Parašė praetor
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė tadux Rodyti pranešimąGal kas turite kokios informacijos apie dviraciu nuoma Vilniuje? pareklamuokite kanors jei naudojotes tokiomis paslaugomis.
Comment
-
Dviratis yra geras dalykas Pripažinkit, kad gera susisiekimo priemonė, su savais pliusais ir minusais. Dažniausiai tenka į senamiestį iš jeruzalės važiuoti, tai galiu pasakyti, kad sąlygų normalių tikrai nėra: važiuojant nuo kokio kalno iš šoninės gatvelės staigiai mėgsta išlįsti automobilis - jau gavau gyvenime moralinę traumą. šiaip gerai, kai bus takas bent iki ozo g., nes dabar pasivažinėti tenka gatvėje, tai taip ir galvoji, kad koks autobusas ar džipas neužvažiuotų, nors praktiškai jie turėtų vilktis iš paskos arba lenkti, nes esu normalus eismo dalyvis. Kalvarijų gatvėje sunkiau, reikia manevruoti šaligatviais arba važiuoti gatve, kur gyvybe irgi rizikuoju.
Turėtų tikrai ir vairuotojai būti atidesni ir dar kartą atsiversti KET, kadangi dviratininkai jų nevarto, tai jie ir pažeidinėja tik vis tiek, jei tą darai, tai tik atsargiai, o ne įkyriai kaip bobutė troleibuse. Galų gale man patinka galutinis rezultatas: iki centro per 20-25 min, tuo tarpu autobusas per piką važiuotų 40 min, šioks toks privalumas
Tiesa, kiek žinau yra visokių planų dviračių tinklo plėtros, bet kam nors teko girdėti konkrečių darbų konkrečių datų?
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąNa, ponui reiktų susipažinti su KET - dviračiu važiuoti šaligatviu yra draudžiama.
Matai man rupi mano sveikata ir tikiu, jog zalos pesciajam tiek nepadarysiu, kiek padarytu man automobilis.Paskutinis taisė praetor; 2007.06.08, 20:57.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąTen draudziama ir nurodoma labai daug kas.
"Nesvarbu kas rašoma taisyklėse, bet aš važiuoju kaip man gerai."
P.s. tik nepriimk šito asmeniškai, aš kalbėjau apie bendrą tendenciją.Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Yra mano manymu toks dalykas kaip protingumo principas. Dviratininkas vaziuojas intensyvia gatve kai esti alternatyvu jo tikrai nesilaiko.
Pvz. as posukiu, kai nereikia arba, kitaip sakant, nera kam juos rodyt, tai ir nerodau. Ir ramu.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Va sicia (IX skyrius) yra pati matyt linksmiausia KET dalis:
http://www.automokyklos.lt/keliu_eis...kles.php?ket=8
Vaikas, varąs žąsiną, bet nesąs sulaukęs 12metų - pažeidėjukas mažas, bet jei jau pasuko jam sprandą ir nešas po pažastim tai OK.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
As tai pagalvojau, jog galetu savivaldybes isduodamos projektavimo salygas ar siaip per projektu svarstymus paprasyti, kad verslininkai irengtu atskiras saugias patalpas darbuotoju dviraciu laikymui bei vieta, kur galetu nusiprausti ir persirengti bei pagalvoti apie tai kur ir kaip dviracius galetu laikyti klientai. Viskas imanoma, tereikia tik truputi pasistengti.
As tai isivaizduoju, kad si problema ir atstumia prie patogumo ipratusius zmones nesesti ant dviraciu.
O lietus tikrai nebaisus, jei turi tinkama apranga ... na gal truputi nemalonu, kai "kerta" i veida, bet gerai apsirengus tai kone vienintele vieta, kuri labiau suslampa
Klaipedoj daugiausia zmones naudoja dviracius ne kaip transporto priemone, kuria vyksta i darba, bet po darbo ar siaip nuvaziuoti prie juros. Aisku tai irgi labai gerai, nes vasara tikrai sunku pasistatyti automobili prie juros, o ir siaip kol numini su dviraciu tai gerai apsyli ir tada maloniai krenti i vandeni.
Vilniuje valstybines istaigos galetu paskatinti dviraciais i darba atvykstancius tarnautojus, gal taip pavyktu sumazinti kamscius ir sveikata zmoniu prasedinciu kedese po 8 val rupintusi
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimą... darbą dviračiu važinėt, tai be ryšio. Be to, kiek važinėt galima? Gegužę - rugsėjį? Tikrai nieks nesivargins.
Ir šiaip briedas kažkoks, jei važiuoji dviračiu, tavo problemos
Kovą-Gruodį
Paradoksas, bet posovietiniai žmonės pasidarę labiau išpindėję, nei turitingesni Vakariečiai. Jie važiuoja ir per lietų ir kalvos jiem kažkodėl mažiau baisios...
Comment
-
Man tai įdomus vienas dalykas. Ar ir toliau dviračių takai bus įrenginėjami iš trinkelių ar pagaliau susiprotės ir dviračių takus įrenginės iš labiau jais važinėti pritaikytų medžiagų? Pavyzdžiui, kad ir iš šaligatvio plytelių vis geriau nei trinkelių.
Kvailiausiai padarytas takas nuo Mindaugo tilto link Žalgirio stadiono. Šaligatvis žmonėms vaikščioti išklotas plytelėmis, o dviračių takas trinkelėmis. Noro važiuoti dviračių taku ir kratytis nelabai yra.
Comment
-
Priklausomai kaip viskas padaryta. Taikos prospekte Klaipėdoje trinkelės lygiai sudėtos ir važiuoti yra gerai. Yra nubrėžtų linijų kur didelės šaligatvio plytelės, bet jos nelygiai sudėtos ar išsiklaipiusios ir važiuoti nemalonu. Tas pats ir su asfaltu, vaikščioti jis atrodo normalus, bet dviračiu važiuoti nepatogu(yra tokių atkarpų), nes nelygiai išasfaltuota, susibangavusi danga.
Ir aišku amžina problema aukšti borteliai ar nauji "nuožulnūs" (biurokrato akimis). Mieste vis atrandu naujai padarytus aukštus bortelius net pagrindinėse gatvėse, taip ir norisi nueiti į savivaldybę ir į dantis idiotams, kurie pasirašo turbūt net nebuvę vietoje, nuotraukas igrūsti.Paskutinis taisė Eimantas; 2007.06.12, 02:24.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąPatikslinimas:
Kovą-Gruodį
Paradoksas, bet posovietiniai žmonės pasidarę labiau išpindėję, nei turitingesni Vakariečiai. Jie važiuoja ir per lietų ir kalvos jiem kažkodėl mažiau baisios...
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąVisai jau ? Gruodį su dviračiu Norėčiau pamatyt šitokį vaizdelį, kaip žmogus per sniegą mina dviratįMano galerija Flickr'yje
Comment
Comment