 km/h gatvės be sunkiojo transporto turės 70 km/h gatvę su fūromis.Show must go von!
Comment
-
Nemanau, kad greitis esmė. Atstumas nėra didelis ir +20 km/h neturi prasmės. Sunkusis kitas klausimas. Nors irgi sunkaii įsivaizduoju kaip be jo, negi sunkusis turi važiuoti pvz per Ateities g ir pan.? Tarytum ten dykumaNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Gana prastai savivaldybė bandė nepadaryti darbo kuris privalomas - PAV nedarė, tik atranka, o tas reiškia, kad iš esmės paskaičiavo tik teoriniais modeliavimais. O dar plius apgaudinėjo - sako vieną intensyvumą, o realiai daro gerokai daugiau.
Tai teismas ir konstatavo - liepė padaryti pilną, kaip jau galėjo padaryti seniai, o ne gudrauti. Tipinis valdiškas požiūris - gyventojai neišmanėliai, o mes padarys kaip reikia.
Šiaip su sprendiniais ten nėra paprasta - net ir sienutės negelbėja. Gal tik intensyvesnis medžių sodinimas, tylaus asfalto naudojimas, sunkiojo transporto draudimas ir pan.
O sakot kai kurie, kad gyventojai žinojo ką perka (kad nėra ko skųstis) irgi netiesa - žinojo kad bus gatvė, bet kokia - niekas nebuvo aišku. Plius priminsiu, kad buvo
numatytas šiaurinis aplinkkelis pro Mototoją, kuris turėjo nuimti srautą link Molėtų. Dabar apjungė viską į vieną. Todėl kyla daugiau reikalų nei kas galima buvo žinoti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNemanau, kad greitis esmė. Atstumas nėra didelis ir +20 km/h neturi prasmės. Sunkusis kitas klausimas. Nors irgi sunkaii įsivaizduoju kaip be jo, negi sunkusis turi važiuoti pvz per Ateities g ir pan.? Tarytum ten dykuma
Comment
-
Parašė Arturas76 Rodyti pranešimąAtstumai iki namų Ateities gatvėje yra dideli, tad aplinkybės ten specialiai tam numatytos.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKokiu būdu srautas iš Vakarinio prasimuš pro viską Ukmergės gatvėje, Mandariną, Ateities ir Baltupio gatves iki Utenos kelio įskaitant kokius 12 šviesoforų? Tiesiogiai per ML turbūt logiškiau?
Comment
-
Parašė Arturas76 Rodyti pranešimąPriimu logiškumus, bet mes kalbam apie spec transportą, kuris tikrai nėra prioritetas mieste. Jei apvažiuos viena kitą kilometrą - ne toks tas srautas didelis ir esminis kaip gyventojų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąApvažiuodamas didina kamščius, oro užterštumą ir t.t. vs greitas kirtimas be didelių stabdymų kokius 3x trumpesniu keliu ir 5x greičiau. Viso miesto požiūriu tai optimaliau. Santykis suinteresuotų pusių koks 50'000 vs 500.
O ne tik Ateities gatvė sunkiasvoriam svarbi - Riešės apvažiavimas yra daug tikslingesnis jei vertinti projektus miesto plėtrai šiauriniame Vilniuje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arturas76 Rodyti pranešimąO sakot kai kurie, kad gyventojai žinojo ką perka (kad nėra ko skųstis) irgi netiesa - žinojo kad bus gatvė, bet kokia - niekas nebuvo aišku. Plius priminsiu, kad buvo numatytas šiaurinis aplinkkelis pro Mototoją, kuris turėjo nuimti srautą link Molėtų. Dabar apjungė viską į vieną. Todėl kyla daugiau reikalų nei kas galima buvo žinoti.
Šiaurinis aplinkkelis tiesiai nuo Vakarinio aplinkkelio iki Santariškių (Bajorų kelio /dab. M.Lietuvio g. trasa) buvo numatytas miesto bendruosiuose planuose pradedant 1998 metais.
1998 m. Vilniaus m. bendrasis planas :
2007 m. Vilniaus m. bendrasis planas (pažymėtas Nr.17)
Nėra jokio pagrindo sakyti, kad pirkdami sklypus ir statydami namus prie būsimos gatvės nežinojo ką perka.
Situacija labai primena tuos "žaliuosius" (žaliųjų Karoliniškių metalinių garažų savininkus), kurie 25 metams nukėlė Vakarinio aplinkkelio statybą.
