Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos tiltai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LAKD vadovas: blogos ir patenkinamos būklės tiltų sutvarkymui reikia milijardo eurų
    „Turbūt tiek tiltų, kiek buvo sutvarkyta per pastaruosius 2 metus, nebuvo sutvarkyta per dešimtmetį. Turime pasekmes, kai jau reikia susitvarkyti, nes tai lemia saugumą“, – šią savaitę „Kelių forume“ teigė M. Švaikauskas.

    „Šiai dienai turime blogos ir patenkinamos būklės tiltus, kuriems reikia sutvarkyti milijardo eurų. Jau nekalbame apie milijonus, mūsų skaičiai prasideda milijardu“, – akcentavo jis.

    Vis tik LAKD vadovas pabrėžė, kad darbai tvarkant tiltus yra suplanuoti porai metų į priekį ir investicijos šiuo klausimu bus nenutrūkstamos.

    Metų pradžioje LAKD Eltai tvirtino, kad šiemet bus skirtas didelis dėmesys saugumo keliuose užtikrinimui bei šalies tiltų, viadukų ir estakadų priežiūrai. Anot Kelių direkcijos, metų pabaigoje Kaune planuojama baigti tilto per Nerį (A. Meškinio) rekonstrukciją. Iš viso Kelių direkcija šiemet Lietuvoje planuoja tvarkyti per 30 tiltų ir viadukų.

    Comment


      Nemenčinės tiltai per Nerį
      Foto 2024.01
      Senasis ir naujasis tiltai


      Žvilgsnis nuo senojo tilto į naująjį tiltą (pastatytą apie 1975-1976 m.)


      Važiuojant per naują tiltą keliu KK 102 Vilnius - Švenčionys

      Comment


        Tas pats naujasis Nemenčinės tiltas vasarą.
        Foto 2008.08

        Comment


          Nemenčinės naujasis (KK102) tiltas žiūrint iš apačios
          Foto 2011.07






          Comment


            Senasis Nemenčinės tiltas plaukiant Nerimi
            Foto 2011.07






            Kairysis krantas


            Dešinysis (Nemenčinės miesto) krantas


            Po tiltu






            Žvilgsnis atgal


            Abu Nemenčinės tiltai žiūrint prieš srovę
            Paskutinis taisė digital; 2024.01.28, 21:48. Priežastis: pataisytas [img] tagas

            Comment


              Senasis Nemenčinės tiltas 2008 m. rekonstrukcijos metu
              Foto 2008.03


              Foto 2008.08


              Prieš savaitę
              Foto 2024.01


              Beje, atkurtas 2008.03 mėn,. nuotraukų rodymas pirmame šios temos puslapyje
              https://www.miestai.net/forumas/foru...381#post351381
              Paskutinis taisė Romas; 2024.01.28, 00:40. Priežastis: Nuoroda

              Comment


                Prieš dėdamas šiemetines senojo Nemenčinės tilto nuotraukas pastebėjau, kad nebuvo 2008 m. vasaros rekonstrukcijos nuotraukų.
                Foto 2008.08.








                Vakarinė pusė


                Pasroviui


                Rytinė pusė




                Atgal link Nemenčinės miesto


                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Prieš dėdamas šiemetines senojo Nemenčinės tilto nuotraukas pastebėjau, kad nebuvo 2008 m. vasaros rekonstrukcijos nuotraukų.
                  Foto 2008.08.
                  Senam tiltui senas kranas gerai dera

                  Comment


                    Senasis Nemenčinės tiltas
                    Foto 2024.01


                    Pirmenybę turi važiuojantys iš Nemenčinės link Vilniaus






                    Vaizdas nuo kito Neries kranto į Nemenčinę















                    Comment


                      Ruošiantis remontuoti tiltą per Barupę Labūnavoj, HISK parašė, kad vietoj planuotos apylankos per pačią Labūnavą, bus pastatytas laikinas tiltas šalia rekonstruojamo.

                      Apylanka turėjo eiti gerokai per aplink, kokie 900m - siauras žvyruotas keliukas į kalną, kurį būtų reikėję platinti. Matyt laikiną tiltą pastatyti pasirodė pigiau

                      Nedžiugina tik išsireiškimas "bus pradėtas rekonstruoti", nenurodant kada bus baigtas rekonstruoti.
                      Attached Files

                      Comment


                        Graži Krunos tilto nuotrauka. Kai nori, ir kelių direkcija gali pasitengti

                        LAKD 2024.02.02
                        Ties Kaunu prasidės tilto per Kruną remontas
                        Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) šių metų pavasarį planuoja pradėti tilto per Kruną, kuris užimą pirmąją vietą prasčiausios būklės tiltų šalyje sąraše, tvarkymą.
                        LAKD paskelbė viešojo pirkimo konkursą tilto rekonstrukcijos ir laikino tilto statybos darbams atlikti. Sprendimą judriausioje šalies automagistralėje pirmiausia pastatyti laikiną tiltą Kelių direkcija priėmė siekiant išvengti nepatogumų vairuotojams. (...)


