Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos tiltai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikia sukurti tema GRIUNANTYS LT TILTAI, nes pagal duomenis LT yra per 700 avariniu tiltu.

    Comment


      Turbūt nebūtina kurti atskiros temos
      Paskutiniai trys šios temos puslapiai beveik apie griūvancius tiltus.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Turbūt nebūtina kurti atskiros temos
        Paskutiniai trys šios temos puslapiai beveik apie griūvancius tiltus.
        Ar jau pakankamai priartėjom prie rusijos? John kaip manai?

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą

          Kaip čia atsitiko, kad tiltą kelininkai spėjo uždaryti anksčiau, nei krūmuose tykojęs, "ministro Skuodzio" sapnuose regėtas "sunkiasvorio vilkiko vairuotojas" nespėjo pervažiuoti ir sugriauti to tilto.
          Kažkokie užtvarai nesustabdys pasišventusio tiltų griovėjo 16wheelerfromhell!
          Dabar ir finansavimai kils ir aiškins, kad tai niekaip nesusiję su įvykiu ir kad būtų kėlę ir taip. Tik deja net jei ir skirtų iškart 500 tiltų suremontuot, visvien nėra kam dirbti net prie dabar statomos viabaltikos. Visi specialistai senai pabėgo statyti jėgaines.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2023.02.12, 15:31.

          Comment


            Jei manot, kad Vokietijoje nėra prastų tiltų net Autobanuose, tai manykit iš naujo
            Galėčiau Italiją paminėt, kad ten iš vis su keliasdešimt žuvusių tiltas Genujoje griuvo. Aišku Italija gal mums ne rodiklis, bet vis tiek "turtingi Vakarai".

            Ten su tiltais irgi nėra viskas iki galo ok. Aišku šalys didelės, infrastruktūros daug.

            Lietuvoj ekonomika šiek tiek kitoje būklėje, ypač Vidurio Vakarų Lietuvos. Nors jei dėmesys tiltams duotas, tiltai nėra mega struktūros, gal realu viltis, kad po dešimtmečio kito gal mažiau šnekėsim apie griūvančius tiltus. Reik vis tik turėt omeny, depopuliaciją ir didžiulį 60s-80s sovietinių laikų infrastruktūros indėlį (input'ą), kurį visą reikia vienu metu prižiūrėt. Nenustebkit, kad po Via Balticos ir keletos ruožų išplatinimų, asfalto kiekis Lietuvoje gal net pradės mažėt. Tiesiog neišsisuksim nuo siaurinamų ar net naikinamų gatvių/kelių visoje Lietuvoje, kad ir kokius košmarus autofanai dabar sapnuoja, ar kokie kaimynai slavai mus per dantį trauks, kad nusprendėm būt pinigus skaičiuojantys minimalistai, nestatom 4+4 autobanų ar ultra brangių maglevų.
            Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.12, 16:06.

            Comment


              LRT.lt 2023.02.13
              LAKD pabrėžia – nukritus daliai tilto per Nerį ties Kaunu turėklų padariniai pašalinti iš karto, automobiliams važiuoti saugu
              Vasario 10 d. ryte, gavus informaciją apie tilto per Nerį ties Kaunu (pietinis tiltas, esantis šalia tvarkomo A. Meškinio tilto) turėklų pažeidimus, įvykio padariniai buvo pašalinti iš karto, pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD).
              Šiuo metu tiltu naudotis saugu. Rangovas, vykdantis darbus šalia minėto tilto, užtikrina saugą statybvietėje. AB „Kelių priežiūra“ pagal poreikį atlieka papildomus taisymo darbus.
              Turėklai penktadienį buvo nukritę ties skiriamąja juosta, kur pėstieji nevaikšto. Pėstieji vaikšto kitoje tilto pusėje – šalitilčiu, kur yra ir turėklai, ir tvorelė, todėl ten, kur eina pėstieji, jokių pavojingų jiems situacijų nėra.
              Tiltas yra patenkinamos būklės ir bus pradėtas remontuoti, kai bus baigti vidurinio tilto remonto darbai (pagal sutartį darbai turi būti baigti iki 2024 metų spalio mėn.).

              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...vaziuoti-saugu
              Paskutinis taisė Romas; 2023.02.14, 12:19. Priežastis: 2023.02.13

              Comment


                Kėdainiuose ieškoma kaltų, kodėl vėluoja tilto rekonstrukcija.

