Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Viešajam susirinkime buvo patvirtinta, kad Mykolo Lietuvio g. bus tiesiama (kai bus tiesiama) visa iškart, nuo Ukmergės g. iki Geležinio Vilko g.

    Susirinkimo protokolas:

    https://download.tpdris.lt//download...41&inline=true

    Taip pat ten paminėta apie atnaujintą transporto srautų makro-modelį, jei kas atras šią info - prašau pasidalinkite nuoroda.

    Užsiminta, kad dėl B gatvės kategorijos, deja gali būti leidžiamas sunkusis krovininis transportas, bet tai bus svarstoma ties TP.
    Protokole paminėta, kad dabar pristatomas detalusis planas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g., nes atkarpos nuo Mokslininkų iki GV detalusis jau patvirtintas seniau, kur galima jį rasti?
    Flickr

    Comment


      Gal popierinis variantas kur nors guli archyvuose ar senajam TPDR (ne TPDRIS), nes ta atkarpa yra principe susijusi su mokslinio branduolio raidos programa, kuri jau berods nuo 200? galioja.

      Pačio gatvės platinimo/rekonstrukcijos projekto dar nėra, bent jau viešai prieeinama. Susirinkime minėta apie sklypų planus toje atkarpoje.

      Turu įtarimų, kad svarbus ir Bendrojo plano įsigaliojimas - derinant su ten įsikūrusiomis įmonėmis. Kiek suprantu su viešinimu nesklandumų buvo (pateikiant atnaujintą informaciją į TPDRIS), bet gal tai ir nesusiję su šia atkarpa.
      Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.05, 11:17.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
        Gal popierinis variantas kur nors guli archyvuose ar senajam TPDR (ne TPDRIS), nes ta atkarpa yra principe susijusi su mokslinio branduolio raidos programa, kuri jau berods nuo 200? galioja.

        Pačio gatvės platinimo/rekonstrukcijos projekto dar nėra, bent jau viešai prieeinama. Susirinkime minėta apie sklypų planus toje atkarpoje.

        Turu įtarimų, kad svarbus ir Bendrojo plano įsigaliojimas - derinant su ten įsikūrusiomis įmonėmis. Kiek suprantu su viešinimu nesklandumų buvo (pateikiant atnaujintą informaciją į TPDRIS), bet gal tai ir nesusiję su šia atkarpa.
        Radau tokį numerį T00054375, bet elektroninėj sistemoje nėra, tai gal tikrai popierinis variantas tik egzistuoja.

        Comment


          Vyriausiasis Vilniaus architektas apie miesto ateitį: nerimą kelia miegamieji rajonai
          ...su visuomenė apsvarstytas Mykolo Lietuvio gatvės planas ir tikimės, kad šiemet bus patvirtintas.
          https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83173279
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Sodininkų bendrija Aušra
            SKUNDAS
            Dėl Vilniaus miesto savivaldybės administracijos atsakymo įvertinus pasiūlymus dėl teritorijų planavimo dokumento Nr. K-VT-13-18-109
            Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai prie Aplinkos ministerijos
            2019-12-20
            Detaliajame plane nenumatyta galimybė planuojamoje Mykolo Lietuvio gatvėje ties Noragiškių gatve įrengti sankirtą, o planuojama sankryža su šviesoforu, numatant galimybę iš B kategorijos gatvės sukti į D kategorijos gatvę, kas sąlygos tranzitinio eismo galimybę.

            2019-12-13 d. gautas Vilniaus miesto savivaldybės atsakymas Nr. A51-120669/19(3.3.16.1E-AD24) „Dėl parengtų apie 26,16 ha teritorijos detaliojo plano Mykolo Lietuvio gatvei tiesti sprendinių“ (toliau – Atsakymas), kuriame nurodoma, jog Pareiškėjos pasiūlymas buvo aptartas 2019-11-26 vykusio viešo svarstymo metu ir nutarta, kad pagal Detalųjį planą nutiesus Mykolo Lietuvio gatvę Noragiškių gatvės laikina jungtis su Geležinio Vilko gatve turi būti nutraukta, kas panaikins galimą tranzitinio eismo galimybę.
            (...)

            Projektuojama Mykolo Lietuvio gatvė yra B kategorijos gatvė, tuo tarpu Noragiškių gatvė yra D kategorijos gatvė. Pagal reglamentavimą tokių gatvių susikirtimo vietoje turi būti numatoma skirtingų lygių sankirta. Tačiau analizuojant Detaliojo plano sprendinius matyti, kad juose nėra numatyta teritorija dviejų lygių sankirtos įrengimui, o Mykolo Lietuvio gatvės dalyje ties Noragiškių gatve yra numatoma įrengti šviesoforu reguliuojamą sankryžą.

