Be to kaip vaziuoti saligatviu imanoma normaliai? Pvz. padidinus greiti siek tiek dar nutrenksi koki maza vaika ir garantuotai bus kaltas dviratininkas, tad galima tureti dideliu problemu. O kadangi normaliu dviraciu taku praktiskai nera, tad vazineju tik gatvemis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Enttai, tu kažkoks kategoriškas. Juk viskas, kaip kažkas sakė, priklauso nuo situacijos. Jei gatvė rami - važiuoji gatve, jei ten košė - šoki ant šaligatvio. O čia vėl... Jei švaru - važiuoji greitai, jei matai žmonių, link kurių artėji - elgiesi atsakingai ir prognozuoji. Juk negali aklai lėkti ne tik automobilį vairuodamas, bet ir dviračio pedalus mindamas. o dėl "neapsakomos gėdos" važiuoti šaligatviu man iš viso mįslė...N N N
Comment
-
Ir dar pridursiu: kol meras Vilniaus valdzioje bus Imbrasas - senas, prorusiskas diedas, tol nieko gero Vilniuje dviraciu srityje nesulauksime. Vilniui reikia jaunesnio, energingo, vakarietisku paziuriu mero.
Tegul nuvaziuoja i koki Berlyna ir paziuri kokia turi buti dviraciu infrastruktura, o pas mus cia tik zaidimai ka daro su tais takais.
Comment
-
Na, taigi buvo.. Zuokas. Ir ką? Kas iš tų gerų idėjų, jei jos ne iki galo normaliai daromos. Todėl ir rėkia vėliau ant kiekvieno kampo "Zuokas vagis", "Zuokas pinigus vėjais leidžia".
Progresui reikia ne tik modernaus mero, bet ir modernios visuomenės (ką turi Berlynas ar Skandinavijos miestai, kur dviračius nakčiai galima palikti gatvėje, o ryte rasti juos toje pačioje vietoje. Aišku, yra ir ten negerų dalykų)N N N
Comment
-
Viena karta buvau uzsidejes kamera ant dviracio vairo, tai vaziuodamas pafilmavau biski. Va viena video idejau - nusileidimas nuo Seskines kalno, 67 km/h, aplenkti 2 autobusai ir vilkikas . Aisku 67 km/h nuo Seskines nera daug, kadangi su hybridiniu dviraciu as vazineju, pvz. su geru plentiniu ten 80 km/h butu galima psiekti.
http://www.youtube.com/watch?v=6KtLUHa8JfM
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO tu visada važiuoji viešajam transportui skirta juosta? nemažai taisyklių pažeidimų
Comment
-
Dar galima autobuso oro maišu naudotis, bet tokie ir kiti panašūs žaidimai tik Lietuvoj veikia, nes čia autobusų stabdžiai ne tokie geri kaip teko įsitikinti, o pvz Londone geriau nesekti autobusų, nes labai daug stotelių ir pas juos itin geri stabdžiai ... pasekmės manau aiškios.
O šiaip mieste važinėti normaliai dviračiu tik gatvėmis, o takais tik jei jie būtų nenutrūkstami - pvz magistraliniai takai palei Nerį. Dabartiniai takai tai cirkas: bordiurai bet kaip sudėti, takas kartu su pėsčiųjų, kurie dar drįsta piktintis jei skambini ir pan. Tai kas belieka, ogi keliu važiuoti. Dar centre nepavažinėsi šaligatviais padoriu greičiu, nes mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo.
Autobusų juostos tikrai geras dalykas ir jei jomis negalima važinėti, tai škandalas.
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąDar galima autobuso oro maišu naudotis, bet tokie ir kiti panašūs žaidimai tik Lietuvoj veikia, nes čia autobusų stabdžiai ne tokie geri kaip teko įsitikinti, o pvz Londone geriau nesekti autobusų, nes labai daug stotelių ir pas juos itin geri stabdžiai ... pasekmės manau aiškios.
O šiaip mieste važinėti normaliai dviračiu tik gatvėmis, o takais tik jei jie būtų nenutrūkstami - pvz magistraliniai takai palei Nerį. Dabartiniai takai tai cirkas: bordiurai bet kaip sudėti, takas kartu su pėsčiųjų, kurie dar drįsta piktintis jei skambini ir pan. Tai kas belieka, ogi keliu važiuoti. Dar centre nepavažinėsi šaligatviais padoriu greičiu, nes mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo.
Autobusų juostos tikrai geras dalykas ir jei jomis negalima važinėti, tai škandalas.
Kaip sakoma, yra ne tik teisės, bet ir pareigos. HAUN N N
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąDar galima autobuso oro maišu naudotis, bet tokie ir kiti panašūs žaidimai tik Lietuvoj veikia, nes čia autobusų stabdžiai ne tokie geri kaip teko įsitikinti, o pvz Londone geriau nesekti autobusų, nes labai daug stotelių ir pas juos itin geri stabdžiai ... pasekmės manau aiškios.
O šiaip mieste važinėti normaliai dviračiu tik gatvėmis, o takais tik jei jie būtų nenutrūkstami - pvz magistraliniai takai palei Nerį. Dabartiniai takai tai cirkas: bordiurai bet kaip sudėti, takas kartu su pėsčiųjų, kurie dar drįsta piktintis jei skambini ir pan. Tai kas belieka, ogi keliu važiuoti. Dar centre nepavažinėsi šaligatviais padoriu greičiu, nes mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo.
Autobusų juostos tikrai geras dalykas ir jei jomis negalima važinėti, tai škandalas.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąJūs duodat... " mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo ". Daugiau atsakingumo iš jūsų pusės tikrai nepamaišytų. Čia tas pats, kaip lenkti sunkvežimį važiuojant į įkalnę, nematant, kas už jos.
Kaip sakoma, yra ne tik teisės, bet ir pareigos. HAU
Bet vis tiek važinėjau ir važinėsiu gatvėmis, nes tik taip įmanoma kur nors nuvažiuoti laiku arba kartais net greičiau nei automobiliu.
O važinėjimas šaligatviais ir pan tik laisvalaikiu
P.S. Jei jau daryti dviračių takus, tai juos geriau daryti prie kelkraščio ir net šiek pakeltus nuo važiuojamsios dalies. Taip pat padaryti aukščių skirtumą ir su pėsčiųjų takais. Ala Skandinavjos šalyse, Olandijoje kitose dviračius ir sveiką gyvenimo būdą mėgstančiose šalyse.Paskutinis taisė tricky_kid; 2008.09.05, 15:19.
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąBet vis tiek važinėjau ir važinėsiu gatvėmis, nes tik taip įmanoma kur nors nuvažiuoti laiku arba kartais net greičiau nei automobiliu.
Comment
-
Parašė julius Rodyti pranešimąpetrozijau,
ar esi vazinejes dviraciu po vilniaus miesta?
mielu noru ir as vazineciau dviraciu takais, jei jie butu nutiesti patogiose vietose ir be kliuciu (tokiu kaip kreivos saligatvio plyteles, nenuzeminti bordiurai ir t.t...)
be to, oficialiu dviraciu taku vilniuj labai mazai, todel kartais kai reikia pakliuti is tasko A i taska B, kito kelio nelieka.
be to, kai vaziuoji saligatviu, tampi pavojingas pestiesiems, kurie yra dar manevringesni ir dar maziau prognozuojami nei dviratininkai.
as asmeniskai saves nevadinu "vazinejanciu vien gatvemis"
- tiesiog elgiuosi pagal situacija:
jei gatve rami ir apytuste - vaziuoju gatve, taciau jei getveje "mesmale" - uzvaziuoju ant saligatvio, ar bent jau sankryza kertu kartu su pesciaisiais.
Dėl šaligatvių. Kai važiuoji šaligatviu pats kontroliuoji situaciją (o ne užkrauni papildomų problermų kitiems eismo dalyviams). Ir būt nepavojingu pėstiesiems mano supratimu nėra sunku.
O va Entto įdėtas video tik pailiustruoja situaciją - važiuojama bet kaip (juk teisių niekas neatims, nes jų nėra), o jau kaip nenukalt dviratininko tegul kiekvienas mąsto pats.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąDviračiu Vilniuje važinėju ne metus ir ne dvejus. Bet niekad jo nevertinau kaip rimtos transporto priemonės. Lėta, sezoninė ir nekomfortabili.
del sezoniskumo tai sutinku, bet del letumo - nea.
tam tikrose vilniaus vietose dviratis yra zymiai greitesnis uz masina, ne karta dariau eksperimenta -
pavyzdziui, susitari su draugu, kuris turi masina, kad vaziuosim nuo katedros iki stoties.
daznai draugo tekdavo laukti kokias 5 - 10 minuciu... (ir cia visai ne piko valandomis, bet nakti)
o del rimtumo -
1) sita priemone rimta tuo, kad gelbsti miesta nuo kamsciu.
2) pranasesne uz viesaji transporta tuom, kad nereikia jos laukti, kad nuveza iki pat duru.
3) pranasesne tam tikrose vietose ir uz automobili, (senamiestyje bei miesto centre, bei tokiose vietose kur susidaro kamsciai), ja galima pravaziuot ten, kur automobiliu daznai negalima arba neiseina (pesciuju takai, vienos krypties gatves, kokiu pilna senamiestyje, ir t.t...)
taip pat, jei turi gera spyna, nera parkavimo problemu.
labai paprastas palyginimas:
gyvenu antakalnyje, dirbu senamiestyje, kai vazinejau troleibusu, mano kelione trukdavo apie 40 minuciu, o jei kamsciai, tai ir ilgiau. su dviraciu ta pati atstuma nepriklausomai nuo piko, nuvaziuoju per 10 - 15 minuciu.
automobiliu nevazineju del senamiestyje daznu parkavimo problemu bei daznai susidaranciu kamsciu (vienas kolega, buvo striges kamstyje visai salia darbo, ir prastovejo jame apie 1 valanda - nei islipt is masinos ir eit pesciom, nei gryzt atgal...)
dviratis yra kompaktiskam miestui, arba didelio miesto centrui idealus transportas, zinoma, jei gyvenciau kokioj pilaitej ar perkunkiemy, vazinet i darba senamiestyje ir atgal kiekviena diena man butu didelis issukis
bet, kaip sakoma: sportas=sveikata!Paskutinis taisė julius; 2008.09.05, 22:21.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąDviračiu Vilniuje važinėju ne metus ir ne dvejus. Bet niekad jo nevertinau kaip rimtos transporto priemonės. Lėta, sezoninė ir nekomfortabili. Tik tiek, kad pigi.Paskutinis taisė Enttas; 2008.09.05, 23:18.
Comment
-
Nors dviračių takai išties nelygūs, su bordiūriais, dažnai trūkinėja ar užstatyti mašinomis, bet tai nereiškia, kad su dviračiu galima važinėtis tomis gatvėmis, kur yra dviračių takai.
Parašė Enttas Rodyti pranešimąVaziuoju gatve, sankryzose kairius posukius darau irgi tik gatve, zodziu visur kaip ir su automobiliu, nesvarbu ar ziedas ar dar kas. Tai gaunasi labai greitas ir patogus vaziavimas.
Ištrėkš kas nors tokį "patogiai" važinėjantį per sankryžas, paskui reikės atsakyti kaip už gerą.
Comment
-
Dviratis yra pritoritetine miesto transporto priemone del daugelio priezasciu, tad kodel turiu vaziuoti ne gatve, o vargti kazkokiame saligatvyje ar dar kur. Dviratis turi tureti daugiau teisiu, o gatvese man maisosi daugybe automobiliu. Jei nepatinka vairuotojui dviratininkai tegul nevazineja automobilu.
Comment
-
Parašė julius Rodyti pranešimąna cia zinai, kaip ir del skonio, sunku gincytis, gal tiesiog nuo situacijos priklauso,
del sezoniskumo tai sutinku, bet del letumo - nea.
tam tikrose vilniaus vietose dviratis yra zymiai greitesnis uz masina, ne karta dariau eksperimenta -
pavyzdziui, susitari su draugu, kuris turi masina, kad vaziuosim nuo katedros iki stoties.
daznai draugo tekdavo laukti kokias 5 - 10 minuciu... (ir cia visai ne piko valandomis, bet nakti)
dviratis yra kompaktiskam miestui, arba didelio miesto centrui idealus transportas, zinoma, jei gyvenciau kokioj pilaitej ar perkunkiemy, vazinet i darba senamiestyje ir atgal kiekviena diena man butu didelis issukis
Parašė Enttas Rodyti pranešimąDviratis yra pritoritetine miesto transporto priemone del daugelio priezasciu, tad kodel turiu vaziuoti ne gatve, o vargti kazkokiame saligatvyje ar dar kur. Dviratis turi tureti daugiau teisiu, o gatvese man maisosi daugybe automobiliu. Jei nepatinka vairuotojui dviratininkai tegul nevazineja automobilu.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
Comment