                Kalba eina apie Vilainių tiltą kelyje KK229 - tas tiltas turėjo veikti jau prieš 3½ mėnesio


                Mugė.eu 2023.02.10
                Naujos detalės: dėl ko užsitęsė Vilainių tilto statyba
                Akcinė bendrovė „Energijos skirstymo operatorius” (ESO) neigia, kad Vilainių tilto statyba užtruko dėl jų kaltės. Tilto per Nevėžį Kėdainių J. Basanavičiaus gatvėje statytojai – AB HISK – teigia, jog tilto statybos darbai sustojo ir negalėjo būti tęsiami, kol nebuvo pašalinti po statomu tiltu aptikti ESO priklausantys kabeliai.

                LAKD: darbai užtruko dėl ESO
                „Vienas iš trijų Kėdainiuose esančių tiltų per Nevėžį – pernai pradėtas rekonstruoti J. Basanavičiaus gatvėje esantis Vilainių tiltas – turėtų būti sutvarkytas iki birželio ar dar anksčiau, sako Kelių direkcijos generalinis direktorius. Remigijaus Lipkevičiaus teigimu, darbai pernai strigo dėl ESO delsimo sutvarkyti kabelį”, – paskelbė naujienų agentūra BNS.
                Seimo socialdemokratų frakcijoje ketvirtadienį Kelių direkcijos vadovas teigęs: „Sutartis su HISK pasirašyta laiku, darbai buvo pradėti, bet balandį (2022 metų – BNS) paaiškėjo, kad yra ESO kabeliai, prašyta ESO tuos kabelius pašalinti, nes mūsų rangovas neturi teisės lįsti prie to turto. ESO savo procedūras vykdo tris mėnesius, sugaištas laikas iki liepos, kai buvo galima vykdyti darbus. Rangovas po liepos tęsė darbus iki lapkričio, kai nebegalima dirbti dėl žiemos pertraukos“.

                ESO: darbus vilkino rangovas
                Penktadienį, vasario 10 d., „Kėdainių mugė” gavo pranešimą iš ESO (...)
                „Noriu paneigti viešumoje pasirodžiusią Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovo Remigijaus Lipkevičiaus nuomonę, kad Kėdainiuose rekonstruojamo tilto rekonstrukcija užtruko dėl bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) kaltės. Pabrėžiame, kad LAKD vardu jų generalinis rangovas „HISK“ dėl elektros tinklų ir įrenginių perkėlimo (rekonstravimo) sąlygų į ESO kreipėsi 2021.12.28 bei jas apmokėjo 2021.12.30.
                2022.01.05 ESO išdavė technines sąlygas, kuriose nurodyta, kad projektą turi parengti klientas ir jį suderinti su ESO. Pirminius sprendinius suderinimui kliento projektuotojas pateikė tik 2022.04.28, jie buvo suderinti iškart – 2022.04.29. Galutinį projektą suderinimui kliento projektuotojas pateikė 2022.05.19, suderintas 2022.05.20.
                Po dviejų mėnesių, 2022.07.14 LAKD kreipėsi dėl trišalės sutarties tarp „HISK“, elektros montavimo darbus atliekančios įmonės „Indastrus“ bei ESO sudarymo. Sutartis buvo pasirašyta tą pačią dieną.

                Kadangi tiek projektuotojas, tiek rangovas buvo pasirinktas kliento, ESO niekaip negalėjo turėti įtakos projektavimo bei rangos darbams. Šią atsakomybę turėjo LAKD pasirinktas rangovas. ESO visus savo veiksmus atliko per 7 darbo dienas.

                https://muge.eu/naujos-detales-del-k...tilto-statyba/

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Kėdainiuose ieškoma kaltų, kodėl vėluoja tilto rekonstrukcija.

                  Kalba eina apie Vilainių tiltą kelyje KK229 - tas tiltas turėjo veikti jau prieš 3½ mėnesio


                  Mugė.eu 2023.02.10
                  Naujos detalės: dėl ko užsitęsė Vilainių tilto statyba
                  Nors kartą susidūrę turbūt žino, kad yra galaktikos dydžio skirtumas tarp uždedamų štampukų "Gauta" "Išsiųsta" ir visokių geodezinių, išpildomųjų nuotraukų, sklypų savininkų sutikimų, atestuotų varžų matuotojų ir t.t., kad daeiti iki tų štampukų.
                  P.S. o šiaip tai nutylėta, kad dabar žiemos pertrauka ir nesiskaičiuoja vėlavimas
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2023.02.13, 19:25.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    P.S. o šiaip tai nutylėta, kad dabar žiemos pertrauka ir nesiskaičiuoja vėlavimas
                    Man vis kyla klausimas, ar ta technologinė pertrauka yra kažkokia sovietinė liekana? Kodėl komercinės statybos nesustoja kiaurus metus, o statant kelius pusę metų kelininkai nosį krapšto...

