kaip suprantu visi prisipirko namu/sklypu, nors zinojo, kad ta gatve ten bus, o dabar kelia bangas...idomus zmones
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąRealiai beveik visi bajorų/visorių/santariškių gyventojai turėtų būti už tą gatvę, nes susisiekimas stipriai pagerėtų. Problema manau yra keliolika namų/sklypų, kurie yra prie pat tos gatvės ar net su ja ribojasi, jie viską stabdys.
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąkaip suprantu visi prisipirko namu/sklypu, nors zinojo, kad ta gatve ten bus, o dabar kelia bangas...idomus zmones
Įdomu kaip po nepriklausomybės atgavimo buvo rengiamas detalusis planas. Iš to, kad ten prisistatė namų, panašu jog DP buvo ne vieną kartą keičiamas ir tinkamiems atstumams iki pastatų neliko vietos.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą
Įdomu kaip po nepriklausomybės atgavimo buvo rengiamas detalusis planas. Iš to, kad ten prisistatė namų, panašu jog DP buvo ne vieną kartą keičiamas ir tinkamiems atstumams iki pastatų neliko vietos.
Man įdomiausia, tai, kad reikia išpirkti tuos pastatus, sklypus, tai jie tampa aukso vertės. Kaip ir ta 1929 m. statybos bakūžė Grigiškėse 5 metrai nuo A1 magistralės, kur bylinėtasi vos ne dešimtmetį.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO kada taip nebuvo? Daug tokių infrastruktūros projektų, kur dėl jų tieimo/statybos darbų kyla šaršalas. Ne išimtis ir ši gatvė.
Suplanuota ta gatvė dar giliu sovietmečiu. Kaip ir pats mazgas Ukmergės g. - Vakarinio aplinkkelio:
Atvaizdas
Įdomu kaip po nepriklausomybės atgavimo buvo rengiamas detalusis planas. Iš to, kad ten prisistatė namų, panašu jog DP buvo ne vieną kartą keičiamas ir tinkamiems atstumams iki pastatų neliko vietos.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTik nereikia nusišnekėti - YRA, mano žmonos puseserė gyvena bute, iš kurio virtuvės lango galima vos ne ranka pasiekti pravažiuojančius troleibusus. Ir, taip, tai 4 juostų itin didelio intensyvumo gatvė - Kalvarijų.
Pats gyvenau bute 10-15 metrų nuo judrios sankryžos, kur nuo ankstyvo ryto į Gariūnus kamščiai rikiuodavosi.
Tai pagal kažkokią logiką tuos namus reiktų iškeldinti?? Ar naikinti gatves?? Užsodinti burokais?
Jei sakau nėra - reiškiasi NĖRA
Miestas ne bereikalo yra suskaidytas tankumo zonomis. Kas yra "miegmieji rajonai"? Kodėl jiems netaikomi senamiesčio standartai?
O dėl srauto - jūs nei vienu atveju nenagrinėjate faktų - ML mes skaičiuojame kad bus 20 K mašinų per parą, t.y. tiek vaziuoja is Kauno i Vilniu kasdien. Centre vaziuoja maziau
Verdiktas - NĖRA
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO kada taip nebuvo? Daug tokių infrastruktūros projektų, kur dėl jų tieimo/statybos darbų kyla šaršalas. Ne išimtis ir ši gatvė.
Suplanuota ta gatvė dar giliu sovietmečiu. Kaip ir pats mazgas Ukmergės g. - Vakarinio aplinkkelio:
Atvaizdas
Įdomu kaip po nepriklausomybės atgavimo buvo rengiamas detalusis planas. Iš to, kad ten prisistatė namų, panašu jog DP buvo ne vieną kartą keičiamas ir tinkamiems atstumams iki pastatų neliko vietos.
Mielieji baikite tuos kliedesius - aišku kad žinojo ir žino. Bet aplinkybės kuriomis mąstant buvo suvokiami vieni ar kiti sprendimai labai skiriasi. Miesto tankumas auga, miestas plečiasi norim to ar nenorim, maximos statosi, transporto mazgai įgauna naujus srautus ir pan.
TOdėl ir daromi visokie vertinimai, analizės (juk galėjo prieš 20 metų padrayti PAV ir dabar net neperdarinėti ) - turi atsižvelgti į šios dienos situaciją ir atitinkamai koreguoti principus.
Nori visi tos gatvės ir nekeikia projekto būtinumo, tik klausimas kaip tai daro
Velnias slypi detalėse. Vat dėl jų ir kalbama, o ne apie projekto stabdymą.
