Eilinį kartą kažkaip keistai rašoma: "Data, kada galimai bus pradėta Mykolo Lietuvio gatvės asfaltavimas ir Mokslininkų gatvės rekonstrukcija, nežinoma." - Yra du variantai, arba slepiama arba žurnalistai iki galo neišsiaiškina. Netikiu, kad savivaldybė neturi aiškaus starto plano, viskas juk planuojama ne vieneriems metams į priekį, tuo labiau, kad artėja periodo 2014-2020 metų paramos pabaiga.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė Leduks Rodyti pranešimąEilinį kartą kažkaip keistai rašoma: "Data, kada galimai bus pradėta Mykolo Lietuvio gatvės asfaltavimas ir Mokslininkų gatvės rekonstrukcija, nežinoma." - Yra du variantai, arba slepiama arba žurnalistai iki galo neišsiaiškina. Netikiu, kad savivaldybė neturi aiškaus starto plano, viskas juk planuojama ne vieneriems metams į priekį, tuo labiau, kad artėja periodo 2014-2020 metų paramos pabaiga.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Leduks Rodyti pranešimąEilinį kartą kažkaip keistai rašoma: "Data, kada galimai bus pradėta Mykolo Lietuvio gatvės asfaltavimas ir Mokslininkų gatvės rekonstrukcija, nežinoma." - Yra du variantai, arba slepiama arba žurnalistai iki galo neišsiaiškina. Netikiu, kad savivaldybė neturi aiškaus starto plano, viskas juk planuojama ne vieneriems metams į priekį, tuo labiau, kad artėja periodo 2014-2020 metų paramos pabaiga.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąKadangi, tai bus kaip ir elementari gatvė (4-ių juostų), tai abejoju ar bus tiesiama už ES lėšas. Tokios gatvės nelabai ir aplinkkeliu pavadinsi.
Jeigu data yra 2016-2020, tai ką čia bepasakysi? Nežinoma ir tiek.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDalis vakarinio irgi yra tik 4 juostų, tai ką, tai ne aplinkkelis?
Jeigu data yra 2016-2020, tai ką čia bepasakysi? Nežinoma ir tiek.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBrėžinio nežiūrėjau, bet iš nuotraukų panašu, kad posūkis Ukmergės gatvėje bus šviesoforinė sankryža, kuria važiuojant iš miesto bus sukama į kairę ir pervažiuojama per apatinį tiltą, matomą šioje foto.
Visur pridarė viadukų, o pagrindiniam srautų susikirtimo taške pastatys šviesoforą. Such Wow, much engineering...
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Fakin smart, kas tas genijus ugalvojęs tokią nesąmone? Vietoje to, kad srautas nuolat judėtų, tai visada viena srauto dalis stovės.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDobilas dabar yra ties Pilaitės pr., aišku šiek tiek grūsčių susidaro, kai srautai kertasi, bet kai pats aplinkkelis platus, tai didelių problemų nėra, srautas juda, nėra taip, kad reiktų kamštyje stovėti norint išvažiuoti iš aplinkkelio. Pliusas dabartinio sprendimo tik tas, kad iš aplinkkelio į Ukmergės plentą bus galima lėkti 80 km/h greičiu, kai dobiliu važiuojant tektų iki kokių 40 km/h pristabdyti.
Jau dabar iš Oslo g. yra padaryta nesamonė, kai į aplinkkelį reikia patekti per persirikiavimo juosta, kuri esant didesniam intensyvumui labai stabdo eismą ir sukelia avarines situacijas. Siūlomo varianto atveju, srautas per nuovažą su persirikiavimo juosta būtų bent 2 kartus didesnis. Nebent yra įsivaizduojančių, kad į C kategorijos (berods tokia bus M.Lietuvo g.) gatvę važiuos pagrindinis srautas iš aplinkkelio. T.y. važiuoji 80 km/h A kategorijos gatve ir bac už viaduko patenki į gatvę su šaligatviais, įvažiavimais į kiemus ir 50 ar vietomis net 40 km/h greičiu.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąJei šiandien pagrindinis, tai dar nereiškia, kad ir po šios rekonstrukcijos bus pagrindinis - toks sprendimas gali būti (tik spėju) viena iš priemonių perskirstyti srautus.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJei pastatys M.Lietuvio g., tai, ko gero, piko metu ten bus nemenkas judėjimas. Jau yra žmonių kurie laukia nesulaukia tokios galimybės.
Comment
-
Ramūnai skraidai oro balionu ,butu įdomios nuotraukos iš oro - aplinkkelio pratesimas link Santariškių ,taip vadinamas Bajorų kelias ( Šiaurinis aplinkkelis) šitoje temoje..
http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=4793
Comment
-
Ok, prie progos pasistengsiu ir tai pagaut
Parašė Soprano Rodyti pranešimąRamūnai skraidai oro balionu ,butu įdomios nuotraukos iš oro - aplinkkelio pratesimas link Santariškių ,taip vadinamas Bajorų kelias ( Šiaurinis aplinkkelis) šitoje temoje..
http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=4793
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTikėkimės ją praplatins iki 4 juostų.
https://www.google.lt/maps/@54.74817...7i13312!8i6656
Plius bus problemų su sklypininkais.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJos ten tiesiog nėra - tiesiog vieškelis purvyne:
https://www.google.lt/maps/@54.74817...7i13312!8i6656
Plius bus problemų su sklypininkais.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPuikiai pats žinau, esu ne kartą važiavęs, todėl ir siūlau platinti, nes ne tik automobilių srautas stipriai išaugs, bet ir fūrų, kurios važiuos iš visokių aukštųjų panerių, A1 į Molėtų plentą.
Fūroms ten berods net uždrausta važiuoti. O su lengvąja pats vos kelis kartus "neužsėdau". Taip kad apie kažkokius srautus dabar kalbėti beprasmiška.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąReiktų tiksliau formuoluoti - tiesti naują gatvę.
Fūroms ten berods net uždrausta važiuoti. O su lengvąja pats vos kelis kartus "neužsėdau". Taip kad apie kažkokius srautus dabar kalbėti beprasmiška.
Comment
-
Parašė Monteq Rodyti pranešimąSakot beprasmiška? Pamatytumėt, kas dedasi dabar išasfaltavus duobėtą miško šunkelį (Krivicko g. atkarpą iki L. Giros) ir nugreideriavus M. Lietuvio g. iki Mokslininkų g. Dabar ten vietoj 30 automobilių per valandą pravažiuoja 300 ir srautas ten tik didėja, nes vis daugiau vairuotojų atranda šitą "shortcut"ą aplenkiant Ateities g. link Molėtų pl. ir Santariškių ar į priešingą pusę.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPatys iš dalies atsakėte. Esmė tame, kad gatvė tikrai reikalinga, bet, kada ji bus, niekas nežino.
Comment
-
Parašė Monteq Rodyti pranešimąSakot beprasmiška? Pamatytumėt, kas dedasi dabar išasfaltavus duobėtą miško šunkelį (Krivicko g. atkarpą iki L. Giros) ir nugreideriavus M. Lietuvio g. iki Mokslininkų g. Dabar ten vietoj 30 automobilių per valandą pravažiuoja 300 ir srautas ten tik didėja, nes vis daugiau vairuotojų atranda šitą "shortcut"ą aplenkiant Ateities g. link Molėtų pl. ir Santariškių ar į priešingą pusę.
Comment
Comment