Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tarsi ištisinės kažką reiškia Vilniuje. Kam daryti bet kaip, jei galima iškart gerai? Atrodo, kad Gedimino pr. pavyzdys turėjo išmokyti, kaip padaryti geriau.
    Niekas taip nepadeda išmokti KET, kaip brangi nuotrauka.

    Comment


      Netyčia užklydau ant Vilniaus dviračių takų planų žemėlapio. Dalinuosi.
      https://www.arcgis.com/apps/mapviewe...17f6ba06d1fb13

      Dauguma planuojama po 2030 metų, bet yra atkarpos kurias planuojama pradėti tiesti ir 2026. Kas keista šitame žemėlapyje tai, kad base layer'yje jau egzistuoja Šiaurinė gatvė (Vienybės prospektas).

      Šiek tiek pastailinau linijų spalvas pagal planuojamą darbų pradžios datą - kuo šviesesnė spalva tuo vėliau pradžia.

      Click image for larger version

Name:	dviraciu_takai.jpg
Views:	268
Size:	1,09 MB
ID:	2183219

      Comment


        Fantazijos ir tiek. Kai kurios trasos gal daugiau nei 20 metų piešiamos.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Gražu, bet kaip visada šitai VMS nerealu. Daugelis atkarpų jau turėjo būti nutiestos arba baigtos tiesti iki 2030...

          Šiaurinės gatvės takai čia iš vis ne į temą. Juk dviračių taką palei Šiaurinę ties tik tokiu atveju, jei ties pačią gatvę. Be jos, atskirai, dviračių tako ten tikrai nedarys.

          Comment


            Fantazijos, o kitur - prastas resursų paskirstymas. Pavyzdžiui Jeruzalės g. jau esantį 2000-ųjų dvirtakį pertiesė iš naujo su raudonu asfaltu, nors senasis net nebuvo labai prastos būklės (taip, senas, bet pakankamai gerai išsilaikęs). Tai vietoj to, kad būtų tokį patį atstumą pratęsę senąjį taką nauju taku (žemėlapyje pažymėta Kalvarijų ir Santariškių g.), išeikvojo tūkstančius ant dar ganėtinai ok būklės tako.

            Kodėl??? Man tik toks klausimas...

            Comment


              va todėl: https://www.google.com/maps/@54.7411...oASAFQAw%3D%3D

              Plius takus sukeitė vietom ir atnaujino pėsčiųjų taką, kuris buvo apgailėtinos kokybės ir per siauras.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                va todėl: https://www.google.com/maps/@54.7411...oASAFQAw%3D%3D

                Plius takus sukeitė vietom ir atnaujino pėsčiųjų taką, kuris buvo apgailėtinos kokybės ir per siauras.
                Senas takas nebuvo idealus, bet n kartų naudos būtų buvę iš tako ten kur jo iki šiol nėra.

                Konrečioj vietoj, jei tos trinkelės LABAI trukdė (nors su mtb net nesijausdavo, o ir su plentiniu ne pasaulio pabaiga pervažiuot), galėjo tiesiog jas išlupt ir perasfaltuot lygiai.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  va todėl: https://www.google.com/maps/@54.7411...oASAFQAw%3D%3D

                  Plius takus sukeitė vietom ir atnaujino pėsčiųjų taką, kuris buvo apgailėtinos kokybės ir per siauras.
                  Už 270 m vaizdas nepakito. Yra dar antras toks įvažiavimas. Tiesiant / rekonstruojant reiktų daryti nuo sankryžos iki sankryžos pilnai užbaigiant bent pilną tako atkarpą, nes dabar gaunasi, jog visi važiuoja, kaip su Ferrari, o po to persėda į Škodą troleibusą seną.

                  Takus sukeitė tik 250 m atkarpoj, o kituose 550 m pertiesė raudonai kur buvo, t. y. suapvalinus – nesukeitė takų vietomis.

                  Už tuos pinigus galėjo visus 4 įvažiavimus iškelt automobilistams, nes ten kiemai, ir ties "IKI" palyginti pilką asfaltą pasibangavusį. Gautųsi "atrestauruota Škoda" ir dar liktų pinigų ant Audi Quattro kitai gatvei.
                  Paskutinis taisė dondc; Šiandien, 15:25.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment

                  Working...
                  X