Ne. Nes jie ne tam skirti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNe. Nes jie ne tam skirti.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąAr palei visus aplinkelius zadami tiesti ir dviraciu/pesciuju takus?
Comment
-
Riešėj mačiau kažką panašaus darė prieš kelias dienas.
Parašė Resutas Rodyti pranešimąGal kas gali pasakyti kur dabar, siuo metu, irengiami nauji dviraciu takai Vilniuje?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąO kam tau reikia palei visus aplinkelius dviračių takų - jau geriau tegu tuos takus tiesia kur nors kitur, o ne šalia magistralinių autokelių. Kam kvėpuoti CO ir kitą brudą?
Beje geriau kvėpuoti "brudą" važiuojant dviračiu taku, nei kvėpuoti juo važiuojant pačią magistrale. Bet manau tikrai yra reikalingesniu vietų dviračių takams.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąTiesiog domiuosi.
Beje geriau kvėpuoti "brudą" važiuojant dviračiu taku, nei kvėpuoti juo važiuojant pačią magistrale. Bet manau tikrai yra reikalingesniu vietų dviračių takams.
Comment
-
Dviračių takas bus visame pietiniame aplinkkelyje kuris eina Vilniaus miesto teritorijoje. (nuo Maxima bazės iki Eišiškių plento)
Kaip bus su dalimi kuri bus rajone - dar neaišku.
Kita vertus, visuose naujuose ir rekonstruojamuose keliuose turi būti dviračių -pėsčiųjų takas. Juk savaime suprantama, jog taip pagerinamas Eismo ir pačių keleivių saugumas. O investicijos, ypač kai neriboja plotas, yra gana mažos.Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąDviračių takas bus visame pietiniame aplinkkelyje kuris eina Vilniaus miesto teritorijoje. (nuo Maxima bazės iki Eišiškių plento)
Kaip bus su dalimi kuri bus rajone - dar neaišku.
Kita vertus, visuose naujuose ir rekonstruojamuose keliuose turi būti dviračių -pėsčiųjų takas. Juk savaime suprantama, jog taip pagerinamas Eismo ir pačių keleivių saugumas. O investicijos, ypač kai neriboja plotas, yra gana mažos.
Visų pirma dviračių takus reikia tiesti prie judrių arba aukštos kategorijos gatvių. Jeigu eismas kuriuo nors keliu yra labai nedidelis, tuomet dviračių takas šalia jo nėra reikalingas, nes dviratininkas gali važiuoti ir važiuojamąja dalimi. Čia kalbant apie užmiestį.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu eismas kuriuo nors keliu yra labai nedidelis, tuomet dviračių takas šalia jo nėra reikalingas, nes dviratininkas gali važiuoti ir važiuojamąja dalimi. Čia kalbant apie užmiestį.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTeoriškai gali. Bet kai dviratininką lenkia autobusas arba autovilkikas, ypač lietui lyjant...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNeprieštatarausiu Jums, bet nesame tiek turtingi, kad galėtume sau leisti tiesti dviračių takus visur. Todėl visų pirma reikėtų tiesti takus šalia intensyvaus eismo kelių, greitkelių.
Pvz. jei Vilniuje padarytų normaliai trasą iš centro iki Bendorių, kur prasideda senasis Ukmergės plentas, tai +- jau būtų ok. Tas pats link Trakų ir link Nemenčinės (Eurovelo).
Bet tos keturios trasos turi būti susijusios ir NEnupieštos su kreida ant išdaužyto šaligatvio.
Comment
-
Yra neblogas VIlniaus dviraciu taku zemelapis: http://maps.vplanas.lt/aplinka/?tema=dviraciai
Tik kazkaip informacija nedaznai atnaujinama.
Comment
-
Parašė miestasŠiaip turėtų būti takai Vilnius-Lentvaris-Trakai (25 km.); Vilnius-Medininkai (30 km); Vilnius-Nemenčinė (15 km); Vilnius-Maišiagala (~20 km.) su atšaka iš Bukiškio į Sudervę (~10 km.); Vilnius-Karveliškės-Sudervė(~10 km.); Vilnius-Didžioji Riešė-Europos Centras(~10 km.); Vilnius-Balsiai-Europos parkas (~5 km.). Visų jų užuomazgos jau yra. Trūksta apie 100 km. takų į priemiesčius. Tai nėra daug, jei žiūrėsim į Klaipėdą, kur tokių užmiesčio takų ilgis apie 200 km.
