Pasirodo įrengs trūkstamą pėsčiųjų perėją (esamas patrauks ir iškels), kairio posūkio juostą ir prailgins juostą tiesiai (nors realiai juostą dešinėn) link Geležinio Vilko g. Dvirtakis numatytas šiaurinėje pusėje, tai neįrenginės... Rimtesni pokyčiai matyt dar labai toli.
Na turbūt daugiau tikėtis ir nereikėjo, nors ten būtų tilpusios ir visos dvi juostos link miesto. O rimtesnių pokyčių ankščiau nei pastatys M.Lietuvio gatvę manau nebus.
Na turbūt daugiau tikėtis ir nereikėjo, nors ten būtų tilpusios ir visos dvi juostos link miesto. O rimtesnių pokyčių ankščiau nei pastatys M.Lietuvio gatvę manau nebus.
Bet kam du kartus be reikalo daryti remontus, iškelinėti komunikacijas, stulpus ir pan.? Geriau tada dabar nieko nedarytų, o vėliau iš kart normalią gatvę iki pat Ukmergės. Tik dvigubi pinigai be reikalo išmesti.
Bet kam du kartus be reikalo daryti remontus, iškelinėti komunikacijas, stulpus ir pan.? Geriau tada dabar nieko nedarytų, o vėliau iš kart normalią gatvę iki pat Ukmergės. Tik dvigubi pinigai be reikalo išmesti.
Taip, tas tiesa.
Bet šįkart manau viskas daroma už privačius pinigus, ten didelis pastatas statomas ant kampo, tai matyt juos savivaldybė įpareigojo platinti gatvę.
Beje, man kvailiausia, kad net po rekonstrukcijos nebus 4 pėsčiųjų perėjų. Toks vat ir rūpinimasis pėsčiasiais.
Bet kam du kartus be reikalo daryti remontus, iškelinėti komunikacijas, stulpus ir pan.? Geriau tada dabar nieko nedarytų, o vėliau iš kart normalią gatvę iki pat Ukmergės. Tik dvigubi pinigai be reikalo išmesti.
Dabar ten nebuvo jau galima nieko nedaryti. Ir taip labai problematiškas patekimas per tą sankryžėlę link/iš BODo ir kitų gamyklų, o dar stato dvi dideles naujas. Čia kaip tajus2 jau parašė arba miestas juos arba jie miestą privertė pagerinti privažiavimo sąlygas.
Visoriuose planuojama rekonstruoti Mokslininkų gatvės dalį nuo Geležinio Vilko gatvės iki Fizikų gatvės sankryžos. Rekonstruojamos gatvės atkarpos ilgis – beveik 300 metrų. Vilniaus miesto savivaldybė Mokslininkų gatvės atkarpoje planuoja įrengti papildomą eismo juostą nuo Mokslininkų/Fizikų gatvių sankryžos. Papildoma juosta bus sujungta su Mokslininkų/Molėtų pl./Geležinio Vilko šviesoforinės sankryžos esama eismo juosta posūkiui į dešinę. Šviesoforinėje sankryžoje eismo organizavimas nesikeis.
<..>
Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybė;
<..> Viešas svarstymas
Visuomenės atstovai iki gegužės 5-osios savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu tumas@unitectus.lt. Projekto viešas svarstymas numatomas gegužės 6 d. Diskusijų pradžia 17.00 val. Projektiniai siūlymai bus aptariami nuotolinės vaizdo transliacijos būdu. Nuoroda į transliaciją pateikta čia (https://us02web.zoom.us/j/82881577515).
Perėjas ten daro iškilias, tai ir gerai kad nebus nuo miesto pusės, o ir poreikio ten tikrai tam nėra.
Perėjai ten poreikis savaime aišku tik vietiniams gyventojams, tai ne vietiniams pritariu tikrai smagiau būtų visai be perėjų prasilėkti.
Ketvirtos perėjos neįrengimas yra tiesiog pėsčiųjų tolesnis žeminimas, kad tik niekas nesirinktų niekur paėjėti ir būtinai turėtų važiuoti automobiliu. Kadangi tokia ir toliau yra neoficiali Vilniaus savivaldybės pozicija, tai nieko ir stebėtino.
Perėjai ten poreikis savaime aišku tik vietiniams gyventojams, tai ne vietiniams pritariu tikrai smagiau būtų visai be perėjų prasilėkti.
Ketvirtos perėjos neįrengimas yra tiesiog pėsčiųjų tolesnis žeminimas, kad tik niekas nesirinktų niekur paėjėti ir būtinai turėtų važiuoti automobiliu. Kadangi tokia ir toliau yra neoficiali Vilniaus savivaldybės pozicija, tai nieko ir stebėtino.
Gal vėliau normaliai rekonstruojant gatvę bus įrengtas šviesoforas (nes tarkim posūkis iš Fizikų g į Mokslininkų g. link miesto neatrodo labai saugus) ir atsiras normalios 4 perėjos?
Perėjai ten poreikis savaime aišku tik vietiniams gyventojams, tai ne vietiniams pritariu tikrai smagiau būtų visai be perėjų prasilėkti.
Ketvirtos perėjos neįrengimas yra tiesiog pėsčiųjų tolesnis žeminimas, kad tik niekas nesirinktų niekur paėjėti ir būtinai turėtų važiuoti automobiliu. Kadangi tokia ir toliau yra neoficiali Vilniaus savivaldybės pozicija, tai nieko ir stebėtino.