Jei patiems patinka gyventi dulkėse ir važinėti duobėtas žvyrkeliais, tai nėra tik tik jų problema. Keleto namų egoizmas pridaro nepatogumų ir nuostolių pusei miesto Šiaurinėje miesto dalyje.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas
Šiaurinis aplinkkelis nuo Vakarinio aplinkkelio iki Santariškių buvo numatytas Bajorų kelio (dab. M.Lietuvio g.) trasa buvo numatytas miesto bendruosiuose planuose nuo 1998 metų.
Nėra jokio pagrindo sakyti, kad pirkdami sklypus ir statydami namus prie būsimos gatvės nežinojo ką perka.
Blokuoja projektą daugiausia tie, kurie dabar turi gerą privažiavimą.
Aišku, niekas nenori "autostrados", bet, berods, tokia ir neplanuojama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RomasPrašom paaiškinti plačiau apie menamą "aplinkkelį pro Mototoją". Kol kas tai atrodo kaip dar vienas bandymas pasiteisinti.
Šiaurinis aplinkkelis nuo Vakarinio aplinkkelio iki Santariškių buvo numatytas Bajorų kelio (dab. M.Lietuvio g.) trasa buvo numatytas miesto bendruosiuose planuose nuo 1998 metų.
Nėra jokio pagrindo sakyti, kad pirkdami sklypus ir statydami namus prie būsimos gatvės nežinojo ką perka.
Situacija labai primena tuos "žaliuosius" (žaliųjų metalinių garažų Karoliniškėse savininkus), kurie 30 metų nukėlė Vakarinio aplinkkelio statybą.
Jei patiems patinka gyventi dulkėse ir važinėti duobėtas žvyrkeliais, tai ne tik jų problema. Poros namų egoizmas pridaro nuostolių pusei miesto Šiaurinėje miesto dalyje.
Per ML niekada nesivadino aplinkkeliu nuo 1998. Buvo eilinė miesto gatvė numatyta. O Mototojos sprendimas ne taip seniai buvo miesto tarybos atšauktas pagrindu, kad užteks ML platesnės.
Comment
-
Parašė Arturas76 Rodyti pranešimąNelabai suprantu iš kur tas piktumas?
Jei prašoma pagrįsti savo teiginį, tai nėra "piktumas". Kai užsimenama apie "Mototojos" aplinkkelį, natūralu, kad norisi pamatyti to kelio trasą.
Comment
-
Drujos g. irgi kažkada buvo vadinama "Senamiesčio aplinkkeliu".
Apie tikruosius Vilniaus aplinkkelius yra atskira tema. Mototoja yra per arti. Turėtų būti už Avižienių link Riešės-Kalino ir , o į pietvakarius - link kadaise planuoto Neries tilto, realiausia palei aukštos įtampos liniją, jeigu bus kada nors.
- 1 patinka
Comment
-
Šiandien buvo pradėti darbai Mykolo Lietuvio gatvės atkarpoje nuo Mokslininkų g. iki asfaltuotos dalies ties B.Krivicko gatvės rajonėliu. Per visą ilgį (~400 m) susmaigstyti kuoliukai apibus kelio, pristatyta ženklų, tame tarpe ir Apylanka, apie 50 metrų atkarpoje privežta ir išlyginta smėlio. Kiek matėsi ryte ir vakare, kol kas dirba tik vienas buldozeris/traktorius.
Ankščiau buvo skelbta kad ši dalis bus asfaltuojama ir FB grupėse jau dabar džiaugiamasi asfaltu. Bet rugsėjį buvau užpildęs paklausimą per TvarkauMiestą programėlę ir spalio 30 dieną gavau atsakymą, kad "šiuo metu rengiama techninė dokumentacija dėl dangos pagerinimo. Šiais metais planuojama įrangti skaldos sluoksnį". Tai jei vadovautis šiuo atsakymu, asfalto teks dar šiek tiek palaukti. Kita vertus gal be ilgesnio skaldos natūralaus "suvažinėjimo" tokie keliukai ir neasfaltuojami..
P.S. Vienos FB grupės komentare rašė kad bus išasfaltuota ir Bajorų sodų 1-oji gatvė. Šiuo metu ten visiškas šunkelis, tai skamba kiek nerealiai.
- 2 patinka
Comment
Comment