Noriu truputi parasyti jums neispruseliams del keliose vietose vis paminetos B. Krivicko gatves ir oj kaip cia turtuoliai namus pasistate trugdo miesto pletrai Visu pirma, b. krivicko gatve sudaro vos ne 80proc gyvenamoji zona, jus visi lakstote ant 60-70km/h, o galima tik 20km/h tai turiu geru ziniu, jog greitai bus priemones, kurios padarys, kad per situos savo lakstymus per musu gyvenviete teises prarastumete, ko jums ir linkiu, visu trecia pypinkite kiek norite cia vaziuodami, kad ale mes trugdome. B. Krivicko, Indriuliuno, jedugytes ir tpt gatves buvo dalinai finansuotos vietiniu gyventoju arba tiksliau bendrijos, kad butu atvesti visi inzineriniai tinklai ir tpt. Asfaltas puse metro danga po zeme yra bendrijos nuosavybe (tik pats virsutinis sluoksnis yra savivaldybes) ir uz tai bendrija virs 300tukst eur yra sumokejusi, priesingai negu visoriu g. ar mykolo lietuvio gatve (ten viska savivaldybe finansavo). Visas srautas dabar yra nukreiptas per B. Krvicko gatve, kuri kaip ir minejau vos ne visa yra gyvenamoji zona, kelias kaip ir mineta yra dalinai finansuotas gyventoju ir jus turetumete dekoti, kad mes anksciau nesiememe iniciatyvu, kad jus kas antras teises paliktumete, vaziuodami pro musu gatve su savo nesveikais lakstymais, nes dabar taip greitai nebebus. Mykolo lietuvio namu tas slenis irgi turi savu argumentu del to vis nukeliamo aplinkelio, jeigu turetumete cia namus tai kitaip i viska ziuretumete, jie jau dus teismus pries savivaldybe laimejo ir linkiu, kad dar ne viena laimetu, o jus rasydami, kad pradesite pypinti vaziuodami per b. krivicko g. (nieko deta) ziurekite, kad patys netycia teisiu neprarastumete ar akmenu i stikla negautumete, kai lekiate per 20km/h gatve kaip debilai
Berašti, pirma išmok be klaidų bent sakinį parašyti prieš kažkam grasindamas akmenimis, nereikėjo blokuoti ML gatvės statybų, nebūtų ir tranzito. Beje, niekas ten nelaksto, yra krūva kalnelių, bet tranzito kasdien bus tik daugiau.
Parašė qms
Beto mandruolis narys MartynasT kuris pakomentavo kaip pro B. Krivicko gatve lekia ant 80km/h (kai tuo tarpu galima 20km/h) po mano palinkejimo, kad teises prarastu ar kad netycia kokio vaiko nenudaustu, truputi suskubo komentaro trinti, bet aisku pervelai, nes viskas issaugota
Greičio viršijimą užfiksuoti gali tik policijos prietaisai, užtat jūsų žinutės ir grasinimai tikrai neliks be pasekmių, jei bent vienai auto ten kažkas atsitiks, žinosim, kur kreiptis.
Tikrai ne, pas mus net raudonosios linijos buvo atnaujintos ir veliau vel keistos, butent del to, nes keitesi planai ir buvo galima pasinaudoti proga ir issipirkti prie kelio dali sklypo ir prisijungti kaip ir padare sitas zmogus:
Na, bus matyt kaip specialųjį ABC kategorijų planą išvartys. Čia berods tas pats pilietis, susijęs su VMS ir tikriausiai žinantis kažkiek vidinius niuansus, kuris nenori kad jam "palei tvorą neaiškūs tipai vaikščiotų" ir užprotestavo šaligatvį savo pusėje, tad tikriausiai didžiąjai daugumai kitoje pusėje turbūt neišpirktus sklypus (ortofoto stovėjimo vietas) pavers šaligatviu
Šiaip keista kad išvis leidžia taip išpirkinėti vienam gyventojui gabalą taip blokuojant visą gatvės infrasturktūros perspektyvą. Nors žiannt NŽT tai jie turbūt leistų ir gatvę išpirkti ir po to užstatyti šlakbaumu su mokesčiu, kaip yra atsitikę Šiaulių rajone.
