Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne. Nes jie ne tam skirti.

    Comment


      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
      Ne. Nes jie ne tam skirti.
      Bet ta kažkuriose ruožose yra žadami dviračiu takai? Jei nepaslaptis - kuriuose?

      Comment


        Išoriniame pietiniame, [106], atrodo, kažkiek tiesiama.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Ar palei visus aplinkelius zadami tiesti ir dviraciu/pesciuju takus?
          O kam tau reikia palei visus aplinkelius dviračių takų - jau geriau tegu tuos takus tiesia kur nors kitur, o ne šalia magistralinių autokelių. Kam kvėpuoti CO ir kitą brudą?

          Comment


            Riešėj mačiau kažką panašaus darė prieš kelias dienas.

            Parašė Resutas Rodyti pranešimą
            Gal kas gali pasakyti kur dabar, siuo metu, irengiami nauji dviraciu takai Vilniuje?

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              O kam tau reikia palei visus aplinkelius dviračių takų - jau geriau tegu tuos takus tiesia kur nors kitur, o ne šalia magistralinių autokelių. Kam kvėpuoti CO ir kitą brudą?
              Tiesiog domiuosi.
              Beje geriau kvėpuoti "brudą" važiuojant dviračiu taku, nei kvėpuoti juo važiuojant pačią magistrale. Bet manau tikrai yra reikalingesniu vietų dviračių takams.

              Comment


                Bapaigtas dviračių takas palei Žirnių gatve. Dabar trūksta tik sutvarkyti po Dariaus ir Girėno tiltu, pratesti po geležinkelio viadukais ir tiesti toliau palei Minsko plentą.

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                  Tiesiog domiuosi.
                  Beje geriau kvėpuoti "brudą" važiuojant dviračiu taku, nei kvėpuoti juo važiuojant pačią magistrale. Bet manau tikrai yra reikalingesniu vietų dviračių takams.
                  Aplinkkeliai tikrai nėra ta vieta, kurioje reikia važinėti dviračiais. Nėra jokios logikos važiuojant dviračiu pasirinkti kelią einanti aplink miestą ir juo važiuoti su visu tranzitiniu transportu, kai galima kirsti miestą tiesiausiu maršrutu.

                  Comment


                    Dviračių takas bus visame pietiniame aplinkkelyje kuris eina Vilniaus miesto teritorijoje. (nuo Maxima bazės iki Eišiškių plento)
                    Kaip bus su dalimi kuri bus rajone - dar neaišku.

                    Kita vertus, visuose naujuose ir rekonstruojamuose keliuose turi būti dviračių -pėsčiųjų takas. Juk savaime suprantama, jog taip pagerinamas Eismo ir pačių keleivių saugumas. O investicijos, ypač kai neriboja plotas, yra gana mažos.
                    Dear Sir,

                    Comment


                      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                      Dviračių takas bus visame pietiniame aplinkkelyje kuris eina Vilniaus miesto teritorijoje. (nuo Maxima bazės iki Eišiškių plento)
                      Kaip bus su dalimi kuri bus rajone - dar neaišku.

                      Kita vertus, visuose naujuose ir rekonstruojamuose keliuose turi būti dviračių -pėsčiųjų takas. Juk savaime suprantama, jog taip pagerinamas Eismo ir pačių keleivių saugumas. O investicijos, ypač kai neriboja plotas, yra gana mažos.
                      Tikrojo pietinio aplinkelio dalyje nuo Eišiškių pl. iki Minsko pl. (tai yra, kaip Jūs pavadinot, rajoninėje dalyje) dviračių takas visiškai nereikalingas. Dviratininkai galės važiuoti 106 keliu. kuriuo po aplinkelio užbaigimo eismas liks minimalus.