Ir aišku visi takai turi jungtis. Galbūt vėliau galėtų atsirasti net takai į kokius Jašiūnus.
Geriausias pavyzdys - Šiauliai ir ypač Klaipėda, kurioje iš miesto galima nuvažiuoti iki Šventosios, Nidos, Šilutės (kai kur sutampa su keliais).
Vilnius labai apsileidęs...
Klaipėda šioje srityje tikrai toli priekyje, net pavydas ima
Comment
-
Parašė miestasĮdomiausia, kad Klaipėda tai padariusi jau daugelį metų. Turiu kažkur 2006 ar 2007 metų dviračių takų vadovą po Panemunę ir Pajūrį. Jau tuo metu tie takai ten buvo nutiesti, tik Šilutės kryptis buvo likusi ne iki galo užbaigta...
Vilnius ne tai, kad pavėlavo, o pavėlavo gerą dešimtmetį.
Tačiau gera reikalo pusė yra ta, kad neturime teisės skūstis, kad "čia Lietuva, čia Lietuva, čia protėviai gyveno", nes Klaipėda susitvarkė. Vadinas blogai dirba Vilniaus miesto valdininkai... Įdomu kaip rajonas žiūrėtų į takus? Ar nebūtų pykčio dėl negražintų žemių ir draudimo juos tiesti, kaip buvo su keliu iš Pilaitės į A1?
Tikrai svajočiau kada nors numinti iš Vilniaus į Medininkus, Trakus, Europos centrą...
Comment
-
Parašė miestasŠiaip turėtų būti takai Vilnius-Lentvaris-Trakai (25 km.); Vilnius-Medininkai (30 km); Vilnius-Nemenčinė (15 km); Vilnius-Maišiagala (~20 km.) su atšaka iš Bukiškio į Sudervę (~10 km.); Vilnius-Karveliškės-Sudervė(~10 km.); Vilnius-Didžioji Riešė-Europos Centras(~10 km.); Vilnius-Balsiai-Europos parkas (~5 km.). Visų jų užuomazgos jau yra. Trūksta apie 100 km. takų į priemiesčius. Tai nėra daug, jei žiūrėsim į Klaipėdą, kur tokių užmiesčio takų ilgis apie 200 km.
Ir aišku visi takai turi jungtis. Galbūt vėliau galėtų atsirasti net takai į kokius Jašiūnus.
Geriausias pavyzdys - Šiauliai ir ypač Klaipėda, kurioje iš miesto galima nuvažiuoti iki Šventosios, Nidos, Šilutės (kai kur sutampa su keliais).
Vilnius labai apsileidęs...
Vilnius- Medininkai taką gal ir neblogai būtų jei nutiestų, bet jis tikrai nėra prioritetinis. A3 kelias ne automagistralė, šalia jo platus kelkraštis iki pat sienos. Be to, lygiagrečiai A3 nutiestas senasis Minsko plentas, kuris asfaltuotas, bet eismas juo minimalus. Taip kad sąlygos dviratininkams tikrai neblogos, nors ir ne idealios.
Vilnius- Maišiagala galėtų ir iki Širvintų eiti.
Iki Europos parko gal ir nebūtinas takas, pakaktų iki Naujanerių.
Jeigu tiesti taką iki Jašiūnų, galima ir toliau- iki Šalčininkų.
Beje, galbūt mano pasiūlymas daug kam pasirodys mistinis ir beprasmiškas, bet kodėl dviračių trasa nesujungus Vilniaus ir Kauno? Žinoma, geriau jei takas būtų ne prie pat autostrados. Taip, dabar Lietuvoje gal ir nėra įprasta važinėti dviračiais tokius didelius atstumus, bet kokioje Olandijoje ar Belgijoje tai normalu. Ten ir sukurta atitinkama infrastruktūra. Bet tai, kad Lietuva- ne dviračių mėgėjų kraštas- tikrai ne priežastis neinvestuoti pinigų į infrastuktūrą... Juk nutiesus gerą dviračių takų tinklą ir toliau skatinant naudotis dviračiu kaip transporto priemone, dviratininkų neabejotinai turėtų padaugėti. Bet valdžia turi tam padėt pradžią...
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTai Vilnius su Kaunu ir dabar sujungti. Sėdi ant turistinio ar plentinio ir važiuoji. Lygiai ta pati situacija tarp Klaipėdos ir Šilutės ar Plungės.
Comment
Comment