Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos tiltai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šyrit radau Kėdainių FB grupėje. O savivaldybė su LKAD skrolina per kamerų įrašus ieškodami mistinės fūros, kuri sulaužė tiltą... Beje, nukrito mėlynai pažymėta sija...

    Comment


      Kėdainių rajono savivaldybės pranešimas

      Tilto per Nevėžį būklė nuolat buvo primenama Kelių direkcijai


      Pateikiame išsamią informaciją, kiek ir kokių kreipimųsi būta dėl tilto būklės.
      1. 2020 metų gruodžio 3 dieną tarp Kėdainių rajono savivaldybės administracijos ir VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos buvo pasirašyta bendradarbiavimo sutartis. Joje numatyta, kad VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija įsipareigoja rekonstruoti tiltą per Nevėžį kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai – Babtai – Labūnava – Kėdainiai 44,400 km, įskaitant projektavimą, kelių saugumo auditą, ekspertizę, projekto vykdymo priežiūrą, statybos darbus, projekto statybos darbų techninę priežiūrą ir su ja susijusius laboratorinius tyrimus bei bandymus. Pagal sutartį šio tilto statybos darbai buvo numatyti baigti 2022 metų pabaigoje.
      2. 2021 metų birželio 21 dieną VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijai išsiųstas Kėdainių rajono savivaldybės mero Valentino Tamulio pasirašytas raštas apie tai, kad tiltas per Nevėžį kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai – Babtai – Labūnava – Kėdainiai 44,400 km kelia realią grėsmę žmonių saugumui. Rašte prašyta užtikrinti saugumą ir atlikti tilto avarinės būklės likvidavimo darbus.
      3. 2021 liepos 15 dieną gautas atsakymas į ankstesnį raštą, kad tiltas per Nevėžį kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai – Babtai – Labūnava – Kėdainiai 44,400 km valstybinės reikšmės keliuose esančių tiltų būklės reitingavimo sąrašo eilėje yra 75 vietoje. Priminta, kad pagal Bendradarbiavimo sutartį planuojama 2021 – 2022 metais skelbti viešųjų pirkimų paslaugos konkursą rengti tilto per Nevėžį Tilto gatvėje taisymo (remonto) techninį projektą.
      4. 2021 metų liepos 22 dieną nuotoliniu būdu vyko VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir Kėdainių rajono mero Valentino Tamulio susitikimas. Jame kalbėta ir apie tiltą per Nevėžį kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai – Babtai – Labūnava – Kėdainiai 44,400 km. Kelių direkcijos vadovų teigimu, tilto būklė vertinama kaip patenkinama.
      5. 2022 sausio 5 dieną Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktorius Arūnas Kacevičius vėl kreipėsi į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkciją dėl tilto per Nevėžį kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai – Babtai – Labūnava – Kėdainiai 44,400 km avarinės būklės.
      6. 2022 sausio 10 dieną gautas atsakymas, kad Kelių direkcija 2022 metais planuoja skelbti viešųjų pirkimų paslaugos konkursą minėto tilto kapitalinio remonto projektui rengti.
      7. 2022 vasario 10-ąją Kėdainiuose lankėsi LR susiekimo ministras Marius Skuodis ir jo komanda. Kartu atvyko ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius. Greta įvairių klausimų buvo kalbėta apie minėtą tiltą, Net nuvykta prie jo ir apžiūrėtas tiltas. Pasakyta, kad pagal bendradarbiavimo sutartį jį planuojama rekonstruoti.
      8. 2022 liepos 11 dieną Vilniuje, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijoje, lankėsi Kėdainių rajono savivaldybės meras Valentinas Tamulis. Susitikimo metu kalbėta apie Bendradarbiavimo sutarties eigą. Pasakyta, kad „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai-Babtai-Labūnava-Kėdainiai nuo 40,560 iki 44,326 km paprastasis remontas" - projektavimo darbai planuojami III-IV ketv., statybos darbai - 2023 m.
      9. 2022 rugsėjo 7 dieną Kėdainių rajono savivaldybės meras Valentinas Tamulis vėl kreipėsi į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkciją, pranešdamas, kad, 2022 metų liepos 26 dieną pradėjus rekonstruoti tiltą per Nevėžį ties Vilainiais, tilto per Nevėžį Tilto gatvėje būklė kasdien blogėja. Prašyta užtikrinti minėto tilto saugumą ir pradėti rekonstravimo darbus.
      10. 2022 rugsėjo 7 dieną VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija atsakė, kad laikotarpiu, kol bus vykdoma statinio stebėsena bei būtini tyrimai, leidžiamas tik lengvųjų transporto priemonių, viešojo transporto ir transporto priemonių, kurių masė iki 20 tonų, eismas, ribojant tilto važiuojamosios dalies plotį.
      11. 2022 gruodžio 1 dieną Kėdainių rajono savivaldybės meras Valentinas Tamulis kreipėsi į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkciją, kad gautų informaciją, kaip pagal Bendradarbiavimo sutartį vyksta tilto per Nevėžį kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai – Babtai – Labūnava – Kėdainiai 44,400 km inžinerinių paslaugų ar statybos rangos darbų eiga ir kokie terminai.
      12. 2022 gruodžio 1 dieną gautas VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos atsakymas, kad viešo pirkimo būdu nustatyti laimėtojai minėto tilto projektavimo paslaugoms atlikti artimiausiu metu planuojama pasirašyti sutartis.