                    Mano blogas

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      Man vis kyla klausimas, ar ta technologinė pertrauka yra kažkokia sovietinė liekana? Kodėl komercinės statybos nesustoja kiaurus metus, o statant kelius pusę metų kelininkai nosį krapšto...
                      Yra forume kelininkų - pakomentuos, bet ~ gruodį bent dalinai "užsidaro" gamybinės bazės ir asfalto (karšto) nebegamina.

                      Tai susiję su tuo, kad nebeklojamas asfaltas prie žemų temperatūrų ir kt.

                      Betonuot k-jas galima ir žiemos metu, ką įmonės dažnu atveju ir daro.

                      Comment


                        Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

                        Yra forume kelininkų - pakomentuos, bet ~ gruodį bent dalinai "užsidaro" gamybinės bazės ir asfalto (karšto) nebegamina.

                        Tai susiję su tuo, kad nebeklojamas asfaltas prie žemų temperatūrų ir kt.

                        Betonuot k-jas galima ir žiemos metu, ką įmonės dažnu atveju ir daro.
                        Kaip suprantu Kėdainiu tilto atveju,ten dar toloka iki asfalto klojimo, ir nepanašu, kad kažkas prie jo dirbtų...
                        Mano blogas

                        Comment


                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                          Kaip suprantu Kėdainiu tilto atveju,ten dar toloka iki asfalto klojimo
                          Išties toloka iki asfalto klojimo

                          Comment


                            Ką tik LAKD nudžiugino, kad darbus pradės anksčiau.
                            Dar neaišku, ar jie baigs darbus anksčiau, Juk 2023 m. birželio pabaiga ir taip buvo minima LAKD darbų žemėlapyje.
                            Na, bet gal bent vėl nenukėllinės terminų.

                            LAKD / ELTA 2023..02.14
                            Nuo kitos savaitės atnaujinama tilto kelyje Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai rekonstrukcija
                            Šiandien AB Lietuvos automobilių kelių direkcija susitiko su rangovu, kad būtų paspartinti Vilainių tilto, esančio valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km darbai.
                            Su rangovu sutarta, kad vasario 20 d. rangovas grįžta į objektą ir bus tęsiami tilto, esančio valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km rekonstrukcijos darbai. Siekiant užtikrinti susisiekimą pėstiesiems, bus atstatomas ir laikinas pontoninis pėsčiųjų tiltas per Nevėžį.
                            Darbus pradedant anksčiau nei kovo 15 d., kai turėjo baigtis technologinė pertrauka, tikimasi eismą tiltu paleisti anksčiau, t. y. birželio mėnesį.

                            https://lakd.lt/naujienos/nuo-kitos-...ukcija-tesiama
                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...rekonstrukcija

                            Comment


                              Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

                              Yra forume kelininkų - pakomentuos, bet ~ gruodį bent dalinai "užsidaro" gamybinės bazės ir asfalto (karšto) nebegamina.

                              Tai susiję su tuo, kad nebeklojamas asfaltas prie žemų temperatūrų ir kt.

                              Betonuot k-jas galima ir žiemos metu, ką įmonės dažnu atveju ir daro.
                              Taip pat ir karjerai nedirba, žemės darbai nevyksta. Betonavimas su apribojimais irgi iki -5C

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Taip pat ir karjerai nedirba, žemės darbai nevyksta. Betonavimas su apribojimais irgi iki -5C
                                O tai ką visi statybininkai daro žiemą? Iš kur žvyrus ima? Juk statybos tai nesustoja? Žemės darbai dar ir kaip vyksta, va Kaune Kalvarijos g. ir A5 sankryžoje degalų kolonėlę baigia pastatyti (per žiemą, pradėjo darbus vėlų rudenį)...

                                edit: o kaip dirba norvegų kelininkai, kur neigiamos temperatūros pusę metų?
                                Mano blogas

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Taip pat ir karjerai nedirba, žemės darbai nevyksta. Betonavimas su apribojimais irgi iki -5C
                                  Na karjerai dirba - gal ne visi, bet pakankamai daug dirbančių. Smėlio žvyro poreikis žiema niekur nedigsta ir kelininkams nedirbant.

