Nei Bajorų g.(Šiaurinis lankas), nei tolesnis šiaurinis aplinkkelis nebus greito eismo gatvės, geriausiu atveju tik paprastos 2x2 gatvės. Šiaurinis aplikkelis greičiausiai ir 1x1 :
Gerai bus jei jį nuties apskritai, net su 1+1. Ten tarp kotedžų net dviračiu vos prasisuksi: rėkia ir šunimis gasdina,- tai kas bus kai ponams ties gatvę?
Gerai bus jei jį nuties apskritai, net su 1+1. Ten tarp kotedžų net dviračiu vos prasisuksi: rėkia ir šunimis gasdina,- tai kas bus kai ponams ties gatvę?
Tas statomas "Visorių slėnis" galutinai pribaigs tą Mokslininkų gatvę.
Kartais tenka ten nuvažiuoti; ryte ir vakare - nemenki kamščiai
O kad leido statyti kotedžus ir namus gatvės trasoje - tai ne pirmas kartas...
Gerai bus jei jį nuties apskritai, net su 1+1. Ten tarp kotedžų net dviračiu vos prasisuksi: rėkia ir šunimis gasdina,- tai kas bus kai ponams ties gatvę?
Jo, net su dviračiu nėra labai jauku važiuoti, nors greit jau ir normaliam 1x1 tiek Bajorų keliui, tiek šiaurinim aplinkkeliui nebebus vietos, labai ten chaotiškai viskas statosi, nors namai daugumoje ne biudžetiniai...
Nei Bajorų g.(Šiaurinis lankas), nei tolesnis šiaurinis aplinkkelis nebus greito eismo gatvės, geriausiu atveju tik paprastos 2x2 gatvės. Šiaurinis aplikkelis greičiausiai ir 1x1 :
Šioje vietoje kyla klausimas apie ką mes diskutuojame. Jeigu kalbėti apie šiame brėžinyje matomą kelią kertantį Tarandę ir toliau einantį miesto teritorijos pakraščiu, tai geriausiu atveju jis būtų 1+1 eismo juostų. Jokiuose planuose jis nebuvo pažymėtas, taigi kažin ar artimiausioje perspektyvoje bus pradėtą kažką ten daryti.
Ši temą apie vadinamąjį aplinkkelį, o tiksliau Mykolo Lietuvio g. Tolimesnėje diskusijoje vertėtu atsisakyti aplinkkelio termino, nes šis "lankas" tikrai nieko neaplenkia, o kerta gausiai urbanizuotas teritorijas.
/\ Labai taikliai pasakyta apie urbanizuojamas teritorijas.
Tačiau pavadinimas "aplinkkelis" - tam, kad atskirti šitą trasą nuo Šiaurinės gatvės (ji irgi kažkada buvo kaip aplinkkelis).
Galų gale, kai bus imami europiniai pinigai (jei kada nors ateis toks laikas) bus kalbama tik apie aplinkkelius ir koridorius.
Ta nauja gatvė Santariškėse nelabai aišku dėl ko yra reikalinga, nes visai šalia yra dvi lygiagrečios gatvės, kurios yra mažai apkrautos. Čia gali būti panašus poreikis kaip su Goštauto veduku per Geležinio Vilko gatvę.
Ši planuojama gatvė tikrai nereikalinga - gyvenu čia jau 7 metus, būnu čia ir dienos metu - nėra ypatingų srautų ir pan.. Pinigų išmetimas į balą.
Geriau sujungtų Santariškes su Perkūnkiemiu normaliai gatve (greitkelis nebūtinas), vis daugiau naudos.
Ačiū už šios temos pajudinimą šiandien, kai baigtas Vakarinio aplinkkelio II etapas.
Nors buvo žinoma apie naujo kelio tiesimą, Vakarinio aplinkkelio III etapo trasoje buvo "grąžinama" (t. y., perkeliama) žemė, o Šiaurinio aplinkkelio trasoje prie pat gatvės pristatyta gyvenamųjų namų ir kitokių pastatų.
P.S. Visos tos diskusijos apie esamų ar baigiamų tris Pietinius Vilniaus aplinkkelių pavadinimus kur kas smagesnės nei apie dvi nepradėtas tiesti Šiaurines gatves (neskaitant Šiaurės gatvės N.Vilniuje)
Taip, tikrai įdomiau. Smalsumo dėlei. Kodėl 2 skaičiuoji?
Nuo Žvalgų pro Senukus iki Justiniškių/Pašilaičių tarpo. Kur kita?
Dėl gatvės intensyvumo - kiek žinau Bajorų kalvų gatvė turi tapti Šiaurinio aplinkelio dalimi - tai bus ne labiau ramesnė nei Vršuliskiu gatvė, o ir apstatymas Bajoruose sparčiai vejasi savo tankumu.
Dėl kapiniu ir laidojimo rūmu - sutinku, kad dalį tai gali atbaidyti.
Kita vertus įžvegliu Sugiharos gatvės privalumus, kuriu Bajorai neturi - vieta mieste - arčiau centro, geresnis susisiekimas, pilna infrastruktūra, patikimesnis statytojas - čia mano asmeninė nuomonė.
Dėl gatvės intensyvumo - kiek žinau Bajorų kalvų gatvė turi tapti Šiaurinio aplinkelio dalimi
Ji negali būti aplinkkelio dalimi. Mokslininkų g. planuojama, o tai puskilometris nuo naujų statybų. Nors Bajorų kelias stulbina važiuojamosios dalies siaurumu ir ypač plačiu šaligatviu.
Ji negali būti aplinkkelio dalimi. Mokslininkų g. planuojama, o tai puskilometris nuo naujų statybų. Nors Bajorų kelias stulbina važiuojamosios dalies siaurumu ir ypač plačiu šaligatviu.
Bajorų kelias yra akligatvis į sodus, ten ir nereikia plačios gatvės, o Mokslininkų gatvei nėra vietos platinti iki 2x2, jau nekalbant apie kažką pan. kaip rimtas aplinkkelis-greitkelis. Galima tik 1x1 formatą truputį praplatinti ar padaryti 1x2.
Bajorų kelias yra akligatvis į sodus, ten ir nereikia plačios gatvės, o Mokslininkų gatvei nėra vietos platinti iki 2x2, jau nekalbant apie kažką pan. kaip rimtas aplinkkelis-greitkelis. Galima tik 1x1 formatą truputį praplatinti ar padaryti 1x2.
Ne visai akligatvis, bet ne tame esmė. Šalia esant apie 3000 gyventojų mikrorajonui reikia normalaus susisiekimo/išvažiavimo. Atobusas vos išsitenka 3.5 pločio juostoje.
O kaip paaiškinti beveik 4 m pločio šaligatvį/akligatvį??
Mokslininkų g. tikrai pakaktų sutvarkyto praplatinto kelio, nors iki Bajorų galėtų padaryti keturių juostų - vietos yra.
Pradedamas rengti apie 26,16 (dvidešimt šešių ir šešiolikos šimtųjų) ha teritorijos detalusis planas Mykolo Lietuvio gatvei tiesti. http://www.vilnius.lt/index.php?1447998678
Publikuojamas VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS ĮSAKYMAS DĖL APIE 26,16 HA TERITORIJOS DETALIOJO PLANO RENGIMO MYKOLO LIETUVIO GATVEI TIESTI https://www.vilnius.lt/index.php?1240237147
Comment