Tai jis visą laiką buvo leidžiamas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTaip, bet tą reikėjo daryti iškart už ES pinigus. Ir tuneliuką tik lengvoms, mažesnis į gylį ir į ilgį tada. Tokių teko matyti Prancūzijoje po mažais žiedais, investicijos mažos, o nauda didžiulė. O fūros natūraliai negalėtų važiuoti į ML.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu daryti tunelį, tai daryti ir fūroms ir tada leisti fūroms važiuoti. Priešingu atveju nėra prasmės sujungti aplinkkelį tiesiogiai su mažos reikšmės vietine gatvele.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMaksimalizmas nereiškia optimaliausio sprendimo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTaip, bet tą reikėjo daryti iškart už ES pinigus. Ir tuneliuką tik lengvoms, mažesnis į gylį ir į ilgį tada. Tokių teko matyti Prancūzijoje po mažais žiedais, investicijos mažos, o nauda didžiulė. O fūros natūraliai negalėtų važiuoti į ML.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisiškai nėra loginio pagrindimo drausti fūroms važiuoti šiauriniu aplinkkeliu. Nebent gyventojų emocijos ir (ne)norai.
Comment
-
Keista, kad B2 kategorijos gatvė gali vadintis "aplinkkeliu". Jeigu pastatys ženklą draudžiantį sunkiasvorio transporto eismą, reiškia bus tik išimtys, t.y. kartais bus galima pravažiuoti spec. transportui (kranai, keltuvai ir. pan) ir spec. tarnyboms. O ES paramos ir negali būti tokiam projektui, kai tai tampa elementari miesto gatvė.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimąO tai dabar ES jau pinigu nebeduos?
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąKeista, kad B2 kategorijos gatvė gali vadintis "aplinkkeliu". Jeigu pastatys ženklą draudžiantį sunkiasvorio transporto eismą, reiškia bus tik išimtys, t.y. kartais bus galima pravažiuoti spec. transportui (kranai, keltuvai ir. pan) ir spec. tarnyboms. O ES paramos ir negali būti tokiam projektui, kai tai tampa elementari miesto gatvė.
Comment
-
Parduoda sklypus prie Mykolo Lietuvio ir Ukmergės sankryžos
Tai reik suprast, kad sioje vietoje keliu lygiu sankryzos niekada nebus...
https://www.facebook.com/inreal.lt/p...03916453164521
Comment
-
Informacija apie parengtą Planuojamos tiesti Mykolo Lietuvio gatvės Vilniaus mieste poveikio aplinkai vertinimo (PAV) programą
http://www.vilnius.lt/index.php?1100520737Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąInformacija apie parengtą Planuojamos tiesti Mykolo Lietuvio gatvės Vilniaus mieste poveikio aplinkai vertinimo (PAV) programą
http://www.vilnius.lt/index.php?1100520737
http://infraplanas.lt/wp-content/upl...suomenei-1.pdfPaskutinis taisė Ginthus; 2017.01.20, 12:46.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąČia nuoroda į dokumentą, kam įdomu:
Planuojamos tiesti Mykolo Lietuvio gatvės Vilniaus mieste poveikio aplinkai vertinimo (PAV) programa
http://infraplanas.lt/wp-content/upl...suomenei-1.pdf
Gerai, kad vis lieka 4 eismo juostos
Ši gatvė kaip B1 kategorijos (pagrindinės miesto gatvės) yra numatyta Vilniaus miesto bendrajame plane. Gatvei tiesti rengiamas detalusis planas. M.Lietuvio gatvei tiesti bus formuojamas atskiras ~10,11 ha sklypas, kurio planuojama paskirtis – inžinerinės infrastruktūros. Žemė daugiausia valstybinė, tačiau visgi visuomenės reikmėms reikės paimti virš 4 ha (dalis žemės nuosavybės teise priklausanti miškų ūkio žemė). Miško žemė planuojama paversti kitomis naudmenomis – kitos paskirties žemė, naudojimo būdas: inžinerinės infrastruktūros teritorija, pobūdis: susisiekimo ir inžinerinės infrastruktūros koridoriai.
Numatoma nutiesti 2,7 km ilgio, keturių eismo juostų su žalia skiriamąją juosta apšviečiamą gatvę, įrengti 2,5 m pločio dviračių takus, šaligatvius, viešojo transporto stoteles, apšvietimo stulpus ir kt. (...)
http://infraplanas.lt/wp-content/upl...suomenei-1.pdf
Pasirodė nauja trasos alternatyva.
Prie pat kelio pasistačiusių namus gyventojų pageidavimu nagrinėjamas variantas, kai rytinėje kelio dalyje kertamas miškas ir kelias pastumiamas į šiaurę.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKeista kai vienų gyventojų klausia, o kitų ne.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTa trasos alternatyva yra dar vienas šlykštus atvejis, kai besistatantieji toje vietoje namus „nežinojo“, kad čia numatyta gatvė. Jie turėtų patys padengti išlaidų skirtumą tarp gatvės trasų.
Comment
-
Labiausiai bijau, kad suprojektavus bus numatyta šviesoforinė sankryža su kiekvienu į tuos kvartalus einančiu šunkeliu. Teisingiausia būtų padaryti tik dvi: su Vandenio/L. Giros ir su Mokslininkų/Noragiškių. Visur kitur - aklakelius, kad išsukantieji nesudarytų avarinių situacijų. Bet nuojauta kužda, kad čia bus padaryta dar blogiau nei Nemenčinės pl., be lėtėjimo/greitėjimo juostų.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąGeriau ieskoti alternatyvos nutiesti normalu siaurini miesto aplinkeli.
Dėl kelio tiesimo tiesimo "alternatyvia" trasa kertant daugiau miško. Būtų labai gražu, jei tų namų gyventojai ne tik rodytų iniciatyvą vilkindami procesą ir siūlydami naujas trasas. Jie galėtų parodyti ir iniciatyvą prisidėti savais pinigais prie projekto pabrangimo, įskaitant papildomo detaliojo planavimo išlaidas.Paskutinis taisė Romas; 2017.01.21, 19:38.
Comment
Comment