O kam išpirkinėti, jeigu nebūtų projekto ir planų? Lietuvoje pilna kelių einančių per privačią žemę ir jų niekas neketina išpirkinėti.
Planai jau 50 metų yra, tiek bendrajame plane, tiek visuose kituose, bet savivaldybė ne tik nieko nedaro, bet dar ir tos gatvės teritorijoje pridalino žemės ir leidimų statyboms (klasika). Tik aišku prokuratūrai ir teismui tas nelabai rūpi, kaip ir tame rašte minimi nusiskundimai dėl žvyruotos gatvės sukeliamo poveikio aplinkai, nes viešasis intereras yra abstraktus reikalas, pats už save pastovėti negali ir kyšių nemoka.
O kam išpirkinėti, jeigu nebūtų projekto ir planų? Lietuvoje pilna kelių einančių per privačią žemę ir jų niekas neketina išpirkinėti.
Nesu iš šios sryties, tad tai atrodo tiesiog nelogiškai ir kaip dar vienas neūkiškumo pavyzdys. Jei per mano žemę eitų savivaldybės kelias, greičiausiai užverčiau jį kokiu akmeniu arba tegul išsiperka.
Ir jeigu OK nevaldyti žemės po keliu/gatve, tai kodėl ne OK pakeisti jos dangą?
Planai jau 50 metų yra, tiek bendrajame plane, tiek visuose kituose, bet savivaldybė ne tik nieko nedaro, bet dar ir tos gatvės teritorijoje pridalino žemės ir leidimų statyboms (klasika). Tik aišku prokuratūrai ir teismui tas nelabai rūpi, kaip ir tame rašte minimi nusiskundimai dėl žvyruotos gatvės sukeliamo poveikio aplinkai, nes viešasis intereras yra abstraktus reikalas, pats už save pastovėti negali ir kyšių nemoka.
Parašiau "jeigu", man užkliuvo, jog kažkam keista, kad kelias eina per privačią teritoriją ir tai iškart užskaitoma už kažkokią netvarką kur valstybė turėtų išpirkinėti sklypus
Nesu iš šios sryties, tad tai atrodo tiesiog nelogiškai ir kaip dar vienas neūkiškumo pavyzdys. Jei per mano žemę eitų savivaldybės kelias, greičiausiai užverčiau jį kokiu akmeniu arba tegul išsiperka.
Ir jeigu OK nevaldyti žemės po keliu/gatve, tai kodėl ne OK pakeisti jos dangą?
Na tai žinokit visa pasaulis pilnas tokio neūkiškumo, nuo Afrikos iki Skandinavijos
Nesu iš šios sryties, tad tai atrodo tiesiog nelogiškai ir kaip dar vienas neūkiškumo pavyzdys. Jei per mano žemę eitų savivaldybės kelias, greičiausiai užverčiau jį kokiu akmeniu arba tegul išsiperka.
Geležinkeliai išardė jiems priklausantį kelią - teko sumokėti baudą.
Ne, bet aš suprantu ir jų poziciją. Ir tokie klausimai išsprendžiami tik kompromiso ieškojimu, o ne terorizavimu.
Jie kompromisų nenori, turi būti viskas kaip jie nori ir kažkodėl jiems tai suveikia nors niekur kitur tai neveikia ir jokių kompromisų neieško, nes tokio svarbumo gatvės yra aukščiau už kelis vietinius gyventojus.
Va čia, kaip suprantu, ir yra problema. Su vidine rajono gatve jie, kaip suprantu, sutiktų. O miesto aplinkelio nenorėjimas po langais yra visai legit ir tada reikia arva ieškoti kokių sprendimų (uždengimas, užkasimas į tunelį) arba kelti jį toliau, kur gyventojų nėra.
Va čia, kaip suprantu, ir yra problema. Su vidine rajono gatve jie, kaip suprantu, sutiktų. O miesto aplinkelio nenorėjimas po langais yra visai legit ir tada reikia arva ieškoti kokių sprendimų (uždengimas, užkasimas į tunelį) arba kelti jį toliau, kur gyventojų nėra.
Sprendimas yra persikraustyti kur nėra 50 metų planuojamas aplinkelis.
O kaip gyvenanatis prie vakarinio aplinkelio galiu pasakyti, kad tas įkasimas į duobe puikiai veikia triukšmui panaikinti ir aplinkelio triukšmo nesigirdi.
Akivaizdu jog ne aplinkkelis, o vidinė miesto gatvė Kur jūs matėt aplinkkelį su šviesoforais kas kelis šimtus metrų, dviračių takais ir šaligatviais prie pat gatvės ir pan.
Akivaizdu jog ne aplinkkelis, o vidinė miesto gatvė Kur jūs matėt aplinkkelį su šviesoforais kas kelis šimtus metrų, dviračių takais ir šaligatviais prie pat gatvės ir pan.