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
        Šyrit radau Kėdainių FB grupėje. O savivaldybė su LKAD skrolina per kamerų įrašus ieškodami mistinės fūros, kuri sulaužė tiltą... Beje, nukrito mėlynai pažymėta sija...
        Nereikia panikos. Nukrito 1 iš 6 ir dar kraštinė, praktiškai nereikalinga sija. Sudėlioti oranžinius konusus ir dar 25 metus galima važinėti.
        -

        Comment


          Gal kas žino kur yra pateiktas tų LAKD 72 "gerųjų" tiltų sąrašas......

          Comment


            Parašė luknas Rodyti pranešimą
            Gal kas žino kur yra pateiktas tų LAKD 72 "gerųjų" tiltų sąrašas......
            Juokingiausia, kad Tiltas per Barupę Labūnavoj yra 4 vietoj pagal "gerumą"
            Attached Files

            Comment


              Parašė luknas Rodyti pranešimą
              Gal kas žino kur yra pateiktas tų LAKD 72 "gerųjų" tiltų sąrašas......
              Buvo gaila žiūrėti į ministro Skuodžio memlenimą antradienio "Dienos temoje", kai jis varė ant nežinomo "vilkiko vairuotiojo" - negi pats ir LAKD nesuvokė kad uždarius Vilainių tiltą KK 229 paddiės srautas avariniu tiltu Kėdainių centre.
              Paskui jis kažką pasakojo apie 72 blogos būklės tiltus.
              Gaila, kad nepapasakojo apie 72 netoliese tykančius "vilkikų vairuotojus" kurie tik ir laukia progos, kad galėtų sugriautų dar vieną tilą.

              O to sąrašo aš LAKD vietoje neviešinčiau - kad nepamatytų blogieji "vilkikų vairuotojai".

              Comment


                Toks įdomus eksperimentas gavosi, kai vienas šalia kito stovi du tiltai, vienas iš jų sugriuvęs, kitas iš jų skirtas tik pėstiesiems (ir dviračiams?) Bent jau dalis žmonių tikrai gali pasirinkti alternatyvą pėsčiomis. O jeigu ir dar ir dviračiams geresnės sąlygos būtų, tai gal nebūtų tokio drastiško efekto. P.S. nesu vietinis, ir nepasisakau už tilto neatstatymą, bet tokia situacija bus ilgam, ir įdomu, kaip bus sprendžiamas susisiekimo klausimas.

                Comment


                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                  Toks įdomus eksperimentas gavosi, kai vienas šalia kito stovi du tiltai, vienas iš jų sugriuvęs, kitas iš jų skirtas tik pėstiesiems (ir dviračiams?)
                  Kėdainiuose per Nevėžio upę iš viso yra 6 tiltai: 3 transporto tiltai 2- pėsčiųjų . tiltai ir dar vienas - geležinkelio.

