Parašė Rembo3
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
-
Parašė Rembo3 Rodyti pranešimąPalaikau tomtom, būtų tiesiog kvaila neįrengti 2 lygių sankryžos. Kaip supratau reikalingi sklypai buvo neišpirkti, reiškias turėjo likti pinigų, kur tie pinigai?
Šis mazgas akivaizdus ir šiurkštus (ir net sąmoningas) projektuotojų brokas
2 SPX ir Lettered, jei jums nėra poreikio tai dar nereiškia kad jo nėra daugumai, kam dangstyti kvailas projektuotoju užmačias ar akivaizdų lobizmą(ty darom taip kad būtų darbo, mokeščių mokėtojai vistiek sumokės..)?
Beje, aš niekur nerašiau, kad nėra poreikio.
Techniškai toks mazgas turėjo būti įrengiamas projekto eigoj prieš tai parengus techninį projektą kartu su VA projektu arba apjungiant juos. Jeigu nebuvo, reiškia yra visai kitaip mąstoma pačios savivaldybės apie pačią ML gatvę ir jos aplinkoje esančius detaliuosius planus. Vien jau pats pasakymas, kad neva draus sunkiasvorį transportą daug ką pasako ir tą dar kartą įrodo parduodami net 4 sklypai šalia tokios sankryžos, kur niekaip nebelieka jokios vietos dviejų lygių mazgui. Gerai, iš kitos pusės padarome ten du lygius, su S. Neries gatve vis tiek turim šviesoforą. Toliau dar labiau neaišku, jei ten esančių ištisų prabangių namų kvartalų gyventojai užprotestuoja gatvės tiesimą arba nulemia, kad ji liktų tik C2 kategorijos su labai ribojamu eismo intensyvumu. Kas tada? Tų pačių mokesčių mokėtojų pinigai išmetami į visiškai beprasmę dviejų lygių sankryžą. Mažiau reikia nervintis, ne rytoj gi statybos prasideda ir neaišku kada jos prasidės...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąToks mąstymas yra brokas...
Beje, aš niekur nerašiau, kad nėra poreikio.
ps. jei norės ir reikės - viskas įmanoma
o kas jeigu mes visi išreikštumėme protestą ir pateiktumėme savo HLD ? gal kažkas pradėtų keistis į gerą ir prasminga (visuomenės atžvilgiu)?
Comment
-
Parašė Rembo3 Rodyti pranešimąPalaikau tomtom, būtų tiesiog kvaila neįrengti 2 lygių sankryžos. Kaip supratau reikalingi sklypai buvo neišpirkti, reiškias turėjo likti pinigų, kur tie pinigai?
Šis mazgas akivaizdus ir šiurkštus (ir net sąmoningas) projektuotojų brokas
2 SPX ir Lettered, jei jums nėra poreikio tai dar nereiškia kad jo nėra daugumai, kam dangstyti kvailas projektuotoju užmačias ar akivaizdų lobizmą(ty darom taip kad būtų darbo, mokeščių mokėtojai vistiek sumokės..)?
2 lygių sankryžą yra gerai, bet tai tikrai yra vietų, kur jos reikia labiau - 2 lygių sankryža į žvyrkelį tikrai neturėtų būti miesto prioritetas ir gerai kad daugiau pinigų čia nešvaistė. Negalima visus miesto ir ES pinigus kišti į viena vieta, yra ir kitų probleminių vietų mieste, kad ir ta pati Liepkalnio - Minsko pl. sankryžą, ten realiai dabar reikia dviejų lygių sankryžos, o ne ateityje, kaip pvz. aukščiau minėtoje atkarpoje.