Dar plius - kol suras pinigus šitam projektui, tai tikrai spės ir penkiolika kartų projektą permąstyti.
Comment
-
Parašė Arturas76 Rodyti pranešimąJei sakau nėra - reiškiasi NĖRA
Miestas ne bereikalo yra suskaidytas tankumo zonomis. Kas yra "miegmieji rajonai"? Kodėl jiems netaikomi senamiesčio standartai?
O dėl srauto - jūs nei vienu atveju nenagrinėjate faktų - ML mes skaičiuojame kad bus 20 K mašinų per parą, t.y. tiek vaziuoja is Kauno i Vilniu kasdien. Centre vaziuoja maziau
Verdiktas - NĖRA
Aš nepratęs diskutuoti, kai kita pusė nesugeba net nei vieno argumento pateikti..
Kaip ir pastebėjo kitas forumietis, įdomu kodėl ML gatvės skaičiavimui buvo imtas mašinų kiekis tarp Vilniaus ir Kauno, o ne koks Londono apvažiavimo žiedas M25 ar Maskvos MKAD, skaičiai būtų dar geresni.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTik viena smulkmena - toje nuotraukoje matosi ne aplinkkelio mazgas, o Pavilionių - Zemenhofo 2 lygių sankryža su Ukmergės gatve. Dabar gi jau šviesoforą ten statys.
http://foto.terpe.lt/inkelti/2006092...201978%20C.jpg
Kaip matot čia kiek stambesniu planu, bet reikia atidžiai įsižiūrėti. Įdomu tai, kad pagal tą planą dabar minima Zamenhofo g. būtent ir yra suplanuota kaip vienintelė arterija iki pat Molėtų plento - Geležinio Vilko g. Panašu, kad būtų buvusi rimta gatvė, nei dabar planuojama. M. Lietuvio gatvės ties Vakarinio aplinkkelio mazgu išvis nėra. O Ukmergės. g. viadukas mazge su aplinkkeliu - tokį patį lenktą pastatė ir dabar Tai va, kiek vėliau buvo kitas gen. planas (nerandu dabar niekur), kur yra atsiradusi jau ir M. Lietuvio g. (Šiaurinis aplinkkelis).Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
o kazkur yra pasidalint info, kas konkreciai negerai buvo tose isvadose?
( http://gamta.lt/files/PAV%20atranka%...3447672008.pdf )
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąo kazkur yra pasidalint info, kas konkreciai negerai buvo tose isvadose?
( http://gamta.lt/files/PAV%20atranka%...3447672008.pdf )
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPermetus akimis, tai greičiausiai netiko 2 dalykai: kad nebus akustinių sienučių ir kad atseit sunkusis transportas bus draudžiamas ženklais. Turbūt nelinkę pasitikėti, kad tie ženklai vieną dieną nedings ir triukšmo lygis nepasikeis (o sienuičių tai nėra).Paskutinis taisė Lettered; 2016.11.15, 14:10.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip sunkiajam transportui reiks patekti iš aplinkkelio į molėtų plentą? Vienintelė alternatyva važiuoti dabartiniu maršrutu GV per centrą...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSenuoju Ukmergės keliu ir palei Riešę, nors kelias ten prastokas.
Comment
-
Gatvės skirtos sunkiajam transportui yra kitos gamybos - ten reikalavimai yra žymiai rimtesni. Ir ne į kiekvieną statinį yra prasmės investuoti tiek. TOdėl yra Ateities gatvė nuo seno tam statyta ir senasis Rieses kelias.
Vargu ar kas tik del patogumo darys sita kelia brangesniu.
P.S. tie kas nori is Vilniaus padrayti Londoną ar Maskvą - ten ir važiuokite gyventi. Į Vilnių yra norinčių atsikelti tokį subalansuotą, kaip dabar yra. Ir niekam nesinori į tą Maskvą ar Londoną. Itin blogi pavyzdžiai.
am
Ruošiant naujas investicijas, niekas nežiūri vien tik į senus pavyzdžius - jie neatitinka realybės ir nesukuria tinkamo sprendinio einamosiomis sąlygomis. Todėl bet kokie statistiniai pavyzdžiai į istoriją nėra idealūs.
Klausimas esminis - kaip mes norime matyti miestą, kokius keliame reikalavimus. Daugelis diskutuodami apie sprendinius remiamės kaip asmeniškai norėtume gyventi, ypač jei ta vieta ne šalia mūsų.
