Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kaip nuvažiuoti iki to tako? Kartu su fūromis ir kitu transportu Savanorių pr. arba Gariūnų g.?
Comment
-
Parašė lencasO kaip nusigaut iki Gariūnų gatvės dviračių tako? Oslo gatvėj nėra nei dviračių/pėsčiųjų takų, nei paprasčiausios plačios asfaltuotos šalikelės.
Be to, tas Gariūnų gatvės dviračių takas nesujungtas su šiuo, aplinkkelio, dviračių taku.
Galima sakyti, kad pinigai išmesti į balą, kai taip nesujungia vienų takų su kitais.
Comment
-
Parašė lencasO kaip nusigaut iki Gariūnų gatvės dviračių tako? Oslo gatvėj nėra nei dviračių/pėsčiųjų takų, nei paprasčiausios plačios asfaltuotos šalikelės.
Be to, tas Gariūnų gatvės dviračių takas nesujungtas su šiuo, aplinkkelio, dviračių taku.
Galima sakyti, kad pinigai išmesti į balą, kai taip nesujungia vienų takų su kitais.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Jei galva neprisiūta, tai pakankamai saugu.
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąAbejoju ar saugu važiuoti dviračiu gatve apskritai, jau nekalbant apie Oslo gatvę...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąKET dviratininkams matyt neegzistuoja ar kaip?
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip suprantu ties visu aplinkkeliu ir nebus dviračių tako, tik ties ta mėlyna atkarpa? Įdomu, kada visą dviračių trasą planuoja baigti?
Atvaizdas
Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.09.08, 23:14.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPagal tavo logika tai galima išvis dviračių takų nestatyti? Gi KET nedraudžia važiuoti gatvėmis...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Šiek tiek apie naujų dviračių takų būklę ir tinkamumą saugiam eismui Oslo- Gariūnų- Kirtimų gatvėse. Kol kas netalpinsiu nuotraukų čia, o tik duosiu nuorodą į atskirą foto albumiuką. Patalpinau šią informaciją snukiaknygėje Zuoko puslapyje, pastebėjo . Ir kažką minėjo apie tai kad yra planuose atskiras projektas dviračių takui (takams) Oslo gatvėje toliau link centro.
Comment
-
Parašė DeGama Rodyti pranešimąŠiek tiek apie naujų dviračių takų būklę ir tinkamumą saugiam eismui Oslo- Gariūnų- Kirtimų gatvėse. Kol kas netalpinsiu nuotraukų čia, o tik duosiu nuorodą į atskirą foto albumiuką. Patalpinau šią informaciją snukiaknygėje Zuoko puslapyje, pastebėjo . Ir kažką minėjo apie tai kad yra planuose atskiras projektas dviračių takui (takams) Oslo gatvėje toliau link centro.
Comment
-
Mano galva yra kvailas sprendimas daryti pėsčiųjų/dviračių takus abiejose tokios gatvės [statomo pietinio aplinkeklio] pusėse.
Gatvė yra greito eismo ir joje nėra daug įvairių objektų, pastatų, abiejose pusėse, kad reikėtu dviejų takų. Nelabai suprantu kur toliau ves takas esantis dešinėje (žiūrint nuo Lazdynų link Gariūnų) pusėje. Netoli prieš tiltą prasideda aplinkkelis, kurio šis takas nekirs, taigi nelabai yra kur jį naudingai pratęsti.
Žymiai prasmingiau būtu vienas takas einantis kairėje pusėje, nes tokį taką galima sėkmingai integruoti į Lazdynų takų tinklą (vizija ateičiai). Ties Gariūnų sankryža (o ateityje per viaduką) visą taką reikėtu perkelti į dešinę pusę, nes toliau takas eina tik šia puse.
Dabartinis sprendimas ne tik kainuoja daugiau, bet ir didina eksploatacines, priežiūros išlaidas. Kitas dalykas, kad pvz atvažiavus šiaurinės pusės taku nuo Gariūnų iki tilto, toliau nelabai yra galimybių kažkur nuvažiuoti ir telieka apsisukti, bei minti atgal. Prieš eismą kelkraščių nevažiuosi, o toliau saugiai net ir nėra kur važiuoti ar eiti.Paskutinis taisė Romas; 2012.09.26, 23:25. Priežastis: Perkelta iš temos "[106] Tikrasis pietinis Vilniaus aplinkkelis"
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąMano galva yra kvailas sprendimas daryti pėsčiųjų/dviračių takus abiejose tokios gatvės pusėse. Gatvė yra greito eismo ir joje nėra daug įvairių objektų, pastatų, abiejose pusėse, kad reikėtu dviejų takų. Nelabai suprantu kur toliau ves takas esantis dešinėje (žiūrint nuo Lazdynų link Gariūnų) pusėje...
Manau reikia siekti, kad sutvarkytomis atkarpomis jau dabar galima būtų naudotis dviratininkams ir pėstiesiems, kad būtų sudarytos sąlygos į jas patekti. Dangus aišku nesugrius, galima važinėtis dviračiu kelkraščiais ir važiuojamąja dalimi, ką darau jau septynis paskutinius metus. Bet visgi tokių absurdų gal neturėtų būti.
Comment
-
Parašė DeGama Rodyti pranešimąŽvelgiant iš dviratininko pozicijų, dviračių takų niekada nebus per daug ir investicijos jiems turi pasiteisinti . Kaip ir nesakau, kad tarkim Gariūnų gatvėje nereikia trijų eismo juostų, juk pakaktų ir dviejų, eksploatacinės išlaidos būtų mažesnės
Manau reikia siekti, kad sutvarkytomis atkarpomis jau dabar galima būtų naudotis dviratininkams ir pėstiesiems, kad būtų sudarytos sąlygos į jas patekti. Dangus aišku nesugrius, galima važinėtis dviračiu kelkraščiais ir važiuojamąja dalimi, ką darau jau septynis paskutinius metus. Bet visgi tokių absurdų gal neturėtų būti.
Šiuo atveju ir priežiūros lėšos visiškai beprasmiškai padvigubėja, jau net nekalbant apie pinigus, kurie išleidžiami tam takui tiesti.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTaip, planuose yra takas, bet tik viena puse link Centro nuo Gariūnų tilto per Lazdynų ligoninę, tada žemyn link Laisvės pr. Šitą pats girdėjau dar seniau.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.09.27, 01:26.
Comment
Comment