                  Išties, vienas šalia kito yra minėti pėsčiųjų Senamiesčio ir sugriuvęs Tilto gatvės (RK1906) tiltas. Beje, iki 1958 m. rekonstrukcijos pėsčiųjų tilto vietoje buvo transporto tiltas, o sugrivęs tiltas pastatytas apie 1958 metus.
                  Dabar gal nespėliosime, ar pėsčiųjų Senamiesčio tiltą galima ar laikinai - 2-3 metams - konvertuoti į normalų tiltą bent specialiam transportui.


                  Už 2 km į pietus yra dar vienas pėsčiųjų tiltas - Vaivorykštės tiltas.
                  Už 5 km į pietus yra kelio KK144 Jonava - Šeduva tiltas, kuriuo dabar ir vyksta visas eismas tarp abiejų Kėdainių miesto (ir rajono) dalių.

                  Aš ten vakar važiavau. Buvo neįprastai intensyvus eismas kaip šeštadienio popietę. Prie Pėlednagių / Paobelio žiedo KK144 - RK 1906 buvo daug mašinų ir dauguma jų nuo Kėdainių centro suko į šiaurę link sugriauto tilto.

                  Turbūt didžiausią poveikį tilto sugruvimui darė tai, kad LAKD pirmiau pasirinko rekonstruoti ne dabar sugriuvusį tiltą, o už 2 km į šiaurę esantį Vilainių tiltą kelyje KK229 Aristava-Kėdainiai-Cinkiškiai. Natūralu, kad uždarius vieną tiltą srautai persikirstė ir į Tilto g. tiltą.

                  Labiau pasikapsčius darosi dar įdomiau dėl apgailėtino LAKD neveikimo ir dabartinio išisisukinėjimo:
                  1. Kėdainių rajono spaudoje rajono savivaldybė buvo kritikuojama dėl to, kad buvo nepakankami svertai 2020 metų gruodžio 3 d, sutartyje Kėdainių rajono savivaldybės administracijos ir VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD). Pagal sutartį šio tilto statybos darbai buvo numatyti baigti 2022 metų pabaigoje. Tačiau iki to termino tik surengtas tilto projektavimo konkursas ir dar nebuvo pasirašyta sutartis su laimėtoju.

                  2. Kad tas laimėtojas dabar galės prašyti daugiau laiko ir pinigų, tai irgi galima nuspėti, nes pasikeitė projektavimo objektas.
                  Buvęs projektavimo objektas:


                  Dabartinis projektavimo objektas:


                  Rajono gyventojų kritika savivaldybei dėl nepakankamo apdairumo gal ir yra ir teisinga. Tačiau reikia suprasti, jog rajonas bent iki šiol galvojo, jog pasirašo sutartįį su savo žodžio besilaikančia institucija, o ne su kokias tuščiais pažadukais.
                  Be to, rajonas neturi tokių administracinių resursų kaip Kelių direkcija. Juk LAKD turi savo ar samdomus teisininkus, turinčius didelę patirtį besiginčijant dėl viešųjų pirkimų ir kitų perteismą klausimų. Todėl į sutartį nebuvo įtraukti svertai.
                  O rajono savivaldybės ataskaitoje matosi, kad ji dažnai dėl šio tilto rašė į LAKD, bet viskas vyko labai lėtai.

                  Tačiau yra ir dar viena šios istorijos apie LAKD serija.
                  3. Tas rekonstruojamas Vilainių tiltas turėjo būti sutvarkytas iki 2022 m. spalio.
                  Dabar žadama, kad šis tiltas bus baigtas rekonstruoti 2023 m. birželio pabaigoje
                  Įdomu, kokius svertus į sutartį su to tilto rangovais surašė LAKD teisinininkai, kurie taip šauniai maustė Kėdainių rajono savivaldybę.
                  Paskutinis taisė Romas; 2023.02.05, 19:53.