                        Tiltas per Kruną yra intensyviausio eismo automagistralėje Lietuvoje, todėl pasirinkta laikino tilto alternatyva. Pastačius laikiną tiltą ir vykstant esamo tilto rekonstrukcijos darbams, keliaujantiesiems automagistralės atkarpa Vilnius–Kaunas nereiks važiuoti apylankomis, taip bus taupomas ir kelionės laikas, ir degalų sąnaudos“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius

                        Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas ir sudarius galimybes patogioms ir saugioms eismo dalyvių kelionėms šia atkarpa.
                        Numatytas laikinas tiltas bus dviejų eismo juostų viena kryptimi. Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismą iš Vilniaus Kauno kryptimi planuojama kreipti laikinu tiltu, o eismą iš Kauno Vilniaus kryptimi – rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama.

                        https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...ekonstrukcijai
                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2185758#_

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Graži Krunos tilto nuotrauka. Kai nori, ir kelių direkcija gali pasitengti
                          Kodėl ne radarų?

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Kodėl ne radarų?
                            Atsakysiu kitoje temoje.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Pagrindinė rekonstrukcijos priežastis yra avarinė to tilto būklė. Ten gelžbetonio konstrukcijos stipriai pažeistos ir yra daugybė trūkių.
                              Nors tiltas yra įdomios arkinės konstrukcijos.
                              Tiesiog aišku rekonstrukcijos metu jis bus pritaikytas AM kategorijai, bet tikrai ne dėl dangos būklės jis yra prioritetų sąrašo viršuje.​​​
                              Krunos tilto konstrukciją išties įdomi ir Lietuvoje nėra dažna.

                              Nuo kito Kauno marių kranto.
                              Foto 2020.05


                              Fantastiška Romualdo Rakausko nuotrauka
                              Iš serijos „Naujoji Lietuvos architektūra“. Autostrada
                              Kauno marių tiltas 1979 m.

                              Lietuvos fotomenininkų sąjunga. Inv. Nr.LFS Rak 234_d
                              https://www.limis.lt/valuables/e/365036708/537769375

                              Comment


                                Ar po rekonstrukcijos tilto architektūra išliks, ar bus perstatytas į eilinį TT formos tiltą?

                                Comment


                                  Dar viena puiki kol kas dar esančio A1 kelyje Krunos tilto nuotrauką

                                  Kas vyksta Kaune 2023.04.01
                                  Krunos tilto dienos suskaičiuotos: griaus ir statys naują
                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Ar po rekonstrukcijos tilto architektūra išliks, ar bus perstatytas į eilinį TT formos tiltą?
                                  Tomis gražiomis tilto konstrukcijomis gali grožėtis tik kelininkai, taip pat iš Kauno marių pusės arčiau priplaukę buriuotojai ar žvejai bei turintys dronus fotografai.

                                  Reikia paieškoti informacijos apie tlto projektavimą viešųjų pirkimų puslapyje. Raktinis paieškos žodis - 87,335 km
                                  Pavyko rasti laikino tilto primimų skelbimą:

                                  CVPP 2023.04.24 Skelbimas apie sutarties skyrimą
                                  Laikino tilto per Krūną šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas– Klaipėda 87,335 km statybos techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra.
                                  https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-669449
                                  .
                                  Norėtųsi tikėti, kad naujo nuolatinio Krūnos tilto projektas jau yra, ir nebus pradėta galvoti apie projektuoti tik kai bus pastatytas laikinas tiltas.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Norėtųsi tikėti, kad naujo nuolatinio Krūnos tilto projektas jau yra, ir nebus pradėta galvoti apie projektuoti tik kai bus pastatytas laikinas tiltas.
                                    Kadangi yra darbų pirkimas, kartu su juo visada yra ir techninis darbo projektas. Šiuo atveju, projektai yra tiek esamo tilto rekonstravimui, tiek laikino tilto statybai.

                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Ar po rekonstrukcijos tilto architektūra išliks, ar bus perstatytas į eilinį TT formos tiltą?
                                    Standartinis TT formos su dėžinio skerspjūvio sijomis (tokio pat principo sijos ir rekonstruojamame tilte per Nerį).
                                    P19-040-TDP-SK1.B-04
                                    Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                    Comment


                                      Ar po rekonstrukcijos laikinas tiltas galėtų tapti lygiagretaus kelio skirto vietiniui susisiekimui dalimi?

                                      Comment


                                        Laikinas yra laikinas - jei būtų noras palikti naują tiltą, tai ir projektuotų ne laikiną, o galinti stovėti 50+ metų,

                                        Comment


                                          Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
                                          Ar po rekonstrukcijos laikinas tiltas galėtų tapti lygiagretaus kelio skirto vietiniui susisiekimui dalimi?
                                          O kurioje vietoje ten trūksta tilto ir jungties vietiniam susisiekimui? Kaip matau žemėlapyje vietinės reikšmės jungtys yra, tik reikėtų dangos sutvarkymo jose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X