Beto mandruolis narys MartynasT kuris pakomentavo kaip pro B. Krivicko gatve lekia ant 80km/h (kai tuo tarpu galima 20km/h) po mano palinkejimo, kad teises prarastu ar kad netycia kokio vaiko nenudaustu, truputi suskubo komentaro trinti, bet aisku pervelai, nes viskas issaugota
žmogau, juk tave patrolino, nes užsipuolei visus čia galvodamas kad užklydai į bmw forumą man rodos dauguma čia norėtų gyvenamosios zonos ir greičio matuoklio prie savo namų ir apskritai iš lietuviškų internetų čia turbūt mažiausiai tolerancijos greičio viršijimui ar tranzitiniam eismui tam neskirtose gatvėse.
Diskusija buvo apie M.Lietuvio gatvę, kuri reikalinga miestui, o B.Krivicko gatvė daug kam vienodai šviečia, sėkmingai be jos normalūs žmonės išgyveno ir išgyventų toliau, jeigu kas išridentų riedulį ant kelio nors ir šiandien. O visokių įpratusių shortcutint kurjerių ir pavežėjų ašaros nelabai čia kam rūpi.
Užkliuvo tik keista jūsų bendruomonės logika - pirmiausia minimum keliama triukšmo ir pastangų jog po langais neatsirastų tranzitas (arba dar blogiau - dedamos pastangas kad tai įvyktų, nes mašiną reikės rečiau plauti), tuomet su tranzitu kovojame greičio mažinimo priemonėmis (ne tos priemonės) tranzitui neskirtoje D kategorijos gatvėje, nes panašu, jog galimybė patiems išvažiuoti visomis kryptimis didesnė vertybė, o tuomet palaikom kaimynus (kurie žinojo jog statosi namus visiškai prie pat numatytos tranzitinės M.Lietuvio gatvės ) kovojančius prieš naujos gatvės tiesimą tam kad mums po langais ir toliau vyktų tranzitas
tai matant tokį požiūrį ir trolina jus bei linki kuo blogesnių gyvenimo sąlygų ir intensyvaus tranzito ne dėl to kad jis ten reikalingas ar turi būti, o dėl to kad priešinatės M. Lietuvio gatvei
Šiaip paanalizavęs žemėlapį turiu pasakyti, kad B. Krivicko gatvės gyventojams reikėtų iš visų galių kovoti už M. Lietuvio gatvę (kuri panaikina tranzitinės gatvės statusą) ir visomis išgalėmis prieš Pavilnionių gatvės nutiesimą (kuri ypatingai padidina Krivicko kaip tranzitinės gatvės statusą).
Aišku taip pat galima kalbėti apie dviračių takų plėtrą, vaikų persodinimą į viešąjį transportą, ypatingai tarp Fabijoniškių mokyklų/darželių ir Bajorų, bet tai jau ilgalaikiai klausimai, kurie bendri visam miestui.
Tai žodžiu tikiuosi, kad gyventojas savo pastangas nukreips tinkama linkme, o ne į akmenų mėtymą į automobilius.
Tai žodžiu tikiuosi, kad gyventojas savo pastangas nukreips tinkama linkme, o ne į akmenų mėtymą į automobilius.
Manau savivaldybė po tų visų teismų apskritai pavargo ir užraukė šitą projektą, juolab investuoti mieste ir taip yra kur. Plius kitur gyventojai gal ne teismais savivaldybės projektus užverčia, o kaip tik jai padeda juos įgyvendinti.
Klausykit, kai rašau per telefoną, turiu įprotį nerašyti nei su lietuviškomis raidėmis, nei skyrybos dėti - kad būtų greičiau. Pagal tai jeigu vertinate mano intelektą tai tikrai graudu Lietuviški laido riteriai visada pastebėjau vertina žmogaus intelektą pagal tai kaip jis rašo internete, net nepasigilinę ir nepažinoję pačio žmogaus - visiškai nelogiška.