                      Visų pirma dviračių takus reikia tiesti prie judrių arba aukštos kategorijos gatvių. Jeigu eismas kuriuo nors keliu yra labai nedidelis, tuomet dviračių takas šalia jo nėra reikalingas, nes dviratininkas gali važiuoti ir važiuojamąja dalimi. Čia kalbant apie užmiestį.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Jeigu eismas kuriuo nors keliu yra labai nedidelis, tuomet dviračių takas šalia jo nėra reikalingas, nes dviratininkas gali važiuoti ir važiuojamąja dalimi. Čia kalbant apie užmiestį.
                        Teoriškai gali. Bet kai dviratininką lenkia autobusas arba autovilkikas, ypač lietui lyjant...
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Teoriškai gali. Bet kai dviratininką lenkia autobusas arba autovilkikas, ypač lietui lyjant...
                          Neprieštatarausiu Jums, bet nesame tiek turtingi, kad galėtume sau leisti tiesti dviračių takus visur. Todėl visų pirma reikėtų tiesti takus šalia intensyvaus eismo kelių, greitkelių.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Neprieštatarausiu Jums, bet nesame tiek turtingi, kad galėtume sau leisti tiesti dviračių takus visur. Todėl visų pirma reikėtų tiesti takus šalia intensyvaus eismo kelių, greitkelių.
                            Daug važinėjau dviračiu per Lietuvą ir manau taip. Reikia normalių 4 išvažiavimų iš miesto, maždaug 10 km tolyn nuomiesto ribos link ramesnių kelių. Taip yra Šiauliuose ir Panevėžyje.
                            Pvz. jei Vilniuje padarytų normaliai trasą iš centro iki Bendorių, kur prasideda senasis Ukmergės plentas, tai +- jau būtų ok. Tas pats link Trakų ir link Nemenčinės (Eurovelo).
                            Bet tos keturios trasos turi būti susijusios ir NEnupieštos su kreida ant išdaužyto šaligatvio.

                            Comment


                              Yra neblogas VIlniaus dviraciu taku zemelapis: http://maps.vplanas.lt/aplinka/?tema=dviraciai

                              Tik kazkaip informacija nedaznai atnaujinama.

                              Comment


                                Parašė miestas
                                Šiaip turėtų būti takai Vilnius-Lentvaris-Trakai (25 km.); Vilnius-Medininkai (30 km); Vilnius-Nemenčinė (15 km); Vilnius-Maišiagala (~20 km.) su atšaka iš Bukiškio į Sudervę (~10 km.); Vilnius-Karveliškės-Sudervė(~10 km.); Vilnius-Didžioji Riešė-Europos Centras(~10 km.); Vilnius-Balsiai-Europos parkas (~5 km.). Visų jų užuomazgos jau yra. Trūksta apie 100 km. takų į priemiesčius. Tai nėra daug, jei žiūrėsim į Klaipėdą, kur tokių užmiesčio takų ilgis apie 200 km.
                                Ir aišku visi takai turi jungtis. Galbūt vėliau galėtų atsirasti net takai į kokius Jašiūnus.

                                Geriausias pavyzdys - Šiauliai ir ypač Klaipėda, kurioje iš miesto galima nuvažiuoti iki Šventosios, Nidos, Šilutės (kai kur sutampa su keliais).
                                Vilnius labai apsileidęs...
                                Deje, bet jau kokie 5 metai praktiškai jokių naujų takų nebetiesiama (galima realiai naudoti seną dviračių takų žemėlapį), o apie takus į priemiesčius tik pasvajoti galima, kai net miesto rajonai nėra tarpusavyje sujungti, o esami takai irgi dažniausiai tėra atskira šaligatvio dalis.
                                Klaipėda šioje srityje tikrai toli priekyje, net pavydas ima
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė miestas
                                  Įdomiausia, kad Klaipėda tai padariusi jau daugelį metų. Turiu kažkur 2006 ar 2007 metų dviračių takų vadovą po Panemunę ir Pajūrį. Jau tuo metu tie takai ten buvo nutiesti, tik Šilutės kryptis buvo likusi ne iki galo užbaigta...
                                  Vilnius ne tai, kad pavėlavo, o pavėlavo gerą dešimtmetį.
                                  Tačiau gera reikalo pusė yra ta, kad neturime teisės skūstis, kad "čia Lietuva, čia Lietuva, čia protėviai gyveno", nes Klaipėda susitvarkė. Vadinas blogai dirba Vilniaus miesto valdininkai... Įdomu kaip rajonas žiūrėtų į takus? Ar nebūtų pykčio dėl negražintų žemių ir draudimo juos tiesti, kaip buvo su keliu iš Pilaitės į A1?
                                  Tikrai svajočiau kada nors numinti iš Vilniaus į Medininkus, Trakus, Europos centrą...
                                  Tiek miesto savivaldybėse, tiek rajono apie tai daug, daug kalbama ir ruošiama. Po truputi atskiruose vietose tiesiami tie takai, galiausiai bus sujungti. Visgi galiausiai bus visi jie nutiesti.

