Tada pažiūrėsim, kas turi daugiau įtakingų draugų - ar grupelė prie M.Lietuvo g. ar Krivicko g. rezidentai. Namukai ten brangūs-prabangūs ir nuo seniau stovi ir dabar statomi.
Tikrai nemažas tranzitas nusimato, ypač, kai dar bus baigta Pavilnionių g.
M.Lietuvio gatvės poveikis aplinkai turės būti vertinamas iš naujo
Asociacijai Visorių slėnio gyventojų bendruomenė teisme pavyko įrodyti, kad planuojamos tiesti M. Lietuvio gatvės Vilniuje poveikio aplinkai vertinimas buvo atliktas netinkamai.
Neužsitęsia, Poderskis minėjo, kad visi darbai vykdomi pagal planą, supirkinėjama žemė ir t.t. Tiesiog dabar iš naujo padarys naują vertinimą aplinkai ir pabaigus gatvę nebebus ženklų draudžiančių sunkųjį transportą ir vietoje 50 km/h greičio ženklo bus 70.
Durneliai, dabar vietoje 50 km/h gatvės be sunkiojo transporto turės 70 km/h gatvę su fūromis.
Šiaip tai jo. Ataskaitoje pasiūlys daugiau triukšmo ekranu ir viskas. Aišku, ataskaitos turi spręst ir alternatyvas. Bet alternatyvos negali būt iš kosmoso srities (pvz. negali siūlyt 5 km tunelio kokio nors ar estakados, nes tada bus klausimas, ar tai įgyvendinama, kaip ir negali siūlyt kitos aplinkelio vietos su 10 km. lanku, nes tada klaus kiek tie papildomi km. pridės taršos).
Nemanau, kad greitis esmė. Atstumas nėra didelis ir +20 km/h neturi prasmės. Sunkusis kitas klausimas. Nors irgi sunkaii įsivaizduoju kaip be jo, negi sunkusis turi važiuoti pvz per Ateities g ir pan.? Tarytum ten dykuma
Gana prastai savivaldybė bandė nepadaryti darbo kuris privalomas - PAV nedarė, tik atranka, o tas reiškia, kad iš esmės paskaičiavo tik teoriniais modeliavimais. O dar plius apgaudinėjo - sako vieną intensyvumą, o realiai daro gerokai daugiau.
Tai teismas ir konstatavo - liepė padaryti pilną, kaip jau galėjo padaryti seniai, o ne gudrauti. Tipinis valdiškas požiūris - gyventojai neišmanėliai, o mes padarys kaip reikia.
Šiaip su sprendiniais ten nėra paprasta - net ir sienutės negelbėja. Gal tik intensyvesnis medžių sodinimas, tylaus asfalto naudojimas, sunkiojo transporto draudimas ir pan.
O sakot kai kurie, kad gyventojai žinojo ką perka (kad nėra ko skųstis) irgi netiesa - žinojo kad bus gatvė, bet kokia - niekas nebuvo aišku. Plius priminsiu, kad buvo
numatytas šiaurinis aplinkkelis pro Mototoją, kuris turėjo nuimti srautą link Molėtų. Dabar apjungė viską į vieną. Todėl kyla daugiau reikalų nei kas galima buvo žinoti.
Nemanau, kad greitis esmė. Atstumas nėra didelis ir +20 km/h neturi prasmės. Sunkusis kitas klausimas. Nors irgi sunkaii įsivaizduoju kaip be jo, negi sunkusis turi važiuoti pvz per Ateities g ir pan.? Tarytum ten dykuma
Atstumai iki namų Ateities gatvėje yra dideli, tad aplinkybės ten specialiai tam numatytos.
Atstumai iki namų Ateities gatvėje yra dideli, tad aplinkybės ten specialiai tam numatytos.
Kokiu būdu srautas iš Vakarinio prasimuš pro viską Ukmergės gatvėje, Mandariną, Ateities ir Baltupio gatves iki Utenos kelio įskaitant kokius 12 šviesoforų? Tiesiogiai per ML turbūt logiškiau?