Bent jau aš intelektą vertinu pagal treninginio intelektualo kreipimąsi "Noriu truputi parasyti jums neispruseliams...". Mesijas aveles išganyt atvyko
Sutinku, bet supraskite ir mano pusę. Aš nekovoju prieš tą aplinkelį, nes gyvenu B. Krivicko gatvės kitame gale, as labiau tik noriu, kad žmonės per mūsų gyvenamąją zoną (kol nepadarė aplinkelio) ir važiuotų ant 20km/h, o ne ant 80km/h kaip dauguma dabar Ir viskas būtų dzin, jeigu kiekviename name nebūtų mažamečių vaikų Todėl pabandykite suprasti ir kitą pusę, ne tik savo.
Jeigu labai norit, kad visi važinėtų 20 kmh, tai gal pradėkite nuo policijos, nors kokį reidą paorganizuotų. O dabar rašote su grasinimais į forumą, kur iš čia, koks 1 % žmonių, ten kartais pravažiuoja. Važinėja pro jus tie, kurie aplinkui gyvena/dirba ir važinėja kasdien. Lietuvoje dar tikrai ne visi žino, ką reiškia "mėlynas ženklas su namu ir vaikais".
Sutinku, bet supraskite ir mano pusę. Aš nekovoju prieš tą aplinkelį, nes gyvenu B. Krivicko gatvės kitame gale, as labiau tik noriu, kad žmonės per mūsų gyvenamąją zoną (kol nepadarė aplinkelio) ir važiuotų ant 20km/h, o ne ant 80km/h kaip dauguma dabar Ir viskas būtų dzin, jeigu kiekviename name nebūtų mažamečių vaikų Todėl pabandykite suprasti ir kitą pusę, ne tik savo. Mykolo Lietuvio namai nori aplinkelio kaip ir minėjau, tik kai planai pasikeitė iš 50km/h ten daryti į 70km/h tada pradėjo prašyti jie, kad tada darytų jie truputį labiau į mišką, kad nesijaustų tiek taršos ir garso. Todėl iš esmės jie nekovoja, kad jo nebūtų, priešingai: nori jo ir patys ir labai, tik, kad jis būtų irengtas kažkiek atsižvelgiant ir į juos.
Juolab kai jie tai daro legaliai, jau 2/2 teismus laimėjo, tai irgi yra šis tas.
Pirma kartą girdžiu apie 70kmph, yra M.Lietuvio gatvės projektiniai pasiūlymai (ar kažkas panašaus) ir gatvė numatyta projektuoti su šešiomis šviesoforinėmis sankryžomis, dviračių ir pėsčiųjų takais, autobuso stotelėmis tad tas 70 skamba kaip visiškas išsigalvojimas.
Dėl greičio B.Krivicko gatvėje aš ten gyvendamas išvis kovočiau už tai kad eismas būtų nukreiptas kokiais nors labirintais per kvartalo gatveles jog neapsimokėtų ten tranzitu važiuoti, bet vis tiek niekaip nesuprantu to noro palaikyti žmones kurie stabdo M.Lietuvio gatvę, kai jie žinojo kur stato namus ir kad gatvės trasa suplanuota prie pat (anksčiau išvis ten planuotas aplinkkelis tai prie kitos valdžios gal būtų sulaukę ir 100kmph greitkelio su akustine sienele kompensacijai).
Dabar jie nori už mūsų visų pinigus (ir jūsų) paslinkti trasą į mišką kas ne tik reikalautų šalinti didelį jo plotą bet ir brangiai atlikinėti nemažus žemės darbus pritaikant reljefą naujai trasai. Tikiuos žalieji pasirūpins jog savivaldybė išlaikytų stuburą ir trasos nekeistų (kas būtų nesąžiningą ir gyvenančių arčiau Ukmergės plento atžvilgiu, nes ten nėra kur trasos paslinkti) ir jei gatvės teks dar palaukti kažkiek tai tiek to, bent jau dabar psichologiškai lengviau laukti žinant informaciją, kurią suteikėte
Sutinku, bet supraskite ir mano pusę. Aš nekovoju prieš tą aplinkelį, nes gyvenu B. Krivicko gatvės kitame gale, as labiau tik noriu, kad žmonės per mūsų gyvenamąją zoną (kol nepadarė aplinkelio) ir važiuotų ant 20km/h, o ne ant 80km/h kaip dauguma dabar Ir viskas būtų dzin, jeigu kiekviename name nebūtų mažamečių vaikų Todėl pabandykite suprasti ir kitą pusę, ne tik savo.