Comment
-
Šimašius, nutarimai... Pakėlė nuotaiką Su tiek informacijos, kiek dabar galima rasti viešai išvadas kažkokias pasidaryti gali kiekvienas ar bent jau susidaryti apytikrį vaizdą. Bet ir arkliui aišku iš to jau, kad nebus čia joks aplinkkelis, kai priskiriama ši gatvė tik B2 kategorijai. Palauksim kelis metus, pamatysim galutinį techninį projektą tada ir bus galima jau aptarinėti detaliau.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąLabai norint turbūt būtų galima vis tiek ten įrengti dviejų lygių sankryžą ir nenaudojant tų sklypų, bet taip, mažai realu.
Atvaizdas
O kitų sklypų išpirkti nereikia ir jų savininkai dėl kilnaus tikslo juos padovanos? Visi sklypai iki gatvių raudonųjų linijų aplink yra privatūs ir juos visus vienodai reikėtų išpirkti.
OT: Buvo straipsnis, kad vairuotojai paklysta ir nuvažiuoja netyčia į aplinkkelį. Ir tai esant dabartinei elementariai sankryžai. Įrengus tokią, kaip pasiūlyta, tai tie vairuotojai visiškai paklystų ir išvažiavimo bent porą valandų nerastų
Parašė tomtom Rodyti pranešimąDabar ne, bet nutiesus ML gatvę bus tik laiko klausimas, kol ši vieta taps problematiška. Žiūrint trumparegiškai po to ir būna pas mus problemos su žemių išpirkimais.
Comment
-
visiškai pritariu, kad ukmergės ir M.lietuvio sankryža yra pati mažiausia problema iš visų, bet kažkodėl labai eskaluojama. neva kažkam nėra kur apsisukti aplinkkelyje
pagrindinis tranzitinis srautas yra ir bus ukmergės plentas-vakarinis aplinkkelis, kuriame nėra šviesoforo. .
o kam planuoti kažkokias grandiozines estakadas i Lietuvio gatvę, jeigu ji yra duobėtas žvyrkelis, ir neaišku kada bus asfaltuota ir kiek juostų bus?
kas sugalvojo, kad M.lietuvio gatvė turi būti aplinkkelis?
dėl žemės paėmimo, procedūra ne tik kad labai brangiai kainuos, ji vien tik truks apie 5 metus!
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTechniškai toks mazgas turėjo būti įrengiamas projekto eigoj prieš tai parengus techninį projektą kartu su VA projektu arba apjungiant juos. Jeigu nebuvo, reiškia yra visai kitaip mąstoma pačios savivaldybės apie pačią ML gatvę ir jos aplinkoje esančius detaliuosius planus. Vien jau pats pasakymas, kad neva draus sunkiasvorį transportą daug ką pasako ir tą dar kartą įrodo parduodami net 4 sklypai šalia tokios sankryžos, kur niekaip nebelieka jokios vietos dviejų lygių mazgui. Gerai, iš kitos pusės padarome ten du lygius, su S. Neries gatve vis tiek turim šviesoforą. Toliau dar labiau neaišku, jei ten esančių ištisų prabangių namų kvartalų gyventojai užprotestuoja gatvės tiesimą arba nulemia, kad ji liktų tik C2 kategorijos su labai ribojamu eismo intensyvumu. Kas tada? Tų pačių mokesčių mokėtojų pinigai išmetami į visiškai beprasmę dviejų lygių sankryžą. Mažiau reikia nervintis, ne rytoj gi statybos prasideda ir neaišku kada jos prasidės...
Dabar dar dažnai girdimas argumentas, kam statyti viaduką, jei toliau vėl šviesaforai, tai šiuo atveju aš irgi prieštaraučiau jo taikymui, nes šioje vietoje bus svarbu butelio kakliukus patraukti nuo kelių sankirtos, tegu ir šiek tiek toliau, o esant dviejų lygių sankryžai ir tie kakliukai bus mažesni, nes nusims nusukantys į kairę ir dešinę srautai. Taip pat šviesaforą su S.Neries gatve galima sureguliuoti teikiant prioritetą Mykolo Lietuvio gatvei, tuomet sumažėjęs kakliukas gal ir visai išnyktų.
