Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Click image for larger version

Name:	att.I42_jdCi1QMB9fM09Lag-8eTpVhhQlGvVI1TPPG4ZZg.png
Views:	1186
Size:	166,0 kB
ID:	2167937
    Click image for larger version

Name:	att.vGhzRsGeOYU0q4qoiHJQ4UKsLkmAk87k7AiWUUZ8gw4.png
Views:	1161
Size:	92,3 kB
ID:	2167938
    Click image for larger version

Name:	att.TaOR-TwIe2b4zCYjZyuYoXrW_7UAJz8hjRavOSPuR2E.png
Views:	1151
Size:	49,3 kB
ID:	2167939

    Comment


      Prie Aksvaldo pasikeitė technologijos ir agsfaltai nebesusiveda be bortų?

      Comment


        Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
        Click image for larger version

Name:	att.TaOR-TwIe2b4zCYjZyuYoXrW_7UAJz8hjRavOSPuR2E.png
Views:	1151
Size:	49,3 kB
ID:	2167939
        trūksta fylingo o vos vos pasistengus galėjo būti geriau...


        Comment


          vaibo, ne fylingo

          Comment


            Mozūriškių g. Pirmieji kadrai tako pradžioje:
            Click image for larger version

Name:	IMG_20241211_091051.jpg
Views:	920
Size:	1,27 MB
ID:	2170974

            Nuvažiavus iki tako vidurio, pati centrinė perėja su lietaus surinkimo grotelėmis borte prieš ją, tai pravažiavimas visiškai lygus:
            Click image for larger version

Name:	IMG_20241211_091135.jpg
Views:	909
Size:	905,9 kB
ID:	2170975

            Jau pačiam gale. Toliau tik Buivydiškių tvenkiniai.
            Click image for larger version

Name:	IMG_20241211_091203.jpg
Views:	906
Size:	841,5 kB
ID:	2170976

            Panorama nuo aukštumų. Vos pavyko visą didybę užfiksuot. Tolumoj "Vilnius Outlet"
            Click image for larger version

Name:	IMG_20241211_091252.jpg
Views:	926
Size:	1017,0 kB
ID:	2170977

            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Majestic!

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Panorama nuo aukštumų. Vos pavyko visą didybę užfiksuot. Tolumoj "Vilnius Outlet"
                Click image for larger version

Name:	IMG_20241211_091252.jpg
Views:	926
Size:	1017,0 kB
ID:	2170977
                Čia yra tikrai nuostabi nuotrauka. Turi belekokį meme potencialą.

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Čia yra tikrai nuostabi nuotrauka. Turi belekokį meme potencialą.
                  O jūs niekada netvarkot "šiandien tik vieną kambarį" ? Tai normalu planuoti taip ir daryt atkarpom, kad ir kaip norėtųs centralizuotai viską iškart. Problema galbūt kai po to blogai sujungia arba 10 metų nevysto aplinkinių teritorijų

                  Comment


                    Nenormalu, nes infrastruktūrą reikia ne tik įrengti, bet ir eksploatuoti, prižiūrėti, valyti ir t.t. Ar čia žiemą irgi atvažiuos (~300m nuo kito artimiausio tako) traktoriukas nuvalyti šio dviračių tako gabalo, kad bent būtų galima apsimesti, jog čia skirta naudojimui ir eksploatavimui? Nes jeigu visos gatvės užstatymas užtruks kokius 15 metų, tai kol bus takas sujungtas, jau ši atkarpa be remonto nebus netgi panaudojama.
                    Jeigu pagal analogiją su namais, turbūt statydamas namą neįsirengiate prieangio, tada koridoriuje net nedarote juodgrindžių, o paliekate smėlį ir plikas sienas, bei pilnai įsirengiate svetainę. Jeigu kažkas taip darytų, tai atitiktų šį variantą.

                    O šis šedevras tai netgi pralenkia, kitus tokio lygio perspektyvinius lipdinius, kaip pvz.:
                    A. P. Kavoliuko g. - Google Maps
                    2 Sausio 13-osios g. - Google Maps (čia išvis neaišku kas. apsisukimas dviračiams?)

