Pėstieji ir dviratininkai gali naudotis laikinuoju betoniniu tilteliu, automobiliai turi daryti lanką. Oficialus apvažiavimas labai (labai labai) duobėtas.
Birželio mėnesio 20 d. darbuotojų ir technikos nepastebėta. Tikriausiai laukiama piniginės injekcijos arba toks technologinis procesas
Kaip suprantu, Delfyje komentarus geriau neskaityti
Kas liečia temą: poreikis yra, bet pinigų nerasta... Nors galima būtų su ES pagalba tokius projektus vykdyt.
Mano nuomone lyginti skaičius sovietmečiu ir dabar nėra korektiška, nes:
1) po karo buvo sugriauta daug tiltų;
2) infrastruktūra nebuvo taip išvystyta todėl ir poreikis buvo daug didesnis jai (gyventojų sparčiai daugėjo, kai dabar - mažėja);
3) dauguma senų mažų tiltukų keičiami pralaidomis, o pralaidos nepriskiriamos tiltams (todėl tiltų skaičius net mažėja);
4) paminėta, kad dabar parengiama apie 70 tiltų projektų per metus, kurių apie 80 proc. sudaro remontas ar rekonstrukcija. Dažnai ta rekonstrukcija būna tokia, kad nugriauna seną tiltą ir jo vietoje pastato naują, bet tai skaitoma kaip rekonstrukcija, o ne naujo tilto statyba.
Beje žmonės nepastebi naujų tiltų statybų, nes dažnai tai būna kokie nors nesvarbūs maži tiltai kaimo vietovėse.
Man vien tas nelogiškai šioje vietoje atrodo, kad prie pat pėsčiųjų tilto įrengta pėsčiųjų perėja, tai kažkaip nesiderina šie du dalykai.
Šis tiltas buvo pastatytas todėl, kad vienoje gatvės pusėje buvo daugiabutis (ar daugiabučiai) akliesiems, o kitoje ( ten, kur nėra kur eiti ) pusėje taip vadinamas aklųjų kombinatas. Šiuo metu "kombinato" nebėra, bet tiltas išliko. Eismas čia nėra labai didelis, tiltas gan apšepęs, tai perėja čia kaip tik vietoj
Senasis Nemenčinės tiltas per Nerį. Pastatytas 1932 m., paskutinį kartą rekonstruotas 2008 m.
Pirmumo teisę važiuoti siauru tiltu turi važiuojantieji iš dešiniojo kranto į kairįjį. Nors šiaip du lengvieji automobiliai ant tilto prasilenkia be didesnio vargo.
Nuo dešiniojo kranto.
Santvara ir šalitiltis.
Nuo dešiniojo kranto.
Atrama ir perdangos fragmentas.
Paskutinis taisė digital; 2021.04.03, 15:34.
Priežastis: atkurtas nuotraukų rodymas
Koks čia tiltas (apie 1929-1930 m.)? Gali būti, kad kažkur Vakarų Lietuvoje, Žemaitijoje. Galimai Gargždų ar Veiviržėnų apylinkėse arba tiltas per Dubysą kelyje Baisogala-Raseiniai, ties Kaulakiais ir Kybartėliais.
Comment