Kai negyveni konkrečioje vietoje ir ji tau tiesiog tranzitinis uždavinys - tai kaip ir lauko tualetas - gali smirdėti, bet per pora sekundžiu greit palekiant juk nieko tokio?
Comment
-
Parašė Arturas76 Rodyti pranešimąGatvės skirtos sunkiajam transportui yra kitos gamybos - ten reikalavimai yra žymiai rimtesni. Ir ne į kiekvieną statinį yra prasmės investuoti tiek. TOdėl yra Ateities gatvė nuo seno tam statyta ir senasis Rieses kelias.
Vargu ar kas tik del patogumo darys sita kelia brangesniu.
P.S. tie kas nori is Vilniaus padrayti Londoną ar Maskvą - ten ir važiuokite gyventi. Į Vilnių yra norinčių atsikelti tokį subalansuotą, kaip dabar yra. Ir niekam nesinori į tą Maskvą ar Londoną. Itin blogi pavyzdžiai.
am
Comment
-
Parašė Arturas76 Rodyti pranešimąGatvės skirtos sunkiajam transportui yra kitos gamybos - ten reikalavimai yra žymiai rimtesni. Ir ne į kiekvieną statinį yra prasmės investuoti tiek. TOdėl yra Ateities gatvė nuo seno tam statyta ir senasis Rieses kelias.
Vargu ar kas tik del patogumo darys sita kelia brangesniu.
P.S. tie kas nori is Vilniaus padrayti Londoną ar Maskvą - ten ir važiuokite gyventi. Į Vilnių yra norinčių atsikelti tokį subalansuotą, kaip dabar yra. Ir niekam nesinori į tą Maskvą ar Londoną. Itin blogi pavyzdžiai.
am
Comment
-
Yra nustatyti normatyvai, pagal juos ir projektuojama. Jei kažkas pažeidžiama, į tai ir reikia žiūrėti.
Gatvė neplanuojama kaip aplinkkelis. Ko gero, sunkiam kroviniam transportui ten net nebus galima važiuoti (kaip Lazdynuose, Karoliniškėse, etc.)
Visa beletristika apie rūtų darželius, raižytas gonkas bei Londonio smogus yra ne į temą.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTaip taip, ateities gatvė skirta sunkiajam transportui ir ten jokių gyvenamų namų nėra Matyt norėtumėt, kad už miesto pinigus jums nutiestų gatvę, kuri tik jums ir būtų naudinga.
Vat ir vėl prieprieša - vieni sako - mums reikia čia pralėkti nuo Ukmergės g. link GV, o kiti - čia vietinių pasipinigavimas sau gatvę tiesiant
Kažkas negerai su fokusu. Man atrodo kad visi siekia bendro tikslo - norim tureti visom pusem tinkamą sprendimą protingai ir tolerantiškai susitariant ir priimant pozicijas.
Dėl to ir rašiau - nei vieni iš esmės ne prieš gatvę, klausimas kaip sprendžiami atskiri niuansiukai.
Savivaldybė tiesiog buvo nutarusi nespręsti visiškai PAV. Kaip kažkas minėjo - iškėlė Lazdynų gyventojai klausimą dėl garso ir gavo sprendinius. ML atveju - bandė prasmukti pigiau. Bandys iš naujo. O galėtų imti ir pateikti savo siūlymus kuriuos galėtų kartu ir išspręsti.
Bėda savivaldybės struktūros mąstyme - gyventojai nėra specialistai, kad galėtų atsakyti kokie sprendiniai vienoje ar kitoje situacijoje įmanomi ir geriausi. O dabar specialistai sako - tai ką pasiūlysit? Netikiu, kad neturi variantų. Šimašius lyg ir bando tą viešą disuksiją įgyvendinti, bet dar reikia laiko kol realizuosis.
O vat kodėl čia keletas šūkalioja dėl "kelio stabdymo" - nesuprantu jų motyvų.
Niekas čia nestoja - dabar yra kelio sklypo formavimo etapas tiktai ir net kelio projektavimas dar nevyksta. Pinigų dar neaišku iš kur jamt (dar Šiaurinė gatvė (mano manymu dar svarbesnė vidinio miesto apkrovimams mažinti) laukia savo eilės). Juk nemanot, kad sprendinių diskusijos iš esmės įtakos kelio buvimą ar nebuvimą? Ar net esminį atsiradimo laiką?
Comment
Comment