                    Comment


                      Čia RailBalticII temoje vieną žmogelį išpyzdavojo visas forumas, kad tas siūlė tiesti bėgius nuo Lenkijos sienos nuosekliai - etapą po etapo. Visi tyčiojosi, nes buktai lygiagrečiai vystyti skirtingus ruožus yra tobula vadyba ir pabaigoje visi ruožai susijungia. Nu bet tokie vadybos modeliai ties dvirtakiais jau nebegalioja. Nu nes kaip čia dabar dviratininkai kažko lauks. Reikia dėti patyčas čia ir dabar.
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Kažkokie neproporcingi palyginimai su RBII. Gal reikia atskirti, kai projektą vysto vienas valdytojas ir jis skaidomas dėl techninių priežasčių. T.y. yra grafikas kitiems darbams, planuojamas tęstinumas. Ir kai statomos tokios atkarpos viduryje laukų, kai tęstinumas ir kitų atkarpų įrengimas visiškai neaiškus, bei priklauso tik nuo sklypų savininkų fantazijos ir norų. Ne taip miesto infrastruktūra turi būti įrengiama. Kažkodėl važiuojamąją dalį įrengia iškart nuo taško A iki taško C, o nepalieka lauko kelio (kelio be dangos per pievą) tarp A ir B, o tarp B ir C - asfalto.

                        Comment


                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                          O jūs niekada netvarkot "šiandien tik vieną kambarį" ? Tai normalu planuoti taip ir daryt atkarpom, kad ir kaip norėtųs centralizuotai viską iškart. Problema galbūt kai po to blogai sujungia arba 10 metų nevysto aplinkinių teritorijų
                          Čia kas kita – "nori pasistatyt komercinį pastatą? Įrenk šaligatvį ir dvirtakį prie gatvės." Su tokia taktika šitie gabaliukai į vientisą dvirtakį susijungs tik kai visi sklypai toje gatvėje bus užstatyti, tai yra praktiškai niekada. Palaidoti pinigai (nors ir vystytojo). Prasmingiau būtų imti infrastruktūros mokestį grynais ir dėti į dabar pagal prioritetus vystomus objektus.

                          Comment


                            Panašu, kad tai tiesiog privataus vystytojo įrengta atkarpėlė. Didesnis klausimas yra kodėl toj pačioj gatvėj už 500m esančios kitų privataus vystytojų atkarpėlės tu dviračių takų neturi? Senas projektas (tm)? Ir kaip suprantu toliau net neplanuojama: https://citify.eu/lt/mozuriskiu-g-at...i-helsinkio-g/ Kur tada šitas takas veda ir kam jį daryti išvis reikėjo?

                            Click image for larger version

Name:	IMG_8191 (1).jpeg
Views:	505
Size:	566,6 kB
ID:	2171361

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Čia kas kita – "nori pasistatyt komercinį pastatą? Įrenk šaligatvį ir dvirtakį prie gatvės." Su tokia taktika šitie gabaliukai į vientisą dvirtakį susijungs tik kai visi sklypai toje gatvėje bus užstatyti, tai yra praktiškai niekada. Palaidoti pinigai (nors ir vystytojo). Prasmingiau būtų imti infrastruktūros mokestį grynais ir dėti į dabar pagal prioritetus vystomus objektus.
                              Būtent. Už kainą kiek kainavo šis šaligatvis vienoje pusėje + siauras šaligatvis kitoje pusėje ir į niekur vedantis dviračių takas, buvo galima įrengti 3x ilgesnį asfaltuotą pėsčiųjų/dviračių taką bent vienoje pusėje. Tokiu būdu realistiškai 3x greičiau gatvė turėtų +/- normalų taką pėstiesiems ir dviratininkams, bei būtų bent koks efektas. Bet tam reikia planuoti ir daryti, o ne tik šablonišką nurodymą pateikti statytojui - įrengti šaligatvį ir dviračių taką.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Čia yra tikrai nuostabi nuotrauka. Turi belekokį meme potencialą.
                                Iššovė tai iššove. Ryte repostino Vilnius.WTF (prisipažinkit, kuris čia jūsų vis "populiarizuoja" forumo contentą?), o vakare ir redditas.