                                  Kas tikrai nedirba žiemos pertraukos metu, tai asfalto gamyba. Bet tai jau tiesioginė tos pertraukos keliuose pasekmė, o ne priežastis.

                                  Comment


                                    BNS / Pilotas.lt 2023.02.10
                                    Kėdainiuose statys laikinąjį tiltą
                                    Praėjusią savaitę įgriuvus tiltui per Nevėžį Kėdainiuose Tilto gatvėje, po pustrečio mėnesio turėtų būti sumontuotas laikinasis tiltas. Taip Lietuvos automobilių kelių direkcija teigia, įvertinusi įgriuvusio tilto būklę bei pasitarusi su projektuotojais.

                                    Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiant greičiau įrengti tiltą, darbai galėtų būti įsigyjami neskelbiamų derybų būdu.
                                    Pasak jo, trumpiausias laikas – du su puse mėnesio. Teigiama, kad projektuotojas jau rengia projektą, kurį turėtų užbaigti per mėnesį. „Prašysime pagalbos tiek savivaldybės, tiek kultūros paveldo, kad greičiau, per dvi–tris savaites suderintų projektą ir galėtume neskelbiamų derybų būdu pirkti laikino tilto įrengimą. Mūsų paskaičiavimais, atlikus derinimo procedūras įrengimas užtruktų apie mėnesį“, – teigė R.Lipkevičius.
                                    Taip pat norima įsigyti nepriklausomų ekspertų paslaugas, kurie įvertintų tiltą, kur įgriuvusi sija. „Norime, kad nepriklausomi ekspertai pasisakytų, ir atliktų paskaičiavimus ir įvertintų galimybes jį paleisti, su sąlyga, kad bus pritaikytos papildomos priemonės ir nebus jokios grėsmės gyventojams juo judėti“, – pažymi R.Lipkevičius.

                                    https://pilotas.lt/2023/02/10/statyb...recio-menesio/

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                      O tai ką visi statybininkai daro žiemą? Iš kur žvyrus ima? Juk statybos tai nesustoja? Žemės darbai dar ir kaip vyksta, va Kaune Kalvarijos g. ir A5 sankryžoje degalų kolonėlę baigia pastatyti (per žiemą, pradėjo darbus vėlų rudenį)...

                                      edit: o kaip dirba norvegų kelininkai, kur neigiamos temperatūros pusę metų?
                                      1) dirba tuos darbus, kuriuos leidžia oro sąlygos;
                                      2) nusiperka kai karjerai dirba, jei yra didesnis poreikis, tai ir karjeras atnaujina darbus;
                                      3) kur yra spaudimas pinigai virš kokybės, ten niekada nestoja;
                                      4)degalinė? Žr. 3 punktą
                                      5) dirba pagal vietines sąlygas. Dalinai temparetūras kompensuoja ir kitos geologinės sąlygos, nes daugiau uolienų reiškia mažiau galvos skausmo dėl molio ir t.t.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą


                                        3) kur yra spaudimas pinigai virš kokybės, ten niekada nestoja;
                                        4)degalinė? Žr. 3 punktą
                                        Va čia man ir nesueina galai: Kažkaip nesimato susikraipiusių (pinigai virš kokybės) pastatų (arba kolonėlės trinkelių), kurias statė privačiam verslui žiemą. Bet Lietuvoje pilna kelių, statytų šiltuoju metu, kurių asfalto danga dar kokybiška, o pagrindai beviltiškai išsivaikščioję...
                                        Mano blogas

                                        Comment


                                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                          Va čia man ir nesueina galai: Kažkaip nesimato susikraipiusių (pinigai virš kokybės) pastatų (arba kolonėlės trinkelių), kurias statė privačiam verslui žiemą. Bet Lietuvoje pilna kelių, statytų šiltuoju metu, kurių asfalto danga dar kokybiška, o pagrindai beviltiškai išsivaikščioję...
                                          Kad kolonėlėj daugiau dėmesio skiriama kliento matomiems fasadams - neturėtų stebinti. Bet kai minusinėje temperatūroje jau kompresorius neveikia padangoms pūsti - tada supranti, kad ne visur vienodai dėmesys skirtas. Dėl namų, tai prisiregistruokit bet kurioje naujakurių facebook grupėje - pasimatys. Kelių pagrindai - Achilo kulnas Lietuvoje ir viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl stabdomi darbai žiemai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X