Kokiu būdu srautas iš Vakarinio prasimuš pro viską Ukmergės gatvėje, Mandariną, Ateities ir Baltupio gatves iki Utenos kelio įskaitant kokius 12 šviesoforų? Tiesiogiai per ML turbūt logiškiau?
Priimu logiškumus, bet mes kalbam apie spec transportą, kuris tikrai nėra prioritetas mieste. Jei apvažiuos viena kitą kilometrą - ne toks tas srautas didelis ir esminis kaip gyventojų.
Priimu logiškumus, bet mes kalbam apie spec transportą, kuris tikrai nėra prioritetas mieste. Jei apvažiuos viena kitą kilometrą - ne toks tas srautas didelis ir esminis kaip gyventojų.
Apvažiuodamas didina kamščius, oro užterštumą ir t.t. vs greitas kirtimas be didelių stabdymų kokius 3x trumpesniu keliu ir 5x greičiau. Viso miesto požiūriu tai optimaliau. Santykis suinteresuotų pusių koks 50'000 vs 500.
Apvažiuodamas didina kamščius, oro užterštumą ir t.t. vs greitas kirtimas be didelių stabdymų kokius 3x trumpesniu keliu ir 5x greičiau. Viso miesto požiūriu tai optimaliau. Santykis suinteresuotų pusių koks 50'000 vs 500.
Geras kampas. Tik Utenos kryptis nėra itin intensyvi sunkiajam transportui, čia daugiau groja vietiniai projektai. O pastarieji nėra taip aiškiai nukreipti tik apvažiavimui - vis tiek to tiesesnio nebus visais atvejais, tad nemanau būsiant esminei įtakai miestiečiams. Plius greitis sunkiasvoriam - nėra prioritetas taršos prasme.
O ne tik Ateities gatvė sunkiasvoriam svarbi - Riešės apvažiavimas yra daug tikslingesnis jei vertinti projektus miesto plėtrai šiauriniame Vilniuje.
O sakot kai kurie, kad gyventojai žinojo ką perka (kad nėra ko skųstis) irgi netiesa - žinojo kad bus gatvė, bet kokia - niekas nebuvo aišku. Plius priminsiu, kad buvo numatytas šiaurinis aplinkkelis pro Mototoją, kuris turėjo nuimti srautą link Molėtų. Dabar apjungė viską į vieną. Todėl kyla daugiau reikalų nei kas galima buvo žinoti.
Prašom paaiškinti plačiau apie menamą "aplinkkelį pro Mototoją". Gal galima būtų pateikti brėžinius su jos trasa. Kol kas tai labiau panašu į dar vieną bandymą pasiteisinti dėl kliudymo tiesti gatvę.
Šiaurinis aplinkkelis tiesiai nuo Vakarinio aplinkkelio iki Santariškių (Bajorų kelio /dab. M.Lietuvio g. trasa) buvo numatytas miesto bendruosiuose planuose pradedant 1998 metais.
1998 m. Vilniaus m. bendrasis planas :
2007 m. Vilniaus m. bendrasis planas (pažymėtas Nr.17)
Nėra jokio pagrindo sakyti, kad pirkdami sklypus ir statydami namus prie būsimos gatvės nežinojo ką perka.
Situacija labai primena tuos "žaliuosius" (žaliųjų Karoliniškių metalinių garažų savininkus), kurie 25 metams nukėlė Vakarinio aplinkkelio statybą.
Jei patiems patinka gyventi dulkėse ir važinėti duobėtas žvyrkeliais, tai nėra tik tik jų problema. Keleto namų egoizmas pridaro nepatogumų ir nuostolių pusei miesto Šiaurinėje miesto dalyje.
Šiaurinis aplinkkelis nuo Vakarinio aplinkkelio iki Santariškių buvo numatytas Bajorų kelio (dab. M.Lietuvio g.) trasa buvo numatytas miesto bendruosiuose planuose nuo 1998 metų.