Aplinkelis nebūtinai autostrada. Aplinkeliai su šviesoforais ir žiedukais bei šalia dviračių/pėsčiųjų takais tikrai nėra retai pasitaikantis sprendimas. Aišku dažniausiai būna aplink smulkesnius miestus pro kuriuos nėra rimtų kelių. Bet jei esam gili provincija, tai ir naudojam gilios provincijos sprendimus
Va čia, kaip suprantu, ir yra problema. Su vidine rajono gatve jie, kaip suprantu, sutiktų. O miesto aplinkelio nenorėjimas po langais yra visai legit ir tada reikia arva ieškoti kokių sprendimų (uždengimas, užkasimas į tunelį) arba kelti jį toliau, kur gyventojų nėra.
Pagal VMS planą čia ir turėjo būti lėta gatvė su VT, perėjomis, dviračių takais, bet ten gyvena tokio tipo liaudis, kurie net šaligatvio tiesimui priešinosi, kad po "langais nevaikščiotų kažkokie žmonės" ir kuriems trukdo net vakarinis aplinkkelis esantis už daug km, tai kokios čia gali būti derybos ir kompromisai su tokiais debilais? Statyti miesto gatvę su dviračių takais į Maišiagalą ir dar ten paleisti VT?
Šita gatvė yra seniai planuota ir tai svarbu, kad Vilnius vystytų kažkokiais logiška kryptimi, o ne belenkaip. Kaip Šiaurinei palikta vieta ir suplanuota aplinkui atitinkamai, taip ir ML puikiai sudarys normalų tinklą, gražiai sujungs VA su GV. Ieškoti kažkokios kitos trasos nebūtų prasmės.
Aplinkkelis tai nebent, kad arti miesto ribų ir aplinkui jį eina Bet o kodėl negali būti tiesiog gatvė kaip Ateities g., kuri irgi svarbi arterija, bet nu ir VT turi, ir šviesoforų, ir fūros važiuoja, nes kur joms dėtis. Ar Mokslininkų g. Santariškių pusėje. Jos irgi toli nuo centro, vos ne pakraštys miesto, bet dėl to, kad 4 juostų nesivadina greitkeliais ar aplinkkeliais. Jeigu gyventojai nenori elementarios gatvės, pievos ir laukai už Vilniaus jų laukia. Mieste gatvės egzistuoja, taip jau yra
Aplinkelis nebūtinai autostrada. Aplinkeliai su šviesoforais ir žiedukais bei šalia dviračių/pėsčiųjų takais tikrai nėra retai pasitaikantis sprendimas. Aišku dažniausiai būna aplink smulkesnius miestus pro kuriuos nėra rimtų kelių. Bet jei esam gili provincija, tai ir naudojam gilios provincijos sprendimus
Tikiu jog bus įgyvendintas geriausias įmanomas variantas per geriausią įmanomą laiko tarpą
Tikiu jog bus įgyvendintas geriausias įmanomas variantas per geriausią įmanomą laiko tarpą
Ar gali kas bent preliminariai įvertinti, kiek laiko realiai gali trūkti PAV atnaujinimas ir kitos procedūros, kad pradėtų judėti šis projektas link pirkimo procedūrų?
Ar gali kas bent preliminariai įvertinti, kiek laiko realiai gali trūkti PAV atnaujinimas ir kitos procedūros, kad pradėtų judėti šis projektas link pirkimo procedūrų?
Manau, kad nukabinus lentelę su žalia rodykle iš M.Lietuvio g. perprogramavo. Srautai negali susikirsti, tai jau senokai pakeistas. Pakeitus į galutinį variantą sujungiant VA su M.Lietuvio prastova smarkiai išaugs.
Šiandien važiavau pro Ukmergės/M. Lietuvio g. sankryžą Panevėžio link, ir pirmą kartą užsidegė raudonas šviesoforo signalas. Nesu niekada matęs.
Ar jau seniai jis taip sureguliuotas, ar čia taip greitai atsižvelgė į peticiją ir pakeitė ciklus?
Raudonas šviesoforo signalas, važiuojant Panevėžio link, užsidega tada, kai iš Mykolo lietuvio gatvės į Ukmergės gatvę nori išvažiuoti automobilis, arba kai pėstieji šioje sankryžoje nori kirsti Ukmergės gatvę. Taip buvo visada.
Ar gali kas bent preliminariai įvertinti, kiek laiko realiai gali trūkti PAV atnaujinimas ir kitos procedūros, kad pradėtų judėti šis projektas link pirkimo procedūrų?
Ten ne vien PAV. Dar yra turto paėmimas visuomenės poreikiams pagal patvirtintą detalūjį planą. Tai preliminariai vien turto paėmimas nuo iki užtruks apie 2-3 metus (turint galvoje, kad pinigų savivaldybė turės). Apskritai tai projektinių pasiūlymų stadija dabar tai ir pačiam TP parengti reikės apie 2 metų. Taigi, geriausiu atveju pradžia kokiais 2024-2025, su sąlyga, kad bus pinigų.
Comment