            Tokie Detaliojo plano sprendiniai tiesiogiai prieštarauja 2019-04-27 įsigaliojusiems Reglamento pakeitimams, kurie, kaip nurodyta, numato, jog B kategorijos gatvės su D kategorijos gatve susikirtimo vietoje gali būti numatyta tik skirtingų lygių sankirta, o ne tiesioginiai įvažiavimai/išvažiavimai).

            https://www.sb-ausra.lt/wp-content/u...vei-tiesti.pdf
            Taip betobulinant projektą jo įgyvendinimas nusikels dar toliau.

            Kur kas labiau reikėtų dviejų lygių sankryžos Mokslininkų-Geležinio Vilko-Molėtų pl. sankryžoje ir kitame gale - su Ukmergės gatve..

            Comment


              Bus jiems projektuoti didesnės svarbos B kategorijos gatvę su sunkiuoju transportu tarp gyvenamųjų rajonų gatvelių. Taip pat bendrajame plane esamos juokingo pločio sodų gatvelės be šaligatvių sužymėtos kaip būsimos C kategorijos. Realiai jei tikrai toks reglamentas, tai ten pirma aplinkines gatves reiks sutvarkyti iki tiesiant aplinkkelį. Arba sumažinti pačio aplinkkelio kategoriją. Įdomu ką pasakys šiuo klausimu komitete poryt.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Na, galima visai nedaryt jungties su Noragiškių g. Bet ten tos pačios problemos su visomis gatvelėmis turėtų būti.

                Kita vertus Laisvės pr. yra C kategorijos, vietomis 70 km/h leidžiamas greitis. Tai kaip ir galėtų būti.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Sodininkų bendrija Aušra
                  Mykolo Lietuvio gatvė yra B kategorijos gatvė, tuo tarpu Noragiškių gatvė yra D kategorijos gatvė. Pagal reglamentavimą tokių gatvių susikirtimo vietoje turi būti numatoma skirtingų lygių sankirta.
                  Nelabai supratau, kur yra toks reikalavimas? Man atrodo, kad Vilniuje tokių sankryžų yra N, ir beveik visos viename lygyje. Iš žymiausių tie patys Gariūnai, kur A kategorijos susikirtimas su D, Pilaitės pr. B kategorijos, Ukmergės g. B, Savanorių pr. B kategorijos su daugeliu sankryžų ir t.t.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Na, galima visai nedaryt jungties su Noragiškių g. Bet ten tos pačios problemos su visomis gatvelėmis turėtų būti.

                    Kita vertus Laisvės pr. yra C kategorijos, vietomis 70 km/h leidžiamas greitis. Tai kaip ir galėtų būti.
                    Šita gatvė turės n šviesoforų, perėjų, važiuos VT ir pan., realiai kažkas panašaus kaip Ateities g., kur net praktiškai būtų sunku įsibėgėti iki 70 km/h, kodėl ML reikalinga net B kategorija?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Šita gatvė turės n šviesoforų, perėjų, važiuos VT ir pan., realiai kažkas panašaus kaip Ateities g., kur net praktiškai būtų sunku įsibėgėti iki 70 km/h, kodėl ML reikalinga net B kategorija?
                      galbut B galima nupaisyt platesnes juostas, uzlieti daugiau asfalto, pristatyti tvoreliu visur? Nu kad butu i panasu i civilizacija

                      Comment


                        Sostinės „Visorių slėnio bendruomenė“ pasiekė laimėjimą ir Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) grąžino nagrinėti bylą pirmos instancijos teismui dėl M.Lietuvio gatvės, kurią ketinama tiesti tarp Vilniaus vakarinio aplinkkelio ir Molėtų plento. Nors bendruomenė aiškina palaikanti savivaldybės siekius nutiesti naują gatvę, pastaroji aiškina, kad didžiausia projekto kliūtis – gyventojai.

                        Comment


                          Tai dabar viskas iš naujo? Vėl nusikels viskas?
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Gal nenusikels. Savivaldybė, kaip matom, vertina abu variantus, tik antro nenori vykdyti ir su juo žaist toliau. Tai jeigu viskas išsispręst greit, tai nestos. Jeigu gyventojai eis belenkaip toli (o tam šansų yra), tai gali ir stoti. Šokdins iki galo

                            Comment


                              Jeigu trūksta lėšų nukasti šlaitą, tai kur tikimybė, kad tuo pačiu metu atras lėšų praplatinti esamą Mokslininkų g. iki 2x2 bei Geležinio Vilko - Molėtų viaduką. Užprogramuotos bėdos.

