Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Mozūriškių g. Pirmieji kadrai tako pradžioje:
Nuvažiavus iki tako vidurio, pati centrinė perėja su lietaus surinkimo grotelėmis borte prieš ją, tai pravažiavimas visiškai lygus:
Jau pačiam gale. Toliau tik Buivydiškių tvenkiniai.
Panorama nuo aukštumų. Vos pavyko visą didybę užfiksuot. Tolumoj "Vilnius Outlet"
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 18 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 15 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia yra tikrai nuostabi nuotrauka. Turi belekokį meme potencialą.
Comment
-
Nenormalu, nes infrastruktūrą reikia ne tik įrengti, bet ir eksploatuoti, prižiūrėti, valyti ir t.t. Ar čia žiemą irgi atvažiuos (~300m nuo kito artimiausio tako) traktoriukas nuvalyti šio dviračių tako gabalo, kad bent būtų galima apsimesti, jog čia skirta naudojimui ir eksploatavimui? Nes jeigu visos gatvės užstatymas užtruks kokius 15 metų, tai kol bus takas sujungtas, jau ši atkarpa be remonto nebus netgi panaudojama.
Jeigu pagal analogiją su namais, turbūt statydamas namą neįsirengiate prieangio, tada koridoriuje net nedarote juodgrindžių, o paliekate smėlį ir plikas sienas, bei pilnai įsirengiate svetainę. Jeigu kažkas taip darytų, tai atitiktų šį variantą.
O šis šedevras tai netgi pralenkia, kitus tokio lygio perspektyvinius lipdinius, kaip pvz.:
A. P. Kavoliuko g. - Google Maps
2 Sausio 13-osios g. - Google Maps (čia išvis neaišku kas. apsisukimas dviračiams?)
- 11 patinka
Comment
-
Čia RailBalticII temoje vieną žmogelį išpyzdavojo visas forumas, kad tas siūlė tiesti bėgius nuo Lenkijos sienos nuosekliai - etapą po etapo. Visi tyčiojosi, nes buktai lygiagrečiai vystyti skirtingus ruožus yra tobula vadyba ir pabaigoje visi ruožai susijungia. Nu bet tokie vadybos modeliai ties dvirtakiais jau nebegalioja. Nu nes kaip čia dabar dviratininkai kažko lauks. Reikia dėti patyčas čia ir dabar.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Kažkokie neproporcingi palyginimai su RBII. Gal reikia atskirti, kai projektą vysto vienas valdytojas ir jis skaidomas dėl techninių priežasčių. T.y. yra grafikas kitiems darbams, planuojamas tęstinumas. Ir kai statomos tokios atkarpos viduryje laukų, kai tęstinumas ir kitų atkarpų įrengimas visiškai neaiškus, bei priklauso tik nuo sklypų savininkų fantazijos ir norų. Ne taip miesto infrastruktūra turi būti įrengiama. Kažkodėl važiuojamąją dalį įrengia iškart nuo taško A iki taško C, o nepalieka lauko kelio (kelio be dangos per pievą) tarp A ir B, o tarp B ir C - asfalto.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
O jūs niekada netvarkot "šiandien tik vieną kambarį" ? Tai normalu planuoti taip ir daryt atkarpom, kad ir kaip norėtųs centralizuotai viską iškart. Problema galbūt kai po to blogai sujungia arba 10 metų nevysto aplinkinių teritorijų
- 6 patinka
Comment
-
Panašu, kad tai tiesiog privataus vystytojo įrengta atkarpėlė. Didesnis klausimas yra kodėl toj pačioj gatvėj už 500m esančios kitų privataus vystytojų atkarpėlės tu dviračių takų neturi? Senas projektas (tm)? Ir kaip suprantu toliau net neplanuojama: https://citify.eu/lt/mozuriskiu-g-at...i-helsinkio-g/ Kur tada šitas takas veda ir kam jį daryti išvis reikėjo?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Čia kas kita – "nori pasistatyt komercinį pastatą? Įrenk šaligatvį ir dvirtakį prie gatvės." Su tokia taktika šitie gabaliukai į vientisą dvirtakį susijungs tik kai visi sklypai toje gatvėje bus užstatyti, tai yra praktiškai niekada. Palaidoti pinigai (nors ir vystytojo). Prasmingiau būtų imti infrastruktūros mokestį grynais ir dėti į dabar pagal prioritetus vystomus objektus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia yra tikrai nuostabi nuotrauka. Turi belekokį meme potencialą.
Comment
-
Tiesiog labai nevykusi praktika įpareigoti (?) projektų statytojus įrengti dviračių taką palei jų projektą. Idėją ir jos intenciją gal ir galima bandyti suprasti, bet praktikoje tai tra elementarus ir bukas resursų švaistymas. Tokie dalykai turi būti daromi savivaldybės, ir ne palei atskirus sklypus, o ištisomis gatvėmis ar net kvartalais.
Ir tuo pačiu kyla klausimas, kodėl VMS nebando šitos idiotiškos praktikos išgyvendinti. Ji akivaizdžiai neveikia, nors varnelės ir sudedamos. Labai geras ypač bukos ir netgi žalingos biurokratijos pavyzdys.Paskutinis taisė John; 2024.12.17, 10:16.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTiesiog labai nevykusi praktika įpareigoti (?) projektų statytojus įrengti dviračių taką palei jų projektą. Idėją ir jos intenciją gal ir galima bandyti suprasti, bet praktikoje tai tra elementarus ir bukas resursų švaistymas. Tokie dalykai turi būti daromi savivaldybės, ir ne palei atskirus sklypus, o ištisomis gatvėmis ar net kvartalais.
Ir tuo pačiu kyla klausimas, kodėl VMS nebando šitos idiotiškos praktikos išgyvendinti. Ji akivaizdžiai neveikia, nors varnelės ir sudedamos. Labai geras ypač bukos ir netgi žalingos biurokratijos pavyzdys.Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.17, 10:23.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTiesiog labai nevykusi praktika įpareigoti (?) projektų statytojus įrengti dviračių taką palei jų projektą. Idėją ir jos intenciją gal ir galima bandyti suprasti, bet praktikoje tai tra elementarus ir bukas resursų švaistymas. Tokie dalykai turi būti daromi savivaldybės, ir ne palei atskirus sklypus, o ištisomis gatvėmis ar net kvartalais.
Ir tuo pačiu kyla klausimas, kodėl VMS nebando šitos idiotiškos praktikos išgyvendinti. Ji akivaizdžiai neveikia, nors varnelės ir sudedamos. Labai geras ypač bukos ir netgi žalingos biurokratijos pavyzdys.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šita praktika jau senai išgyvendinta, vystytojų savivaldybė nebereketuoja, visi moka solidariai infrastruktūros mokestį. Bet čia kaip suprantu kitas atvejis ir takas patenka į vystytojo sklypą, todėl derinant projektą savivaldybė įpareigojo taką nutiesti savo sklype, nes vėliau pati savivaldybė to padaryti negalėtų. Arba tiesiog vystytojas nemokamai padarė kaip dovaną miestui, kad savivaldybei užtektų tik prijungti.
- 1 patinka
Comment
Comment