                  Comment


                    KK229 Kėdainių (Vilainių) tiltas
                    Tame kelio KK229 kelio ruože 2019 - 2020 m. įrengtas vidutinio greičio radaras, nors jau tuomet buvo aišku, kad šį ir kaimyninį tiltus reikės rekonstruoti.
                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-plano-pradzia

                    Žemėlapis orientacijai iš LAKD radarų žemėlapio

                    https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

                    Foto 2023.02






                    Fotografuota praėjus virš 3 mėnesių po šio tilto rekonstrukcijos baigimo termino.
                    Turbūt vėluoja


                    Tvora


                    Žvilgsnis pro tvorą




                    Kėdainių rajono gyventojams lieka tik "įsijungti šypseną"

                    Comment


                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                      Toks įdomus eksperimentas gavosi, kai vienas šalia kito stovi du tiltai, vienas iš jų sugriuvęs, kitas iš jų skirtas tik pėstiesiems (ir dviračiams?) Bent jau dalis žmonių tikrai gali pasirinkti alternatyvą pėsčiomis. O jeigu ir dar ir dviračiams geresnės sąlygos būtų, tai gal nebūtų tokio drastiško efekto. P.S. nesu vietinis, ir nepasisakau už tilto neatstatymą, bet tokia situacija bus ilgam, ir įdomu, kaip bus sprendžiamas susisiekimo klausimas.
                      Vietinė savivalda jau audžia planus mikruškių maršrutams iki pėsčiųjų tilto abiejuose krantuose

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        [B]
                        Fotografuota praėjus virš 3 mėnesių po šio tilto rekonstrukcijos baigimo termino.
                        Turbūt vėluoja
                        Po pernykščio kainų šuolio, visos baudos iki 5% sutarties vertės net neatrodo tokios bauginančios. Šio rangovo metiniai nuostoliai sudarė didesnį procentą nuo apyvartos.
                        Be to veikiausiai vyksta žiemos pertrauka, kas iš vėlavimo išbrauks visą pusmetį.
                        Apskritai kažkokia grauduma su direkcijos objektais, nors dar vis eina nemažos injekcijos europos pinigų.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Po pernykščio kainų šuolio, visos baudos iki 5% sutarties vertės net neatrodo tokios bauginančios. Šio rangovo metiniai nuostoliai sudarė didesnį procentą nuo apyvartos.
                          Beje, kas yra KK229 Vilainių tilto rangovas?
                          Ant lentos su baigimo terminu 2022.10.24 užrašyta "Panevėžio keliai", o LAKD projektų žemėlapyje ir ant kitos lentos prie objekto - HISK.
                          Ar čia Panevėžio keliai persivadino?

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Beje, kas yra KK229 Vilainių tilto rangovas?
                            Ant lentos su baigimo terminu 2022.10.24 užrašyta "Panevėžio keliai", o LAKD projektų žemėlapyje ir ant kitos lentos prie objekto - HISK.
                            Ar čia Panevėžio keliai persivadino?
                            Persivadino

                            Comment


                              Sugriuvęs Kėdainių tiltas nuo kairiojo Nevėžio kranto (Šėtos g. - Kauno g.) nelabai matosi.
                              Vaikščioti žvarbiu oru nebuvo smagu. Daryti mašina 10 km lanksto į kitą krantą irgi nebuvo didelio noro.

                              Foto 2023.02.04






                              Nukritusi sija turėjo išgąsdinti tuo metu ėjusius per tiltą


                              Vaizdas nuo Senamiesčio pėsčiųjų tilto






                              Comment


                                LAKD 2023.02.03
                                Kelių direkcijos atstovai susitiko su projektuotojais,
                                kad būtų paspartinti tilto per Nevėžį tvarkymo darbai
                                Vasario 3 d., AB Lietuvos automobilių kelių direkcijoje įvyko susitikimas su projektuotojais dėl terminų pagreitinimo projektuojant tiltą per Nevėžį Kėdainiuose (valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai 44,339 km), kurio sija šią savaitę įgriuvo į upę, ir veiksmų plano sprendžiant susiklosčiusią situaciją.