                              Keista kad nesiima greitesnio kompromiso tiesti 1x1 su ateities perspektyva praplėsti (kaip Taurupės g.). Arba etapiškai jungti gatvę dalimis, pradedant Ukmergės g. puse. Vėliau platinant esamą GelVilko pusę, o galiausiai sujungiant atkarpas.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Būna ir taip: vilniečiai pasipriešino naujos gatvės tiesimui – teismas pritarė
                                https://www.lrytas.lt/bustas/mano-er...tare-15171514/
                                Visorių slėnio bendruomenė aktyviai priešinasi Mykolo Lietuvio gatvės tiesimui ir pasiekė pergalę – jų skundas teisme bus nagrinėjamas iš naujo. Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui (LVAT) prieš kelias dienas patenkinus Visorių slėnio gyventojų bendruomenės skundą, Mykolo Lietuvio gatvės tiesimo pabaiga nukeliama mažiausiai į 2027-uosius. Prieš porą metų, kai aktyvūs vilniečiai ėmė protestuoti dėl numatomų darbų, žadėta šią gatvę nutiesti 2025 metais. LVAT bylą perdavė iš naujo nagrinėti pirmosios instancijos teismui. Šis teismas 2018 metais bendruomenės skundą buvo atmetęs.

                                Dabar Mykolo Lietuvio gatvė – duobėtas žvyrkelis. Ją savivaldybė ketino nutiesti tarp Vakarinio aplinkkelio ir Molėtų plento. Nesutikdama su pirmosios instancijos teismo išvada bendruomenė tikino, kad poveikio aplinkai vertinimo ataskaitoje nevertintas gatve važiuosiančio sunkiojo transporto, išskyrus autobusus, eismas. Beje, savivaldybė pati yra patvirtinusi, kad planuojamoje Mykolo Lietuvio gatvėje bus leidžiamas sunkiojo transporto eismas. Taip pat bendruomenė nesutiko su išvadomis, padarytomis dėl eismo intensyvumo skaičiavimo, nes remtasi vien prielaidomis.
                                Turėkite džiaugsmo.

                                Comment


                                  Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui (LVAT) prieš kelias dienas patenkinus Visorių slėnio gyventojų bendruomenės skundą, Mykolo Lietuvio gatvės tiesimo pabaiga nukeliama mažiausiai į 2027-uosius.

                                  Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/mano-er...tare-15171514/

                                  Comment


                                    Tai pala čia dar tik Mykolo Lietuvio / Krivicko kampo gyventojų skundas Yra dar chebra prie Mykolo Lietuvio / Salaspilio sankryžos, kurie nesivargino teistis, nes manė jog nėra šansų. Jeigu bus pripažinta, jog gatvė faktiškai bus A kategorijos miesto greitkelis su potencialiu sunkiojo transporto tranzitu, tuomet galima laukti ir jų reikalavimų perdaryti sprendinius ir jei pirmu atveju pakaktų pastumti gatvės trasą šiauriau, tuomet antru atveju gali tekti ir įtunelint gatvę, nes jos nėra kur stumti.

                                    Comment


                                      Žiauru.
                                      Jie žinojo, kur perka sklypus, o paskui prie gatvės bando įrengti tylos oazes

                                      Dėl besiskundziančių gyventojų ramybės ten lieka tik perkasti gatvę iš abiejų pusių ir uždrausti 20 metų bet kokius gatvės tvarkymo ar plėtros darbus. Gal patys atsikvošės.

                                      Vis dėlto ši savivaldybės kadencija bus dar viena, kai nebus pradėtas nė vienas 15-20 metų vėluojantis didesnį projektas (gal išskyrus vieną sankryžą Liepkalnyje).
                                      Tiesiant dvirtakius ir numetus porą gultų ant smėlio lengviau imituoti veiklą nei įgyvendinti rimtus projektus.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui (LVAT) prieš kelias dienas patenkinus Visorių slėnio gyventojų bendruomenės skundą, Mykolo Lietuvio gatvės tiesimo pabaiga nukeliama mažiausiai į 2027-uosius.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/mano-er...tare-15171514/
                                        Pasirodo poros namų kvartalas gali sustabdyti svarbios gatvės tiesimą.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Žiauru.
                                          Jie žinojo, kur perka sklypus, o paskui prie gatvės bando įrengti tylos oazes
                                          .
                                          TIkrai žinojo, BP šita gatvė numatyta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X