                                  Comment


                                    Parašė miestas
                                    Šiaip turėtų būti takai Vilnius-Lentvaris-Trakai (25 km.); Vilnius-Medininkai (30 km); Vilnius-Nemenčinė (15 km); Vilnius-Maišiagala (~20 km.) su atšaka iš Bukiškio į Sudervę (~10 km.); Vilnius-Karveliškės-Sudervė(~10 km.); Vilnius-Didžioji Riešė-Europos Centras(~10 km.); Vilnius-Balsiai-Europos parkas (~5 km.). Visų jų užuomazgos jau yra. Trūksta apie 100 km. takų į priemiesčius. Tai nėra daug, jei žiūrėsim į Klaipėdą, kur tokių užmiesčio takų ilgis apie 200 km.
                                    Ir aišku visi takai turi jungtis. Galbūt vėliau galėtų atsirasti net takai į kokius Jašiūnus.

                                    Geriausias pavyzdys - Šiauliai ir ypač Klaipėda, kurioje iš miesto galima nuvažiuoti iki Šventosios, Nidos, Šilutės (kai kur sutampa su keliais).
                                    Vilnius labai apsileidęs...
                                    Antakalnis- Nemenčinė taką tikrai reikėtų rekonstruoti...
                                    Vilnius- Medininkai taką gal ir neblogai būtų jei nutiestų, bet jis tikrai nėra prioritetinis. A3 kelias ne automagistralė, šalia jo platus kelkraštis iki pat sienos. Be to, lygiagrečiai A3 nutiestas senasis Minsko plentas, kuris asfaltuotas, bet eismas juo minimalus. Taip kad sąlygos dviratininkams tikrai neblogos, nors ir ne idealios.
                                    Vilnius- Maišiagala galėtų ir iki Širvintų eiti.
                                    Iki Europos parko gal ir nebūtinas takas, pakaktų iki Naujanerių.
                                    Jeigu tiesti taką iki Jašiūnų, galima ir toliau- iki Šalčininkų.

                                    Beje, galbūt mano pasiūlymas daug kam pasirodys mistinis ir beprasmiškas, bet kodėl dviračių trasa nesujungus Vilniaus ir Kauno? Žinoma, geriau jei takas būtų ne prie pat autostrados. Taip, dabar Lietuvoje gal ir nėra įprasta važinėti dviračiais tokius didelius atstumus, bet kokioje Olandijoje ar Belgijoje tai normalu. Ten ir sukurta atitinkama infrastruktūra. Bet tai, kad Lietuva- ne dviračių mėgėjų kraštas- tikrai ne priežastis neinvestuoti pinigų į infrastuktūrą... Juk nutiesus gerą dviračių takų tinklą ir toliau skatinant naudotis dviračiu kaip transporto priemone, dviratininkų neabejotinai turėtų padaugėti. Bet valdžia turi tam padėt pradžią...
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Tai Vilnius su Kaunu ir dabar sujungti. Sėdi ant turistinio ar plentinio ir važiuoji. Lygiai ta pati situacija tarp Klaipėdos ir Šilutės ar Plungės.
                                      N N N

                                      Comment


                                        Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                        Tai Vilnius su Kaunu ir dabar sujungti. Sėdi ant turistinio ar plentinio ir važiuoji. Lygiai ta pati situacija tarp Klaipėdos ir Šilutės ar Plungės.
                                        Važiuoti greitkeliu nei saugu, nei sveika dėl išmetamųjų dujų, nei apskritai komfortiška dėl triukšmo ir monotoniškos aplinkos. Greitkelis skirtas greitai važiuoti, o ne turistauti.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Greitkelyje išvis draudžiama važiuoti dviračiais.....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X