Jei susikerta dvi didelio intensyvumo gatvės, tegu ir pilnos iš visų pusių šviesaforų, visada bus logikos daryti dviejų lygių sankryžą tarp jų su sąlyga, kad šviesaforai tinkamai sureguliuoti.
Parašė sleader Rodyti pranešimąAtrodytu, kad pas mus pinigai tiesiog krinta iš dangaus ir nėra kur jų panaudoti. Mieste yra bent 20 vietų, kuriose rimtesnių investicijų infrastruktūros gerinimui reikia kur kas labiau nei šioje vietoje..Paskutinis taisė tomtom; 2017.01.05, 19:07.
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąkas sugalvojo, kad M.lietuvio gatvė turi būti aplinkkelis?
Planavimo dokumentuose ta jungtis yra jau virš 15 metų. Vienu metu buvo net ketinimų "pramušti" vieną europinį numerį keliui A4 nuo Lenkijos sienos ir A14 iki Utenos. Tuomet M.Lietuvio gatvė būtų rekonstruojama už ES pinigus.
Kita problema, kad vietoj infrastruktūros koridorių suformavimo leista perkiloti žemes ir suformuoti sklypus raudonosiose linijose.
Visada atsiras suinteresuotų žmonių "torpeduoti" projektą.
- Vieną tokį palaidotą projektą jau turime - kelyje iš Pilaitės į Čekoniškes namai pristatyti prie pat gatvės ir niekada nebus kitos jungties su keliu A1 ties Rykantais.
- Net vakarinis aplinkkelis prieš 28 metus buvo sustabdytas keliems dešimtmečiams, nes protestavo "žalieji" (t.y. žalių metalinių garažų savininkai).
Kitos alternatyvos M.Lietuvio keliui kol kas nėra. Jei ir būtų kita jungties trasa, ten irgi reikėtų išpirkti žemes.Paskutinis taisė Romas; 2017.01.05, 23:00.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąSutinku dėl projektavimo logikos, bet realybė tokia: gali planuoti kokią nori gatvę, jei žmonėm bus tegu ir labai nepatogu, bet greičiau - jie ja važiuos. Todėl labai tikėtina, kad ten srautai bus B kategorijos gatvės lygio ir tuomet turėsim pastovius kamščius aplink sankryžą, ir teks platinti privažiavimus, kad bent kamščiai nepradėtų lįsti į Vakarinį aplinkkelį.
Jeigu sakoma, kad bus greičiau net pravažiuoti pro mišką "nepatogių šviesoforų", tai kur čia problema ir kodėl ją reikia spręsti statant dviejų lygių sankryžas?
Gatvė ten reikalinga, bet reikalingi kaip patogi susisiekimo trasa su visomis būtinomis sankryžomis, visais posūkiais ir pėsčiųjų perėjimais. Tai, kad savivaldybės taryba nubalsavo jog neegzistuojanti gatvė bus B kateogorijos, tai atliekant projektavimą nereiškia, kad pavyks ją tokią padaryti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNe visi gyventojai ten yra gobšuoliai burokų augintojai. Sūnaus draugo tėvai ten statėsi namą ( o jau praėjo bene 10 metų) būtent su perspektyva, kad ten bus nutiesta nauja patogi gatvė!!!Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąlabai gerai, kad yra tokių, bet spėčiau ten tokių suprantančių gatvės būtinybę yra nedaug.
Siaip, mano nuomone, kai daromos visokios pecijos pries, lygiagreciai turetu buti renkami parasai uz peticijas uz. Mano nuomone M.K Lietuvio g., ar Pavilioniu g. Gaudu zymiai daugiau uz balsu, negu tu reksniu surinku.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš dabar taip pagalvojau, kad labai jau norint galima būtų pastatyt tunelį iš VA į ML po vieną juostą. Pilnai užtektų. O likusiems srautams - dabartinis šviesoforas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment