Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
    Jo, ypatingai Nidoje, kur yra pėsčiųju takas, o šalia - dviračių, tai eina visi dviračių taku. Tas pats ir su taku palei nerį vilniuje, ten irgi visi pėstieji varo asfaltu. Pasirūpino dviratininkais, bet pėsčiuosius savivaldybė pamiršo. Reikėjo šalia dar vieną taką nutiest.
    Dar ir dariaus ir girėno gatvėj kur neseniai nutiesta atkarpa. Kadangi pėsčiųjų zona arčiau važiuojamosios dalies, tad pėstieji eina dviračių taku, ir kai jiems signalizuoji, jie dažniausiai nelaimingi žiūri į tave. Tokius tik ir norisi nuo tako kaip kėglius...
    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

    Comment


      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
      Dar ir dariaus ir girėno gatvėj kur neseniai nutiesta atkarpa. Kadangi pėsčiųjų zona arčiau važiuojamosios dalies, tad pėstieji eina dviračių taku, ir kai jiems signalizuoji, jie dažniausiai nelaimingi žiūri į tave. Tokius tik ir norisi nuo tako kaip kėglius...
      Nei pėstieji nei dviratininkai nėra šventieji. Dviratininkai, pašėlusiu greičiu lekiantys žemyn Žirmūnų g. šaligatviu (kur pagal taisykles jie neturi teisės važiuoti) užknisa ne ką mažiau.

      Dėl pėsčiųjų, einančių dviračių takais, kai yra atskiras pėsčiųjų takas, reikia kaltinti mūsų gatvių planuotojus. Neretai dviratininkams tenka patogesnis kelio ruožas (ypač Kalvarijų gatve važiuojant link Santariškių arba nuo Arkikatedros link Mindaugo tilto), kai pėstiesiems tenka eiti šalia važiuojamosios dalies. Vienintelis logiškas sprendimas - sukeisti takus vietomis. Važiuoti patogiau nuo to tikrai nepasidarys, tačiau bent jau vieni kitiems nesimaišys.

      Comment


        Riešė - Vilnius

        Foto 2010.05
        Dviračių takas šalia rekonstruoto Molėtų plento prasideda ne iš karto


        Žvilgsnis atgal, į Molėtų pusę


        Tako pradžia










        Žvilgsnis atgal, į Riešės šviesoforo pusę




        Aptrupėję asfalto kraštai


        Latakai vandens nutekėjimui








        Nuo šios sankryžos patogiau važiuoti kita puse


        Asfalto paaukštinimai nutrupėję ir žvyras užnešė pusę tako pločio




        Puikūs takai abiejose kelio pusėse, bet šia puse važiuoti labiau patinka




        Comment


          Per metus kai kuriose vietose bandyta palyginti bordiūrus dviračių takuose.
          Foto 2009.05


          Foto 2010.05

          Deja, tokių vietų labai nedaug ir tas bordiūrų palyginimas dažnai būna tik simbolinis, pvz., Ateities - Jeruzalės gatvių sankryžoje

          Comment


            Man buvo minčių išlieti nuožulnias betonines plytas ir padėti ten kur nėra nuvažiavimų. Įdomu kiek laiko toks pigus patobulinimas funkcionuotų.

            Comment


              O man kuvaldą į rankas paimti
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Man buvo minčių išlieti nuožulnias betonines plytas ir padėti ten kur nėra nuvažiavimų. Įdomu kiek laiko toks pigus patobulinimas funkcionuotų.
                Siūlau suorganizuoti akciją ir už neįgalią savivaldybė pritapšnoti ant asfalto ir dvirtakių pieštų dviratininkų. Yra kritinių vietų, kur pėstieji net negali įtarti, kad jie stovi ant dvirtakio. Tokios vietos dažniausiai yra šalia stotelių.
                Taip pat siūlau Vileišio gatvėje pripaišyti dviratininkų ženklų, nes kalbėjau su keliomis moterimis, kurios mano, kad gatve dviračiu važiuoti DRAUDŽIAMA, todėl į centrą važiuoja per EV11. Tokie ženklai jas padrąsintų.
                P.S. Savivaldybė, priešingai nei skelbta, dvirtakiams neskyrė nė lito. Visi „patvarkymai“ daromi iš gatvių priežiūrai skirtų 16mln. litų. Čia Kamaičio, kuris savivaldybėje atseit atsakingas už dvirtakius, žodžiai. Patvarkymai praktiškai nevyksta.
                Naujieji dviračių planai yra čia: http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=91304
                Nuotrauka (labai didelė, tad nedėjau inline): http://www.vilnius.lt/I/dviraciu_trasu_planas.jpg
                Atkreipkite dėmesį, kad yra toks šedevras kaip „neženklinti takai“, ir palei Nerį jie siūlomi krantine. Ar kas nors esate bandęs šią ekstremalaus sporto šaką?

                Vilniaus bendrajame plane patvirtinti dvirtakiai yra čia (9.2 punktas): http://www.vilnius.lt/bplanas/index.php?mid=100&lang=lt. Šalia esančiame ZIP'e yra ir dar didesnis jpg.
                Nuotrauka: http://www.vilnius.lt/bplanas/index.php?mid=100&lang=lt
                http://www.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg


                Kaip matote, planai popieriniai ir niekas net nežada jų laikytis.

                Jei kam įdomu kaip atrodo „Egzistuojantys takai“, tai galėsiu duoti nuorodą į FTP, kur esu šedevrų prifotografavęs.

                Comment


                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                  Atkreipkite dėmesį, kad yra toks šedevras kaip „neženklinti takai“, ir palei Nerį jie siūlomi krantine. Ar kas nors esate bandęs šią ekstremalaus sporto šaką?
                  Teko sykį, bet padangai blogai baigėsi.

                  Gerai, kad planuojami takai į Pilaitę ir Bukiškį. Dar geriau bus, kai jie bus ne planuojami, o asfaltuojami.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Pridėsiu ir aš, kad kamerai kitoj Seimo pusėj beminant pasidarė ragas ir reikėjo laidabraukiu keliaut namo
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Dviratininkai piktinasi, kad daug kur vis dar nenuleisti šaligatvių bortai, kurie sukelia nepatogumų dviratininkams.

                      „Tarp Šilo tilto ir Šiaurės miestelio nubrėžė dviračių tako linijas, bet nepasirūpino net šaligatvio bortų nuleidimu”, - tvirtino F. Wurftas.
                      Jo teigimu, tokie šaligatviai kelia pavojų dviratininkams ir gadina jų transporto priemones.

                      „Buvo nuleisti tie (bortai – DELFI past.), kurie visai vertikalūs”, - aiškino Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vyriausiasis specialistas Tomas Kamaitis. Pasak jo, likę patobulinimai bus padaryti ateityje.


                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34356119
                      Autoturistai

                      Comment


                        Šiandien t.y. 08-04 apie 17:15 Narbuto gatve jau ties radaru pastebėtas žemyn asfaltu besileidžiantis idiotas su rolikais.
                        Taip pat ne sykį (nesuskaičiuojama aibė) matyti važiuojamąja kelio dalimi besileidžiantys idiotai su dviračiu nuo kalno.
                        Abiem atvejais atkreiptinas dėmesys, jog egzistuoja pakankamai patogus takas skirtas dviračių eismui. Kelios duobės ar iškilimai susiformavę dėl plytelių deformacijos nėra pagrindas trukdyt kitam eismui ir rizikuot, jog valstybės pinigai bus išleisti tokio asmens gydymui.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment



                          Lankomiausiose sostinės vietose per tris mėnesius įrengta daugiau nei 200 nemokamų dviračių stovėjimo vietų.
                          Pasak Vilniečių užimtumo skatinimo agentūros pranešimo, iš viso sostinėje galima rasti 20 „veloparkais“ pavadintų dviračių stovėjimo aikštelių. Jos įrengtos Lukiškių, Rotušės, Nepriklausomybės, Katedros aikštėse, Sereikiškių parke, šalia Santariškių ligoninės, Baltojo tilto, Vilniaus miesto savivaldybės pastato.
                          Daugiau galimybių nemokamai pasistatyti dviračius turės ir Saulėtekio alėjoje įsikūrusiuose Vilniaus bei Vilniaus Gedimino technikos universitetų padaliniuose besimokantys studentai, Vilniaus pedagoginio universiteto studentai, S.Daukanto mokyklos bei S.Nėries gimnazijos moksleiviai.
                          Projekto iniciatorių Vilniečių užimtumo skatinimo agentūros ir mažmeninės prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ teigimu, Veloparko aikštelėse pastatyti dviračiai bus saugūs, nes stovai įrengti vaizdo kamerų stebimose miesto teritorijose.
                          Pasak Vilniečių užimtumo skatinimo agentūros projektų vadovo Roko Germanavičiaus, Veloparkas yra pirmasis projekto „Dviračių eismo infrastruktūros plėtojimas Vilniaus mieste“ etapas.
                          „Tolesniuose planuose — dviračių takų modernizavimo idėjos, poilsio aikštelių dviratininkams įrengimas ir kita“, — pranešime cituojamas R.Germanavičius.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Vaizdo kameros šiek tiek pagelbės, bet tai ne panacėja.

                            Patys dviratininikai turi saugoti savo dviračius. Svarbiausia nerakinti dvirčio 'snargliais' (tais troseliais, kuriuos kiša krautuvėj). Tokį troselį su paprastom žnyplėm greičiau nei per minutę iveikti galima.

                            Geriausia u-lockas arba rimta grandinė (bet jos silpnoji vieta spyna).
                            Propoganda ir penas mintims >>>

                            Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                            www.ted.com

                            Comment


                              Vilniaus dviračių takai pailgėjo dvylika kilometrų
                              http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35425755
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Buvusio Vilniaus mero Artūro Zuoko mintys apie dviračių transportą Vilniuje


                                Neseniai spaudoje pasirodė straipsniai, jog Paryžius, įdiegęs naują dviračių nuomos sistemą šalia kitų transporto priemonių tapo „dviračių rojumi“. Labai sveikintinas ir protingas miesto vadovo sprendimas. Žmonės pagaliau atrado pigią, greitą, „žalią" ir patogią susisiekimo priemonę. Mes turime savo patirtį, kai Vilniuje dar 2002 metais bandėme žengti pirmuosius žingsnius populiarinant dviratį kaip transporto priemonę.
                                Visi gerai prisimename „oranžinio dviračio“ sistemą, kuri buvo pirmasis bandymas miestiečius įpratinti prie ekologiškesnio gyvenimo būdo. Kaip projektas pasisekė niekam ne paslaptis, bet nuo to laiko dviratis Vilniaus gatvėse nieko nestebina. Dviračius finansavo projekto rėmėjai, miesto savivaldybė apmokėjo tik dviračių takų žymėjimą bei stovus. Tiesiog kuriant gerą dviračių transporto sistemą, būtina pasiekti tam tikrą kritinį tašką, t.y. turi būti didelis kiekis dviračių bei pakeitimo stotelių, geri ir saugūs dviračių takai, nedidelė nuomos kaina ir t.t.
                                Mūsų spauda džiaugiasi Paryžiaus patirtimi ir pristato tai kaip gerą naujieną, nors dar 2006 metais būdamas Vilniaus meru bandžiau tą pačią sistemą ir tuos pačius dviračius pristatyti kaip galimą naują, modernią Vilniaus dviračių nuomos ir pasikeitimo projektą.
                                Prieš trejus metus Vilniuje buvo atlikta apklausa: ar sostinėje reikia viešojo naudojimo dviračių. Net devyni iš dešimties patvirtino, jog tokia iniciatyva sostinėje butų labai reikalinga ir naudinga. Gaila, Vilnius per tą laiką nieko nepadarė, o Paryžius 2007 metais startavo ir šiuo metu tapo ,,dviračių rojumi“.
                                Toks projektas kaip Paryžiuje, žinoma, yra ne pigus, tačiau tokia miesto investicija atsiperka su kaupu. Vien specialus dviratis kainuoja apie 1000 eurų. Švaresnis miestas, mažiau kamščių, sveikesni žmonės, mažiau išlaidų keliams ir daug kitokios naudos gauna miestas ir miesto gyventojai. Ir tik valdžia gali inicijuoti tokius projektus, nes dauguma naudų yra netiesioginės, kurios negali pasiekti privataus verslo. Toks projektas galėtų tikti viešo ir privataus kapitalo bendradarbiavimui.

                                Įspėjimas: Pusiau reklaminis video apie oranžinius dviračius, trukmė 2:39
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  „Kritinė masė“ rugpjūčio 22d. 13.30h Vilniuje


                                  Sostinės centre sekmadienį dėl premjero, susisiekimo bei energetikos ministrų ir Vilniaus mero taurių varžysis apie 2 tūkst. “Velomaratone” dalyvausiančių dviratininkų.
                                  Tą pačią dieną į Vilniaus Vingio parką rinksis ir riedutininkų maratono “Riedėk.lt” dalyviai.
                                  Pasak “Velomaratono” iniciatoriaus ir Nacionalinio automobilių klubo direktoriaus Benedikto Vanago, sostinėje surengti dviračių maratoną paskatino masinių renginių stygius.
                                  Mes Lietuvoje neturime tradicinių masinių renginių, kurie yra susiję su tokiomis vertybėmis kaip šeima, sveikas gyvenimo būdas, ekologija, eismo saugumas”, – ketvirtadienį per spaudos konferenciją sakė B.Vanagas.
                                  Jo teigimu, maratono, į kurį jau užsiregistravo apie 1,9 tūkst. gyventojų iš visos Lietuvos, dalyviai suskirstyti į tris grupes. Sekmadienio vidurdienį startuos vaikai, jų trasa drieksis Goštauto gatve. 13.30 val. maratoną pradės 24 kilometrus numinti turėsiantys mėgėjai, sudarantys didžiausią dalyvių dalį.
                                  Tuo metu 15 val. startuosiančių sportininkų vyrų distancija sieks 80 kilometrų, profesionalių moterų – 40.
                                  Dviračių trasa, kurios ilgis 8 kilometrai, drieksis Gedimino prospektu (nuo Seimo rūmų), T.Vrublevskio gatve, per Karaliaus Mindaugo tiltą, Žvejų, Upės ir Vytauto gatvėmis, per Žvėryno tiltą, A.Goštauto gatve iki Baltojo tilto ir atgal – A.Goštauto gatve ir Gedimino prospektu (iki Seimo rūmų).
                                  Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad renginio metu nuo 9 iki 17.30 val. bus ribojamas transporto eismas ir keisis viešojo transporto maršrutų trasos.
                                  Pirmą kartą rengiamo dviračių maratono organizatoriai tikisi, kad jis taps kasmetiniu renginiu. Tokią pačią viltį dėl riedutininkų maratono puoselėja ir sekmadienį jį rengianti asociacija “Riedėk.lt”.
                                  Pirmą kartą vysiančiame riedutininkų renginyje tikimasi sulaukti 50-100 dalyvių.
                                  Riedutininkai varžysis šešiose grupėse – vaikams iki 10 metų teks įveikti 200 metrų distanciją, 10-12 metų vaikams – 700 metrų, 12-14 metų – 1,4 kilometro.
                                  Riedutininkai mėgėjai pagal savo galimybes galės pasirinkti – įveikti 1,4 ar 3,5 kilometrų ilgio distanciją. Tuo metu profesionalai riedės 30 kilometrų.
                                  Asociacijos “Riedėk.lt” prezidento Evaldo Norvaišos teigimu, riedutininkų maratone ketinantiems dalyvauti nepilnamečiams privalomos apsaugos priemonės ir šalmai, kitiems dalyviams šios apsaugos priemonės rekomenduojamos.
                                  Pasak Vilniaus miesto vicemero Gintauto Babravičiaus, be pirmą kartą sostinėje organizuojamų dviratininkų ir riedutininkų maratonų, Vilniuje kasmet vyksta ir kiti sporto renginiai – Tarptautinis Vilniaus maratonas, ištvermės maratonas “Vilnius challenge”, Neries bei Vilniaus regatos.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Netyčia užklydau į http://entertainment-lobby.blogspot....nsporting.html, tada prisiminiau Vilniaus oranžinius dviračius ir pagalvojau: o kodėl Vilniuje negali šitaip būti, kaip Kopenhagoje???




                                    Kopenhagos žmonėms lengva rasti tokį dviratį, nes visame miesto centre yra tokios savotiškos dviračių stotys. Tam, kad pasinaudoti dviračiu, reikia užsiregistruoti internetu arba įstatyti Maestro kortelę į dviračio rankenos skaitytuvą bei užsiregistruoti. Pirmąsias 30min. naudojimasis dviračiu nemokamas, po to už kiekvieną pusvalandį mokama po 5 Danijos kronas.




                                    Sakysite, Lietuvoje tokius išvogs arba sugadins/sulaužys? Bet juk tavo Maestro (arba kokia nors kita banko) kortelė tol bus dviratyje, kol juo naudojiesi. Tarkime negali pasiimti dviračio net su kortele tol, kol joje nėra sumos, prilygstančios dviračio kainai (arba 3/4 kainos). Jeigu dviračio negrąžinai per 48h, ši suma automatiškai nuskaitoma iš tavo sąskaitos.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Netyčia užklydau į http://entertainment-lobby.blogspot....nsporting.html, tada prisiminiau Vilniaus oranžinius dviračius ir pagalvojau: o kodėl Vilniuje negali šitaip būti, kaip Kopenhagoje???


                                      Kopenhagos žmonėms lengva rasti tokį dviratį, nes visame miesto centre yra tokios savotiškos dviračių stotys. Tam, kad pasinaudoti dviračiu, reikia užsiregistruoti internetu arba įstatyti Maestro kortelę į dviračio rankenos skaitytuvą bei užsiregistruoti. Pirmąsias 30min. naudojimasis dviračiu nemokamas, po to už kiekvieną pusvalandį mokama po 5 Danijos kronas.


                                      Sakysite, Lietuvoje tokius išvogs arba sugadins/sulaužys? Bet juk tavo Maestro (arba kokia nors kita banko) kortelė tol bus dviratyje, kol juo naudojiesi. Tarkime negali pasiimti dviračio net su kortele tol, kol joje nėra sumos, prilygstančios dviračio kainai (arba 3/4 kainos). Jeigu dviračio negrąžinai per 48h, ši suma automatiškai nuskaitoma iš tavo sąskaitos.
                                      Sulaužys stovinčius, pavogs priekinį ratą palikę toje skylėje ir t.t.
                                      Gal kameros ir patalpa su stogu (juk Lietuvoje dažnai lija, sninga) būtų saugiau kažkiek ar barbarai įprastų elgtis europietiškai.
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        Parašė music Rodyti pranešimą
                                        Sulaužys stovinčius, pavogs priekinį ratą palikę toje skylėje ir t.t.
                                        Gal kameros ir patalpa su stogu (juk Lietuvoje dažnai lija, sninga) būtų saugiau kažkiek ar barbarai įprastų elgtis europietiškai.
                                        Iš pradžių pakaktų įsteigti kokias 3-4 dviračių stotis, ir priimti iš Darbo biržos 4-5 žmones laikinai pabudėti, pasaugoti, paaiškinti kaip naudotis. O tada sekti vilniečių ir turistų reakciją — ar ši paslauga išvis reikalinga. Jeigu nelabai, tai palikti tik turistams prie viešbučių (pvz prie „Reval hotel Lietuva“), nors nemanau, kad šiltuoju metų laiku pritrūktų net ir vietinių klientų. Pagaliau gera reklama dar stebuklus
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Rimantas Rodyti pranešimą
                                          Dviratis yra gerai... Tik turi ir nemažai trūkumų, kurių Lietuvoje dar daugiau... Todėl labiau tinka laisvalaikio praleidimui ar sportui, nei važinėt į darbą, dar viena nepaminėta problema - lietus. Ryte išvažiuoji, saulutė šviečia, o vakare kaip tyčia apsiniaukia ir prapliumpa lietus, ką tada? Austrijoj daug kas tokiu atveju išsitraukia politileninius lietpalčius, bet su juo labai nepatogu... Na ir kita problema jo palikimas, kad ir yra kur prirakinti, vis tiek baisu palikt...
                                          Man tokia mintis toptelejo, jeigu dviraciu takus pakisus po lenktu stogeliu, kad kazkiek ir sonus uzdengtu nuo vejo per lietu kazin nera tokiu analogu pasaulyje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X