tai tie gyventojai, palei kurių sklypus ėjo ši gatvė, ką nors laimėjo ar ne? Pasikeitė kas nors šiame projekte?
PS Sorry, pats nieko tokio neįžiūrėjau.
tai tie gyventojai, palei kurių sklypus ėjo ši gatvė, ką nors laimėjo ar ne? Pasikeitė kas nors šiame projekte?
PS Sorry, pats nieko tokio neįžiūrėjau.
Jie laimėjo tą, kad realiai statybos nusikėlė neribotam laikui.
tai tie gyventojai, palei kurių sklypus ėjo ši gatvė, ką nors laimėjo ar ne? Pasikeitė kas nors šiame projekte?
PS Sorry, pats nieko tokio neįžiūrėjau.
Žiūrint į brėžinį, nelaimėjo. Čia tie, kurie Krivicko g.
Šioje sankryžoje ženkliai mažesnis kiekis sunkiojo ir lengvojo krovininio transporto intensyvumas/procentas ir berods Mykolo Lietuvio g. neleis sunkiajam važiuoti (išskyrus autobusus).
Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.
Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.
Logikas labai paprasta - nes to nenori projektą stabdantys gyventojai.
Logikas labai paprasta - nes to nenori projektą stabdantys gyventojai.
Bet ten maximum keliolika namų, ar dėl to turėtų būti stabdomi tokie svarbūs ir dideli infrastruktūros projektai? Juolab ta gatvė neatsirado staigiai iš oro, numatyta BP dar nuo sovietmečio.
Bet ten maximum keliolika namų, ar dėl to turėtų būti stabdomi tokie svarbūs ir dideli infrastruktūros projektai? Juolab ta gatvė neatsirado staigiai iš oro, numatyta BP dar nuo sovietmečio.
Manau pirma nuties gatvę, o ant sekančių rinkimų, jeigu pasikeis meras (o gal ir nebūtinai), padarys kokį papildomą PAV ir nusirinks tuos ženklus. Ten beje sunkiasvoris transportas jau dabar kartais užklysta
Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.
Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą. Dalis šio eismo numatytai aplenks "centrą" (Geležinio Vilko g. per upę) per Vakarinį aplinkkelį ir Šiaurinę g, kita dalis toliau kursuos Geležiniu Vilku.
Tikrasis šiaurinis vilniaus aplinkkelis ves rekonstruotu 108 keliu (vietomis pakoreaguota trasa), kuris nuo pat Nemenčinės per Riešę, Maišiagalą sieks A1 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda). Ši jungtis potencialiai ateityje nuims tranzitinį užmiestinį krovininį transportą.
O vietiniams gyventojams "ant kelio", tai žinoma nesinori tos Mykolo Lietuvio gatvės. Kuo toliau tuo eismas joje intensyvės ir tolimąjame plane ji atliks itin svarbų vaidmenį susisiekime. Dabar ten juokingas srautas palyginus su tuo kas laukia.
Parašė themanual
Manau pirma nuties gatvę, o ant sekančių rinkimų, jeigu pasikeis meras (o gal ir nebūtinai), padarys kokį papildomą PAV ir nusirinks tuos ženklus. Ten beje sunkiasvoris transportas jau dabar kartais užklysta
Vietinio sunkiojo transporto neišvengsi, reikia tai reikia - net statybos kitaip neįvyktų. Tranzito nereikia skatinti, kai yra projektuojama naujai ir logistikos vystymasis yra nusistovėjęs. Baisiausia laukia, kai bus kapitalinė Žaliųjų ežerų g. rekonstrukcija ir tiltas Ožkiniuose iki Nemenčinės plento. Tada masyvus lengvojo krovininio transporto tranzitas nebeišvengiamas (iki Šiaurinės g. paskutinio etapo). Neaišku tik kokia seka vyks visi šitie darbai.