                                Sutarta, kad projektuotojai kitą savaitę pateiks galimus terminus ir veiksmus. Šiuo metu svarstomos visos galimos alternatyvos, kad būtų galima tilto tvarkymo darbus pradėti kaip įmanoma anksčiau.
                                Kelių direkcija inicijavo padarinių pašalinimo darbus. Tik po to, kai bus pašalinti įvykio padariniai ir įvertinta tilto būklė, bus galima vertinti, ar tiltas tinkamas tolesnei eksploatacijai ir kokia apimtimi. (...)
                                Šiuo metu dėl minėto tilto per Nevėžį pažeidimo eismas kreipiamas apylanka krašto keliu Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva. Šiame kelyje esančiu tiltu (30,889 km) galima saugiai naudotis be apribojimų.

                                Kelių direkcija taip pat ieško būdų, kaip paspartinti darbus tvarkant tiltą, esantį Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km. Kitos savaitės pradžioje su rangovu bus aptartos galimybės, kaip būtų galima paspartinti ir šiuos darbus.

                                https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...varkymo-darbai

                                Comment


                                  Kėdainių Mugė aprašo situaciją su tiltais, bet straipsnyje įdomiausia likusio Kėdainių tilto nuotrauka:

                                  Tačiau Lietuvos automobilių kelių direkcija tvirtina, kad šio tilto būklė yra nebloga. „ Tiltas per Nevėžį, esantis krašto kelio Nr. 144 Jonava-Kėdainiai-Šeduva 30,889 km yra neblogos būklės (Kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės 557 vietoje. Iš viso eilėje yra 1588 objektai)”, – rašoma LAKD atsakyme „Kėdainių mugei”.
                                  https://muge.eu/tilto-griutis-didesn...s-ar-valdziai/

                                  Jei taip atrodo 557 pagal blogumą tilto patiltės, tai kaip atrodo pirmame, sakykim, 50-uke ęsantys tiltai?
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Pablogėjus tilto būklei uždaromas eismas tiltu per Dubysą

                                    Vasario 8 d. nuo 19 val. uždaromas eismas per valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis 13,46 km esantį tiltą per Dubysą. Eismas kreipiamas apylanka rajoniniu keliu Nr. 1907 Vilkija–Čekiškė–Ariogala, magistraliniu keliu A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, rajoniniu keliu Nr. 3547 privažiuojamasis kelias prie Butkiškės nuo kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda, rajoniniu keliu Nr. 1708 Padubysys–Vozbutai–Butkiškė-Putriai, rajoniniu keliu Nr. 3513 Padubysys–Juodaičiai–Griciai, rajoniniu keliu Nr. 3527 Didžiuliai–Stanioniai (Eismoinfo.lt).
                                    https://www.raseiniai.lt/naujienos/p...V2n1IQgKgnxdnY

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      Pablogėjus tilto būklei uždaromas eismas tiltu per Dubysą



                                      https://www.raseiniai.lt/naujienos/p...V2n1IQgKgnxdnY
                                      Ale tu matai, staiga pablogėjo būklė... Ai pala...

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                        Pablogėjus tilto būklei uždaromas eismas tiltu per Dubysą

                                        https://www.raseiniai.lt/naujienos/p...V2n1IQgKgnxdnY
                                        Kaip čia atsitiko, kad tiltą kelininkai spėjo uždaryti anksčiau, nei krūmuose tykojęs, "ministro Skuodzio" sapnuose regėtas "sunkiasvorio vilkiko vairuotojas" nespėjo pervažiuoti ir sugriauti to tilto.
                                        Paskutinis taisė Romas; 2023.02.11, 00:29.

                                        Comment


                                          Kas savaitę - po griūvantį tiltą. Gal jau laikas būtų vadinamajam "susisiekimo ministrui" ir atsistatydinti

                                          Delfi.lt 2023.02.10
                                          Byra pagrindinis šalies tiltas magistralėje Vilnius–Klaipėda: nukrito metaliniai tilto turėklai
                                          Tiltas byrėti pradėjo penktadienį, apie 6 val. Teigiama, jog nukrito metaliniai turėklai, pasirodo, kad jie vos neužkrito ant pravažiuojančio automobilio.
                                          Gyventojai teigia, kad net nežinojo, kokios blogos būklės yra senasis Kleboniškio tiltas Kaune.

                                          Tai jau trečiasis byrantis tiltas Lietuvoje per pusantros savaitės.

                                          https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=92532631

                                          Comment

                                          Working...
                                          X