Vėl tie keisti apeliacijos į vaikus argumentai. Jeigu neprižiūri vaikų ir tavo vaikai žaidžia gatvėje tai ne vairuotojai kalti ir mažesnis greitis nepargins tavo vaikų į kiemą.
Vėl tie keisti apeliacijos į vaikus argumentai. Jeigu neprižiūri vaikų ir tavo vaikai žaidžia gatvėje tai ne vairuotojai kalti ir mažesnis greitis nepargins tavo vaikų į kiemą.
Apeliacijos į vaikų saugumą manau labai tinkamos, viena pagrindinių bėdų dabartinės miesto konstrukcijos, kad miestas nepritaikytas vaikams saugiai vaikščioti ir todėl tėvai juos vežioja taip vis blogindami padėtį ir didindami automobilizaciją.
Iš kitos pusės B. Krivicko gatvės gyventojas bando labai gudrauti rašydamas supraskite mane, bet tuo pačiu jis kitų suprasti net nemėgins. Įdomu būtų sužinoti kodėl jūs nekovojate už M. Lietuvio gatvės kuo greitesnį nutiesimą, kuri panaikintų jūsų tranzitinės gatvės statusą? Kodėl nesimato jūsų pasipiktinimo lėtu ir užtemptu (pačios gatvės gyventojo) šaligatvio įrengimu? Kodėl tas hate`as nukreiptas prieš automobilius, kurie paprasčiausiai važiuos ten kur bus trumpiausias kelias pagal įprastinę susiformavusią dabar vairavimo kultūrą?
Faktas tas, kad viskas ką qms savo tiradoje išvardino jokių problemų nespręs. Sprendimai vaikų saugumui B. Krivicko gatvėje yra šie:
1) M. Lietuvio gatvė
2) Šaligatvis abiejose gatvės pusėse
3) Gatvės perdarymas ramaus eismo pavyzdžių (vienas iš pavyzdžių Olandijoje su trinkelėmis: https://goo.gl/maps/cCdQHkjSzCUdWuUG9 )
4) Bendras automobilizacijos ir suburbanizacijos mažinimas. Dviračių takai iš Bajorų į mokyklas Fabijoniškėse?
5) Mokykla Bajoruose
Su savivaldybe derinami ir šaligatviai pas mus, ir kitos priemonės, aš neesu laido riteris, kuris eina ir komentuoja viską ir nieko nedaro. Yra ir su policija dirbama link saugesnio eismo ir šaligatvis greitai bus ir kitos priemonės nusimato, kas panaikintų tranzitą per B. Krivicko gatvę, tačiau tam tikri dalykai užtrunka Todėl ir pikta ant tų lakstančių mašinu ar komentatorių, kurie apkaltina vaikus ale neprižiūrimus (ko tikrai nėra), nes pastoviai per plauką yra neužkabinami vaikai ant dviračių ar paspirtukų ar net patys suaugusieji O kai visi 60-80km/h važiuoja vietoj leistino 20km/h tai manau nenuostabu, kad pyktis ima
Jus ir kitus Krivicko g. gyventojus galima ir reikia suprasti dėl nemalonaus ir potencialiai pavojingo tranzito, kuris ženkliai padidėjo prieš kelis metus išasfaltavus privažiavimą nuo L.Giros gatvės ir gerokai padidėjo neseniai išasfaltavus M.Lietuvio g. atkarpą. Kad srautas smarkiai padidės buvo akivaizdu, kai tik pasirodė kelininkų technika. Įtariu pastarasis pagerinimas buvo tikrai ne jūsų iniciatyva.
Kai galiu aš pro Krivicko nevažiuoju, bet rytinio ir vakarinio piko metu patekti iš Bajorų kalvų į mokyklą Fabijoniškėse (savivaldybės priskirtą šiam rajonui) kitais keliais per aplinkui gerokai ilgiau ir toliau jau vien dėl grūsties Mokslinikų g. ir įvažiavimuose į ją. Galbūt situacija kiek pagerės kai rekonstruos Mokslininkų atkarpėlę prie Geležinio vilko g.