                                Comment


                                  Tiesiog labai nevykusi praktika įpareigoti (?) projektų statytojus įrengti dviračių taką palei jų projektą. Idėją ir jos intenciją gal ir galima bandyti suprasti, bet praktikoje tai tra elementarus ir bukas resursų švaistymas. Tokie dalykai turi būti daromi savivaldybės, ir ne palei atskirus sklypus, o ištisomis gatvėmis ar net kvartalais.
                                  Ir tuo pačiu kyla klausimas, kodėl VMS nebando šitos idiotiškos praktikos išgyvendinti. Ji akivaizdžiai neveikia, nors varnelės ir sudedamos. Labai geras ypač bukos ir netgi žalingos biurokratijos pavyzdys.
                                  Paskutinis taisė John; 2024.12.17, 10:16.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Tiesiog labai nevykusi praktika įpareigoti (?) projektų statytojus įrengti dviračių taką palei jų projektą. Idėją ir jos intenciją gal ir galima bandyti suprasti, bet praktikoje tai tra elementarus ir bukas resursų švaistymas. Tokie dalykai turi būti daromi savivaldybės, ir ne palei atskirus sklypus, o ištisomis gatvėmis ar net kvartalais.
                                    Ir tuo pačiu kyla klausimas, kodėl VMS nebando šitos idiotiškos praktikos išgyvendinti. Ji akivaizdžiai neveikia, nors varnelės ir sudedamos. Labai geras ypač bukos ir netgi žalingos biurokratijos pavyzdys.
                                    Šita praktika jau senai išgyvendinta, vystytojų savivaldybė nebereketuoja, visi moka solidariai infrastruktūros mokestį. Bet čia kaip suprantu kitas atvejis ir takas patenka į vystytojo sklypą, todėl derinant projektą savivaldybė įpareigojo taką nutiesti savo sklype, nes vėliau pati savivaldybė to padaryti negalėtų. Arba tiesiog vystytojas nemokamai padarė kaip dovaną miestui, kad savivaldybei užtektų tik prijungti.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.17, 10:23.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Tiesiog labai nevykusi praktika įpareigoti (?) projektų statytojus įrengti dviračių taką palei jų projektą. Idėją ir jos intenciją gal ir galima bandyti suprasti, bet praktikoje tai tra elementarus ir bukas resursų švaistymas. Tokie dalykai turi būti daromi savivaldybės, ir ne palei atskirus sklypus, o ištisomis gatvėmis ar net kvartalais.
                                      Ir tuo pačiu kyla klausimas, kodėl VMS nebando šitos idiotiškos praktikos išgyvendinti. Ji akivaizdžiai neveikia, nors varnelės ir sudedamos. Labai geras ypač bukos ir netgi žalingos biurokratijos pavyzdys.
                                      Savivaldybė, visų pirma, turi įrengti infra, nuordyti, kur verslas turėtų plėtotis ir kur statytis, jog jau pradėjus veikti pastatams būtų įmanoma atvažiuoti automobiliu, dviračiu, pėsčiomis ar VT.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Šita praktika jau senai išgyvendinta, vystytojų savivaldybė nebereketuoja, visi moka solidariai infrastruktūros mokestį. Bet čia kaip suprantu kitas atvejis ir takas patenka į vystytojo sklypą, todėl derinant projektą savivaldybė įpareigojo taką nutiesti savo sklype, nes vėliau pati savivaldybė to padaryti negalėtų. Arba tiesiog vystytojas nemokamai padarė kaip dovaną miestui, kad savivaldybei užtektų tik prijungti.
                                        Ne ta priežastis, ne savivaldybės laimėjimas čia, o pralaimėjimas. Kadangi vystytojai nebenori daryti projektus su savivaldybe, nes tiesiog per sunku, per ilgai, per daug biurokratijos, per daug politinių žaidimų. Paprasčiau sumokėti pinigus, nei dirbti su jais.

                                        Comment


                                          Bet tai ir šita atkarpa nėra labai nauja, nes net Google Maps jau ji matosi. Tai čia projektas gal dar prieš Infrastruktūros mokestį praėjęs buvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X