Nėra jokio pagrindo sakyti, kad pirkdami sklypus ir statydami namus prie būsimos gatvės nežinojo ką perka.
Dalis dabartinių gyventojų ir statėsi, tikėdamiesi, kad bus pastatyta gatvė. Deja, praėjo 20-15 metų, o reikalas nei kiek nepajudėjo.
Blokuoja projektą daugiausia tie, kurie dabar turi gerą privažiavimą.
Aišku, niekas nenori "autostrados", bet, berods, tokia ir neplanuojama.
Prašom paaiškinti plačiau apie menamą "aplinkkelį pro Mototoją". Kol kas tai atrodo kaip dar vienas bandymas pasiteisinti.
Šiaurinis aplinkkelis nuo Vakarinio aplinkkelio iki Santariškių buvo numatytas Bajorų kelio (dab. M.Lietuvio g.) trasa buvo numatytas miesto bendruosiuose planuose nuo 1998 metų.
Nėra jokio pagrindo sakyti, kad pirkdami sklypus ir statydami namus prie būsimos gatvės nežinojo ką perka.
Situacija labai primena tuos "žaliuosius" (žaliųjų metalinių garažų Karoliniškėse savininkus), kurie 30 metų nukėlė Vakarinio aplinkkelio statybą.
Jei patiems patinka gyventi dulkėse ir važinėti duobėtas žvyrkeliais, tai ne tik jų problema. Poros namų egoizmas pridaro nuostolių pusei miesto Šiaurinėje miesto dalyje.
Nelabai suprantu iš kur tas piktumas? Lyg papasakojau savo matymą, o gavau kažkokio nepasitenkinimo kaip būčiau įžeidęs?
Per ML niekada nesivadino aplinkkeliu nuo 1998. Buvo eilinė miesto gatvė numatyta. O Mototojos sprendimas ne taip seniai buvo miesto tarybos atšauktas pagrindu, kad užteks ML platesnės.
Nereikia tikėtis, kad projekto stabdymas gali sukelti džiaugsmą.
Jei prašoma pagrįsti savo teiginį, tai nėra "piktumas". Kai užsimenama apie "Mototojos" aplinkkelį, natūralu, kad norisi pamatyti to kelio trasą.
Drujos g. irgi kažkada buvo vadinama "Senamiesčio aplinkkeliu".
Apie tikruosius Vilniaus aplinkkelius yra atskira tema. Mototoja yra per arti. Turėtų būti už Avižienių link Riešės-Kalino ir , o į pietvakarius - link kadaise planuoto Neries tilto, realiausia palei aukštos įtampos liniją, jeigu bus kada nors.
Šiandien buvo pradėti darbai Mykolo Lietuvio gatvės atkarpoje nuo Mokslininkų g. iki asfaltuotos dalies ties B.Krivicko gatvės rajonėliu. Per visą ilgį (~400 m) susmaigstyti kuoliukai apibus kelio, pristatyta ženklų, tame tarpe ir Apylanka, apie 50 metrų atkarpoje privežta ir išlyginta smėlio. Kiek matėsi ryte ir vakare, kol kas dirba tik vienas buldozeris/traktorius.
Ankščiau buvo skelbta kad ši dalis bus asfaltuojama ir FB grupėse jau dabar džiaugiamasi asfaltu. Bet rugsėjį buvau užpildęs paklausimą per TvarkauMiestą programėlę ir spalio 30 dieną gavau atsakymą, kad "šiuo metu rengiama techninė dokumentacija dėl dangos pagerinimo. Šiais metais planuojama įrangti skaldos sluoksnį". Tai jei vadovautis šiuo atsakymu, asfalto teks dar šiek tiek palaukti. Kita vertus gal be ilgesnio skaldos natūralaus "suvažinėjimo" tokie keliukai ir neasfaltuojami..
P.S. Vienos FB grupės komentare rašė kad bus išasfaltuota ir Bajorų sodų 1-oji gatvė. Šiuo metu ten visiškas šunkelis, tai skamba kiek nerealiai.
Comment