Bet važiuodamas pakankamai dažnai Krivicko g. man neteko matyti kad kas nors ten lėktų 60-80 km greičiu. Jau vien dėl įrengtų 4 kalnelių (paskutinis šią savaitę) kelių šimtų metrų atkarpoje tai fiziškai sunkiai įmanoma. Taip, nevažiuoja niekas ir 20, dažniau 30-40, bet su 80 sakyčiau perdėjot norėdamas patirštinti spalvas ir panašu kad kiti forumo dalyviai tai jaučia ir atitinkamai sunkiau priima kitas jūsų išsakytas mintis. Tikiuosi ir linkiu greito šaligatvio įrengimo ir aišku M.Lietuvio pastatymo, kas natūraliai nuims didelę dali srauto nuo jūsų.
Ačiū už adekvatų komentarą. Dėl kalnelių patikslinsiu: jie yra neveiksmingi.. Norėčiau, jog būtų kitaip, bet dėja, dauguma mašinų net nepristabdo prieš juos.. Kai būdavo tie plastmasiniai trumpi ir skaudūs gulintys policininkai tikrai pristabdydavo, o prieš šituos gali net nepristabdyti. Didelis eismas dar atskiras dalykas.. Vakar net pažiūrėjome vienu metu per mūsų gatvę važiavo daugiau nei 20+ mašinų.. per mūsų gyvenamąją zona, per kelią, kurį gyventojai apskritai savo lėšomis (savivaldybė tik prisidėjo) asfaltavo... Tikrai apmaudu ir priemonių imamės, tik savivalybė labai lėta
Tai kovokit už greitesnį M. Lietuvo g. tiesimą, ir išsispręs daugelis bėdų.
Triukšmo ir taršos atžvilgiu trapeciniai asfalto kalneliai yra gerai. Vietoje stabdymo, gali važiuoti tolygiu greičiu ar atleisti gazą. Labai įsibėgėjus su žema auto brauksi dugną, o sunkia ar netolygiai pakrauta labai "užmes galą" - na, jei pakankamai status kalnelis.
O tie plastmasiniai tai verčia stabdyti iki 10km/h ir tikėtinai gazuoti, kas daug garsiau ir taršiau, o kaip ir minėjo - su minkšta pakaba (pvz. paplitęs WV caddy) važiuojant greičiau jų principe nesijaučia. Arba galų gale tiesiog susitaikoma su mintim, kad tarška. Beje su dviračiu ar paspirtuku, kai nelieka tarpo erzina.
Manau ir iki 30-40km/h palaikymas ten pakankamas pasiekimas. Minant pro ten apie 20-30km/h nepasitaiko dažna, kad kas lenktų greitai ties kalneliais. O gatvės iškreivinimas ir siaurumas jaučiasi Krivicko g. miško atkarpoje, ten dažniausiai prisiveju realiai lakstančių mažumą, kiek pastebiu dalis gan prastai jaučia savo auto gabaritus prasilenkiant ir važiuoja į kelkraštį.
Sakyčiau kaip ir esminis momentas, kad tai labiau vairuotojo bėda kaip aplenkt minantį/riedantį lėčiau gatve, o ne dviratininko. Pastaruoju metu vis rečiau kas pratrūksta nors akivaizdžiai "trukdau" lėkti, bet labiausiai padėjo vengimas prisispausti prie pat kelkraščio - tada apvažiuoja didesniu lanku be priešpriešinio eismo. Kitu atveju dažniau rizikingai bando tilpt ir išsigandus gali nuvažiuoti į kelkraštį.
Apeliacijos į vaikų saugumą manau labai tinkamos, viena pagrindinių bėdų dabartinės miesto konstrukcijos, kad miestas nepritaikytas vaikams saugiai vaikščioti ir todėl tėvai juos vežioja taip vis blogindami padėtį ir didindami automobilizaciją.
Iš kitos pusės B. Krivicko gatvės gyventojas bando labai gudrauti rašydamas supraskite mane, bet tuo pačiu jis kitų suprasti net nemėgins. Įdomu būtų sužinoti kodėl jūs nekovojate už M. Lietuvio gatvės kuo greitesnį nutiesimą, kuri panaikintų jūsų tranzitinės gatvės statusą? Kodėl nesimato jūsų pasipiktinimo lėtu ir užtemptu (pačios gatvės gyventojo) šaligatvio įrengimu? Kodėl tas hate`as nukreiptas prieš automobilius, kurie paprasčiausiai važiuos ten kur bus trumpiausias kelias pagal įprastinę susiformavusią dabar vairavimo kultūrą?