Na čia jau kiek persūdėt. Neginčyju poreikio toj sankryžoj turėti perėją, bet trijų ten tikrai pakankta, ypač kai netoliese tiek vienoje, tiek kitoje pusėje yra sankryžos su perėjomis. Užtenka pažiūrėti žemėlapį ir pastudijuoti ten galimus pėščiųjų srautus. Ta perėja iš viso turbūt reikalingiausia VITP darbuotojams iki maximos paeiti. Kalbant apie važinėtojus, tai vietiniai irgi važinėja ir irgi grūdasi kol į Geležeką išvažiuoja, tai šitos gatvės pralaidumas visiems aktualus.
Ar nevertėtų panaikinti šių įsukimų, kad nebūtų trikdomas tiek auto, tiek pėst. eismas?
Daugiau problemų rytais pridaro išsukantys iš Fizikų gatvės į kairę link Geležinio Vilko g., kurie šokinėja prieš pat nosį Mokslininkų g. srautams abiem kryptimis.
Klausimas ką jūs pasieksit eismo reguliavime numatytoje C kategorijos Krivicko gatvėje (bendrajam plane iki 2015 jau buvo numatyta jungtis, o ir naujajame iki 2030 tokia liko). Jei rasit būdų raminti lakstančius - liuks, minti bus smagiau. Tačiau abejoju, kad pavyks įvesti vienpusį eismą.
O tie, kuriuos ginat stabdant M.Lietuvio bei noras asfaltuot miške numatytose magistralinėse trasose ir privedė prie tranzito. Sakyčiau dar savotiškai pasisekė, kad Pavilnionių g. nejuda greičiau už M.Lietuvio
Čia situacija kai nei patys ima nei kitam duoda? Kai užblokuoji bet kokį susisiekimą rytai-vakarai, ir po to skundiesi kad važiuoja esamomis gatvėmis, tai pats kaltas.
Noriu truputi parasyti jums neispruseliams del keliose vietose vis paminetos B. Krivicko gatves ir oj kaip cia turtuoliai namus pasistate trugdo miesto pletrai Visu pirma, b. krivicko gatve sudaro vos ne 80proc gyvenamoji zona, jus visi lakstote ant 60-70km/h, o galima tik 20km/h tai turiu geru ziniu, jog greitai bus priemones, kurios padarys, kad per situos savo lakstymus per musu gyvenviete teises prarastumete, ko jums ir linkiu, visu trecia pypinkite kiek norite cia vaziuodami, kad ale mes trugdome. B. Krivicko, Indriuliuno, jedugytes ir tpt gatves buvo dalinai finansuotos vietiniu gyventoju arba tiksliau bendrijos, kad butu atvesti visi inzineriniai tinklai ir tpt. Asfaltas puse metro danga po zeme yra bendrijos nuosavybe (tik pats virsutinis sluoksnis yra savivaldybes) ir uz tai bendrija virs 300tukst eur yra sumokejusi, priesingai negu visoriu g. ar mykolo lietuvio gatve (ten viska savivaldybe finansavo). Visas srautas dabar yra nukreiptas per B. Krvicko gatve, kuri kaip ir minejau vos ne visa yra gyvenamoji zona, kelias kaip ir mineta yra dalinai finansuotas gyventoju ir jus turetumete dekoti, kad mes anksciau nesiememe iniciatyvu, kad jus kas antras teises paliktumete, vaziuodami pro musu gatve su savo nesveikais lakstymais, nes dabar taip greitai nebebus. Mykolo lietuvio namu tas slenis irgi turi savu argumentu del to vis nukeliamo aplinkelio, jeigu turetumete cia namus tai kitaip i viska ziuretumete, jie jau dus teismus pries savivaldybe laimejo ir linkiu, kad dar ne viena laimetu, o jus rasydami, kad pradesite pypinti vaziuodami per b. krivicko g. (nieko deta) ziurekite, kad patys netycia teisiu neprarastumete ar akmenu i stikla negautumete, kai lekiate per 20km/h gatve kaip debilai
Vat taip žmogus ir pagalvoji, kad jau visai geras gyvenimas Lietuvoje jei tokiose gražiose vietose kaip B. Krivicko apylinkės gali sau leisti įsikurti net beraščiai ir šiaip intelektualiai minčių nesugebantys dėstyti
O šiaip B. Krivicko gyventojams tai, mano nuomone, vienintelis išsigelbėjimas būtų normalios M. Lietuvio gatvės nutiesimas. Tada ta gatvė prarastų savo tranzitinę paskirtį ir grįžtu būti ramia gatvele. O kol M. Lietuvio gatvės nebus tol per B. Krivicko gatvę eis geriausias susisiekimas tarp pvz Vakarinio aplinkkelio ir besiplečiančių Bajorų kalvų, Bajorų sodų ir miesto ir t.t.. Dauguma šių tranzitinių maaršrutų pasinaikintų per M. Lietuvio gatvę. Manau greitai suprasite, kad kalneliai ar greičio kameros yra tik pleistras ant lūžusio kaulo, nes verčia automobilius stabdyti ir gazuoti ties jais, kas kelia papildomą triukšmą.
Comment