Vietinio sunkiojo transporto neišvengsi, reikia tai reikia - net statybos kitaip neįvyktų. Tranzito nereikia skatinti, kai yra projektuojama naujai ir logistikos vystymasis yra nusistovėjęs. Baisiausia laukia, kai bus kapitalinė Žaliųjų ežerų g. rekonstrukcija ir tiltas Ožkiniuose iki Nemenčinės plento. Tada masyvus lengvojo krovininio transporto tranzitas nebeišvengiamas (iki Šiaurinės g. paskutinio etapo). Neaišku tik kokia seka vyks visi šitie darbai.
Vargu ar Ožkinių tiltas bus pastatytas. Tuo labiau anksčiau nei užbaigta Šiaurinė gatvė. Sklando gandai, kad Šimašius Ožkinių tilto apylinkių gyventojų bendruomenėms pasiūlė pasistatyt tiltą už savo pinigus. Atseit norėjot vaizduot turčius gyvendami užmiesčio fazendose - reiškia turėsit ir iš ko susimest ant tilto...
Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtis
Buvo nuskambėjęs pažadas neleisti sunkiasvorio transporto šia būsima gatve. Klausimas tik kiek realu tikėtis, kad bus laikomasi apribojimų - alternatyvus maršrutas 108 keliu yra ženkliai ilgesnis.
Buvo nuskambėjęs pažadas neleisti sunkiasvorio transporto šia būsima gatve. Klausimas tik kiek realu tikėtis, kad bus laikomasi apribojimų - alternatyvus maršrutas 108 keliu yra ženkliai ilgesnis.
Fūrų eismas 108 keliu ne tik būtų nesaugus ir ilgesnis apie 20 km, bet ir eitų pro visokius kaimelius ir dar klausimas, kur daugiau namų šalia kelio, tame 108 ar ML.
108 keliu jau ir dabar vyksta ~200 krovinio per parą. Nekalbant apie kariuomenės technikos logistiką. Streetview net prasilenkia su daug "furų". Myniau Nemenčinė - Žaliųjų ežerų g. ir atgal - tai labai nesaugus ruožas - sutinku. Todėl ir turėtų būti rekonstruojamas. Vilniaus rajono BP numatyta trasa.
Nuo Nemenčinės iki posūkio į Europos parką tik gėlytės. Tarp A2 ir Molėtų plento ir kelias smagesnis, ir fūrų daugiau. Ką jau kalbėt apie važiavimą per Riešę. Su lengvąja per Ukmergę gal atrodo ne itin lėčiau. Bet fūros autostrados privalumų neišnaudoja ir laiko/pinigų nuostolis gerokai didesnis.
Bet fūros autostrados privalumų neišnaudoja ir laiko/pinigų nuostolis gerokai didesnis.
90km/h (autostrada) vs 80km/h
Atstumas skiriasi apie 30-40 km važiuojant per Ukmergę. Vos 10-20 km važiuojant 108 keliu.
Be to, klausimas ar daugiau neišdeginsi kuro visuose Mykolo Lietuvio g. šviesoforuose ir Molėtų pl. šalia Vilniaus. O dar posūkiai į kairę (ML g. - Molėtų pl. ir Basanvičiaus g. - Kupiškio g. [Utenoje])
A2 Ženkliai labiau pritaikytas ir sankirtos adekvačios krovininiam transportui. Gal tik A6 vedantis per miestelius problematiškesnis, bet ten teoriškai didžiulis Kauno koridorius.
P.S. Suprantu, kai Šiaurinėje g. nebuvo numatyti šviesoforai, tai net krovininis teoriškai mažiau taršiai pravažiuotų miestu, bet dabar tai deja bus taršiau - bet pėstiesiems/dviratininkams patogiau.
P.S. pažįstamas jau 10 metų gyvena šalia, tai sako, kad jau atsikraustant buvo žinoma gatvės trasa. Tai kiek visas procesas bendrai užima laiko, 20-25 metus?
O dar juokėmės iš sovietų, kad lėtai ir nekordinuotai viskas judėdavo...
Problemos su procedūromis. Toks įspūdis, kad perkama kaip iš Aliexpress, kai bus po "30-60 dienų". Tai čia irgi, projektas paleidžiamas į laisvą procedūrinį pasiplaukiojimą, nežiūrint, kiek jis svarbus. Jei tiek užtrunka, vadinasi reikia ieškoti priežasčių.
Comment