Faktas tas, kad viskas ką qms savo tiradoje išvardino jokių problemų nespręs. Sprendimai vaikų saugumui B. Krivicko gatvėje yra šie:
1) M. Lietuvio gatvė
2) Šaligatvis abiejose gatvės pusėse
3) Gatvės perdarymas ramaus eismo pavyzdžių (vienas iš pavyzdžių Olandijoje su trinkelėmis: https://goo.gl/maps/cCdQHkjSzCUdWuUG9 )
4) Bendras automobilizacijos ir suburbanizacijos mažinimas. Dviračių takai iš Bajorų į mokyklas Fabijoniškėse?
5) Mokykla Bajoruose
Sutinku kad vaikščiojimui saugios infrastruktūros reikia. Bet tai nėra "uždėsim ženklą gyvenamoji zona tranzitinėje gatvėje ir apmėtysim akmenim važiuojančius greičiau". Tuo labiau kad argumentas buvo ne vaikai vaikšto, o kad ten gyvena mažamečiai, kurie beje pagal įstatymą išvis negali vieni gatve lakstyti.
O su likusia posto mintimi sutinku.
Parašė qms
Turiu tik vieną klausimą tau: labiau nusišnekėti negalėjai? Paskutinis įvykis buvo vakar, kai vaikas su paspirtuku važiavo keliu (gyvenamojoje zonoje) ir lekianti mašina iš galo pradėjo jam pypsinti (lėkė mašina gal ant 60km/h - viršijo greitį ir taip tris kartus) ir vaikas išsigando ir į griovį nuvarė ir čia normalu?
Sutinku, visiškai nenormalu vaikui vienam važinėti keliu paspirtuku.
Turbūt toks bukaprotis kaip tu pasakys, vaikas pats kaltas arba tėvai? Vaikas važiavo kartu su tėvais, buvo prižiūrimas jeigu ką ir nieko blogo nedarė ar nelegalaus. Tokie bukapročiai kaip tu turbūt dar ir pamiršta tokį faktą, kad gyvenamojoje zona galioja šitas punktas: 175. Pėstiesiems leidžiama vaikščioti važiuojamąja dalimi visoje gyvenamojoje zonoje, tačiau jie neturi trukdyti transporto priemonių eismui. Gyvenamojoje zonoje pėstieji turi pirmumo teisę prieš transporto priemones.
Paryškinau kodėl pypsino.
Apart savo emocinių pezalų "Jeigu neprižiūri vaikų ir tavo vaikai žaidžia gatvėje tai ne vairuotojai kalti " kai taip niekur nebuvo sakoma, kad vaikai kelyje žaidžia, nes taip nėra
Jeigu taip nėra, tai prie ko čia išvis vaikai ir automobilių eismas? Bet panašu iš aukščiau kad taip būtent ir yra.
aj bet ups aš kalbu su žmogumu, kuris turi "Pranešimai: 2858" savo sąskaitoje, kas manau nesunkei įrodo, kad ponas eilinis laido riteris, neturintis ką veikti, nes su tokiu kiekiu komentarų sąskaitoje, jau būtum ir knygą parašęs, aj bet ups... kas belieka kai knygų rašyti negali? Komentuoti visur iš eilės net nesigilinant? Žema
1) forumas ir skirtas komentuoti.
2) jeigu sugebi perskaityti pranešimus sugebi ir prisijungimo datą. Tu per dieną parašai daugiau pranešimų nei aš.
3) ne tau žinoti kiek aš knygų parašęs
Viskas, nera man iprasta internete apskritai kazka komentuoti, norejau pabandyti isreiksti pozicija is vietiniu gyventoju puses, atsiprasau ka izeidziau, taciau tikrai daugumos vairuotoju nesamoningumas priveda prie to, kad bijome i savo gyv. zona iseiti ir kyla daug pykciu. Dabar gyventojai esame susivienije tas problemas spresti, kad butu saugu gyventi cia vel. Linkiu visiems forumieciams sekmes, tikiuosi kazkas bent mintyse ir mums palinkes. Cheers
Comment